oh ja, dat deed mijn uk ook! Voelde echt als kietelen in m'n zij. Ik mis het wel, dat gefriemel en gewroet.quote:Op zondag 27 januari 2013 10:24 schreef Suikertante het volgende:
Zeker als ik met mijn benen opgetrokken op de bank zit of op mijn zij in bed lig krijg ik er soms ook een lichamelijke reactie van alsof iemand in mijn zij prikt! Dan kan ik bijna niet stil blijven zitten.
Je mag het best raar vinden, maar dit is wel een beetje overdrevenquote:
Tsja, ik vind het eerlijk gezegd nogal een raar idee om met een kleuter aan je borst te zitten en zie het nut er ook niet van in. Iedereen die zich daar prettig bij voelt moet het vooral lekker doen, hoef daar verder ook niet over in discussie.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je mag het best raar vinden, maar dit is wel een beetje overdreven
Zoals gezegd, dat mag ook, maar de gebruikte smiley vond ik niet heel erg prettigquote:Op zondag 27 januari 2013 11:09 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het eerlijk gezegd nogal een raar idee om met een kleuter aan je borst te zitten en zie het nut er ook niet van in. Iedereen die zich daar prettig bij voelt moet het vooral lekker doen, hoef daar verder ook niet over in discussie.
quote:Op zondag 27 januari 2013 11:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik lees phaidra over dr naamgenoot en bedenk me.dus dat dit.de 3e 2ling is die ik tegenkom waarvan er 1 D heet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat eendje is echt te schattig! Doet een beetje denken aan Gonnie het gansjequote:Op zondag 27 januari 2013 12:25 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Deze is het
[ afbeelding ]
en mijn zoontje is fan van deze:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:32 schreef Suikertante het volgende:
Leuk die eend!! Wat een gezellig snaveltje heeft ie
Is dat konijn van Prenatal? Ik heb dus echt het liefste konijn ooit bij iemand gezien die beweerde dat hij van Prenatal was. Het konijn is wat dikker en niet zo wit.
Bij Prenatal wisten ze van niks, maar ze vonden het op Happy Horse lijken en er zou een lijn van Happy Horse zijn die speciaal voor Prenatal is gemaakt. In de webshop is ie ook niet te vinden, dus ik moet misschien maar eens naar zo'n Prenatal megastore. Tenzij een van jullie nu toevallig weet waar ik hem kan vinden natuurlijk![]()
![]()
Dit is 'm:Oh, even google aanslingeren geeft inderdaad dat het wel eens van prenatal kon zijn, die jij laat zien..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie: http://www.prenatal.nl/sh(...)vel=product&id=45756
Ohh die is schattigquote:Op zondag 27 januari 2013 12:37 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Oh, even google aanslingeren geeft inderdaad dat het wel eens van prenatal kon zijn, die jij laat zien..
OOOH! Dat is hem! Maar hij is uitverkochtquote:Op zondag 27 januari 2013 12:37 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Oh, even google aanslingeren geeft inderdaad dat het wel eens van prenatal kon zijn, die jij laat zien..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je, het gebeurt, je kunt echt niet alles onthouden. Ik ben gewoon heel blij voor de mensen die wat dat betreft nog wel compleet zijn. Geniet er gewoon van!quote:Op zondag 27 januari 2013 16:03 schreef Suikertante het volgende:
ShitIk had er even helemaal niet aan gedacht dat andere mensen hun ouders moeten missen. Dat lijkt me ook hartstikke zwaar en zeker tijdens een zwangerschap.
Precies dit! Als je overal bij stil moet staan dan heb je geen leven meerquote:Op zondag 27 januari 2013 16:39 schreef pessie het volgende:
[..]
Weet je, het gebeurt, je kunt echt niet alles onthouden. Ik ben gewoon heel blij voor de mensen die wat dat betreft nog wel compleet zijn. Geniet er gewoon van!
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:51 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik mis mijn moeder de laatste paar dagen zoik had zoveel willen vragen en ze was zo enthousiast geweest met nog een kleinkind. Ze zei altijd dat haar grootste wens kleinkinderen waren maar ze heeft er nooit eentje mogen zien. Bah..
Ben ik daar dan zo laat mee, dat ik dat lijstje van kraamzorg nog helemaal moet nakijken en aanschaffen?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:51 schreef .Sparkling. het volgende:
Leuk gedaan suiker! Lief dat je ouders willen oppassen, en voor jou ook As!
Ik heb niet echt een topstuk gekocht. Eigenlijk vooral dingen van het lijstje van de kraamzorg
Ik mis mijn moeder de laatste paar dagen zoik had zoveel willen vragen en ze was zo enthousiast geweest met nog een kleinkind. Ze zei altijd dat haar grootste wens kleinkinderen waren maar ze heeft er nooit eentje mogen zien. Bah..
Oef gelukkig ...quote:Op zondag 27 januari 2013 19:18 schreef .Sparkling. het volgende:
Mandy, ik ben waarschijnlijk heel vroegde Hema had korting op badtextiel dus ik heb wat dingen ingeslagen als omslagdoek en hydrofiel washandjes. Ik had koopdrang en mijn man zegt geen nee als ik zeg dat het op het lijstje staat!
Dit vind ik zo mooi!quote:Op zondag 27 januari 2013 19:24 schreef .Sparkling. het volgende:
Onvoorwaardelijke liefde voor mijn gezin, je volledig gelukkig voelen in bijzijn van man en kinderen.
Aww meid toch. *knuf* kl*te is dat he. En in combi met je hormonen komt t nog eens extra rot aan.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:51 schreef .Sparkling. het volgende:
Leuk gedaan suiker! Lief dat je ouders willen oppassen, en voor jou ook As!
Ik heb niet echt een topstuk gekocht. Eigenlijk vooral dingen van het lijstje van de kraamzorg
aww voor jou ook een *knuf*.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier ook vorig weekend een mental breakdown, zowat de hele ochtend in de armen van Vriendje liggen huilen omdat ik het zo verdomde oneerlijk vind dat mijn ouders dit niet mee kunnen maken. Er gebeurt zoiets groots en ik ben zó idioot gelukkig, dat zouden ze moeten zien. Opa en oma zijn, zoals het hoort. Heel af en toe ben ik boos op de wereld en enorm verdrietig, maar zoals jij ook al zegt: met name dankbaar voor de mensen die er wél zijn. Met name zelf moeder worden als je eigen moeder er niet is vond ik aardig heftig, het voelt (en is) zo onnatuurlijk he?
Ohh Zwitsalgeurbuiltjes, die móet ik hebbenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:02 schreef pessie het volgende:
Ik heb de tassen bijna klaar, ik had een zwitsal geurbuiltje in de babytas gedaan en nu moest ie even open omdat het jasje erin moest en kwam er helemaal een zwitsal parfum uit. Ik heb de verschillende pakjes netjes samengebonden en een papiertje eraan vastgemaakt wat het is
. Ik moet alleen nog even wachten tot het broekje maat 44 droog is, daarna staat het echt klaar
In jouw geval zou ik zeker bellen ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:08 schreef Logician het volgende:
Is het normaal dat je bloed verliest na checken op ontsluiting? of moet ik daarvoor bellen?
Hoever ben je nu?? Stel dat je thuis bevalt...quote:Op zondag 27 januari 2013 23:21 schreef Logician het volgende:
Ja wel, en net ook zo'n dikke donkerrode ongesteldheids sliert
Ga maar gewoon liggen en kijken wat er wel of niet gbeurd
Eh, heb je mijn bevalverhaal gelezen? Toen ik het echt ongemakkelijk begon te vinden was het moment dat het hoofdje al stond. Ik had nog 3 persweeen ...quote:Op zondag 27 januari 2013 23:29 schreef Logician het volgende:
36wk 2dgn (nog een half uur) en over 3dgn gaan ze kijken of ik in te leiden ben.
Het is nog geen 15min rijden dus denk dat dat wel goed zal komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jesus saves but death prevails.
quote:Op maandag 28 januari 2013 05:31 schreef Shivo het volgende:
Iedereen heel erg bedankt voor de gelukswensen - we zijn 36 uur verder en het is echt te gek! Ze drinken al goed en zijn zo lief en klein.
Ik weet niet of je foto's van FB kan delen - even proberen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oeh! Dan wordt het vast een eh...quote:Op maandag 28 januari 2013 09:52 schreef Kleurdoos het volgende:
Zo hey, strontmisselijk, thats a first, bij die andere 2 nooit gehad
Een Brusje!quote:Op maandag 28 januari 2013 10:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oeh! Dan wordt het vast een eh...
Eh...
Oh wacht, je had alle smaken al he?
Maar wel mooi balen.
gefeliciteerd!quote:Op maandag 28 januari 2013 06:14 schreef MeNicole2 het volgende:
En daar is ze dan eindelijk!! Na een super snelle bevalling is vannacht rond 03:00 onze prachtige dochter, echt een dochter, geboren. Ze heet Liné Marie. En ze lijkt sprekend op haar grote broers <3
Ik geloof dat dit ook echt de hcgweken zijn, dus ik hoop gewoon op misselijkloos over twee wekenquote:Op maandag 28 januari 2013 10:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oeh! Dan wordt het vast een eh...
Eh...
Oh wacht, je had alle smaken al he?
Maar wel mooi balen.
2 ud kindjes is wel heel bijzonderquote:Op maandag 28 januari 2013 12:34 schreef As1981 het volgende:
Vervelend kleurdoos. Hopelijk is het snel over.
Klinkt goed Pessie. Maar over drie weken is jou baby er toch allang?
Hier stond ik uiteraard na 5 min weer buiten. Alles goed. Zei dat we vrijdag bij de volgende afspraak een afspraak gingen plannen voor 41 weken om de boel te helpen. Uh nou nee. Uitgelegd dat ik liever natuurlijk beval. Hierop hun beleid uitgelegd. Ze bevestigde dat ik idd een keus heb maar dat de meeste het wel willen.
Heb een boekje over inleiden meegekregen. Ik ga me inlezen maar wil liever volgende week nog een afspraak. Maar ik ga gewoon voor volgende week dinsdag. Twee kindjes van de ud!
Ik heb ook geen broodrooster, al die apparaten in huis vind ik maar onzin...quote:Op maandag 28 januari 2013 13:18 schreef hilliebillie het volgende:
oh en cravings hier.. ik heb echt super super zin jn geroosterde boterhammen met pasta![]()
maar ik heb geen broodroosteren de gewone boterham met pasta kon er bij lange na niet aan tippen
![]()
![]()
Fijn dat ze even haar rust kan pakken. Als ze vannacht losgaat heeft ze can hopelijk energie voor een bevalling.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:44 schreef Troel het volgende:
Logi ligt lekker te slapen, merk nu pas hoe ellendig dit voor mannen moet zijn. Heb dan wel niet zo'n relatie met Logi, maar het is best kut iemand te zien die overduidelijk pijn heeft...
Dat ligt eraan.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:26 schreef Suikertante het volgende:
Precies. En inderdaad, iemand zien lijden is heel naar.
Je ligt ook ondersteboven, kan niet goed zijnquote:Op maandag 28 januari 2013 15:21 schreef Gulara het volgende:
Heerlijk in drie uur tijd zo'n 30x wakker geworden. Ik kijk nu al uit naar de rest van de nacht...
Nou die mag nog even lekker slapen nu vind ikquote:Op maandag 28 januari 2013 16:41 schreef As1981 het volgende:
Evenvoor de mijlpaal van mandy.
Ik denk dat logi de eerst volgende is LB dus die moet je toespreken.
Als ie klaar is met werken gok ikquote:
Wat LB zegt!quote:Op maandag 28 januari 2013 16:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou die mag nog even lekker slapen nu vind iken dan gauw bevallen inderdaad! Het moet maar een keertje klaar zijn met de pijn!
En daarna gaan jij en pessie natuurlijk, en dan gaat het ineens heel hard!!
quote:
Nee, ik had helaas verplichtingen eldersquote:Op maandag 28 januari 2013 17:07 schreef As1981 het volgende:
En hoe laat is Spen thuis dan? Hoop voor haar dat het doorzet. Die paar dagen tot woensdag zullen niet heel veel uitmaken en volgens mij is ze doodop. Hopelijk volgt ze jou advies op.
Ben jii daar nog?
Ik kan het me ook echt niet meer voorstellen, ik weet alleen nog dat ik het zwaar vond. Maar donderdag dus even proefdraaien, misschien dat mn hormonen dan opeens omslaan en ter plekke de buikbaby willen zienquote:Op maandag 28 januari 2013 17:17 schreef As1981 het volgende:
Ik dacht al Pessie wat heb je niet verteld.
Ik mag ook bijna baby knuffelen. Kan me zo'n kleintje echt niet (meer) voorstellen. Hoop dat ik het nog kan.
Zo zie je maar dat dat ook met je vierde nog kan gebeurenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:25 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik was hier ook bijna te laat met bellen want het leek er steeds maar niet op. En toen was er al 8 cm ontsluiting en met het breken van de vliezen spoelde ze zo mee naar buiten.
Ja en wat zijn we er trots op. Onze kleine dame met 3 grote, stoere broers.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:29 schreef Moonah het volgende:
Gefeliciteerd MeNicole! Potverdikkie, moeder van 4 kinderen...![]()
Ja dat bedoelde ik ook. Deze bevalling leek niet op de andere 3. Kun je gewoon niets van op aan.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat dat ook met je vierde nog kan gebeuren
Gefeliciteerd!
Zal morgen ff foto enzo plaatsen. We gaan nu lekker bed in met zijn allen. Iedereen is ziek!!quote:Op maandag 28 januari 2013 18:50 schreef pessie het volgende:
Ah nicole, tof dat je er bent! Ben benieuwd naar stats+foto
Ja termijn is ter sprake geweest hier ook ivm de bloedingen die ik in het begin nog had. En ze was ook nog heel erg onder het huidsmeer. Echt heel veel, der oren zaten er dicht van. En dat is voor 9 dagen te laat ook "vreemd".quote:Op maandag 28 januari 2013 21:23 schreef As1981 het volgende:
he pessie niet ineens van datum switchen he.
wat een kleintje menicole, zeker voor die termijn.
Ja precies. En met de termijn echo kwamen we op 14-4 uit. Dus daar is het ergens mis gegaan. Bij de echo's was ze ook steeds te klein voor het termijn. En de vlos vond met strippen me ook niet al zover aanvoelen.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:28 schreef As1981 het volgende:
dus waarschijnlijk toch minder ver dan je dacht. je vertelde laatst van een bloeding op 30-4 en dat was ook mijn laatste menstruatie.
Ik zou gewoon vragen om een extra afspraak. 1x per week op controle lijkt me vrij normaal zo aan het eind, en je beent vrijdag pas 39+3.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:40 schreef As1981 het volgende:
ja hoop ik ook voor jou hoor. maar wel fijn dat hij (of toch zij) het zo goed doet en dat thuis bevallen over een paar dagen al mag.
Ik blijf het overigens bizar vinden dat ze vrijdag gelijk een datum willen prikken voor 41 weken om in te leiden. ik ben vrijdag nog geen 40 weken, wil dat ze dan gewoon nog een extra afspraak tussen door plannen.
Haha! Tof!quote:Op maandag 28 januari 2013 21:46 schreef Hilzillah het volgende:
Vandaag mijn eerste "Hil, wat zie je er goed uit! stevige kerstmis gehad?" opmerking![]()
Nee buurman, ik ben zwanger!
Bij mij wel iig! Of deze is gewoon groterquote:Op maandag 28 januari 2013 21:56 schreef Keshet het volgende:
Pessie! Woohooo!
Zie je wel dat goed rusten veel helpt!![]()
Ik mis jullie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A grand adventure has begun.
Gewaagde opmerking tegen een (zwangere) vrouwquote:Op maandag 28 januari 2013 21:46 schreef Hilzillah het volgende:
Vandaag mijn eerste "Hil, wat zie je er goed uit! stevige kerstmis gehad?" opmerking![]()
Nee buurman, ik ben zwanger!
Hoezo? Ze kan op het minst effe voelen bij Logician of het koppie al staat onnie?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:56 schreef Keshet het volgende:
Logi & Troel, misschien is het handiger om medische mensen te informeren over de huidige status ipv elke zucht hier te plaatsen? Zeker omdat het nog geen a terme kindje is?
Muh?? Ben je nou aan het bevallen of laat je je wegjagen door twee dames, die zich ergens tegenaan menen te moeten bemoeien?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:50 schreef Logician het volgende:
Te veel om alles via gsm terug te lezen, srry
Verder geen updates dan, behalve de "echte" later.
En absoluut niet om het sneutje uit te hangen maar gewoon geen puf om nu energie aan te besteden. (ook niet lullig bedoelt).
Slaaplekker hopelijk iedereen
Ik was er best trots op. Omdat ik best wel veel was afgevallen en eigenlijk een beetje te mager geworden was. Daarom dacht buurman dat ik de boel er weer aangevreten had.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:19 schreef covie het volgende:
[..]
Gewaagde opmerking tegen een (zwangere) vrouw![]()
Ik vind ook zeker wel dat logi moet bellen maar vind niet bepaald dat elke zucht erop staat hoor.
Hè ja, bellen, wat een goed idee, dat ik dat zelf niet op gekomen benquote:Op maandag 28 januari 2013 21:56 schreef Keshet het volgende:
HU
Logi & Troel, misschien is het handiger om medische mensen te informeren over de huidige status ipv elke zucht hier te plaatsen? Zeker omdat het nog geen a terme kindje is?
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:46 schreef Suikertante het volgende:
Ah joh die twee dames bedoelen het ook goed, dat ziet Logi vast wel! Hoop op een goede nacht voor je Logi, op welke manier dan ook!
Ik meende het eigenlijk oprecht!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:54 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Vriendelijke man, maar idd een beetje wereld vreemd![]()
Ik denk dat iedereen het juist met je eens isquote:Op dinsdag 29 januari 2013 07:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Hè ja, bellen, wat een goed idee, dat ik dat zelf niet op gekomen ben
Ik maak me zorgen over mijn vriendin, post hier in de hoop dat mensen hier mijn zorgen begrijpen en mijn mening delen dat er gebeld moet worden.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:15 schreef klumsy het volgende:
Troel ik snap dat Logi je vriendin is, maar dit is toch niet het leef met z'n allen met Logi mee en alleen op een super positieve manier topic?
Als ik heel eerlijk ben vind ik nog dat er weinig "negatieve" reakties haar kant opgaan...
Dit is een openbaar forum, en super fijn voor Logi dat dit een uitlaatklep voor haar is,
maar dat betekend wel dat er ook een aantal meiden zullen zijn die daar dagelijks overheen zullen moeten lezen ( of weg blijven )... Als er dan 1 op de tig berichten niet in het straatje van oeh, ahhh, wat zielig, pas je op jezelf... en ga zo maar door past, dan is het de taak aan haar om daar dan maar over heen te lezen.
Als zij deze plek dus als haar uitlaapklep wil gebruiken moet ze dat dus zeker doen, maar verwacht dan ook af en toe een reaktie die misschien wat minder leuk is..
( al moet ik zeggen dat ik het een hele normale reaktie vond )
en als dat een reden voor haar is om niet te bellen met het ziekenhuis, dan doet ze dat toch lekker niet? bedoel het is haar kindje, haar verantwoordelijkheid... Het wel of niet bellen af laten hangen van reakties van mensen hier, vind ik nou niet echt verantwoordelijk... neem aan dat als het niet goed voelt ze ongeacht van wat wij vinden wel gaat bellen...
Vooral dat! Als iemand eigenwijs wil zijn, lekker laten gaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:15 schreef klumsy het volgende:
*knip*
en als dat een reden voor haar is om niet te bellen met het ziekenhuis, dan doet ze dat toch lekker niet? bedoel het is haar kindje, haar verantwoordelijkheid... Het wel of niet bellen af laten hangen van reakties van mensen hier, vind ik nou niet echt verantwoordelijk... neem aan dat als het niet goed voelt ze ongeacht van wat wij vinden wel gaat bellen...
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:30 schreef Zoya83 het volgende:
Argh net wij naar de ha... moeten we er morgen zijn echt mijn brein op dit moment
Nou, jij gaat wel héél hard! Ik vind het meer 19w2d.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:37 schreef Gulara het volgende:
Elmo, dat is inmiddels al wel 19,5 week hoor!![]()
Het was flink afgekoeld. Maar sinds vandaag weer warm. Verdampt het water wel lekker van.Volgende keer ga ik m'n zwangerschap wat beter plannen weertechnisch.
Zo snel ook alquote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Wen er maar aan! Dat gaat nooit meer weg!
Ja ik loop een halve dag voor hè, dus ik mag overdrijven! Dat dampend benauwd is echt behoorlijkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:44 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Nou, jij gaat wel héél hard! Ik vind het meer 19w2d.![]()
Oei, dan wordt het zo lekker dampend benauwd. Maar goed, je denkt al na over je volgende zwangerschap, hahaha! Lekker op tijd!
Snap ikquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben trws ook wel weer stikbenieuwd naar wie de twee kloons zijn.![]()
![]()
Goeie vraag.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:06 schreef L-E het volgende:
Geheugenverlies: check!
Wie zijn jullie eigenlijk?
Nee, maar ik ga al een tijdje mee op FOK... Heeft een PM-etje zin?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:07 schreef Blokje. het volgende:
[..]
Snap ikMignonne dacht dat ze mij kende..maar helaas. Geen bekende in OUD
[..]
Goeie vraag.
Geen ideequote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga al een tijdje mee op FOK... Heeft een PM-etje zin?
Jij bent ergquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:10 schreef Blokje. het volgende:
[..]
Geen ideeVrees dat je ook minstens 6 weken nog moet wachten! Zal ik het nog interessanter maken? We kennen elkaar wel, uit een bepaald topic.
Zou het hopen..maar met 4 weken 5 dagen gok ik van niet. Geduld, een schone zaak, en meer van dat soort onzinquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:12 schreef -mandy- het volgende:
Elmo al bijna op de helft, wat een mooie mijlpaal! En voor je het weet duikel je zo het derde trimester in!
As nog een weekje tot de UD!!!
Spannend blokje, morgen intake bij de vk! Dan kun je morgen een mooie knipper horen!
Milka in de top 10, wat gaat het snel ...
Heb vannacht voor het eerst een uitstekend armpje of voetje van mini super duidelijk gevoeld en terug naar binnen geduwd, ik lag een uur wakker in bed en toen ik terug in het slaap aan het vallen was, ging mini ongemakkelijk liggen in mijn buik met een uitstekend armpje/voetje.
Sorrie voor de rest die ik vergeten ben
Dat komt vast heel snel Suikertante! Zoveel beweging voel ik ook niet in vergelijking met andere zwangeren, wat ik zo lees, omdat de placenta aan de voorkant zit.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:14 schreef Suikertante het volgende:
Mandy wat leuk, ik voel dat echt nog helemaal niet! Hoewel ik vorige week zag hoe hij lag voel ik nu weer hele andere dingen, maar ik heb hem niet voelen draaien, dus ik heb geen idee wat ie doet.
MaagzuurHet is nu wel echt continu aanwezig. Als ik buk loopt het gewoon mijn mond in. (dit klinkt nog ranziger dan het is
)
Spannendquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:23 schreef Blokje. het volgende:
Nou..woensdag 6 maart m'n 1e echo. Tegen die tijd ben ik 9 weken en 5 dagen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |