Jawel maar er moet wel wat aan gedaan worden hoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik lust geen bier..
Hoop dat ik er nog wel bij hoor
Ik zou nog fotos maken van mijn bong, alleen ben ik waarschijnlijk morgenavond pas weer in Eindhoven, dus dat wordt moeilijkquote:Op zondag 27 januari 2013 15:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
gister zeiden er 2 dat ze vandaag foto's zouden maken toch?
Gewoon je neus dichtknijpen manquote:Op zondag 27 januari 2013 15:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik lust geen bier..
Hoop dat ik er nog wel bij hoor
Ik vind bier wel lekker ruiken, ben ik nu raar?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:37 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Gewoon je neus dichtknijpen man
De eerste paar keren dat ik bier dronk vond ik viesquote:Op zondag 27 januari 2013 15:36 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Jawel maar er moet wel wat aan gedaan worden hoor.
Hoe komt het eigenlijk?
Nee, maar hij lust het nietquote:Op zondag 27 januari 2013 15:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik vind bier wel lekker ruiken, ben ik nu raar?
Ja misschien moet je wel leren drinken, maar niks gaat gewoon boven zo'n koude kletser als je net thuiskomt of zoquote:Op zondag 27 januari 2013 15:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
De eerste paar keren dat ik bier dronk vond ik vies
Maar ik drink ook haast nooit, als ik drink baco ofzoiets
Leren drinken vind ik zo dom, waarom moet je iets 'leren' drinken?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:38 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja misschien moet je wel leren drinken, maar niks gaat gewoon boven zo'n koude kletser als je net thuiskomt of zo![]()
Erbij horen? Niemand hoeft mij te zien hoor zolang ik er maar van kan genietenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Leren drinken vind ik zo dom, waarom moet je iets 'leren' drinken?
Alleen zodat je erbij hoort? Ik vind koffie echt smerige zooi, maar ze zeggen ook altijd dat ik het moet 'leren' drinken.
Dat vond ik eerst ook maar nu ik het heb leren drinken vind ik het wel lekker. Zelfde met bier.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Leren drinken vind ik zo dom, waarom moet je iets 'leren' drinken?
Alleen zodat je erbij hoort? Ik vind koffie echt smerige zooi, maar ze zeggen ook altijd dat ik het moet 'leren' drinken.
Goed zo negerquote:Op zondag 27 januari 2013 15:39 schreef Moira. het volgende:
Zelfs ik kan wel genieten van een lekker koud biertje op z'n tijd
Jah, mischien welquote:Op zondag 27 januari 2013 15:38 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja misschien moet je wel leren drinken, maar niks gaat gewoon boven zo'n koude kletser als je net thuiskomt of zo![]()
quote:
Ik vond pure chocolade eerst ook echt smerig, maar nadat het ooit het enige in huis was vond ik het best lekker. Maar nog niet iets waarvan ik zeg: "Dit ga ik kopen". Maar koffie vind ik toch wel een beetje viezer, dus dat word toch nooit wat.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:40 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Dat vond ik eerst ook maar nu ik het heb leren drinken vind ik het wel lekker. Zelfde met bier.
Het is niet alleen het drankje zelf maar ook gewoon het moment, de stemming die je dan hebt.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:40 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Dat vond ik eerst ook maar nu ik het heb leren drinken vind ik het wel lekker. Zelfde met bier.
Tinychat? Wat?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wie was er eigenlijk bij die tinychat gister?
Sinepedraap niet toch?
Hihi dan hebben jullie Dientjes en mijn hoofd gemist
haha dat heb ik ookquote:Op zondag 27 januari 2013 15:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik vond pure chocolade eerst ook echt smerig, maar nadat het ooit het enige in huis was vond ik het best lekker. Maar nog niet iets waarvan ik zeg: "Dit ga ik kopen". Maar koffie vind ik toch wel een beetje viezer, dus dat word toch nooit wat.
Ja ja, heb je weer wat gemist, hè?quote:
Haha jaa we zaten gister met z'n alle te chatten op tinychat en toen hadden Dientje en ik de webcam aan gedaanquote:Op zondag 27 januari 2013 15:43 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Het is niet alleen het drankje zelf maar ook gewoon het moment, de stemming die je dan hebt.
Als ik in de snackbar ben bestel ik gewoon een blikje cola hoor geen blikje bier dan heb ik er geen behoefte aan
[..]
Tinychat? Wat?
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Groeten vanuit de stad :p de foto's zijn gemaakt. Later vandaag effe uploaden hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |