*domme vraag* Wat is een Lapo/Fipo?quote:
Last post/First post. Nvmquote:Op zondag 27 januari 2013 16:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
*domme vraag* Wat is een Lapo/Fipo?
als je bijv verkeerd klikt, of ff weg was en.dacht dat je het op het ene topic had open laten staan maar het op een andere hebt open staan.quote:
Wat kreeg je?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:05 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Oh, en wel mooi de 15 miljoenste post op Fok!
wow ben je echt nog zo nieuw?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
*domme vraag* Wat is een Lapo/Fipo?
Een film met die ene grappige neger moet het ook wel doen..quote:Op zondag 27 januari 2013 16:05 schreef Nestalgie het volgende:
een smokers film is wel leuk ik hoorde dat pineapple express wel leuk is
Nee, alleen ik zit nooit op nederlandse forums, dus weet al die standaard termen hier niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
wow ben je echt nog zo nieuw?
Fipo = first post (dus eerste post na de OP - openingspost) en lapo = last post, dus het laatste van het topic die ook weer de TS (topicstarter) zal zijn van het nieuwe topic.
dat zijn echt de eerste afkortingen die men hier leert
dus als ik jou de lapo geef krijg ik dat?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:07 schreef Nestalgie het volgende:
ik bied 1 gram jack herrer op de lapo
waar kom je vandaan dan? wat voor forums zit je normaal?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, alleen ik zit nooit op nederlandse forums, dus weet al die standaard termen hier niet.
Meld je maar even bij de schaamputquote:Op zondag 27 januari 2013 16:07 schreef Midnight_snack het volgende:
Ik haalde in het begin nog OP en TS doorelkaar
kan me wel voorstellen, want ze hebben allebei te maken met de opening van een topicquote:Op zondag 27 januari 2013 16:07 schreef Midnight_snack het volgende:
Ik haalde in het begin nog OP en TS doorelkaar
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Meld je maar even bij de schaamput
welke?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Een film met die ene grappige neger moet het ook wel doen..
Ik ben zn naam vergeten maar moet er altijd om lachen
Nederland.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
waar kom je vandaan dan? wat voor forums zit je normaal?
Ja en 4chan enzoquote:Op zondag 27 januari 2013 16:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
kan me wel voorstellen, want ze hebben allebei te maken met de opening van een topic
Achsoquote:Op zondag 27 januari 2013 16:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nederland.
Ik zit vaak op xda-developers en zulk soort forums.
Wat heeft 3chin hiermee te maken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat heeft 3chin hiermee te maken?gastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Omdat daar TS OP is
Woord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |