Ja, want dat vroeg ik me af. Slechts 1 dag er tussen had ook niet de beste ervaringen eigenlijk...quote:Op maandag 28 januari 2013 11:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja, dan zou ik gewoon kijken welke dagen je wel kunt lopen en dan gaan. En dan gewoon de lessen aanhouden verder. Ideaal is het niet om in de opbouw meer dan 2 dagen rust te nemen is mijn eigen ervaring maar het kan best.
Coriendo na Espagna?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:52 schreef Jumparound het volgende:
vanavond maar ff een avond niet lopen. Ik ga wel wandelen
dit is de reden
[..]
laat ik nou mezelf ff niet in de vernieling helpen
Zuipen kan wel een uur wachten. Half uurtje lopen, douchen, omkleden en dan zuipen. Beetje discipline kwekenquote:Op maandag 28 januari 2013 11:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eerst met eten meestal en daarna gewoon andere activiteiten. (o.a. zuipen)
Niet als je daarvoor met mensen eet en zo. En ook niet direct na het eten lopenquote:Op maandag 28 januari 2013 11:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zuipen kan wel een uur wachten. Half uurtje lopen, douchen, omkleden en dan zuipen. Beetje discipline kweken
Bij de avondvierdaagse zetten wij als rotkoters ook altijd de bordjes de andere richting opquote:Op maandag 28 januari 2013 11:40 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
DEN HELDER - ,,Het is triest, maar wij laten ons niet uit het veld slaan’’. François Flisijn, mede-organisator van het Helderse hardloopevenement Lijfstijl Centrum Trail Xperience, stond het huilen nader dan het lachen.
Vrijdag had hij een aantal bordjes die in het bos hingen om de route aan te geven voor de lopers vernield teruggevonden. Daarop heeft hij aangifte van vandalisme gedaan en de bordjes vervangen.
Zondag bleek alle bewegwijzering langs het meer dan twintig kilometer lange parkoers verdwenen. De tweehonderd borden werden vernield terug gevonden in zakken en afvalbakken.
Flisijn: ,,Dit lijkt op een gerichte actie tegen ons. Maar we hebben toch niemand tegen ons in het harnas gejaagd?" Er waren nog bordjes in voorraad. Ze werden snel geplaatst zodat de loop door kon gaan.
http://www.noordhollandsd(...)pevenement?lref=vpll
quote:Op maandag 28 januari 2013 11:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bij de avondvierdaagse zetten wij als rotkoters ook altijd de bordjes de andere richting op
Dan ben je echt een zielige hondquote:Op maandag 28 januari 2013 11:40 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
DEN HELDER - ,,Het is triest, maar wij laten ons niet uit het veld slaan’’. François Flisijn, mede-organisator van het Helderse hardloopevenement Lijfstijl Centrum Trail Xperience, stond het huilen nader dan het lachen.
Vrijdag had hij een aantal bordjes die in het bos hingen om de route aan te geven voor de lopers vernield teruggevonden. Daarop heeft hij aangifte van vandalisme gedaan en de bordjes vervangen.
Zondag bleek alle bewegwijzering langs het meer dan twintig kilometer lange parkoers verdwenen. De tweehonderd borden werden vernield terug gevonden in zakken en afvalbakken.
Flisijn: ,,Dit lijkt op een gerichte actie tegen ons. Maar we hebben toch niemand tegen ons in het harnas gejaagd?" Er waren nog bordjes in voorraad. Ze werden snel geplaatst zodat de loop door kon gaan.
http://www.noordhollandsd(...)pevenement?lref=vpll
Dan doe je het voor het eten. Donderdags eet ik ook met vrienden, maar die wachten gewoon netjes tot ik er ben. Dan eten we rond half 8 en daarna pilsen.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet als je daarvoor met mensen eet en zo. En ook niet direct na het eten lopen
ja hoor mop, loop jij maar lekker! Ik zet wel endomondo aan voor wat kilometertjesquote:Op maandag 28 januari 2013 10:09 schreef YUR het volgende:
[..]
Nice!
Dan ga ik vanavond wel gewoon, goed?
?quote:
Klopt, maar niemand heeft zich nog ingeschreven.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben er gisteren nog geweest op zoek naar wat BtB betekent, in de lijst met wie loopt waar, maar dat stond er dan weer niet bij.
Dat tegen de bultjes oplopen een kleinere pas oplevert heb ik ook wel eens ergens gelezen.quote:Op maandag 28 januari 2013 08:04 schreef YUR het volgende:
Als je een standaard goede middenvoetlanding wilt, zou je eigenlijk je pasfrequentie bij alle snelheden en stijgings- of dalingspercentages hoog moeten houden. Liefst zo rond de 180 per minuut.
Laatst een filmpje zitten kijken die hier werd geplaatst, ik meen door DeeBee en Arquero, waarin dit fenomeen goed werd uitgelegd.
Nee hoor, de agenda is voor wedstrijden die je van plan bent om te lopen. Ik schrijf me meestal pas een paar weken voor een evenement in.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:17 schreef YUR het volgende:
Eigenlijk was de WWW ook bedoeld voor als je je ergens voor had ingeschreven...maar dat is een beetje versoepeld geloof ik
Dan heb jij het niet helemaal goed begrepen. Het kan wel maar dan moet je je onder voorbehoud zetten.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:05 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Nee hoor, de agenda is voor wedstrijden die je van plan bent om te lopen. Ik schrijf me meestal pas een paar weken voor een evenement in.
Ik heb de WWW oorspronkelijk bedacht op de manier zoals YUR het beschrijft. Dus voor loopjes waar je je voor ingeschreven hebt. Zelf gebruik ik het wel zo.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:05 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Nee hoor, de agenda is voor wedstrijden die je van plan bent om te lopen. Ik schrijf me meestal pas een paar weken voor een evenement in.
Als ik de agenda daarvoor zou gebruiken..quote:Op maandag 28 januari 2013 14:05 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Zweeffoto!quote:Op maandag 28 januari 2013 14:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Eerste safarirun foto's staan online. Voorzover ik kan zien zijn het alleen nog de finishfoto's. Dit ben ik
[ afbeelding ]
Garmin+1quote:Op maandag 28 januari 2013 14:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Eerste safarirun foto's staan online. Voorzover ik kan zien zijn het alleen nog de finishfoto's. Dit ben ik
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |