Vorige delen van deze reeks:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Unscrewed op 27-01-2013 15:24:04 ]Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Is goed, later!quote:Op zondag 27 januari 2013 13:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mooi man. Deeltje 11
Ik ga de stad in, moet e.e.a. effe doen![]()
Succes met je gestol..geleende achterwiel!
Dit -- Parkiet is mijn papa
Lators.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mooi man. Deeltje 11
Ik ga de stad in, moet e.e.a. effe doen
Woord.![]()
Met regelmaat. Ik kwam alleen melden dat dit topic nu even centraal staat zodat niemand langer dan nodig hoeft te zoeken naar dit topic. Pun intended.quote:![]()
Ik stond hem al te zoeken.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:59 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Met regelmaat. Ik kwam alleen melden dat dit topic nu even centraal staat zodat niemand langer dan nodig hoeft te zoeken naar dit topic. Pun intended.
Maar dat is mooi nieuws.Dit -- Parkiet is mijn papa
Hoezo ging je daarvoor staan danquote:Op zondag 27 januari 2013 14:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik stond hem al te zoeken.
Maar dat is mooi nieuws.
Woord.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:14 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Hoezo ging je daarvoor staan danwat een kutgrap.
hoezo?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:18 schreef [url=http://
forum.fok.nl/user/profile/340390]sinepedraap[/url] het volgende:
Dit topic ga ik nu vaak kwijtraken![]()
Omdat ik na 2 jaar nog steeds niet heb geleerd dat er beneden nog zo'n tabel is met allemaal topicsquote:Mijn nieuwe ondertitel![]()
Omdat je dan vergeet dat hij in ONZ helemaal onderaan staatquote:
Maar awesome
Goeiemorgen trouwens, iedereen![]()
Fuck the EBU.![]()
Je hebt ook een MyAt. Daar staat het ook.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:21 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Omdat ik na 2 jaar nog steeds niet heb geleerd dat er beneden nog zo'n tabel is met allemaal topics![]()
Gooooodmhoooningquote:Op zondag 27 januari 2013 14:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat je dan vergeet dat hij in ONZ helemaal onderaan staat
Maar awesome
Goeiemorgen trouwens, iedereen
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Ja maar dat is anders en zoquote:Op zondag 27 januari 2013 14:21 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Je hebt ook een MyAt. Daar staat het ook.Ik kijk gewoon op /49 en /5
Mijn nieuwe ondertitel![]()
Hup, aanleren om vaker in je MyAt te kijken.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:22 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja maar dat is anders en zoIk kijk gewoon op /49 en /5
![]()
Wow wat een topicsquote:Op zondag 27 januari 2013 14:23 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hup, aanleren om vaker in je MyAt te kijken.SC's en zo kan me niet eens herinneren dat ik daar heb gepost ooit haha.
Alle kleuren van de regenboog zitten erbij ik dacht dat zal wel allemaal blauw zijn
Ik denk dat onthouden om te scrollen beter is voor mij
Ik heb MyAT als 'startpagina' zegmaar hihiquote:Op zondag 27 januari 2013 14:23 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hup, aanleren om vaker in je MyAt te kijken.Fuck the EBU.![]()
lol:quote:Op zondag 27 januari 2013 14:21 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Omdat ik na 2 jaar nog steeds niet heb geleerd dat er beneden nog zo'n tabel is met allemaal topics
FB / centrale topics bovenaan topiclijst![]()
Ik haat het op m'n systeem te veranderen het werkte altijd prima en er was nooit een leuk genoeg topic onderaan voor mij om het in de gaten te houdenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:25 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
lol:
FB / centrale topics bovenaan topiclijst
Goeiemiddaggquote:![]()
Nu toch wel.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:26 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik haat het op m'n systeem te veranderen het werkte altijd prima en er was nooit een leuk genoeg topic onderaan voor mij om het in de gaten te houden
Goeiemorgen smaquote:Op zondag 27 januari 2013 14:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat je dan vergeet dat hij in ONZ helemaal onderaan staat
Maar awesome
Goeiemorgen trouwens, iedereen
Woord.![]()
Is al goed.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:31 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Sorry man![]()
![]()
kusjes xoxox
nu welquote:Op zondag 27 januari 2013 14:26 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik haat het op m'n systeem te veranderen het werkte altijd prima en er was nooit een leuk genoeg topic onderaan voor mij om het in de gaten te houdenquote:hallonquote:
Fuck the EBU.![]()
Maar moeten we jou ook als stoner in de OP zetten?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:59 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Met regelmaat. Ik kwam alleen melden dat dit topic nu even centraal staat zodat niemand langer dan nodig hoeft te zoeken naar dit topic. Pun intended.Kom je gezellig eens een keertje meedoen?
Fuck the EBU.![]()
Ah, dat is prima.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar moeten we jou ook als stoner in de OP zetten?Kom je gezellig eens een keertje meedoen?
![]()
Met -5 zonder warmhoudtas 20 minuten lopenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan is het tenminste nog warm als je het wil eten.
Hoezo dat?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:36 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Met -5 zonder warmhoudtas 20 minuten lopen![]()
quote:Dat word leuk.
How about today?
Yay, deze keer heb ik het UI goed geplaatst.Dit -- Parkiet is mijn papa
Overigens ga ik nu nog mijn laatste restje van gister op roken.
Godverdomme wat word ik soms gek van mezelf en mijn gedachten![]()
Wiet maakt nadenken en piekeren te moeilijk
Fuck the EBU.![]()
Ik ga even mijn haren wassen.
Totzo
Weet iemand trouwens hoe je die 'platgedrukte' UI's in de OP weer vierkant kan maken? Want nu staan ze daardoor ook niet meer recht onder elkaar omdat er verschillende formaten zijn
Fuck the EBU.![]()
ik sla overquote:Op zondag 27 januari 2013 14:38 schreef Midnight_snack het volgende:
Wie gaat er verder vanavond weer goed skaffa worden?![]()
![]()
Ik resize ze wel even straks.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:39 schreef Moira. het volgende:
Weet iemand trouwens hoe je die 'platgedrukte' UI's in de OP weer vierkant kan maken? Want nu staan ze daardoor ook niet meer recht onder elkaar omdat er verschillende formaten zijnDit -- Parkiet is mijn papa
Je moet dat ook niet tegelijk doen hequote:Op zondag 27 januari 2013 14:38 schreef Moira. het volgende:
Overigens ga ik nu nog mijn laatste restje van gister op roken.
Godverdomme wat word ik soms gek van mezelf en mijn gedachten![]()
Wiet maakt nadenken en piekeren te moeilijkAnders even wat minderen. Maar ik ben geloof ik de laatste week juist meer gaan roken door dit topic
![]()
Woord.![]()
Wat niet tegelijk doen?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:40 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Je moet dat ook niet tegelijk doen heAnders even wat minderen. Maar ik ben geloof ik de laatste week juist meer gaan roken door dit topic
![]()
Moet sowieso misschien wel even wat minderen, maar zit nu even in een (hopelijk korte) periode waarin het me soms ook gewoon echt helpt om even m'n hoofd leeg te maken en me niet meer druk te maken om dingen waar ik me kut om voel enzo
En ja, als je een avond niet wil blowen ofzo moet je ook echt een avond niet in dit topic komen
Fuck the EBU.![]()
Dat piekeren en blowen tegelijk. Dat pakt meestal niet zo goed uit. In ieder geval voor mij dan. Als ik me kut voel moet ik ook echt niet blowen, dat is een instant-depressiequote:Op zondag 27 januari 2013 14:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat niet tegelijk doen?
Moet sowieso misschien wel even wat minderen, maar zit nu even in een (hopelijk korte) periode waarin het me soms ook gewoon echt helpt om even m'n hoofd leeg te maken en me niet meer druk te maken om dingen waar ik me kut om voel enzo
En ja, als je een avond niet wil blowen ofzo moet je ook echt een avond niet in dit topic komen![]()
Woord.![]()
Is af en toe wel handig om te doen ja. Van de week doe ik het ook maar een paar dagen niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:42 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ben al een flink aantal dagen stoned geweest dus wil weer ff wat minderenWoord.![]()
Oh nee dat heb ik gelukkig nietquote:Op zondag 27 januari 2013 14:44 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Dat piekeren en blowen tegelijk. Dat pakt meestal niet zo goed uit. In ieder geval voor mij dan. Als ik me kut voel moet ik ook echt niet blowen, dat is een instant-depressie![]()
Als ik stoned ben kán ik niet eens meer piekeren, zoals ik al zei is nadenken überhaupt dan al te veel moeiteNuchter zou ik denken "oh nee dit en dat daar zit ik toch zo mee, bah wat een kutsituatie, wat moet ik nu, wheeeee
" en stoned denk ik dan "ohja die situatie.. meh te moeilijk. boeit me nu ff niet
"
En als ik opnuchter komen ze langzaam weer terug (als ik er echt mee zit), maar niet meer dan dat het gepieker er was voordat ik stoned werd
Die vriendin die afgelopen maandag bleef logeren daar had ik dus ook mee geblowed. En we waren een heel serieus gesprek aan het houden over oude klasgenootjes van ons enzo, en naarmate de joint meer op ging werd het gesprek steeds simpelerIk zei al dat ik daaraan kon herkennen dat we te stoned werden omdat het onderwerp en de zinnen die we moesten formuleren steeds moeilijker werden
Fuck the EBU.![]()
jazekers, na het werken weer lekker smokenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:38 schreef Midnight_snack het volgende:
Wie gaat er verder vanavond weer goed skaffa worden?![]()
Hmmja. Ik heb juist dat als ik stoned ben wanneer ik me niet okee voel, juist die ene rotgedachte blijft hangen en niks anders. Soort van obsessie op dat moment. Vaak kan ik mezelf dan ook niet meer afleidenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh nee dat heb ik gelukkig niet
Als ik stoned ben kán ik niet eens meer piekeren, zoals ik al zei is nadenken überhaupt dan al te veel moeiteNuchter zou ik denken "oh nee dit en dat daar zit ik toch zo mee, bah wat een kutsituatie, wat moet ik nu, wheeeee
" en stoned denk ik dan "ohja die situatie.. meh te moeilijk. boeit me nu ff niet
"
En als ik opnuchter komen ze langzaam weer terug (als ik er echt mee zit), maar niet meer dan dat het gepieker er was voordat ik stoned werd
Die vriendin die afgelopen maandag bleef logeren daar had ik dus ook mee geblowed. En we waren een heel serieus gesprek aan het houden over oude klasgenootjes van ons enzo, en naarmate de joint meer op ging werd het gesprek steeds simpelerIk zei al dat ik daaraan kon herkennen dat we te stoned werden omdat het onderwerp en de zinnen die we moesten formuleren steeds moeilijker werden
Maar goed, de oplossing is dan ook gewoon niet blowen.
Maandag kende ik dit topic nog nietMaar je hebt wel gelijk wat betreft die gesprekken. Hoe stoneder hoe simpeler. Als je dan de volgende dag die gesprekken kunt herinneren is het vaak echt belachelijk waar het over ging
![]()
Woord.![]()
aightquote:Op zondag 27 januari 2013 14:52 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
jazekers, na het werken weer lekker smoken
Woord.![]()
Oh ik heb dat gelukkig echt niet hihiquote:Op zondag 27 januari 2013 14:53 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Hmmja. Ik heb juist dat als ik stoned ben wanneer ik me niet okee voel, juist die ene rotgedachte blijft hangen en niks anders. Soort van obsessie op dat moment. Vaak kan ik mezelf dan ook niet meer afleidenMaar goed, de oplossing is dan ook gewoon niet blowen.
Voor mij werkt het prima om me even nergens druk om te maken en me even niet meer kut te voelen en even lekker simpel nadenken ipv overal zo moeilijk over
Haha ja geniaal is datquote:Op zondag 27 januari 2013 14:53 schreef Midnight_snack het volgende:
Maandag kende ik dit topic nog nietMaar je hebt wel gelijk wat betreft die gesprekken. Hoe stoneder hoe simpeler. Als je dan de volgende dag die gesprekken kunt herinneren is het vaak echt belachelijk waar het over ging
![]()
Ik had ook een keer echt ineens zo'n ingeving met een vriendin, dat we echt overtuigd waren dat we gewoon geniaal waren en dat de mensheid dit moest weten.
Was iets over dat wiet beter is dan alcohol, want alcohol komt bijv van appels aan de boom (god zegt: eet appels! eet gezond!) en die vallen dan van de boom en als ze te lang blijven liggen gaan ze rotten (god zegt: eet geen rotte appels, dan word je ziek/ga je dood) en gisten, en daardoor ontstaat dus alcohol, dus alcohol is slecht. En wiet is gewoon een plantje wat god zelf heeft neergezet tussen alle andere plantjes en is dus puur natuurlijk en gezond
Toen we dat de volgende dag teruglazen dachten we ook echt.. Hmmm... matig...![]()
Fuck the EBU.![]()
thanksquote:Op zondag 27 januari 2013 14:54 schreef Unscrewed het volgende:
Guess who's back, me.. hmm dat zit niet zo lekker.
Even die plaatjes resizen.
Fuck the EBU.![]()
Doe ff een UI, want dan kun je ook in de OP hihiquote:Op zondag 27 januari 2013 14:52 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
jazekers, na het werken weer lekker smoken
Er staat er al zo een tussen (zo'n grijs gezichtje) maar volgens mij was die van uncle_joe ofzo
Fuck the EBU.![]()
Ja inderdaadquote:Op zondag 27 januari 2013 14:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ik heb dat gelukkig echt niet hihiVoor mij werkt het prima om me even nergens druk om te maken en me even niet meer kut te voelen en even lekker simpel nadenken ipv overal zo moeilijk over
[..]
Haha ja geniaal is dat
Ik had ook een keer echt ineens zo'n ingeving met een vriendin, dat we echt overtuigd waren dat we gewoon geniaal waren en dat de mensheid dit moest weten.
Was iets over dat wiet beter is dan alcohol, want alcohol komt bijv van appels aan de boom (god zegt: eet appels! eet gezond!) en die vallen dan van de boom en als ze te lang blijven liggen gaan ze rotten (god zegt: eet geen rotte appels, dan word je ziek/ga je dood) en gisten, en daardoor ontstaat dus alcohol, dus alcohol is slecht. En wiet is gewoon een plantje wat god zelf heeft neergezet tussen alle andere plantjes en is dus puur natuurlijk en gezond
Toen we dat de volgende dag teruglazen dachten we ook echt.. Hmmm... matig...![]()
Dat gevoel wat je hebt als je stoned bent
"Wow ik ben fucking geniaal, iedereen moet dit horen"
![]()
Of "wat heb ik toch een meesterlijk inzicht" terwijl het iets facking simpels is
[ Bericht 0% gewijzigd door Midnight_snack op 27-01-2013 15:04:44 (derp) ]Woord.![]()
precies, als ik stoned ben voel ik me vaak heel geniaalquote:Op zondag 27 januari 2013 14:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ik heb dat gelukkig echt niet hihiVoor mij werkt het prima om me even nergens druk om te maken en me even niet meer kut te voelen en even lekker simpel nadenken ipv overal zo moeilijk over
[..]
Haha ja geniaal is dat
![]()
![]()
Eindelijk klaar, is het een probleem dat Stewie niet beweegt?
Haha iddquote:Op zondag 27 januari 2013 15:04 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja inderdaadDat gevoel wat je hebt als je stoned bent
"Wow ik ben fucking geniaal, iedereen moet dit horen"
![]()
Of "wat heb ik toch een meesterlijk inzicht" terwijl het iets facking simpels is
Hoewel dit topic wel goed heeft uitgepakt
Fuck the EBU.![]()
Ja, ik wil graag een klacht indienen.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:06 schreef Unscrewed het volgende:
Eindelijk klaar, is het een probleem dat Stewie niet beweegt?Woord.![]()
Altijd als ik hier stoned bijv in R&P een hele serieuze reactie ergens op wil typen (daar doe ik dan een half uur over omdat ik heel zorgvuldig m'n woorden uitkies en alle zinnen 100x nalees of ze wel kloppen), en het totaal (nadat het gepost is) nog even een paar keer doorlees om te beseffen wat een prachtig stuk tekst ik net heb geschreven en dat alles precies klopt en dat dit gewoon de absolute waarheid isquote:Op zondag 27 januari 2013 15:05 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
precies, als ik stoned ben voel ik me vaak heel geniaal![]()
Fuck the EBU.![]()
Wat ben je toch lekker bescheiden ookquote:Op zondag 27 januari 2013 15:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha idd
Hoewel dit topic wel goed heeft uitgepakt
Woord.![]()
Oké, ik fix die shit wel even dan.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:06 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja, ik wil graag een klacht indienen.
Wil natuurlijk niet aangeklaagd worden.
En er zit een irritante rot vlieg om me heen te vliegen.Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:06 schreef Unscrewed het volgende:
Eindelijk klaar, is het een probleem dat Stewie niet beweegt?awesome
Vast niet, anders moet gibson zelf maar even een goed formaat versie van z'n ui posten
Fuck the EBU.![]()
Geef me eens ongelijkquote:Op zondag 27 januari 2013 15:08 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Wat ben je toch lekker bescheiden ook
Fuck the EBU.![]()
Nee man laat zitten. Beter ga je die vlieg djoeken.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oké, ik fix die shit wel even dan.
En er zit een irritante rot vlieg om me heen te vliegen.Woord.![]()
Is al gefixed.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:09 schreef Moira. het volgende:
[..]awesome
Vast niet, anders moet gibson zelf maar even een goed formaat versie van z'n ui posten
zijn die krengen niet allang doodgevroren?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oké, ik fix die shit wel even dan.
En er zit een irritante rot vlieg om me heen te vliegen.
Fuck the EBU.![]()
Nee.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
zijn die krengen niet allang doodgevroren?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:09 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Nee man laat zitten. Beter ga je die vlieg djoeken.Echte bazen killen vliegen met een mes.
Soberso tochquote:Op zondag 27 januari 2013 15:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]Echte bazen killen vliegen met een mes.
Woord.![]()
Ik had soms in de zomer wel eens zo'n steekvliegen-plaag in m'n kamerquote:Op zondag 27 januari 2013 15:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee.
[..]Echte bazen killen vliegen met een mes.
Van die kutbeesten die dan op je huid komen zitten en dan voel je echt zo'n prikje/steekje, wat nog best kut voeltEn dan ook gewoon 20 van die dingen op m'n kamer
Ik dacht echt waar komen die vandaaaan
Niks lag te rotten ofzo
![]()
Mja gewoon een bus van die insectendoder in je kamer spuiten en een dag niet op die kamer slapen
Fuck the EBU.![]()
haha herkenbare smileypostquote:Op zondag 27 januari 2013 15:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had soms in de zomer wel eens zo'n steekvliegen-plaag in m'n kamer
Van die kutbeesten die dan op je huid komen zitten en dan voel je echt zo'n prikje/steekje, wat nog best kut voeltEn dan ook gewoon 20 van die dingen op m'n kamer
Niks lag te rotten ofzo
![]()
Mja gewoon een bus van die insectendoder in je kamer spuiten en een dag niet op die kamer slapen#stoned
Fuck the EBU.![]()
Zo dat zijn pas kk beesten. Gelukkig hebben we er hier niet veel vanquote:Op zondag 27 januari 2013 15:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niks lag te rotten ofzo
![]()
Mja gewoon een bus van die insectendoder in je kamer spuiten en een dag niet op die kamer slapenWoord.![]()
En dan ga ik m'n eigen pizza maken heb bodems gehaald moet alleen nog strooikaas op en beleg heb allerlei shit ham kaas kipfiltet champignons salamiquote:Mijn nieuwe ondertitel![]()
ja echtquote:Op zondag 27 januari 2013 15:13 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Zo dat zijn pas kk beesten. Gelukkig hebben we er hier niet veel vansuperduurquote:omg da's echt lekkerquote:Op zondag 27 januari 2013 15:13 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En dan ga ik m'n eigen pizza maken heb bodems gehaald moet alleen nog strooikaas op en beleg heb allerlei shit ham kaas kipfiltet champignons salami
Ik had bij m'n 'mattie' een keertje ook zo'n bodem en daar hebben we toen ook gewoon allerlei shit op geflikkerd die we in huis hadden, was echt fucking lekkere pizza
BTW er staan echt best veel stoners in de OPhad niet verwacht dat zoveel mensen regelmatig een paffertje opstaken
![]()
Fuck the EBU.![]()
Ik ben vroeger best lang pizzabakker geweest. Niks is beter dan dat. Gewoon vanaf je bolletje bodem een hele fucking zieke uber pro alles zomg vreetkick pizza maken. Die van mij was ook altijd 2x dikker en mooier dan die voor klanten ik kon gooien met bodems allesquote:Op zondag 27 januari 2013 15:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
omg da's echt lekker
Ik had bij m'n 'mattie' een keertje ook zo'n bodem en daar hebben we toen ook gewoon allerlei shit op geflikkerd die we in huis hadden, was echt fucking lekkere pizza
BTW er staan echt best veel stoners in de OPhad niet verwacht dat zoveel mensen regelmatig een paffertje opstaken
aaahhh heerlijk is datquote:Op zondag 27 januari 2013 15:16 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik ben vroeger best lang pizzabakker geweest. Niks is beter dan dat. Gewoon vanaf je bolletje bodem een hele fucking zieke uber pro alles zomg vreetkick pizza maken. Die van mij was ook altijd 2x dikker en mooier dan die voor klanten ik kon gooien met bodems alles
Fuck the EBU.![]()
Ik heb een andere UI nuquote:Op zondag 27 januari 2013 14:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doe ff een UI, want dan kun je ook in de OP hihi
Er staat er al zo een tussen (zo'n grijs gezichtje) maar volgens mij was die van uncle_joe ofzo![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:16 schreef Midnight_snack het volgende:
Ik ga ff peuken halen. Voel me bijna zo'n smerige niet-rokerTot zo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:16 schreef Midnight_snack het volgende:
Ik ga ff peuken halen. Voel me bijna zo'n smerige niet-roker![]()
![]()
wanneer is dat?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
in de pruimentijd
[..]
Unscrewed beter zet je deze vriend ook ff in de OP![]()
![]()
hahaquote:Op zondag 27 januari 2013 15:21 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Heb je morgen een gaatje vrij?
pun intended.Ik al 2 uurquote:
Fuck the EBU.![]()
Dat is een goed idee, dat ga ik denk ik in mijn hele huis spuiten en dan in de supermarkt slapen.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niks lag te rotten ofzo
![]()
Mja gewoon een bus van die insectendoder in je kamer spuiten en een dag niet op die kamer slapen
Okiiquote:Op zondag 27 januari 2013 15:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
in de pruimentijd
[..]
Unscrewed beter zet je deze vriend ook ff in de OPDit -- Parkiet is mijn papa
Ik had vroeger eens tegen mezelf gezegd ik mag niet meer dan drie biertjes per dag.
Sinds kort haal ik maar halve litersMijn nieuwe ondertitel![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:23 schreef sinepedraap het volgende:
Ik had vroeger eens tegen mezelf gezegd ik mag niet meer dan drie biertjes per dag.
Sinds kort haal ik maar halve liters![]()
![]()
gister zeiden er 2 dat ze vandaag foto's zouden maken toch?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:23 schreef Nestalgie het volgende:
er zijn lang gene tutorials oid geweestFuck the EBU.![]()
Sinds kort haal ik maar halve liters
Fuck the EBU.![]()
Wow, al half 4. Voor mij ook nogquote:Op zondag 27 januari 2013 15:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, is het voor jou ook nog maar morgen? xD
Tijd om er een op te steken, dat versloomd de tijd.Dit -- Parkiet is mijn papa
kanon?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:23 schreef sinepedraap het volgende:
Ben ook pas 2 uurtjes wakker dus jupquote:Op zondag 27 januari 2013 15:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, is het voor jou ook nog maar morgen? xD![]()
geen.ideequote:Op zondag 27 januari 2013 15:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
gister zeiden er 2 dat ze vandaag foto's zouden maken toch?![]()
Ja in dat verslomen heb je gelijk ikquote:Op zondag 27 januari 2013 15:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wow, al half 4 uur. Voor mij ook nog
Tijd om er een op te steken, dat versloomd de tijd.
Maar vandaag word voor mij niks meer, nuchtere leven is een bitch![]()
![]()
haha waarom?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Beter, ik had om 11 uur de wekker gezetmoest je ergens heen dan?
Fuck the EBU.![]()
Nee, maar dan is de dag wat langer jwzquote:Op zondag 27 januari 2013 15:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
haha waarom?moest je ergens heen dan?
![]()
![]()
Steken er nog meer mensen op?
ik heb nog steeds mijn restje niet opquote:zitten 10 minuten tussen elke hijs ofzo
Maar ben bij m'n laatste 2 hijsjes aangekomen
Fuck the EBU.![]()
haha ik ken hetquote:Op zondag 27 januari 2013 15:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, maar dan is de dag wat langer jwz
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik heb nog steeds mijn restje niet opzitten 10 minuten tussen elke hijs ofzo
Maar ben bij m'n laatste 2 hijsjes aangekomenDoorhijsen, ik steek er nu net eentje op
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar was pas om 4 uur naar bed gegaan was voor de pc in slaap gevallennicequote:Op zondag 27 januari 2013 15:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Doorhijsen, ik steek er nu net eentje op
Fuck the EBU.![]()
Dat is zo gaar wanneer dat gebeurtquote:Op zondag 27 januari 2013 15:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar was pas om 4 uur naar bed gegaan was voor de pc in slaap gevallen
Woord.![]()
Muziek aan en zweven..quote:Op zondag 27 januari 2013 15:32 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Dat is zo gaar wanneer dat gebeurt![]()
ONZ / onmogelijke liefdequote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Hahaha jij snapt het!quote:Op zondag 27 januari 2013 15:33 schreef sinepedraap het volgende:
Hier houden jullie van toch?
[ afbeelding ]![]()
nicequote:Op zondag 27 januari 2013 15:33 schreef sinepedraap het volgende:
[ afbeelding ]
Woord.![]()
Die linker ja..quote:Op zondag 27 januari 2013 15:33 schreef sinepedraap het volgende:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:33 schreef sinepedraap het volgende:
[ afbeelding ]
goeie zondag
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:33 schreef sinepedraap het volgende:
[ afbeelding ]Alleen zit ik nog maar op pagina 1.
Die rechter ook hoor maar hij is niet echt ijskoud, had net pas boodschappen gedaanquote:Ik heb 50 per pagina, soms laadt die zo langzaam heb niet echt snel internetquote:Op zondag 27 januari 2013 15:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Alleen zit ik nog maar op pagina 1.
Grolsch is lekkerder vind ik.
Ik lust geen bier..quote:Op zondag 27 januari 2013 15:35 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Die rechter ook hoor maar hij is niet echt ijskoud, had net pas boodschappen gedaan
Hoop dat ik er nog wel bij hoor![]()
![]()
Jawel maar er moet wel wat aan gedaan worden hoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik lust geen bier..
Hoop dat ik er nog wel bij hoor
Hoe komt het eigenlijk?
Ik zou nog fotos maken van mijn bong, alleen ben ik waarschijnlijk morgenavond pas weer in Eindhoven, dus dat wordt moeilijkquote:Op zondag 27 januari 2013 15:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
gister zeiden er 2 dat ze vandaag foto's zouden maken toch?
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Gewoon je neus dichtknijpen manquote:Op zondag 27 januari 2013 15:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik lust geen bier..
Hoop dat ik er nog wel bij hoor
Woord.![]()
Ik vind bier wel lekker ruiken, ben ik nu raar?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:37 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Gewoon je neus dichtknijpen man
De eerste paar keren dat ik bier dronk vond ik viesquote:Op zondag 27 januari 2013 15:36 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Jawel maar er moet wel wat aan gedaan worden hoor.
Hoe komt het eigenlijk?
Maar ik drink ook haast nooit, als ik drink baco ofzoiets![]()
Nee, maar hij lust het nietquote:Op zondag 27 januari 2013 15:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik vind bier wel lekker ruiken, ben ik nu raar?Woord.![]()
Ja misschien moet je wel leren drinken, maar niks gaat gewoon boven zo'n koude kletser als je net thuiskomt of zoquote:Op zondag 27 januari 2013 15:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
De eerste paar keren dat ik bier dronk vond ik vies
Maar ik drink ook haast nooit, als ik drink baco ofzoiets
Damn nou krijg ik ook wel zin in een paar bierries. Maar om nu gelijk weer de deur uit te gaan...Woord.![]()
Leren drinken vind ik zo dom, waarom moet je iets 'leren' drinken?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:38 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja misschien moet je wel leren drinken, maar niks gaat gewoon boven zo'n koude kletser als je net thuiskomt of zo![]()
Alleen zodat je erbij hoort? Ik vind koffie echt smerige zooi, maar ze zeggen ook altijd dat ik het moet 'leren' drinken.
Erbij horen? Niemand hoeft mij te zien hoor zolang ik er maar van kan genietenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Leren drinken vind ik zo dom, waarom moet je iets 'leren' drinken?
Alleen zodat je erbij hoort? Ik vind koffie echt smerige zooi, maar ze zeggen ook altijd dat ik het moet 'leren' drinken.
Dat vond ik eerst ook maar nu ik het heb leren drinken vind ik het wel lekker. Zelfde met bier.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Leren drinken vind ik zo dom, waarom moet je iets 'leren' drinken?
Alleen zodat je erbij hoort? Ik vind koffie echt smerige zooi, maar ze zeggen ook altijd dat ik het moet 'leren' drinken.![]()
Goed zo negerquote:Op zondag 27 januari 2013 15:39 schreef Moira. het volgende:
Zelfs ik kan wel genieten van een lekker koud biertje op z'n tijdWoord.![]()
Jah, mischien welquote:Op zondag 27 januari 2013 15:38 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja misschien moet je wel leren drinken, maar niks gaat gewoon boven zo'n koude kletser als je net thuiskomt of zo![]()
![]()
![]()
Mwah het enigste wat ik qua drank echt niet lust is ouzo. Maar dat komt eerder doordat ik er een keer gigantisch van over me nek ben gegaan
Woord.![]()
quote:
Wie was er eigenlijk bij die tinychat gister?
Sinepedraap niet toch?
Hihi dan hebben jullie Dientjes en mijn hoofd gemist
Fuck the EBU.![]()
Ik vond pure chocolade eerst ook echt smerig, maar nadat het ooit het enige in huis was vond ik het best lekker. Maar nog niet iets waarvan ik zeg: "Dit ga ik kopen". Maar koffie vind ik toch wel een beetje viezer, dus dat word toch nooit wat.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:40 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Dat vond ik eerst ook maar nu ik het heb leren drinken vind ik het wel lekker. Zelfde met bier.
Het is niet alleen het drankje zelf maar ook gewoon het moment, de stemming die je dan hebt.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:40 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Dat vond ik eerst ook maar nu ik het heb leren drinken vind ik het wel lekker. Zelfde met bier.
Als ik in de snackbar ben bestel ik gewoon een blikje cola hoor geen blikje bier dan heb ik er geen behoefte aanTinychat? Wat?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wie was er eigenlijk bij die tinychat gister?
Sinepedraap niet toch?
Hihi dan hebben jullie Dientjes en mijn hoofd gemist
Groeten vanuit de stad :p de foto's zijn gemaakt. Later vandaag effe uploaden hier.Ook in moeilijke tijden.![]()
haha dat heb ik ookquote:Op zondag 27 januari 2013 15:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik vond pure chocolade eerst ook echt smerig, maar nadat het ooit het enige in huis was vond ik het best lekker. Maar nog niet iets waarvan ik zeg: "Dit ga ik kopen". Maar koffie vind ik toch wel een beetje viezer, dus dat word toch nooit wat.
Ik vind zwarte/sterke koffie ook niet lekker, dus ik doe er altijd genoeg melk in dat het een mooie kleur bruin krijgt, en 2 grote schepjes suiker en dan smaakt 't heerlijk
Fuck the EBU.![]()
Ja ja, heb je weer wat gemist, hè?quote:
Haha jaa we zaten gister met z'n alle te chatten op tinychat en toen hadden Dientje en ik de webcam aan gedaanquote:Op zondag 27 januari 2013 15:43 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Het is niet alleen het drankje zelf maar ook gewoon het moment, de stemming die je dan hebt.
Als ik in de snackbar ben bestel ik gewoon een blikje cola hoor geen blikje bier dan heb ik er geen behoefte aan
[..]
Tinychat? Wat?de rest was hommo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Groeten vanuit de stad :p de foto's zijn gemaakt. Later vandaag effe uploaden hier.
Fuck the EBU.![]()
Ajooooo waarom ben ik daar nooit bij.
Ik ben ook webcamshy hoor voor je het weet post iemand een screenshot bij je als je nietsvermoedend een topic opentMijn nieuwe ondertitel![]()
Mijn cam deed het nietquote:Op zondag 27 januari 2013 15:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha jaa we zaten gister met z'n alle te chatten op tinychat en toen hadden Dientje en ik de webcam aan gedaande rest was hommo
Groen scherm.
Dit, want kan niet andersquote:Op zondag 27 januari 2013 15:45 schreef Moira. het volgende:
Iedereen zat te fappen op Dientje en Moira jwz alles![]()
dientjequote:Op zondag 27 januari 2013 15:45 schreef Moira. het volgende:
Iedereen zat te fappen op Dientje en Moira jwz alles![]()
![]()
Ja daar zat ik idd ook beetje mee maar denk dat we hier wel matties genoeg zijn om dat soort dingen niet bij elkaar te flikkenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:45 schreef sinepedraap het volgende:
Ik ben ook webcamshy hoor voor je het weet post iemand een screenshot bij je als je nietsvermoedend een topic opent
Fuck the EBU.![]()
die shit kost paar euroquote:Op zondag 27 januari 2013 15:46 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Deze skeere aap heeft geen doekoes![]()
Fuck the EBU.![]()
3euro bij de action.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:46 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Deze skeere aap heeft geen doekoes![]()
De helft van de kijkers zijn lurkers, mensen zonder account, misschien hebben wij allemaal wel geheime aanbidders en zitten ze zich nu te fappen op onsquote:Op zondag 27 januari 2013 15:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja daar zat ik idd ook beetje mee maar denk dat we hier wel matties genoeg zijn om dat soort dingen niet bij elkaar te flikkenMijn nieuwe ondertitel![]()
Ach gewoon doen johquote:Op zondag 27 januari 2013 15:45 schreef sinepedraap het volgende:
Ik ben ook webcamshy hoor voor je het weet post iemand een screenshot bij je als je nietsvermoedend een topic opent![]()
![]()
Hai! Zo ook maar een kleintje bouwen![]()
Net naar de stad om een Subje te halen, is het koopzondagNergens een parkeerplaats vrij
Dan maar spek met ei!
![]()
dat kan toch niet? je kunt die chat toch niet in zonder dat je iig een username in vult? er waren verder geen 'guests' zonder usernamequote:Op zondag 27 januari 2013 15:46 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
De helft van de kijkers zijn lurkers, mensen zonder account, misschien hebben wij allemaal wel geheime aanbidders en zitten ze zich nu te fappen op onsFuck the EBU.![]()
Nee ik durf niet en ben lelijkquote:Oow dat weet ik niet ken tinychat niet zo goed, bedoelde meer op FOK!quote:Op zondag 27 januari 2013 15:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
dat kan toch niet? je kunt die chat toch niet in zonder dat je iig een username in vult? er waren verder geen 'guests' zonder username
Boeiend, ik zag er gister anders ook niet opperbest uit hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 15:47 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee ik durf niet en ben lelijk
[..]
Oow dat weet ik niet ken tinychat niet zo goed, bedoelde meer op FOK!![]()
Fuck the EBU.![]()
je kan ook neppe naam invullen he. Maar gewoon enkel naar betrouwbare users dmenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
dat kan toch niet? je kunt die chat toch niet in zonder dat je iig een username in vult? er waren verder geen 'guests' zonder username![]()
Ja, je kan ook gewoon blijven onder de naam van guest maar dei waren er nietquote:Op zondag 27 januari 2013 15:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
dat kan toch niet? je kunt die chat toch niet in zonder dat je iig een username in vult? er waren verder geen 'guests' zonder username![]()
![]()
haha tijd voor een peukjequote:Op zondag 27 januari 2013 15:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Moet zeggen dat ie beeldschoon was en smaakte. Jezus ik ben lam :p
Fuck the EBU.![]()
Dientje zag er beter uit dan ik had verwacht.
Is dat hommo?Dit -- Parkiet is mijn papa
hahgay.comquote:Op zondag 27 januari 2013 15:49 schreef Unscrewed het volgende:
Dientje zag er beter uit dan ik had verwacht.
Is dat hommo?![]()
Ik trek wel een bivakmuts op of zoquote:Op zondag 27 januari 2013 15:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Boeiend, ik zag er gister anders ook niet opperbest uit hoor
hadden we ook gedaan toch?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:48 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
je kan ook neppe naam invullen he. Maar gewoon enkel naar betrouwbare users dmen
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:49 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Niks mis met de Action, ipad-hoes voor ¤5,50
De spullen die ze hebben zijn wel okee, vind het alleen een kutwinkel.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:49 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Niks mis met de Action, ipad-hoes voor ¤5,50
Woord.![]()
idd, gewoon mensen die op dat moment hier zitten en een beetje bekend hier zijn.quote:
en ik ga er maar vanuit dat jullie chill zijn en niet stiekem screenshots van me hebben gemaaktquote:Op zondag 27 januari 2013 15:50 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ja precies. dus je hoeft je geen.zorgen te maken.
Fuck the EBU.![]()
Guy Fawkes masker jwzquote:Op zondag 27 januari 2013 15:49 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik trek wel een bivakmuts op of zoWoord.![]()
Nee zo triest ben ik nou ook weer nietquote:Op zondag 27 januari 2013 15:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
en ik ga er maar vanuit dat jullie chill zijn en niet stiekem screenshots van me hebben gemaakt
Woord.![]()
gvd soms is het wel irritant om sigaretten zelf te moeten klikkenik wil er gewoon een pakken en aansteken maar nee, ik moet moeite doen
![]()
Fuck the EBU.![]()
als iemand screen maakt word dat vermeld geloof ikquote:Op zondag 27 januari 2013 15:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
en ik ga er maar vanuit dat jullie chill zijn en niet stiekem screenshots van me hebben gemaakt![]()
![]()
ik niet iig. Was ik veels te stonef voor.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
en ik ga er maar vanuit dat jullie chill zijn en niet stiekem screenshots van me hebben gemaakt
zou het sws niet doen![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:51 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Nee zo triest ben ik nou ook weer nietgelukkig hihiquote:Op zondag 27 januari 2013 15:51 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik niet iig. Was ik veels te stonef voor.
zou het sws niet doenFuck the EBU.![]()
in tinychat bedoel je?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
als iemand screen maakt word dat vermeld geloof ikals je op printscreen drukt?
Fuck the EBU.![]()
Mijn toetsenbord heeft geen Printscreen-knopquote:Op zondag 27 januari 2013 15:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
en ik ga er maar vanuit dat jullie chill zijn en niet stiekem screenshots van me hebben gemaakt![]()
![]()
Tuurlijk niet, het was er maar een.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Grapje.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, het was er maar een.
hahaha laat zien danquote:Op zondag 27 januari 2013 15:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, het was er maar een.
Fuck the EBU.![]()
Ja, denk het wel maar met printscreen weet ik nietquote:Op zondag 27 januari 2013 15:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
in tinychat bedoel je?als je op printscreen drukt?
![]()
Eh... nou kijk het zit zo..quote:
*rent weg*Dit -- Parkiet is mijn papa
Dan klik je er toch een paar tegelijk?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:51 schreef Moira. het volgende:
gvd soms is het wel irritant om sigaretten zelf te moeten klikkenik wil er gewoon een pakken en aansteken maar nee, ik moet moeite doen
![]()
![]()
gvdquote:Op zondag 27 januari 2013 15:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Eh... nou kijk het zit zo..
*rent weg*![]()
![]()
Wat.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:54 schreef Dientje12 het volgende:
Woow de sneeuw in 1979 vet hoog joh haha![]()
kost ook teveel moeitequote:Op zondag 27 januari 2013 15:53 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dan klik je er toch een paar tegelijk?
Fuck the EBU.![]()
Deze draad begint alweer aardig vol te raken.
Goede zaak tochquote:Op zondag 27 januari 2013 15:54 schreef Unscrewed het volgende:
Deze draad begint alweer aardig vol te raken. [ afbeelding ]
Woord.![]()
Je weet niet wat je mistquote:Op zondag 27 januari 2013 15:55 schreef Serpenthax het volgende:
Het gaat hard hier. Ik kijk ff tien minuutjes niet en weer 40 posts meer.![]()
Ja, dat dan weer wel.quote:
We moeten alweer een nieuwe TT verzinnen.
Niet iedereen, daarvoor gaat het hier te snel.quote:
ja voor mij wel iigquote:Op zondag 27 januari 2013 15:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Niet iedereen, daarvoor gaat het hier te snel.
Fuck the EBU.![]()
Daaromquote:
als je nieuw deel opent krijg je de op van.t vorige deelquote:Op zondag 27 januari 2013 15:56 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Duurt nog ff hoor. Denk zeker wel 5 minuten
Staat de code van de OP eigenlijk ergens?![]()
![]()
Leukste woord?Dit -- Parkiet is mijn papa
sinepedraap had 'm nog bij deel 2 ofzo maar de op is al veranderd in de tussentijdquote:Op zondag 27 januari 2013 15:56 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Duurt nog ff hoor. Denk zeker wel 5 minuten
Staat de code van de OP eigenlijk ergens?
maar waarvoor heb je die nodig dan? want als je op open nieuw deel klikt staat de op er toch al? en anders quote je 'm van het vorige topic
Fuck the EBU.![]()
![]()
wtf
Als we die meet bij iemand thuis houden moeten we ff een paar idiote filmpjes klaar hebben staan
Woord.![]()
Ik vind 't zo vaag als ik soms in topics een reactie/edit zie staan "Verkeerde topic."
Hoe kun je nou in het verkeerde topic posten?
Je ziet toch waarop je reageert in welk topic?Fuck the EBU.![]()
haha noem een voorbeeldquote:Op zondag 27 januari 2013 16:00 schreef Midnight_snack het volgende:
Als we die meet bij iemand thuis houden moeten we ff een paar idiote filmpjes klaar hebben staan
Fuck the EBU.![]()
comedy?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:00 schreef Midnight_snack het volgende:
Als we die meet bij iemand thuis houden moeten we ff een paar idiote filmpjes klaar hebben staan![]()
Dat heb ik nooit.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:01 schreef Moira. het volgende:
Ik vind 't zo vaag als ik soms in topics een reactie/edit zie staan "Verkeerde topic."
Je ziet toch waarop je reageert in welk topic?
Ah kijk, zo lang op Fok! En zo weinig wetenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:57 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
als je nieuw deel opent krijg je de op van.t vorige deel![]()
![]()
6 jaar en 888 posts?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:02 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ah kijk, zo lang op Fok! En zo weinig weten![]()
![]()
Wie opent het volgende deel?
Deze is alweer bijna vol.Dit -- Parkiet is mijn papa
kan makkelijkquote:Op zondag 27 januari 2013 16:01 schreef Moira. het volgende:
Je ziet toch waarop je reageert in welk topic?![]()
Is pas sinds een jaar ofzo, sinds die topicchains bestaan.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:02 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ah kijk, zo lang op Fok! En zo weinig weten
Maar daarvoor had ik ook nooit zo'n code nodig, ik copypasta altijd de quote van de OP van het vorige topic.
Fuck the EBU.![]()
Huh.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik dus ook niet
maar zie regelmatig zo'n post staan
Dat is wel vaag ja dan.
*Beating drums*quote:Op zondag 27 januari 2013 16:03 schreef Unscrewed het volgende:
Deze is alweer bijna vol.![]()
degene met de lapo?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:03 schreef Unscrewed het volgende:
Deze is alweer bijna vol.
Fuck the EBU.![]()
geen probleemquote:Op zondag 27 januari 2013 16:02 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ah kijk, zo lang op Fok! En zo weinig weten![]()
![]()
Jup, mainly lurking tot een maandje of 3 geledenquote:met m'n oude account was wel actief, maar dat was in EIL
![]()
![]()
Ik weet niet eens wat EIL isquote:Op zondag 27 januari 2013 16:04 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Jup, mainly lurking tot een maandje of 3 geledenmet m'n oude account was wel actief, maar dat was in EIL
![]()
![]()
Ik heb toch nu toe ook niet zoveel gepost met dit account was er meestal gewoon te lui voorquote:Op zondag 27 januari 2013 16:04 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Jup, mainly lurking tot een maandje of 3 geledenmet m'n oude account was wel actief, maar dat was in EIL
Woord.![]()
*domme vraag* Wat is een Lapo/Fipo?quote:
Last post/First post. Nvmquote:Op zondag 27 januari 2013 16:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
*domme vraag* Wat is een Lapo/Fipo?Dit -- Parkiet is mijn papa
als je bijv verkeerd klikt, of ff weg was en.dacht dat je het op het ene topic had open laten staan maar het op een andere hebt open staan.quote:![]()
Wat kreeg je?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:05 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Oh, en wel mooi de 15 miljoenste post op Fok!![]()
![]()
wow ben je echt nog zo nieuw?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
*domme vraag* Wat is een Lapo/Fipo?
Fipo = first post (dus eerste post na de OP - openingspost) en lapo = last post, dus het laatste van het topic die ook weer de TS (topicstarter) zal zijn van het nieuwe topic.
dat zijn echt de eerste afkortingen die men hier leert
Fuck the EBU.![]()
Een film met die ene grappige neger moet het ook wel doen..quote:Op zondag 27 januari 2013 16:05 schreef Nestalgie het volgende:
een smokers film is wel leuk ik hoorde dat pineapple express wel leuk is
Ik ben zn naam vergeten maar moet er altijd om lachen![]()
Nee, alleen ik zit nooit op nederlandse forums, dus weet al die standaard termen hier niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
wow ben je echt nog zo nieuw?
Fipo = first post (dus eerste post na de OP - openingspost) en lapo = last post, dus het laatste van het topic die ook weer de TS (topicstarter) zal zijn van het nieuwe topic.
dat zijn echt de eerste afkortingen die men hier leert
dus als ik jou de lapo geef krijg ik dat?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:07 schreef Nestalgie het volgende:
ik bied 1 gram jack herrer op de lapoFuck the EBU.![]()
waar kom je vandaan dan? wat voor forums zit je normaal?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, alleen ik zit nooit op nederlandse forums, dus weet al die standaard termen hier niet.
Fuck the EBU.![]()
Meld je maar even bij de schaamputquote:Op zondag 27 januari 2013 16:07 schreef Midnight_snack het volgende:
Ik haalde in het begin nog OP en TS doorelkaar![]()
kan me wel voorstellen, want ze hebben allebei te maken met de opening van een topicquote:Op zondag 27 januari 2013 16:07 schreef Midnight_snack het volgende:
Ik haalde in het begin nog OP en TS doorelkaar
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Meld je maar even bij de schaamput
Woord.![]()
welke?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Een film met die ene grappige neger moet het ook wel doen..
Ik ben zn naam vergeten maar moet er altijd om lachen![]()
![]()
Nederland.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
waar kom je vandaan dan? wat voor forums zit je normaal?
Ik zit vaak op xda-developers en zulk soort forums.
Ja en 4chan enzoquote:Op zondag 27 januari 2013 16:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
kan me wel voorstellen, want ze hebben allebei te maken met de opening van een topic
Woord.![]()
Achsoquote:Op zondag 27 januari 2013 16:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nederland.
Ik zit vaak op xda-developers en zulk soort forums.aangezien je een niet-zo-nederlandse naam hebt
Fuck the EBU.![]()
Wat heeft 3chin hiermee te maken?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat heeft 3chin hiermee te maken?gastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Omdat daar TS OP is
Woord.![]()
OP daar = Original Poster (dus ook TS)Dit -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Forum Opties Forumhop: Hop naar: