haha noem een voorbeeldquote:Op zondag 27 januari 2013 16:00 schreef Midnight_snack het volgende:
Als we die meet bij iemand thuis houden moeten we ff een paar idiote filmpjes klaar hebben staan
comedy?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:00 schreef Midnight_snack het volgende:
Als we die meet bij iemand thuis houden moeten we ff een paar idiote filmpjes klaar hebben staan
Dat heb ik nooit.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:01 schreef Moira. het volgende:
Ik vind 't zo vaag als ik soms in topics een reactie/edit zie staan "Verkeerde topic."
Hoe kun je nou in het verkeerde topic posten?
Je ziet toch waarop je reageert in welk topic?
Ah kijk, zo lang op Fok! En zo weinig wetenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:57 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
als je nieuw deel opent krijg je de op van.t vorige deel
6 jaar en 888 posts?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:02 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ah kijk, zo lang op Fok! En zo weinig weten
kan makkelijkquote:Op zondag 27 januari 2013 16:01 schreef Moira. het volgende:
Ik vind 't zo vaag als ik soms in topics een reactie/edit zie staan "Verkeerde topic."
Hoe kun je nou in het verkeerde topic posten?
Je ziet toch waarop je reageert in welk topic?
Is pas sinds een jaar ofzo, sinds die topicchains bestaan.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:02 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Huh.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik dus ook niet
maar zie regelmatig zo'n post staan
*Beating drums*quote:Op zondag 27 januari 2013 16:03 schreef Unscrewed het volgende:
Wie opent het volgende deel?
Deze is alweer bijna vol.
degene met de lapo?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:03 schreef Unscrewed het volgende:
Wie opent het volgende deel?
Deze is alweer bijna vol.
geen probleemquote:Op zondag 27 januari 2013 16:02 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Jup, mainly lurking tot een maandje of 3 geledenquote:
Ik weet niet eens wat EIL isquote:Op zondag 27 januari 2013 16:04 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Jup, mainly lurking tot een maandje of 3 geledenmet m'n oude account was wel actief, maar dat was in EIL
Ik heb toch nu toe ook niet zoveel gepost met dit account was er meestal gewoon te lui voorquote:Op zondag 27 januari 2013 16:04 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Jup, mainly lurking tot een maandje of 3 geledenmet m'n oude account was wel actief, maar dat was in EIL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |