Ik haat het op m'n systeem te veranderen het werkte altijd prima en er was nooit een leuk genoeg topic onderaan voor mij om het in de gaten te houdenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:25 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
lol:
FB / centrale topics bovenaan topiclijst
Goeiemiddaggquote:
Nu toch wel.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:26 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik haat het op m'n systeem te veranderen het werkte altijd prima en er was nooit een leuk genoeg topic onderaan voor mij om het in de gaten te houden
Goeiemorgen smaquote:Op zondag 27 januari 2013 14:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat je dan vergeet dat hij in ONZ helemaal onderaan staat
Maar awesome
Goeiemorgen trouwens, iedereen![]()
Is al goed.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:31 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Sorry man![]()
![]()
kusjes xoxox
nu welquote:Op zondag 27 januari 2013 14:26 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik haat het op m'n systeem te veranderen het werkte altijd prima en er was nooit een leuk genoeg topic onderaan voor mij om het in de gaten te houden
quote:
hallonquote:
Maar moeten we jou ook als stoner in de OP zetten?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:59 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Met regelmaat. Ik kwam alleen melden dat dit topic nu even centraal staat zodat niemand langer dan nodig hoeft te zoeken naar dit topic. Pun intended.
Ah, dat is prima.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar moeten we jou ook als stoner in de OP zetten?Kom je gezellig eens een keertje meedoen?
Met -5 zonder warmhoudtas 20 minuten lopenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan is het tenminste nog warm als je het wil eten.
Hoezo dat?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:36 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Met -5 zonder warmhoudtas 20 minuten lopen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |