SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Zoek uit waar ze vaak heen gaat dan ofzoquote:Op zondag 27 januari 2013 15:34 schreef HouOpMetJeLeven het volgende:
nee niet alleen lekker kont gewoon ze is mooi lief maar ben depresed kan haar niet krijgen
Als ze je toch al niks vind kan je net zo goed d'r nummer vragen, minder word het toch niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:34 schreef HouOpMetJeLeven het volgende:
nee niet alleen lekker kont gewoon ze is mooi lief maar ben depresed kan haar niet krijgen
Nou dan is ze toch geen classy dame. Zoek iets beters, niet zo'n toekomstloze turk.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:36 schreef HouOpMetJeLeven het volgende:
ben bang voor die boys man die breken mij zodra ze neger in de buurt van zusje zien ben ik kopie kleiner
quote:
Ja, en dan heeft ze zeker een scrotumbaard.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:40 schreef Dientje12 het volgende:
Wie weet is het wel zo'n geile billendanseres..
hier stopte ik met lezenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:29 schreef HouOpMetJeLeven het volgende:
Ik ben een antiliaanse jongeman
Tyronquote:
Ja hoor, met jou?quote:
Hoe komt het, deze topic?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |