Mijn cam deed het nietquote:Op zondag 27 januari 2013 15:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha jaa we zaten gister met z'n alle te chatten op tinychat en toen hadden Dientje en ik de webcam aan gedaande rest was hommo
Dit, want kan niet andersquote:Op zondag 27 januari 2013 15:45 schreef Moira. het volgende:
Iedereen zat te fappen op Dientje en Moira jwz alles
dientjequote:Op zondag 27 januari 2013 15:45 schreef Moira. het volgende:
Iedereen zat te fappen op Dientje en Moira jwz alles
Ja daar zat ik idd ook beetje mee maar denk dat we hier wel matties genoeg zijn om dat soort dingen niet bij elkaar te flikkenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:45 schreef sinepedraap het volgende:
Ajooooo waarom ben ik daar nooit bij.
Ik ben ook webcamshy hoor voor je het weet post iemand een screenshot bij je als je nietsvermoedend een topic opent
die shit kost paar euroquote:Op zondag 27 januari 2013 15:46 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Deze skeere aap heeft geen doekoes![]()
3euro bij de action.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:46 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Deze skeere aap heeft geen doekoes![]()
De helft van de kijkers zijn lurkers, mensen zonder account, misschien hebben wij allemaal wel geheime aanbidders en zitten ze zich nu te fappen op onsquote:Op zondag 27 januari 2013 15:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja daar zat ik idd ook beetje mee maar denk dat we hier wel matties genoeg zijn om dat soort dingen niet bij elkaar te flikken
Ach gewoon doen johquote:Op zondag 27 januari 2013 15:45 schreef sinepedraap het volgende:
Ajooooo waarom ben ik daar nooit bij.
Ik ben ook webcamshy hoor voor je het weet post iemand een screenshot bij je als je nietsvermoedend een topic opent
dat kan toch niet? je kunt die chat toch niet in zonder dat je iig een username in vult? er waren verder geen 'guests' zonder usernamequote:Op zondag 27 januari 2013 15:46 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
De helft van de kijkers zijn lurkers, mensen zonder account, misschien hebben wij allemaal wel geheime aanbidders en zitten ze zich nu te fappen op ons
Nee ik durf niet en ben lelijkquote:
Oow dat weet ik niet ken tinychat niet zo goed, bedoelde meer op FOK!quote:Op zondag 27 januari 2013 15:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
dat kan toch niet? je kunt die chat toch niet in zonder dat je iig een username in vult? er waren verder geen 'guests' zonder username
Boeiend, ik zag er gister anders ook niet opperbest uit hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 15:47 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee ik durf niet en ben lelijk
[..]
Oow dat weet ik niet ken tinychat niet zo goed, bedoelde meer op FOK!
je kan ook neppe naam invullen he. Maar gewoon enkel naar betrouwbare users dmenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
dat kan toch niet? je kunt die chat toch niet in zonder dat je iig een username in vult? er waren verder geen 'guests' zonder username
Ja, je kan ook gewoon blijven onder de naam van guest maar dei waren er nietquote:Op zondag 27 januari 2013 15:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
haha tijd voor een peukjequote:Op zondag 27 januari 2013 15:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Moet zeggen dat ie beeldschoon was en smaakte. Jezus ik ben lam :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |