ik sla overquote:Op zondag 27 januari 2013 14:38 schreef Midnight_snack het volgende:
Wie gaat er verder vanavond weer goed skaffa worden?
Ik resize ze wel even straks.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:39 schreef Moira. het volgende:
Weet iemand trouwens hoe je die 'platgedrukte' UI's in de OP weer vierkant kan maken? Want nu staan ze daardoor ook niet meer recht onder elkaar omdat er verschillende formaten zijn
Je moet dat ook niet tegelijk doen hequote:Op zondag 27 januari 2013 14:38 schreef Moira. het volgende:
Overigens ga ik nu nog mijn laatste restje van gister op roken.
Godverdomme wat word ik soms gek van mezelf en mijn gedachten![]()
Wiet maakt nadenken en piekeren te moeilijk
Wat niet tegelijk doen?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:40 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Je moet dat ook niet tegelijk doen heAnders even wat minderen. Maar ik ben geloof ik de laatste week juist meer gaan roken door dit topic
![]()
Dat piekeren en blowen tegelijk. Dat pakt meestal niet zo goed uit. In ieder geval voor mij dan. Als ik me kut voel moet ik ook echt niet blowen, dat is een instant-depressiequote:Op zondag 27 januari 2013 14:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat niet tegelijk doen?
Moet sowieso misschien wel even wat minderen, maar zit nu even in een (hopelijk korte) periode waarin het me soms ook gewoon echt helpt om even m'n hoofd leeg te maken en me niet meer druk te maken om dingen waar ik me kut om voel enzo
En ja, als je een avond niet wil blowen ofzo moet je ook echt een avond niet in dit topic komen
Is af en toe wel handig om te doen ja. Van de week doe ik het ook maar een paar dagen niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:42 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ben al een flink aantal dagen stoned geweest dus wil weer ff wat minderen
Oh nee dat heb ik gelukkig nietquote:Op zondag 27 januari 2013 14:44 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Dat piekeren en blowen tegelijk. Dat pakt meestal niet zo goed uit. In ieder geval voor mij dan. Als ik me kut voel moet ik ook echt niet blowen, dat is een instant-depressie![]()
jazekers, na het werken weer lekker smokenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:38 schreef Midnight_snack het volgende:
Wie gaat er verder vanavond weer goed skaffa worden?
Hmmja. Ik heb juist dat als ik stoned ben wanneer ik me niet okee voel, juist die ene rotgedachte blijft hangen en niks anders. Soort van obsessie op dat moment. Vaak kan ik mezelf dan ook niet meer afleidenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh nee dat heb ik gelukkig niet
Als ik stoned ben kán ik niet eens meer piekeren, zoals ik al zei is nadenken überhaupt dan al te veel moeiteNuchter zou ik denken "oh nee dit en dat daar zit ik toch zo mee, bah wat een kutsituatie, wat moet ik nu, wheeeee
" en stoned denk ik dan "ohja die situatie.. meh te moeilijk. boeit me nu ff niet
"
En als ik opnuchter komen ze langzaam weer terug (als ik er echt mee zit), maar niet meer dan dat het gepieker er was voordat ik stoned werd
Die vriendin die afgelopen maandag bleef logeren daar had ik dus ook mee geblowed. En we waren een heel serieus gesprek aan het houden over oude klasgenootjes van ons enzo, en naarmate de joint meer op ging werd het gesprek steeds simpelerIk zei al dat ik daaraan kon herkennen dat we te stoned werden omdat het onderwerp en de zinnen die we moesten formuleren steeds moeilijker werden
aightquote:Op zondag 27 januari 2013 14:52 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
jazekers, na het werken weer lekker smoken
Oh ik heb dat gelukkig echt niet hihiquote:Op zondag 27 januari 2013 14:53 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Hmmja. Ik heb juist dat als ik stoned ben wanneer ik me niet okee voel, juist die ene rotgedachte blijft hangen en niks anders. Soort van obsessie op dat moment. Vaak kan ik mezelf dan ook niet meer afleidenMaar goed, de oplossing is dan ook gewoon niet blowen.
Haha ja geniaal is datquote:Op zondag 27 januari 2013 14:53 schreef Midnight_snack het volgende:
Maandag kende ik dit topic nog nietMaar je hebt wel gelijk wat betreft die gesprekken. Hoe stoneder hoe simpeler. Als je dan de volgende dag die gesprekken kunt herinneren is het vaak echt belachelijk waar het over ging
![]()
thanksquote:Op zondag 27 januari 2013 14:54 schreef Unscrewed het volgende:
Guess who's back, me.. hmm dat zit niet zo lekker.
Even die plaatjes resizen.
Doe ff een UI, want dan kun je ook in de OP hihiquote:Op zondag 27 januari 2013 14:52 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
jazekers, na het werken weer lekker smoken
Ja inderdaadquote:Op zondag 27 januari 2013 14:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ik heb dat gelukkig echt niet hihiVoor mij werkt het prima om me even nergens druk om te maken en me even niet meer kut te voelen en even lekker simpel nadenken ipv overal zo moeilijk over
[..]
Haha ja geniaal is dat
Ik had ook een keer echt ineens zo'n ingeving met een vriendin, dat we echt overtuigd waren dat we gewoon geniaal waren en dat de mensheid dit moest weten.
Was iets over dat wiet beter is dan alcohol, want alcohol komt bijv van appels aan de boom (god zegt: eet appels! eet gezond!) en die vallen dan van de boom en als ze te lang blijven liggen gaan ze rotten (god zegt: eet geen rotte appels, dan word je ziek/ga je dood) en gisten, en daardoor ontstaat dus alcohol, dus alcohol is slecht. En wiet is gewoon een plantje wat god zelf heeft neergezet tussen alle andere plantjes en is dus puur natuurlijk en gezond
Toen we dat de volgende dag teruglazen dachten we ook echt.. Hmmm... matig...![]()
precies, als ik stoned ben voel ik me vaak heel geniaalquote:Op zondag 27 januari 2013 14:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ik heb dat gelukkig echt niet hihiVoor mij werkt het prima om me even nergens druk om te maken en me even niet meer kut te voelen en even lekker simpel nadenken ipv overal zo moeilijk over
[..]
Haha ja geniaal is dat
Ik had ook een keer echt ineens zo'n ingeving met een vriendin, dat we echt overtuigd waren dat we gewoon geniaal waren en dat de mensheid dit moest weten.
Was iets over dat wiet beter is dan alcohol, want alcohol komt bijv van appels aan de boom (god zegt: eet appels! eet gezond!) en die vallen dan van de boom en als ze te lang blijven liggen gaan ze rotten (god zegt: eet geen rotte appels, dan word je ziek/ga je dood) en gisten, en daardoor ontstaat dus alcohol, dus alcohol is slecht. En wiet is gewoon een plantje wat god zelf heeft neergezet tussen alle andere plantjes en is dus puur natuurlijk en gezond
Toen we dat de volgende dag teruglazen dachten we ook echt.. Hmmm... matig...![]()
Haha iddquote:Op zondag 27 januari 2013 15:04 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja inderdaadDat gevoel wat je hebt als je stoned bent
"Wow ik ben fucking geniaal, iedereen moet dit horen"
![]()
Of "wat heb ik toch een meesterlijk inzicht" terwijl het iets facking simpels is
Ja, ik wil graag een klacht indienen.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:06 schreef Unscrewed het volgende:
Eindelijk klaar, is het een probleem dat Stewie niet beweegt?
Altijd als ik hier stoned bijv in R&P een hele serieuze reactie ergens op wil typen (daar doe ik dan een half uur over omdat ik heel zorgvuldig m'n woorden uitkies en alle zinnen 100x nalees of ze wel kloppen), en het totaal (nadat het gepost is) nog even een paar keer doorlees om te beseffen wat een prachtig stuk tekst ik net heb geschreven en dat alles precies klopt en dat dit gewoon de absolute waarheid isquote:Op zondag 27 januari 2013 15:05 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
precies, als ik stoned ben voel ik me vaak heel geniaal
Wat ben je toch lekker bescheiden ookquote:Op zondag 27 januari 2013 15:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha idd
Hoewel dit topic wel goed heeft uitgepakt
Oké, ik fix die shit wel even dan.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:06 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja, ik wil graag een klacht indienen.
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:06 schreef Unscrewed het volgende:
Eindelijk klaar, is het een probleem dat Stewie niet beweegt?
Geef me eens ongelijkquote:Op zondag 27 januari 2013 15:08 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Wat ben je toch lekker bescheiden ook
Nee man laat zitten. Beter ga je die vlieg djoeken.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oké, ik fix die shit wel even dan.
Wil natuurlijk niet aangeklaagd worden.
En er zit een irritante rot vlieg om me heen te vliegen.
Is al gefixed.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:09 schreef Moira. het volgende:
[..]awesome
Vast niet, anders moet gibson zelf maar even een goed formaat versie van z'n ui posten
zijn die krengen niet allang doodgevroren?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oké, ik fix die shit wel even dan.
Wil natuurlijk niet aangeklaagd worden.
En er zit een irritante rot vlieg om me heen te vliegen.
Nee.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
zijn die krengen niet allang doodgevroren?
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:09 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Nee man laat zitten. Beter ga je die vlieg djoeken.
Soberso tochquote:Op zondag 27 januari 2013 15:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]Echte bazen killen vliegen met een mes.
Ik had soms in de zomer wel eens zo'n steekvliegen-plaag in m'n kamerquote:Op zondag 27 januari 2013 15:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee.
[..]Echte bazen killen vliegen met een mes.
haha herkenbare smileypostquote:Op zondag 27 januari 2013 15:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had soms in de zomer wel eens zo'n steekvliegen-plaag in m'n kamer
Van die kutbeesten die dan op je huid komen zitten en dan voel je echt zo'n prikje/steekje, wat nog best kut voeltEn dan ook gewoon 20 van die dingen op m'n kamer
Ik dacht echt waar komen die vandaaaan
Niks lag te rotten ofzo
![]()
Mja gewoon een bus van die insectendoder in je kamer spuiten en een dag niet op die kamer slapen
Zo dat zijn pas kk beesten. Gelukkig hebben we er hier niet veel vanquote:Op zondag 27 januari 2013 15:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had soms in de zomer wel eens zo'n steekvliegen-plaag in m'n kamer
Van die kutbeesten die dan op je huid komen zitten en dan voel je echt zo'n prikje/steekje, wat nog best kut voeltEn dan ook gewoon 20 van die dingen op m'n kamer
Ik dacht echt waar komen die vandaaaan
Niks lag te rotten ofzo
![]()
Mja gewoon een bus van die insectendoder in je kamer spuiten en een dag niet op die kamer slapen
En dan ga ik m'n eigen pizza maken heb bodems gehaald moet alleen nog strooikaas op en beleg heb allerlei shit ham kaas kipfiltet champignons salamiquote:
ja echtquote:Op zondag 27 januari 2013 15:13 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Zo dat zijn pas kk beesten. Gelukkig hebben we er hier niet veel van
superduurquote:
omg da's echt lekkerquote:Op zondag 27 januari 2013 15:13 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En dan ga ik m'n eigen pizza maken heb bodems gehaald moet alleen nog strooikaas op en beleg heb allerlei shit ham kaas kipfiltet champignons salami
Ik ben vroeger best lang pizzabakker geweest. Niks is beter dan dat. Gewoon vanaf je bolletje bodem een hele fucking zieke uber pro alles zomg vreetkick pizza maken. Die van mij was ook altijd 2x dikker en mooier dan die voor klanten ik kon gooien met bodems allesquote:Op zondag 27 januari 2013 15:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
omg da's echt lekker
Ik had bij m'n 'mattie' een keertje ook zo'n bodem en daar hebben we toen ook gewoon allerlei shit op geflikkerd die we in huis hadden, was echt fucking lekkere pizza
BTW er staan echt best veel stoners in de OPhad niet verwacht dat zoveel mensen regelmatig een paffertje opstaken
![]()
aaahhh heerlijk is datquote:Op zondag 27 januari 2013 15:16 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik ben vroeger best lang pizzabakker geweest. Niks is beter dan dat. Gewoon vanaf je bolletje bodem een hele fucking zieke uber pro alles zomg vreetkick pizza maken. Die van mij was ook altijd 2x dikker en mooier dan die voor klanten ik kon gooien met bodems alles
Ik heb een andere UI nuquote:Op zondag 27 januari 2013 14:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doe ff een UI, want dan kun je ook in de OP hihi
Er staat er al zo een tussen (zo'n grijs gezichtje) maar volgens mij was die van uncle_joe ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |