abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122103381
Zwangerschap & geboorte

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666 (meisje)
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82 (jongen)
31 maart: LadyBlack (meisje)

***06 april: Knetterkrankjorum & JJH***
08 april: dananana (jongetjestweeling)
10 april: bellelena
11 april: Ereshkigal
14 april: Danic (meisje)
16 april: L0t (meisje)
18 april: _Wolk82_ (meisje)
18 april: Piekie81 (jongetje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante (jongetje)
04 mei: Spirit82 (meisje)
05 mei: Vencodark (jongetje)
06 mei: -mandy- & Djeez
10 mei: Shandaly (meisje)
***30 mei XcUZ_Me & Duvel ***

01 juni: .Sparkling. (meisje)
***07 juni: L-E & fokking.fokker***
17 juni: Twinkly
23 juni: Elmo76 (meisje)

31 juli: Suusz

***05 augustus: Juud & Dementor***
17 augustus: Cwen
17 augustus: Hilzillah
17 augustus: Laiveneertiekje
18 augustus: Hilliebillie
21 augustus: Sull
23 augustus: covie

05 september: Musique
16 september: Kleurdoos
30 september: Zoya83

04 oktober: Blokje.
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 1% gewijzigd door As1981 op 28-01-2013 07:34:33 ]
pi_122103388
Ja dus, maar dit was echt heel simpel :P
pi_122103441
You did it As *O*
pi_122103500
*O* Logi, wat fijn zo'n goede nacht! Eindelijk even wat slaap kunnen pakken! Nog een paar nachten als deze en dan een bevalling, lijkt me een uitstekend plan!
pi_122103627
Nou het gegeven 'jij rustig - baby druk' gaat hier in ieder geval op. Nu ik vrij ben en geen stress aan m'n hoofd heb lijkt het wel of ons meisje gewoon niet meer slaapt ofzo :') De hele dag golft m'n buik van links naar rechts en overal steken rare bulten uit :D Op zich heel gezellig en geruststellend, maar ook wel een beetje vermoeiend :').
pi_122103696
Zeker als ik met mijn benen opgetrokken op de bank zit of op mijn zij in bed lig krijg ik er soms ook een lichamelijke reactie van alsof iemand in mijn zij prikt! Dan kan ik bijna niet stil blijven zitten.
pi_122103715
Ohja en Fieder, mijn tante heeft mijn neefje en nichtje gevoed tot ze 5(!) waren en nooit een druppel gelekt. Dus no worries :Y)
pi_122104305
5jr!?

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2013 10:58:09 ]
pi_122104336
Kyara en Argento, wat een prachtige meisjes hebben jullie gemaakt O+ O+
en ik vind het zo leuk, een naamgenoot! Mijn naam hoor je zo weinig

Fieder, ik heb tijdens de zwangerschap nooit gelekt, en ook niet na de geboorte. Nou moet ik eerlijk zeggen dat het op gang komen van de bv erg moeizaam was (baby was te verzwakt om goed te drinken) maar nu is de mini ruim 7 maanden en voed ik nog steeds O+. Nooit een borstcompres nodig gehad, geen angst voor natte plekken. Best fijn :).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122104378
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 10:24 schreef Suikertante het volgende:
Zeker als ik met mijn benen opgetrokken op de bank zit of op mijn zij in bed lig krijg ik er soms ook een lichamelijke reactie van alsof iemand in mijn zij prikt! Dan kan ik bijna niet stil blijven zitten.
oh ja, dat deed mijn uk ook! Voelde echt als kietelen in m'n zij. Ik mis het wel, dat gefriemel en gewroet.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122104388
5 jaar borstvoeding 8)7
pi_122104421
doei

[ Bericht 98% gewijzigd door bellelena op 27-01-2013 13:07:35 ]
  Moderator zondag 27 januari 2013 @ 11:05:04 #13
5428 crew  miss_sly
pi_122104462
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 11:01 schreef L0t.. het volgende:
5 jaar borstvoeding 8)7
Je mag het best raar vinden, maar dit is wel een beetje overdreven :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_122104550
Ik lees phaidra over dr naamgenoot en bedenk me.dus dat dit.de 3e 2ling is die ik tegenkom waarvan er 1 D heet :D
pi_122104553
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 11:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je mag het best raar vinden, maar dit is wel een beetje overdreven :')
Tsja, ik vind het eerlijk gezegd nogal een raar idee om met een kleuter aan je borst te zitten en zie het nut er ook niet van in. Iedereen die zich daar prettig bij voelt moet het vooral lekker doen, hoef daar verder ook niet over in discussie.
pi_122104576
+1
  Moderator zondag 27 januari 2013 @ 11:12:26 #17
5428 crew  miss_sly
pi_122104607
quote:
14s.gif Op zondag 27 januari 2013 11:09 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Tsja, ik vind het eerlijk gezegd nogal een raar idee om met een kleuter aan je borst te zitten en zie het nut er ook niet van in. Iedereen die zich daar prettig bij voelt moet het vooral lekker doen, hoef daar verder ook niet over in discussie.
Zoals gezegd, dat mag ook, maar de gebruikte smiley vond ik niet heel erg prettig :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_122104654
Tegen de kleutertijd kregen ze nog één keer voor 't slapen gaan, maar ik word er ook een beetje onpasselijk van. Tegelijk vind ik dat iedereen daar zijn of haar eigen keuze in moet maken, dus dat het mij tegenstaat zie als mijn eigen probleem, ze gaf ook niet de borst met publiek erbij ofzo, dat scheelt.
Ik zou er zelf niet aan moeten denken (maar ik heb sowieso niks met borstvoeding geven).
  zondag 27 januari 2013 @ 11:14:47 #19
378192 -mandy-
I am who I am
pi_122104659
Shivo en vrouw van harte gefeliciteerd!

Kyara en Argento, wat een mooie foto's!

Tot 4 of 5 jaar borstvoeding geven, lijkt me erg pittig ...

Mini is vandaag druk en actief in mijn buik, ik helaas iets minder door griep. Ik krijg met regelmaat ook een rare bult door een beentje of armpje.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_122104833
Kyara en Argento, wat een mooie dametjes hebben jullie daar! Van harte gefeliciteerd met jullie dochters en Midas met zijn zusjes! En chapeau voor de bv kyara! Knap hoor!

Shivo en shivo vrouw van harte met jullie zoons! Mooie namen!

Ik ga vandaag is gretig gebruik maken van nesteldrang! Fijne zondag allemaal.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_122104871
Ik ben al blij als het een halfjaar mag lukken. Maar als het niet lukt geef ik net zo lief de fles.
Ik las in het babytjestopic dat de meisjes van Kyara al aan de borst zijn geweest met zn tweetjes O+ daar word ik echt emo van

Hier is het geen gekietel in mn zij maar n heuse aanslag. Dan lig ik lekker onderuitgezakt en dan schiet ik opeens recht overeind. Doel bereikt, baby }:|
pi_122104912
Mijn tante is ook een soort wondermelkmachine hoor. Ze heeft bijvoorbeeld ook nog nooit gekolfd. Ze heeft altijd zelf de borst gegeven.

Fieder ik vermoed dat dat straks bij mij ook gaat gebeuren. En die vingertjes drukt hij elke keer recht naar beneden. Ik zag het op de echo live gebeuren en dat is zo'n rotgevoel, alsof er straks een handje tussen mijn benen vandaan komt :X
pi_122105039
Goedemorgen.

Shivo gefeliciteerd met je jongens!
Enne Kyara, wat een lekkere toetjes hebben ze al, zo'n gek idee dat Bean gewoon ook al van die bolle wangetjes heeft, nu hij nog inpandig zit.
En hoera voor Logi en een goede nacht slaap.

Ik merk nu zelf ook dat ik weer wat vermoeider word, maak gretig gebruik van het middagslaapje van de jongste.

Aankomende week bellen voor een afspraak met de gyn, DE overdracht is al over een paar weken ( het leek steeds zo mijlenver weg maar nu moet ik er dan toch echt aan geloven). Eerst nog de derde verjaardag van mini op 19 februari en dan zijn we er helemaal klaar voor. Volgend jaar vieren we de verjaardagen van mini en Bean waarschijnlijk samen, wanneer er maar een paar weken tussen zit.
  zondag 27 januari 2013 @ 11:32:11 #24
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122105049
Gister voelde ik m'n mini niet. Vandaag ook nog niet, maar mss komt het nog! Zou wel leuk zijn om het weer te voelen. Dan zijn het echt niet m'n darmen geweest.

Lekker uitgeslapen, zo douchen en dan rond een uur of 13 richting m'n eveneens zwangere nichtje in Haarlem :).

Fijne zondag allemaal!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_122105099
Kyara en Argento, wat een mooie meisjes!

Shivo, gefeliciteerd met je jongens!

Ik heb afgelopen week wat te hard gewerkt geloof ik. Ben even niets waard, dus doe het nu maar even rustig aan.

Gisteren zijn we op zoek gegaan naar een knuffeltje voor pukkie, ons zoontje heeft sinds zijn geboorte een knuffelkonijn waar hij helemaal gek van is, en zoiets zochten we weer... En het is gelukt, pukkie krijgt straks een knuffeleend.
pi_122105133
XM niet schrikken hoor als het een paar dagen wegblijft. De eerste keer dat ik het voelde was echt een heftige beweging, alsof hij zich helemaal omdraaide, en daarna kon ik twee weken wachten op een nieuw teken van leven. En dat waren dan hele kleine beweginkjes..
pi_122105137
Een knuffeleend! O+ Foto!
pi_122106185
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 11:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik lees phaidra over dr naamgenoot en bedenk me.dus dat dit.de 3e 2ling is die ik tegenkom waarvan er 1 D heet :D
:D dat is wel heel toevallig!

tot mijn 15e ofzo kende ik alleen een hond met mijn naam :')
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122106765
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 11:36 schreef Suikertante het volgende:
Een knuffeleend! O+ Foto!
Deze is het

en mijn zoontje is fan van deze:

pi_122107096
Leuk die eend!! Wat een gezellig snaveltje heeft ie O+

Is dat konijn van Prenatal? Ik heb dus echt het liefste konijn ooit bij iemand gezien die beweerde dat hij van Prenatal was. Het konijn is wat dikker en niet zo wit.
Bij Prenatal wisten ze van niks, maar ze vonden het op Happy Horse lijken en er zou een lijn van Happy Horse zijn die speciaal voor Prenatal is gemaakt. In de webshop is ie ook niet te vinden, dus ik moet misschien maar eens naar zo'n Prenatal megastore. Tenzij een van jullie nu toevallig weet waar ik hem kan vinden natuurlijk ;) :Y)
Dit is 'm:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 27 januari 2013 @ 12:35:19 #31
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122107213
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 12:25 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]

Deze is het

[ afbeelding ]

en mijn zoontje is fan van deze:

[ afbeelding ]
Dat eendje is echt te schattig! Doet een beetje denken aan Gonnie het gansje O+ (een té lief kinderboekje)
pi_122107247
Suikertante, ze zijn allebei van Happy Horse.
pi_122107298
Ze zien er zo zacht uit O+
pi_122107314
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 12:32 schreef Suikertante het volgende:
Leuk die eend!! Wat een gezellig snaveltje heeft ie O+

Is dat konijn van Prenatal? Ik heb dus echt het liefste konijn ooit bij iemand gezien die beweerde dat hij van Prenatal was. Het konijn is wat dikker en niet zo wit.
Bij Prenatal wisten ze van niks, maar ze vonden het op Happy Horse lijken en er zou een lijn van Happy Horse zijn die speciaal voor Prenatal is gemaakt. In de webshop is ie ook niet te vinden, dus ik moet misschien maar eens naar zo'n Prenatal megastore. Tenzij een van jullie nu toevallig weet waar ik hem kan vinden natuurlijk ;) :Y)
Dit is 'm:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, even google aanslingeren geeft inderdaad dat het wel eens van prenatal kon zijn, die jij laat zien..

Zie: http://www.prenatal.nl/sh(...)vel=product&id=45756
pi_122107449
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 12:37 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]

Oh, even google aanslingeren geeft inderdaad dat het wel eens van prenatal kon zijn, die jij laat zien..

Ohh die is schattig O+

Vind Happy Horse ook een leuk merk voor knuffels, hebben er een schaap-knuffeldoekje van.
pi_122107730
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 12:37 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]

OOOH! Dat is hem! Maar hij is uitverkocht :'(
Ik dacht dat ik best wel goed kon googlen maar ik ben hem niet tegengekomen :?

Van Happy Horse zijn de helft van de knuffels iets te zoet voor mij, maar de andere helft O+
pi_122113680
Alo Alo, is iedereen aan t bevallen ofzo? :7
pi_122114048
Ik niet :+
Wij waren de stad in om babyspullen te kopen. 100 euro uitgegeven bij de Hema :D
E.
pi_122114923
Lekker lekker! Wat is het topstuk?
pi_122115527
Nee hoor net terug van de verjaardag van mijn neefje.
pi_122115675
Ik heb een beetje spulletjes gesorteerd en een start gemaakt met het kraampakket voor mijn ouders (die gaan oppassen). Daarna heb ik in Photoshop geprobeerd een zo lelijk mogelijk plaatje te maken van de artikelen die we tot nu toe hebben. Ik ben er aardig in geslaagd ;) Ik heb het ze net gemaild.
SPOILER
pi_122116720
Leuk idee suiker. En fijn dat je ouders willen oppassen. Hier ook gelukkig.
pi_122116909
Leuk gedaan suiker! Lief dat je ouders willen oppassen, en voor jou ook As!

Ik heb niet echt een topstuk gekocht. Eigenlijk vooral dingen van het lijstje van de kraamzorg ;)

Ik mis mijn moeder de laatste paar dagen zo :'( ik had zoveel willen vragen en ze was zo enthousiast geweest met nog een kleinkind. Ze zei altijd dat haar grootste wens kleinkinderen waren maar ze heeft er nooit eentje mogen zien. Bah..
E.
  zondag 27 januari 2013 @ 16:00:20 #44
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_122117396
Leuk eendje laiv O+ .

Haha suiker, al hoop ik dat je tegen die tijd maat 2 of 3 luiers meegeeft :P .

Mijn beeb schopte net door mn buik heen het dekbed omhoog :') ook trapt het regelmatig in het matras. Gaat best hard dus.

Vanmorgen in de kerk was iedereen ervan overtuigd dat ik vast ter plekke zou willen bevallen. Uhm nee, beeb is niet zo groot laat nog maar even zitten ajb.
  zondag 27 januari 2013 @ 16:01:12 #45
259886 pessie
pi_122117443
Spark een ouder missen in deze bijzondere tijd is zwaar kloten. En dan ben ik blij dat ik mn moeder iig nog heb.
pi_122117563
Shit -O- Ik had er even helemaal niet aan gedacht dat andere mensen hun ouders moeten missen. Dat lijkt me ook hartstikke zwaar en zeker tijdens een zwangerschap. :*
pi_122119176
Gelukkig is dat ook niet iets waar je normaal bij stil hoeft te staan suiker! :*

Mijn leven is al zo gewoon zonder moeder, in april 9 jaar geleden. Maar soms zou ik nog zoveel willen zeggen. Ik word een moeder! De laatste keer dat we samen waren was ik een vreselijk opstandige puber met grote mond ;(
E.
  zondag 27 januari 2013 @ 16:39:47 #48
259886 pessie
pi_122119218
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 16:03 schreef Suikertante het volgende:
Shit -O- Ik had er even helemaal niet aan gedacht dat andere mensen hun ouders moeten missen. Dat lijkt me ook hartstikke zwaar en zeker tijdens een zwangerschap. :*
Weet je, het gebeurt, je kunt echt niet alles onthouden. Ik ben gewoon heel blij voor de mensen die wat dat betreft nog wel compleet zijn. Geniet er gewoon van!
pi_122119265
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 16:39 schreef pessie het volgende:

[..]

Weet je, het gebeurt, je kunt echt niet alles onthouden. Ik ben gewoon heel blij voor de mensen die wat dat betreft nog wel compleet zijn. Geniet er gewoon van!
Precies dit! Als je overal bij stil moet staan dan heb je geen leven meer ;) ik ben heel dankbaar voor mijn vader en zussen, dat sowieso!
E.
pi_122121422
Spark :*

Ook als je ouders er allebei nog zijn betekent dat helaas nog niet dat ze er ook echt voor je zijn.
Maar dat is dan een goede les om het zelf anders aan te pakken :).
pi_122122493
Door dit soort berichten word ik ook weer extra dankbaar voor mijn familie. En mijn schoonfamilie is ook geweldig (omdat ik weet hoe vervelend het kan zijn als dat niet zo is geniet ik daar heel erg van!).

En met "ouders moeten missen" bedoelde ik ook ouders die eigenlijk niet echt ouders zijn op dit gebied. Gelukkig hebben de meesten van ons wel hele fijne mensen om ons heen!
pi_122125734
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 15:51 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik mis mijn moeder de laatste paar dagen zo :'( ik had zoveel willen vragen en ze was zo enthousiast geweest met nog een kleinkind. Ze zei altijd dat haar grootste wens kleinkinderen waren maar ze heeft er nooit eentje mogen zien. Bah..
:*

Hier ook vorig weekend een mental breakdown, zowat de hele ochtend in de armen van Vriendje liggen huilen omdat ik het zo verdomde oneerlijk vind dat mijn ouders dit niet mee kunnen maken. Er gebeurt zoiets groots en ik ben zó idioot gelukkig, dat zouden ze moeten zien. Opa en oma zijn, zoals het hoort. Heel af en toe ben ik boos op de wereld en enorm verdrietig, maar zoals jij ook al zegt: met name dankbaar voor de mensen die er wél zijn. Met name zelf moeder worden als je eigen moeder er niet is vond ik aardig heftig, het voelt (en is) zo onnatuurlijk he? :*
  zondag 27 januari 2013 @ 19:14:53 #53
378192 -mandy-
I am who I am
pi_122126407
quote:

Ik heb niet echt een topstuk gekocht. Eigenlijk vooral dingen van het lijstje van de kraamzorg ;)

Ben ik daar dan zo laat mee, dat ik dat lijstje van kraamzorg nog helemaal moet nakijken en aanschaffen?

Moet verdomde moeilijk voor jullie zijn sparkling en LE ...

Dat gevoel dat jij hebt Sparkling, zie ik bij mijn vriend (en aanstaande) ook heel erg. Hij heeft zijn moeder verloren toe hij 9 jaar was. En ook al heeft hij een schat en een engel van een stiefmoeder, dat gemist blijft, zeker nu we samen een kindje verwachten (ook al is het voor mij de eerste en voor hem de derde).
Dingen als, hoe druk was hij als adhd'er in de buik, en was het een zware zwangerschap, zijn dingen die toch alleen een moeder kan beantwoorden.

Ik ben heel dankbaar dat ik mijn beide ouders nog heb, mijn vriend heeft alleen zijn vader nog. En mijn beide ouders hadden ook nog maar 1 ouder die leefde toen ze trouwden.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_122126475
LE, jij hebt helemaal geen ouders meer? :*
Ik wil niet te lang stilstaan bij het feit dat ze er niet meer is. Het is zo en ons leven is door gegaan. Maar soms.. Ze was pas 48 toen ze stierf, ze had nog zoveel wensen en was nooit ziek. Gewoon ineens weg, mijn laatste dagje uit met haar eindigde in een boze bui van mij naar haar, zo oneerlijk. Maar ik was pas 15.
En nu kan ze niet meer zien wat er van mij geworden is, dat het goed gaat. Dat ik haar tweede kleindochter op de wereld ga zetten :'(
Maar het is nou eenmaal zo..
E.
pi_122126595
Mandy, ik ben waarschijnlijk heel vroeg :+ de Hema had korting op badtextiel dus ik heb wat dingen ingeslagen als omslagdoek en hydrofiel washandjes. Ik had koopdrang en mijn man zegt geen nee als ik zeg dat het op het lijstje staat! :D
E.
pi_122126619
Nou, hier moet ik bijna van huilen hoor ;(
Het is ongetwijfeld het beste om er niet téveel mee bezig te zijn, maar dat een zwangerschap verlangen naar je moeder oproept lijkt me iets waar je niet altijd tegen kan en moet vechten. Zo te lezen doen jullie dat ook niet :*
En Spark als jij straks een puberdochter hebt van15 dan realiseer je je vast dat het helemaal niet zoveel indruk maakt als je puberende dochter een rotbui heeft ;) Dan wordt ze volwassen O+
  zondag 27 januari 2013 @ 19:23:35 #57
378192 -mandy-
I am who I am
pi_122126861
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 19:18 schreef .Sparkling. het volgende:
Mandy, ik ben waarschijnlijk heel vroeg :+ de Hema had korting op badtextiel dus ik heb wat dingen ingeslagen als omslagdoek en hydrofiel washandjes. Ik had koopdrang en mijn man zegt geen nee als ik zeg dat het op het lijstje staat! :D
Oef gelukkig ...
Ik heb me voorgenomen daar stilaan mee te beginnen vanaf het derde trimester van de zwangerschap.

Ik heb gisteravond ook nog gekeken op de website van Hema, maar heel veel dingen waren helaas al uitverkocht :(. Binnenkort gaan we naar de 9 maandenbeurs, ik denk dat we dat ook met goed gevulde tassen gaan terugkomen.

Mijn vriend zegt gelukkig ook geen nee bij mijn aanvallen van nestel- en koopdrang. Zeker niet als het kleertjes betreft. Ik heb in heel wat verschillende maten al kleertjes en rompertjes.
Morgen wordt de babykamer geleverd en ga ik snel beginnen met de kleertjes te wassen en te sorteren op maat, zodat ik kan zien wat we nodig hebben van kleertjes voor mini.
  zondag 27 januari 2013 @ 19:23:57 #58
378192 -mandy-
I am who I am
pi_122126890
-leeg-

[ Bericht 99% gewijzigd door -mandy- op 27-01-2013 19:24:19 (foutje, was niet de bedoeling) ]
pi_122126929
Suiker, wat jij zegt doet me heel goed :* het duurde jaren voor ik terug kon denken zonder schuldgevoel. Ik heb het haar niet makkelijk gemaakt. Maar ze had het me al snel vergeven waarschijnlijk, zoals ik ook bij mijn kind zou doen. Jammer dat ik er nooit sorry voor heb kunnen zeggen maar mijn moeder was zo vol liefde voor ons. Ik hoop oprecht dat ik dat van haar mee heb gekregen. Onvoorwaardelijke liefde voor mijn gezin, je volledig gelukkig voelen in bijzijn van man en kinderen. Ze heeft me een mooie basis meegegeven die ik hoop door te geven aan mijn dochter!
E.
  zondag 27 januari 2013 @ 19:26:22 #60
378192 -mandy-
I am who I am
pi_122127025
Mooi gezegd van je Sparkling!

De liefde voor je kind is onvoorwaardelijk, hoe moeilijk ze je het ook maken af en toe.
pi_122127227
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 19:24 schreef .Sparkling. het volgende:
Onvoorwaardelijke liefde voor mijn gezin, je volledig gelukkig voelen in bijzijn van man en kinderen.
Dit vind ik zo mooi! :'( Ook echt het allerbelangrijkste wat ik aan mijn dochter wil meegeven, die onvoorwaardelijke liefde. Heb dat zelf nooit zo ervaren en dat vind ik heel erg.
pi_122127372
Wat lijkt me dat onwijs heftig zeg. Zeker als ik kijk naar de band die ik heb met mijn ouders.
En spark je praat met zo veel liefde over haar, dat moet ze gevoeld hebben ook al was je een puber met de daarbij behorende buien.
pi_122127500
Spark, mijn beide ouders leven idd niet meer. Mijn vader overleed toen ik 7 was, mijn moeder toen ik 23 was. En toen mijn moeder overleed was ik zo'n boos en met name depressief zogenaamd onbegrepen wereldvreemde laatbloeier die de waarde van het hebben van een moeder niet goed in kon schatten, het schuldgevoel waar je het over hebt is mij niet vreemd. Maar nu ik zelf moeder ben weet ik dat moeders, vast ook die van mij, daar wel doorheen kunnen prikken. Dat helpt.

Verder is het kut en stom, maar het is zoals het is he? Ik heb ergens onderweg voor mezelf besloten dat ze bij ons zijn, op ons letten, en of daar nu enige waarheid in zit of niet: het helpt mij. En los van de verdrietige momenten heeft het me natuurlijk ook deels gemaakt tot wie ik ben, en ik koester alles wat ik heb zowat kapot, omdat ik weet wat het is om te moeten verliezen. Ze hebben me heel veel meegegeven, ook door te sterven gek genoeg, dat vind ik mooi. :)

Nu even wat zonnigers: ik heb officieel een plopnavel nu. :')
pi_122127559
Spark O+
Volgens mij willen we allemaal zo worden als jouw moeder :)
  zondag 27 januari 2013 @ 19:41:30 #65
378192 -mandy-
I am who I am
pi_122127904
Dat denk ik ook wel :)
pi_122128445
mandy, ik heb vorige week wat lijstjes bij elkaar gelegd en er een eigen lijst van gemaakt. Ik vind dat er best wat onzin staat op de voorgedrukte lijstjes dus heb het eea geschrapt. Verder totaal niet actief mee bezig hoor, volgens mij is er tijd zat als je je daar pas tijdens je verlof over buigt. :)
pi_122129098
Jullie hebben me aan het huilen gemaakt... Wat een moederliefde. Prachtig :).

Mijn beide ouders leven nog en de band is heel goed en ik ben zo dankbaar daarvoor, nu nog meer dan anders.
Home is where the O+ is...
pi_122129515
quote:

Aww meid toch. *knuf* kl*te is dat he. En in combi met je hormonen komt t nog eens extra rot aan. ;(

Ik heb ook geen echte ouders meer en werd tijdens mn zwangerschap ook op een nacht wakker met het besef dat ze mn kinderen nooit zullen zien en dat ze zoveel missen van mn leven. Volgens mij droomde ik over mn vader toen.. (zijn jong overleden) Ik heb mn ouders vernoemd dus zo leven ze toch voort in mn kinderen. O+ Ik heb wel het geluk al heel lang een lieve (stief)moeder te hebben en haar vriend. Dus ik heb wel een moeder nog zeg maar en mn kinderen een oma en opa. :) Dus ik prijs me wel gelukkig. O+
pi_122129877
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 19:01 schreef L-E het volgende:

[..]

:*

Hier ook vorig weekend een mental breakdown, zowat de hele ochtend in de armen van Vriendje liggen huilen omdat ik het zo verdomde oneerlijk vind dat mijn ouders dit niet mee kunnen maken. Er gebeurt zoiets groots en ik ben zó idioot gelukkig, dat zouden ze moeten zien. Opa en oma zijn, zoals het hoort. Heel af en toe ben ik boos op de wereld en enorm verdrietig, maar zoals jij ook al zegt: met name dankbaar voor de mensen die er wél zijn. Met name zelf moeder worden als je eigen moeder er niet is vond ik aardig heftig, het voelt (en is) zo onnatuurlijk he? :*
aww voor jou ook een *knuf*.

En dit is erg herkenbaar :) :

En los van de verdrietige momenten heeft het me natuurlijk ook deels gemaakt tot wie ik ben, en ik koester alles wat ik heb zowat kapot, omdat ik weet wat het is om te moeten verliezen. Ze hebben me heel veel meegegeven, ook door te sterven gek genoeg, dat vind ik mooi.

Wat mooi gezegt spark O+ :

Ik hoop oprecht dat ik dat van haar mee heb gekregen. Onvoorwaardelijke liefde voor mijn gezin, je volledig gelukkig voelen in bijzijn van man en kinderen. Ze heeft me een mooie basis meegegeven die ik hoop door te geven aan mijn dochter!
  zondag 27 januari 2013 @ 20:34:37 #70
259886 pessie
pi_122131144
Le :* . Voor jou is het dus ook herkenbaar.
Ik ben nog niet zover als jullie, wij zitten nog middenin het rouwproces ook wat dat betreft. Maar het vind allemaal zn plekje wel, het zou ook gek zijn als hij opeens terug was. Vernoemen doen wij niet, mn schoonvader vond dat echt verschrikkelijk dus diezouden we er absoluut geen plezier mee hebben gedaan.

Mandy, ik had dat soort dingen in huis rond de 32 weken zwangerschap de eer ste keer, toen was mijn moeder er ook en hebben we samen alles gewassen en klaar gemaakt. Maar ik denk dat als je babykamer straks staat dat je vooral heel graag alles wilt hebben zodat je nog 10x alles kunt verplaatsen voor "de ideale" inrichting :P
  zondag 27 januari 2013 @ 20:54:37 #71
378192 -mandy-
I am who I am
pi_122132642
Een troostende arm om je heen voor iedereen die een of beide ouders heeft verloren ... *;

Dat denk ik ook wel Pessie.

Ik ga snel weer onder m'n donsdeken op de bank, verder rillen.
  zondag 27 januari 2013 @ 21:02:45 #72
259886 pessie
pi_122133356
Ik heb de tassen bijna klaar, ik had een zwitsal geurbuiltje in de babytas gedaan en nu moest ie even open omdat het jasje erin moest en kwam er helemaal een zwitsal parfum uit :D . Ik heb de verschillende pakjes netjes samengebonden en een papiertje eraan vastgemaakt wat het is O+ . Ik moet alleen nog even wachten tot het broekje maat 44 droog is, daarna staat het echt klaar O+
pi_122134725
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 21:02 schreef pessie het volgende:
Ik heb de tassen bijna klaar, ik had een zwitsal geurbuiltje in de babytas gedaan en nu moest ie even open omdat het jasje erin moest en kwam er helemaal een zwitsal parfum uit :D . Ik heb de verschillende pakjes netjes samengebonden en een papiertje eraan vastgemaakt wat het is O+ . Ik moet alleen nog even wachten tot het broekje maat 44 droog is, daarna staat het echt klaar O+
Ohh Zwitsalgeurbuiltjes, die móet ik hebben :D

Wat leuk om met die kleertjes bezig te zijn pessie, ben benieuwd welke het wordt! O+
pi_122135149
Zwitsalgeurbuiltjes zijn O+

Hier voor het eerst een soort van voorwerk gehad denk ik. Ik herken het niet van Yaro, maar had wat last van menstruatie kramp. Hij ligt al ingedaald en vast dus dat kan het niet zijn. Het is echter weer afgezwakt.
pi_122135154
Ik heb beide kids in hun tweede naam vernoemd, maar wel naar beide oma's en opa's

De verdrietige momenten deze keer weinig gehad maar zo af en toe knalt het er ook wel in

heb nu eigenlijk meer moeite de bevalling een plekje te geven (verhaal staat in topic)
  zondag 27 januari 2013 @ 21:33:25 #76
259886 pessie
pi_122135886
Draak, je hebt ook wel een hele heftige bevalling gehad :* .

As, die menstruatiekramp heb ik ook vaak :X , zorgt hier volgens mij voor nog verder indalen, soms vraag ikme zelfs af of het niet gewoon langzamerhand zover indaalt dat beeb er opeens is :') .

Lot, als beeb gewoon wacht tot om en nabij 40 weken verwacht ik wel dat et gewoon het eerste pakje in maat 50 aankan, als de gyn morgen besluit dat beeb deze week moet komen wordt het een pakje in maat 44 wat nathan nog aan heeft gehad.
pi_122140717
Net terug uit ziekenhuis, kreeg koliekaanval met voorweeen tegelijk -O-

Dus even langs voor ctg om te kijken hoe de baby het deed.

ctg was goed, voorweeen worden steeds meer zijn ook goed te zien op ctg.

Ben van potdicht in 1 avond naar verweekt en 1cm ontsluiting.

Als de voorweeen om de 7min komen moet ik terugkomen.

Heb ook een (in)slaappil meegekregen en als ik vanaaf niet trek mag ik terugkomen en krijg ik een spuit met pijnstiller maar wou eerst liever thuis afwachten.

Nu maar weer op bed liggen, we zullen het zien. Slaaplekker vast iedereen :*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2013 22:34:52 ]
  zondag 27 januari 2013 @ 22:38:13 #78
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122141026
Verdorie dames, wat zijn er toch veel mensen die geen ouders meer hebben, dat raakt me echt elke keer weer... ;( en het lijkt me inderdaad met name tijdens een zwangerschap heel heftig!

Ik vind het al erg dat mijn opa en oma dit niet meer mee kunnen maken!

Prijs me dus maar weer even heel gelukkig met mijn moeder en schoonouders.

Dikke :* voor wie hierboven herkenning postte!
  zondag 27 januari 2013 @ 22:39:59 #79
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122141126
Oei Logi, het komt steeds dichterbij he! Ik hoop dat je pilletje goed werkt voor je!

En je voorweeën doen tenminste wel iets! ^O^
pi_122141143
Klinkt niet best logi. Gelukkig krijg je alle hulp vanuit het ziekenhuis.

Mochten jullie me kwijt zijn, ik zit vanaf morgen een week op een plek zonder wifi.
pi_122141287
Logi, ik denk dat ik was gebleven. Volgens mij is er nu wel iets aan de gang.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_122143084
Ik heb nog een flinke sloot familie via moeders kant. plus een geweldige stiefvader. Zelfs nog 1 oma van mn vaders kant. Mn vader zelf doet het ook nog al merk ik daar niks van. Recentelijk besloten dat ik hem niet meer wil zien. Ook via mn pa nog een mini broer (8) en een zus (11) dat contact hoop ik wel weer te herstellen.... (heb het gevoel dat deze post eerder in R&P thuis hoort :-( )
pi_122143175
Is het normaal dat je bloed verliest na checken op ontsluiting? of moet ik daarvoor bellen?
pi_122143196
Oeh... en een bijna baby!! Spannend Logi! *kruipt weer in meelees schuilplaats*
pi_122143222
Oh zwitsalgeurbuiltjes moet je achter je filter in je stofzuiger doen. <3.
pi_122143259
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 23:08 schreef Logician het volgende:
Is het normaal dat je bloed verliest na checken op ontsluiting? of moet ik daarvoor bellen?
In jouw geval zou ik zeker bellen ja.
pi_122143588
Hoef me er niet druk om te maken, zolang het niet heel erg veel is, dus duik mijn bed maar weer in :')
pi_122143620
Geen voorwerk meer?
pi_122144098
Ja wel, en net ook zo'n dikke donkerrode ongesteldheids sliert :r

Ga maar gewoon liggen en kijken wat er wel of niet gbeurd

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2013 23:22:49 ]
pi_122144265
Jeetje Logi, ik denk dat jij toch wel snel je baby hebt hoor!
pi_122144475
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 23:21 schreef Logician het volgende:
Ja wel, en net ook zo'n dikke donkerrode ongesteldheids sliert :r

Ga maar gewoon liggen en kijken wat er wel of niet gbeurd
Hoever ben je nu?? Stel dat je thuis bevalt...
pi_122144590
36wk 2dgn (nog een half uur :+ ) en over 3dgn gaan ze kijken of ik in te leiden ben.

Het is nog geen 15min rijden dus denk dat dat wel goed zal komen?

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2013 23:30:16 ]
pi_122144628
Meer dan 37 weken toch?
pi_122144742
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 23:29 schreef Logician het volgende:
36wk 2dgn (nog een half uur :+ ) en over 3dgn gaan ze kijken of ik in te leiden ben.

Het is nog geen 15min rijden dus denk dat dat wel goed zal komen?
Eh, heb je mijn bevalverhaal gelezen? Toen ik het echt ongemakkelijk begon te vinden was het moment dat het hoofdje al stond. Ik had nog 3 persweeen ...
pi_122145169
:@ die had ik nog niet gelezen ...

Hou het zeker wel goed in de gaten, ik ga echt niet stoer lopen doen qua risico's.
Maar de gyn zei dat ik pas met om de 7min terug hoefde te komen ... en er zit nu nog totaal geen enkel ritme in.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2013 23:40:54 ]
pi_122145517
Lieve Logi het kan bijna niet anders, je kleine komt eraan! Als je nog kunt slapen duurt t misschien nog een nachtje, maar als je krampen je wakker houden zou ik het zelf niet thuis willen afwachten.. Maar 't is jouw lijf!

Hier sinds een uur een vrij hevige evenwichtsstoornis, zolang ik heel stil zit of lig gaat het best goed (al voel ik het wel), zodra ik beweeg draait alles. Had vanwege maagzuur net vanillevla op dus lijkt me geen lage suikerspiegel. Vriend heeft me zoute chips gegeven mocht het lage bloeddruk zijn, maar het helpt allemaal niet. Lig nu dus in bed met héle drukke buikbaby en hopelijk is het morgen over.

Tico ik hoop dat jullie nu echt gauw weer naar huis mogen, Bram zag er goed uit op de foto!

Logi, ben heel benieuwd of er morgen nieuws is!

Danic, tot over een paar dagen, hoop dat het een leuke plek is!

As, hopelijk vallen de krampen mee,

En de rest: slaap lekker!
pi_122145577
Gynaecoloog kan zoveel zeggen....
Wat zegt je gevoel?
pi_122145819
Oh suiker, dat is rot! Niet alleen de trap op, sterkte! :*

Mijn gevoel is in de war, kan begin zijn maar voorweeen kunnen ook zo weer stoppen.. geen paniek ieg
Nu maar eens echt naar bed.
pi_122149738
Suiker, heb je een griepje? Soms slaat zoiets op je evenwichtsorgaan. Morgen ff de huisarts bellen als je het nog hebt. Antibiotica halen als het een bacteriële infectie is.
pi_122150684
Iedereen heel erg bedankt voor de gelukswensen - we zijn 36 uur verder en het is echt te gek! Ze drinken al goed en zijn zo lief en klein.

Ik weet niet of je foto's van FB kan delen - even proberen:

SPOILER
Jesus saves but death prevails.
  maandag 28 januari 2013 @ 05:45:03 #101
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_122150698
wat een knapperds Shivo! Wanneer mogen ze naar huis? Hoe is het met je vrouw?

Logi, denk aan je :*
pi_122150711
Die van jou ook! Ik denk dat we dinsdag naar huis gaan. Mijn vrouw is een enorme kanjer, vandaag al een paar kleine rondjes over de afdrling gemaakt, en twee babies tegelijk aangelegd. Hoe gaat het bij jou?
Jesus saves but death prevails.
  maandag 28 januari 2013 @ 06:05:51 #103
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_122150725
hier inmiddels ook uit bed en gedoucht. Voeding gaat via sonde dus ben vooral aan het kolven. Live drinken gaat soms goed maar voor 2 tegelijk kom ik echt handen te kort hoor :D
pi_122150729
En daar is ze dan eindelijk!! Na een super snelle bevalling is vannacht rond 03:00 onze prachtige dochter, echt een dochter, geboren. Ze heet Liné Marie. En ze lijkt sprekend op haar grote broers <3
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_122150731
MeNicole, je dochter... Daar is ze dan eindelijk *O* geniet!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_122150778
MeNicole gefeliciteerd met je dochter en wat een mooie naam. Alles goed met jullie.

Logi succes!!!

En het missen van ouders :'( . Mijn schoonvader is er al 8 jaar niet meer en die wou altijd heel graag kleinkinderen.
Met mijn eigen vader heb bijna geen contact, max 1 keer per maand een mailtje met de tekst: "hoe gaat ie daar?" Er is te veel gebeurd om weer een band op te kunnen bouwen. Maar gelukkig verder hele fijne/ lieve familie
pi_122150835
MeNicole, Gefeliciteerd meid en tot snel in het babytjes topic :) En wat een mooie naam
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_122150868
Feli !
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_122150913
MeNicole jaaaaaaaaa *O*
En wat een mooie naam, van harte! O+

Hier is het weer wat rustiger het blijft het bij onregelmatige rugkrampen in combi met elke plasbeurt een wc papiertje bloed. Wel redelijk geslapen gelukkig :)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2013 07:29:50 ]
  maandag 28 januari 2013 @ 07:20:06 #110
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_122150955
MeNicole van harte met je dochter! *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 28 januari 2013 @ 07:30:19 #111
378192 -mandy-
I am who I am
pi_122151002
Gefeliciteerd met je dochter MeNicole!! Wat een mooie naam!!! *O*
pi_122151015
MeNicole daar is ze dan van harte met jullie dochter.

Logi wat naar. Heb je nou door de ontwikkelingen nog eerder contact of gewoon woensdag? 1 cm betekend wel dat je inleidbaar bent toch?

Suiker wat hefig. Hopelijk is het vandaag weg, ander even de huisarts bellen hoor.

Shivo wat een plaatje. Fijn dat het zo goed gaat en bij Kyara ook al.
pi_122151028
Ik kon nog zelf de op aanpassen en nu sta ik eerste. Al vermoed ik dat logi me voor gaat.
  maandag 28 januari 2013 @ 07:37:02 #114
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_122151037
MeNicole, gefeliciteerd met je dochter! *O*
pi_122151040
Contact/komen als het regelmatig wordt (7min) en anders idd woensdag. Geen idee dacht dat het 2cm moest zijn maar weet het niet meer zeker...

Hoe gaat het met jou?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2013 07:38:05 ]
pi_122151069
Gefeliciteerd Nicole!
ti amo più di ieri ma meno di domani
  maandag 28 januari 2013 @ 07:49:06 #117
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_122151109
Gefeliciteerd Nicole!! *O*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_122151181
Nicole, je geduld is beloond, een mooi babymeisje met een mooie naam!! O+
Had intussen eerder nieuws van Logi verwacht :o maar ben er blij voor je, gefeliciteerd! *O*

Hier nog een klein staartje, voelt nog niet helemaal normaal maar durf weer alleen de trap af, moest natuurlijk net als altijd vijf keer plassen vannacht :')
Tico bedankt voor de tip, mijn moeder heeft een keer vanuit het niets een ontsteking in het evenwichtsorgaan en dat was nog erger dan dit inderdaad.

Logi heb je wel een beetje kunnen slapen?

En As wat gaat het snel he!! :o (zit nu in de bovenste helft!)
  maandag 28 januari 2013 @ 08:03:05 #119
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122151191
MeNicole, feli *O*! Wat een mooie naam O+.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_122151217
MeNicole, gefeliciteerd met jullie dochter!!!

Shivo ook nog gefeliciteerd met jullie hummeltjes, wat een schatjes O+

Logi wat spannend!
Tralalalaaa
pi_122151241
Fijn dat het een stuk beter gaat suiker.

Logi hier alles prima hoor. Merk wel dat ik er meer klaar voor ben. Ben er nog niet klaar mee.
Maar al twee nachten bezig met de aankomende bevalling en alles is klaar.
Gisteren zei mijn nicht ook al aan mijn gezicht te zien dat ik er klaar voor ben.

Hun zoontje is morgen jarig dus liever niet die dag. Maar yaro kwam op de verjaardag van zijn tante dus het kan zomaar.

Straks eerst op controle. We gaan het wel zien.
pi_122151397
gefeliciteerd menicole *O* *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_122151422
MeNicole van harte gefeliciteerd met je dochter O+ *O* *O* *O*
En wat een mooie, originele naam!! Geniet!
  maandag 28 januari 2013 @ 08:35:44 #124
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_122151501
MeNicole, daar is ze dan, van harte gefeliciteerd, geniet van je kraamtijd! *O*
pi_122151536
MeNicole, gefeliciteerd met je dochter! *O*
pi_122151604
Van harte met je dochter M'cole!
pi_122151631
Spannend As, fijn dat je je er klaar voor voelt :Y en eerste plek idd :o
Succes met de controle zo dadelijk! :*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2013 08:48:51 ]
pi_122151643
Van harte gefeliciteerd met je dochter MeNicole! *O* O+ Geniet ervan!

Shivo, wat een prachtige kereltjes, fijn dat alles zo goed gaat!

Logi, ik vind het wel spannend worden bij jou nu... Ben benieuwd of je woensdag haalt..
pi_122151664
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 05:31 schreef Shivo het volgende:
Iedereen heel erg bedankt voor de gelukswensen - we zijn 36 uur verder en het is echt te gek! Ze drinken al goed en zijn zo lief en klein.

Ik weet niet of je foto's van FB kan delen - even proberen:

SPOILER
O+
pi_122151702
Foto's van FB delen kan dus prima, wat een moppies! O+ fijn dat jullie waarschijnlijk bijna naar huis mogen!
pi_122151748
Shivo ik zie ze nu pas! O+ moooooi!

L0t ik ook, voelt wel heel spannend vooral door die stomme voorweeen die maar blijven en het lichte bloeden nu, gelukkig komt Troel hier vandaag een dagje tutten dus ben ieg niet alleen mocht er iets doorzetten :)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2013 08:57:28 ]
pi_122151758
Nicole, gefeliciteerd!!

Logi, klinkt echt wel spannend! Hou het in de gaten en ik duim voor je!

Suiker, fijn dat het beter gaat. Het klinkt echt heel erg naar.

Shivo, wat een mooie mannen!

Hier nog altijd moe en misselijk, maar het lijkt iets beter te worden. Vandaag weer naar de vk, nog steeds spannend.
pi_122151888
Fijn dat het iets minder lijkt te worden Cwen, hopelijk zet dat door!
Succes straks bij de vk :*
  maandag 28 januari 2013 @ 09:09:18 #134
259886 pessie
pi_122151947
Nicole gefeliciteerd met je dochter! *O*

Shivo, wat een prachtventjes O+ . In de us doen ze baby a en baby b?

Logi, klinkt wel serieus! En verstrijken en een cm is ook al echt resultaat!

Hier zo naar de gyn voor de groeiecho, vind het echt spannend.
pi_122151972
Succes Pessie!
pi_122151984
Fijn cwen. Succes zo bij de controle.

Hoe laat moet je Pessie? Ik duim voor een goede groei!!!
pi_122152000
Succes Pessie, ga voor je duimen :*
  maandag 28 januari 2013 @ 09:12:28 #138
259886 pessie
pi_122152007
Oh ja, *O* voor as op de eerste plek!
Zenuwen...
pi_122152107
Gefeliciteerd met je ventjes Shivo. En Nicole gefeliciteerd met je meisje!!
pi_122152123
Als mijn lichaam dit nog 4dgn volhoudt heb ik gewoon de 37wk gehaald en LLM :D

Pessie gaat vast goedkomen :*
pi_122152129
MeNicole gefeliciteerd met de kleine O+ *O* Hoop dat alles behalve snel, ook goed is gegaan.

Shivo O+ O+ Wat een schatjes.

Logi fijn dat je nog redelijk hebt geslapen, het zal nu niet lang meer duren!!
pi_122152383
Succes op de controles vandaag meiden! ^O^
pi_122152479
Nicole, gefeliciteerd met je dochter! *O*

Shivo: wat een plaatjes, wat zullen jullie trots zijn O+
  maandag 28 januari 2013 @ 09:38:43 #144
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_122152497
Shivo wat een knapperds O+

Nicole van harte met jullie dochter!!! Hoe vinden haar grote broers het?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 28 januari 2013 @ 09:41:13 #145
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_122152548
13 weken vandaag *O*
pi_122152582
Juud! *O* *O*
Hallo tweede trimester! :W
pi_122152635
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 09:41 schreef Juud79 het volgende:
13 weken vandaag *O*
Toffe mijlpaal ja! *O*
pi_122152637
MeNicole jaaaaaa gefeliciteerd *O* *O* daar is ze dan!

Jeetje Logi wat spannend! :* Fijn dat je niet alleen bent vandaag
Suikertante wat naar. :*
Shivo wat een lieve mannetjes zeg O+ FIjn dat het zo goed gaat.
Pessie succes bij de gyn :* is ook spannend

Zo intake van de kraamzorg, ben benieuwd
pi_122152648
Me Nicole gefeliciteerd met je meisje *O*

Juud *O*

Fijn dat het beter lijkt te gaat Cwen *O*
pi_122152687
*O* mijlpaal voor Juud.

En fieder de intake.
pi_122152700
Juud *O* das n mooie mijlpaal!
Cwen succes straks :*
pi_122152768
Zo hey, strontmisselijk, thats a first, bij die andere 2 nooit gehad :o
  maandag 28 januari 2013 @ 09:54:09 #153
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122152801
Mooie mijlpaal Juud!
  maandag 28 januari 2013 @ 10:18:40 #154
381212 Gulara
From the future
pi_122153321
Kyara wat een lieverds! O+

Shivo gefeliciteerd met je twee prachtige zoons! *G* *G*

En MeNicole gefeliciteerd met je dochter! *O*
pi_122153392
Shivo, volgens mij ben ik vergeten jou en je vrouw te feliciteren. Gefeliciteerd dus! Wat een plaatjes O+

Menicole, gefeliciteerd met je dochter!! *O*

KD, rot dat je zo misselijk bent.

Juud, mooie mijlpaal!!

Ik moest afgelopen nacht ook denken dat ik volgens mij vergeten was om te reageren op de mooie meisjes van Kyara. Ze zijn echt prachtig, ongelooflijk!
E.
  maandag 28 januari 2013 @ 10:24:36 #156
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_122153438
MeNicole gefeliciteerd! *O* Een echt meisje ;) O+

Shivo wat een prachtige mannetjes!
pi_122153830
Shivo, mooie mannekes heb je daar!

Menicole, gefeliciteerd met jullie dochter! Wat fijn dat ze er is!

KD, sterkte! Misselijkheid sucks!

Logi, fijn dat je nog wat geslapen hebt! Ben benieuwd of je woensdag met baby in buik gaat halen.
29/10/'10 - 25/03/'13
  maandag 28 januari 2013 @ 10:41:20 #158
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_122153864
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 09:52 schreef Kleurdoos het volgende:
Zo hey, strontmisselijk, thats a first, bij die andere 2 nooit gehad :o
Oeh! Dan wordt het vast een eh...
Eh...
Oh wacht, je had alle smaken al he?

Maar wel mooi balen. :{
  maandag 28 januari 2013 @ 11:00:11 #159
259886 pessie
pi_122154400
Alles is goed! Nu volgens echo al 2700 gran! :o Vanaf donderdag mag ik thuis bevallen *O* . Beeb loopt vandaag 8 dagen achter op groei, het kan dus zo 3300 gram worden :o . Ok nu koffie, kom straks bijlezen.
pi_122154432
Hoera!! Dat is gek zeg, het is zover!!
pi_122154467
Wat fijn Pessie *O* een hele geruststelling.

Hier loopt het uit. Het loopt nooit uit en nu kon mijn man mee voor we onze zoon bij de psz moesten halen loopt het al ruim een half uur uit. Man is dus nu naar de psz en komt mij zo weer ophalen. Beetje jammer.
pi_122154469
Wow Pessie goed nieuws *O*

KD :{ :*
pi_122154513
As, jammer :( Misschien loopt het zó erg uit dat hij alweer terug is voor je aan de beurt bent?
pi_122154579
Nou dat hoop ik niet. Psz gaat om half 12 uit. Afspraak was om half 11.
  maandag 28 januari 2013 @ 11:07:14 #165
381212 Gulara
From the future
pi_122154599
KD vervelend die misselijkheid.

Pessie wat fijn! *O*

As vervelend dat het uitloopt. Hier loopt het altijd uit. Variërend van 30 min tot anderhalf uur. Maar wel blijven aangeven dat je 10 min van tevoren aanwezig moet zijn. :')
pi_122154731
Hier normaal max 5 min. Alleen nu man dus mee was en laatst toen peuter mee was 20 min. Beide keren dus niet handig. Ze doen het er om. Irritant dat ze altijd zo uitlopen.
Zou hier dus niet kunnen ga meestal als zoon op de psz zit.
Ach ja ik hoef niet zo vaak meer :P
  maandag 28 januari 2013 @ 11:15:22 #167
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_122154900
Ik maakt mijn vorige zwangerschap altijd afspraken voor 8.50 of 9.00 uur, dan was ik als eerste of tweede aan de beurt, ideaal.
En uitlopen heeft vaak een reden, al kan het ook zijn dat ze te strak plannen, hier staat volgens mij een kwartier voor een normaal bezoek.

Nu kan dat helaas niet en moet ik op de woe middag, op de andere dagdelen heb ik oppaskinders, dus dat is onhandig en vrijdagmiddag is er geen spreekuur.
Wel is op woensdagmiddag altijd mijn moeder bij ons, dus ik kan samen gaan of alleen, en dan past ze op, dat is wel relaxed. ^O^
  maandag 28 januari 2013 @ 11:19:16 #168
381212 Gulara
From the future
pi_122155029
Ja vervelend inderdaad, juist als je man een keer mee kan. En met kind is wachten ook niet zo gelaaagd. Hier is vriend er altijd bij. Dus kunnen we elkaar irriteren. En lekker Hollandsch klagen dat het zo lang duurt. :7
Ach ook hier nog maar maximaal 4 keer.

Hoop dat je in ieder geval nu snel aan de beurt bent. :*
pi_122155115
Normaal alle geduld om te wachten. Zal idd vast een reden hebben. Jammer dat het dan is als het niet uitkomt. Ach gelukkig hebben we nu een keus als ik yaro had moeten halen was het pas vervelend geweest.
  maandag 28 januari 2013 @ 11:21:53 #170
259886 pessie
pi_122155144
Juud *O* 2de trimester!

Kd, de enige smaak die je nog niet hebt is een tweeling :+ . Maar misselijkheid is idd rot! :*

As, stom dat het uitgerekend nu zo uitloopt, niet leuk.

Maar goed, beeb doet het dus goed O+ . Wel over 3 weken weer een echo om te controleren of het goed blijft gaan. Beeb ligt al wel een stuk ingedaald maar nog niet volvolledog, in dat geval zou ze de meting van hetvhoofdje niet goed meer kunnen doen. En dus in de afgelopen 3 weken 600 gram gegroeid :o . Als het nog 3 weken vlijft zitten krijg ik warempel een gemiddeld kind :o . Durg mn maat 44 nog niet uit de kast te halen, ik denk niet dat het voor 38.5 weken komt maar mocht dat wel het geval zijn dan heb ik ze nu klaarliggen. Oh, en nog steeds lange benen :P .

Ik ga zoonlief van de psz halen O+
pi_122155380
Verlof is niet goed voor de lijn :@ eet me suf
pi_122155725
menicole gefeliciteerd!
en shivo wat een mooie jochies
en kyara van die mooie meiden
*O* O+ *O*

hier loopt het ook altijd uit n hoe langer het uitloopt hoe beter je weet wie er dienst heeft ;)

maar ik begreep dat de vanaf half februari de afspraken een kwartier laten duren ipv 10 minuten zodat er meer tijd pp is en dus waarschijnlijk minder uitloop dus ik ben benieuwd.. vorige afspraak liep 45 minuten uit ofzo..

pff hier al twee dagen last van buikkramp.. niet fijn. hoop niet dat het mis gaat met de zwangerschap ofzo (zal wel niet zit ook met enige regelmaat op het toilet) maar spookt toch door mn hoofd.. vrijdag echo dus dan heb ik zekerheid :) maar pff ben ook eens een paar dagen vrij zeg..
  maandag 28 januari 2013 @ 11:38:04 #173
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_122155816
quote:
12s.gif Op maandag 28 januari 2013 10:41 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Eh...

Een Brusje! *O* of een tweeling! :+

maar idd, erg balen zeg. ;(

En gefeliciteerd Menicole! een zondagskind.maandagskind. ;) Foto? O-)

En Shivo ook van harte. Wat een prachtige gave kereltjes zeg O+

[ Bericht 8% gewijzigd door debuurvrouw op 28-01-2013 11:55:49 ]
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 28 januari 2013 @ 11:40:47 #174
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_122155904
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 06:14 schreef MeNicole2 het volgende:
En daar is ze dan eindelijk!! Na een super snelle bevalling is vannacht rond 03:00 onze prachtige dochter, echt een dochter, geboren. Ze heet Liné Marie. En ze lijkt sprekend op haar grote broers <3
gefeliciteerd!
in de haak.
pi_122156733
Veel verse babytjes!

Kyara wat een mooie meisjes!
Shivo gefeliciteerd met je jongens!

MeNicole gefeliciteerd met je dochter! Daar is ze dan eindelijk!

Logi ik ben erg benieuwd hoelang je baby nog binnen wil blijven, klinkt alsof ze de buitenwereld graag wil gaan ontdekken! Succes met deze laatste dag(en).

Hier een buikbaby die al de hele ochtend aan het duwen en porren is, omdat ik aan mijn bureau zit. Best gezellig, maar niet echt handig als je aan het werk bent.
En af en toe ook een harde buik. Niet pijnlijk, maar ook niet echt een lekker gevoel. Heb het wel vakker na een 'gezellige avond', maar dat is inmiddels al wel weer een aantal uurtjes geleden.

Hier vallen de wachttijden bij de vk best mee, max een kwartiertje of zo. Was tijdens vorige zwangerschap wel anders, toen zat ik regelmatig meer dan een half uur te wachten. Maar toen, zat ik vaak alleen, blaadje lezen en zo. Nu zoonlief vaak mee is, vind ik het wel fijn dat we maar kort hoeven te wachten!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_122156860
Menicole, van harte gefeliciteerd met jullie dochter, wat een mooie namen heeft ze gekregen.
Vandaag mijn collega's weer verrast door nog steeds dapper aan het werk te zijn. Elke maandag weer zijn ze verbaasd dat ik nog op mijn werk kom. Ach, in principe mag ik thuisblijven want ziektewet/nog 1 week tot mijn officiële verlof maar zo lang ik nog halve dagen kan werken dan doe ik dat. In ieder geval tot aan de voorjaarsvakantie, dus nog drie weekjes.
pi_122156912
Gefeliciteerd meNicole!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_122157225
quote:
12s.gif Op maandag 28 januari 2013 10:41 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Eh...

Ik geloof dat dit ook echt de hcgweken zijn, dus ik hoop gewoon op misselijkloos over twee weken :P
pi_122157746
Vervelend kleurdoos. Hopelijk is het snel over.

Klinkt goed Pessie. Maar over drie weken is jou baby er toch allang?

Hier stond ik uiteraard na 5 min weer buiten. Alles goed. Zei dat we vrijdag bij de volgende afspraak een afspraak gingen plannen voor 41 weken om de boel te helpen. Uh nou nee. Uitgelegd dat ik liever natuurlijk beval. Hierop hun beleid uitgelegd. Ze bevestigde dat ik idd een keus heb maar dat de meeste het wel willen.
Heb een boekje over inleiden meegekregen. Ik ga me inlezen maar wil liever volgende week nog een afspraak. Maar ik ga gewoon voor volgende week dinsdag. Twee kindjes van de ud!
  maandag 28 januari 2013 @ 12:48:23 #180
259886 pessie
pi_122158271
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 12:34 schreef As1981 het volgende:
Vervelend kleurdoos. Hopelijk is het snel over.

Klinkt goed Pessie. Maar over drie weken is jou baby er toch allang?

Hier stond ik uiteraard na 5 min weer buiten. Alles goed. Zei dat we vrijdag bij de volgende afspraak een afspraak gingen plannen voor 41 weken om de boel te helpen. Uh nou nee. Uitgelegd dat ik liever natuurlijk beval. Hierop hun beleid uitgelegd. Ze bevestigde dat ik idd een keus heb maar dat de meeste het wel willen.
Heb een boekje over inleiden meegekregen. Ik ga me inlezen maar wil liever volgende week nog een afspraak. Maar ik ga gewoon voor volgende week dinsdag. Twee kindjes van de ud!
2 ud kindjes is wel heel bijzonder O+ . Maar wij gaan een datumtweeling doen op 10 februari :P . Dan is de mijn 6 pond en de jouwe 8 :+
pi_122158475
8 pond moet lukken, maar niet meer hoor. En dan nog geen 41 weken. Ben benieuwd wat het gaat worden.
pi_122159150
MeNicole. Gefeliciteerd met je dochter. Wat een mooie naam
pi_122159255
As strak plan om voor 2 kindjes op de ud te gaan.
Dan moet Pessie haar kleine ook maar dinsdag komen. Want een datumtweeling is wel belangrijk. ;)
pi_122159425
oh en cravings hier.. ik heb echt super super zin jn geroosterde boterhammen met pasta :P
maar ik heb geen broodrooster :( en de gewone boterham met pasta kon er bij lange na niet aan tippen :( :( :@
  maandag 28 januari 2013 @ 13:38:20 #185
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_122160189
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 13:18 schreef hilliebillie het volgende:
oh en cravings hier.. ik heb echt super super zin jn geroosterde boterhammen met pasta :P
maar ik heb geen broodrooster :( en de gewone boterham met pasta kon er bij lange na niet aan tippen :( :( :@
Ik heb ook geen broodrooster, al die apparaten in huis vind ik maar onzin... :+
Ik rooster een boterham in een tefalpan op een zacht vuurtje. Tosti bak ik ook in de koekenpan, werkt prima.
  maandag 28 januari 2013 @ 13:44:52 #186
35189 Troel
scherp en bot
pi_122160429
Logi ligt lekker te slapen, merk nu pas hoe ellendig dit voor mannen moet zijn. Heb dan wel niet zo'n relatie met Logi, maar het is best kut iemand te zien die overduidelijk pijn heeft...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 28 januari 2013 @ 13:49:41 #187
259886 pessie
pi_122160601
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 13:44 schreef Troel het volgende:
Logi ligt lekker te slapen, merk nu pas hoe ellendig dit voor mannen moet zijn. Heb dan wel niet zo'n relatie met Logi, maar het is best kut iemand te zien die overduidelijk pijn heeft...
Fijn dat ze even haar rust kan pakken. Als ze vannacht losgaat heeft ze can hopelijk energie voor een bevalling.
pi_122162243
Precies. En inderdaad, iemand zien lijden is heel naar.
pi_122163030
Fijn dat Logi even lekker ligt te slapen. Arme schat :* gelukkig kan het niet lang meer duren voor haar meisje er is, dat verdient ze zo!

Pessie, wat fijn dat alles goed is!

Fieder, eetverslaafde ;)
E.
pi_122163600
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 14:26 schreef Suikertante het volgende:
Precies. En inderdaad, iemand zien lijden is heel naar.
Dat ligt eraan.
pi_122163642
:D

Fijn dat Logi even kan rusten Troel.
  maandag 28 januari 2013 @ 15:21:02 #192
381212 Gulara
From the future
pi_122164455
Heerlijk in drie uur tijd zo'n 30x wakker geworden. Ik kijk nu al uit naar de rest van de nacht... -O-
pi_122165100
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2013 14:58 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat ligt eraan.
:+
Ik twijfelde nog.
pi_122165468
Menicolle gefeliciteerd!

Pessie wat fijn! Ik duim dat de groei zo door gaat

kd :* misselijk zijn sucks

as fijn dat goed was maar balen dat je man nu alsnog er niet bij was
  maandag 28 januari 2013 @ 16:05:33 #195
259886 pessie
pi_122166336
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2013 15:21 schreef Gulara het volgende:
Heerlijk in drie uur tijd zo'n 30x wakker geworden. Ik kijk nu al uit naar de rest van de nacht... -O-
Je ligt ook ondersteboven, kan niet goed zijn :+
pi_122166455
Gulara is het weer warm? Of lig je gewoon niet lekker?
pi_122167313
Balen gularia. Hopelijk pak je toch nog wat slaap.

En ik zag dat logi wat rust kon pakken. Fijn.
  maandag 28 januari 2013 @ 16:31:27 #198
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122167580
MeNicole, gefeliciteerd met je dochter!!! *O* Ik ben ook heel benieuwd naar de foto O+

En Shivo dus vader van 2 prachtige jongetjes, ook gefeliciteerd! *O*

Pessie een goed gegroeid kindje *O* wat fijn! Je zal maat 44 maar mooi over kunnen slaan ^O^
pi_122167681
yaaaay pessie gaat voor de 4,5 kg! *O* :P
:)
  maandag 28 januari 2013 @ 16:34:14 #200
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122167697
Maarrre..... als er nu iemand gaat bevallen, dan sta ik ineens 10e!!!! :o * kin van grond raapt :?
pi_122167787
En ik twee keer zoveel! :D
  maandag 28 januari 2013 @ 16:38:28 #202
378192 -mandy-
I am who I am
pi_122167878
En sta ik ook in de top 25, het gaat zo snel!!!

En vandaag 26 weken!
pi_122168011
Even *O* voor de mijlpaal van mandy.

Ik denk dat logi de eerst volgende is LB dus die moet je toespreken.
  maandag 28 januari 2013 @ 16:42:20 #204
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_122168046
MeNicole, van harte gefeliciteerd! *O*
  maandag 28 januari 2013 @ 16:45:01 #205
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122168163
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 16:41 schreef As1981 het volgende:
Even *O* voor de mijlpaal van mandy.

Ik denk dat logi de eerst volgende is LB dus die moet je toespreken.
Nou die mag nog even lekker slapen nu vind ik :Y en dan gauw bevallen inderdaad! Het moet maar een keertje klaar zijn met de pijn!

En daarna gaan jij en pessie natuurlijk, en dan gaat het ineens heel hard!! :o
  maandag 28 januari 2013 @ 17:01:50 #206
35189 Troel
scherp en bot
pi_122168932
Logi is vermanend toegesproken door mij dat ze wellicht toch nog maar weer een keer moet bellen, maar wacht tot Spen thuis is.

De "voorweeen" die ik timede kwamen op mij niet meer over als voorweeen door de tijd die ze aanhielden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 28 januari 2013 @ 17:05:29 #207
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122169085
En wanneer is spenny thuis???
  maandag 28 januari 2013 @ 17:06:19 #208
35189 Troel
scherp en bot
pi_122169127
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 17:05 schreef LadyBlack het volgende:
En wanneer is spenny thuis???
Als ie klaar is met werken gok ik :P En de voordeur binnen komt ;)

Ze is nu niet alleen thuis hoor, de oudste is thuis :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_122169179
En hoe laat is Spen thuis dan? Hoop voor haar dat het doorzet. Die paar dagen tot woensdag zullen niet heel veel uitmaken en volgens mij is ze doodop. Hopelijk volgt ze jou advies op.
Ben jii daar nog?
  maandag 28 januari 2013 @ 17:10:44 #210
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122169378
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 16:45 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Nou die mag nog even lekker slapen nu vind ik :Y en dan gauw bevallen inderdaad! Het moet maar een keertje klaar zijn met de pijn!

En daarna gaan jij en pessie natuurlijk, en dan gaat het ineens heel hard!! :o
Wat LB zegt!

En mijn naam schiet ook wel verontrustend rap naar boven :X. Help :')
  maandag 28 januari 2013 @ 17:12:10 #211
259886 pessie
pi_122169478
quote:
14s.gif Op maandag 28 januari 2013 16:33 schreef mignonne het volgende:
yaaaay pessie gaat voor de 4,5 kg! *O* :P
o|O yo, ik ging voor een thuisbevalling en een kraamtijd zonder bijvoeding weet he nog :P . 3300 gram bij 40 weken is voor mij meer dan voldoende :D . En zillah zit er nog tussen. En met haar deutsche grundlichkeit baby verwacht ik dat ze op de ud bevalt :+

En logi, als troel zegt bellen, moet je bellen gek! Dan komt spen maar eerder naar huis!

En donderdag baby knuffelen! Hoop dat manlief dan weer fit genoeg is. Disclaimer, andere baby, niet mijn baby.
  maandag 28 januari 2013 @ 17:15:30 #212
35189 Troel
scherp en bot
pi_122169704
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 17:07 schreef As1981 het volgende:
En hoe laat is Spen thuis dan? Hoop voor haar dat het doorzet. Die paar dagen tot woensdag zullen niet heel veel uitmaken en volgens mij is ze doodop. Hopelijk volgt ze jou advies op.
Ben jii daar nog?
Nee, ik had helaas verplichtingen elders ;)

Tja, ze is er zelf van overtuigd dat het nog niet komt, ook omdat het totaal niet te vergelijken is met de eerdere bevallingen. Dat snap ik, maar ik hoop dat Spen het laatste zetje kan geven ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_122169873
Ik dacht al Pessie wat heb je niet verteld.

Ik mag ook bijna baby knuffelen. Kan me zo'n kleintje echt niet (meer) voorstellen. Hoop dat ik het nog kan.
pi_122169947
Dat hoop ik dan ook Troel. Liever te vaak dan te laat die kant op. Hoe vervelend ook.
  maandag 28 januari 2013 @ 17:20:47 #215
35189 Troel
scherp en bot
pi_122170064
Nouja, ik snap de twijfel ook wel heel erg hoor, en dan is het als buitenstaander ook wel makkelijker beslissen. Maar ik weet dat zij hetzelfde zou zeggen als het omgekeerd zou zijn :)

Grote punt is natuurlijk ook dat je geen idee hebt of als er daadwerkelijk wat doorzet, of er dan wel ingegrepen mag worden. Mogen dan inderdaad bij 3 cm ontsluiting wat vliezen gebroken worden enzo, of moet je lichaam het dan allemaal zelf doen.

En het is al zo heerlijk voorspelbaar allemaal natuurlijk, zo'n bevalling.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 28 januari 2013 @ 17:27:15 #216
259886 pessie
pi_122170574
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 17:17 schreef As1981 het volgende:
Ik dacht al Pessie wat heb je niet verteld.

Ik mag ook bijna baby knuffelen. Kan me zo'n kleintje echt niet (meer) voorstellen. Hoop dat ik het nog kan.
Ik kan het me ook echt niet meer voorstellen, ik weet alleen nog dat ik het zwaar vond. Maar donderdag dus even proefdraaien, misschien dat mn hormonen dan opeens omslaan en ter plekke de buikbaby willen zien :D .

Ik hoop gewoon voor logi dat ze snel van haar kolieken af is.
  maandag 28 januari 2013 @ 17:31:38 #217
35189 Troel
scherp en bot
pi_122170888
Ow en voor de rest moeten jullie gewoon weer op Logi wachten :P Genoeg van mijn kant :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_122171509
Fijn dat de baby het zo goed doet pessie! Kijk maar uit dat 'ie donderdag niet zomaar eruit rammelt ;)

LB top 10 :o En vanaf vrijdag kun je gewoon al zeggen dat je volgende maand bent uitgerekend, omg!

Mandy 26 weken, mooie mijlpaal! *O*
  maandag 28 januari 2013 @ 17:44:18 #219
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122171762
L0t, i know!! :o Maargoed, even realistisch geteld kan ik nog 2 maanden genieten van mn woelende meisje O+ ze was erg druk vandaag, tegen mn bureau aanschoppen enzo :D gezellig hoor.

En nu ga ik pannenkoeken bakken :Y)
pi_122174409
Ik was hier ook bijna te laat met bellen want het leek er steeds maar niet op. En toen was er al 8 cm ontsluiting en met het breken van de vliezen spoelde ze zo mee naar buiten.
  maandag 28 januari 2013 @ 18:29:52 #221
11682 Moonah
Jolie femme
pi_122174636
Gefeliciteerd MeNicole! Potverdikkie, moeder van 4 kinderen... :o :o
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 28 januari 2013 @ 18:33:15 #222
35189 Troel
scherp en bot
pi_122174834
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 18:25 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik was hier ook bijna te laat met bellen want het leek er steeds maar niet op. En toen was er al 8 cm ontsluiting en met het breken van de vliezen spoelde ze zo mee naar buiten.
Zo zie je maar dat dat ook met je vierde nog kan gebeuren :+

Gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_122174859
quote:
14s.gif Op maandag 28 januari 2013 18:29 schreef Moonah het volgende:
Gefeliciteerd MeNicole! Potverdikkie, moeder van 4 kinderen... :o :o
Ja en wat zijn we er trots op. Onze kleine dame met 3 grote, stoere broers.
pi_122174936
quote:
7s.gif Op maandag 28 januari 2013 18:33 schreef Troel het volgende:

[..]

Zo zie je maar dat dat ook met je vierde nog kan gebeuren :+

Gefeliciteerd!
Ja dat bedoelde ik ook. Deze bevalling leek niet op de andere 3. Kun je gewoon niets van op aan.
  maandag 28 januari 2013 @ 18:50:38 #225
259886 pessie
pi_122175902
Ah nicole, tof dat je er bent! Ben benieuwd naar stats+foto :@
pi_122177450
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2013 18:50 schreef pessie het volgende:
Ah nicole, tof dat je er bent! Ben benieuwd naar stats+foto :@
Zal morgen ff foto enzo plaatsen. We gaan nu lekker bed in met zijn allen. Iedereen is ziek!!
  maandag 28 januari 2013 @ 19:09:21 #227
259886 pessie
pi_122177600
Ach arme :* . Dat is wel echt een rottig tijdstip! Sterkte!
pi_122180861
Yay voor de mijlpalen!

KD, misselijkheid is klote! Wat mij helpt zijn gember zuigtabletten van Sea Band Mama. Of gember capsules. Dan is het te doen. En helaas is hgc pas bij 10 weken op z'n hoogst, zover was je toch nog niet?

Pessie, wat fijn! Lekker thuis bevallen dus :).

Logi, ik hoop echt dat jullie snel jullie meisje hebben!
pi_122184658
Wel apart. Ik zei steeds, als ik maar niet op koninginnedag moet bevallen. Dat is voor mij niet leuk maar op koninginnedag jarig zijn ook niet. Maar nu maakt het niet meer uit. :P
Wacht even...behalve als ik nu op 27 april beval. :')
  maandag 28 januari 2013 @ 21:17:36 #230
259886 pessie
pi_122187407
Haha venco!

Net de bevalling doorgesproken met de vk. Dus wat dat betreft zijn we er al klaar voor. Ik heb de beeb besteld op 17 februari :P . Op de hand zou ze beeb groter inschatten dan ze aan de hand van de echo doen. Ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt. Dat beeb lange benen heeft staat iig vast, ze had net zelf ook een voetje te pakken :P
pi_122187633
Pessie ons meisje was ook een p12. Maar toch ruim 6,5 pond. Wel klein want maat 44 is klein beetje te lang.
pi_122187752
he pessie niet ineens van datum switchen he.

wat een kleintje menicole, zeker voor die termijn.
pi_122187963
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 21:23 schreef As1981 het volgende:
he pessie niet ineens van datum switchen he.

wat een kleintje menicole, zeker voor die termijn.
Ja termijn is ter sprake geweest hier ook ivm de bloedingen die ik in het begin nog had. En ze was ook nog heel erg onder het huidsmeer. Echt heel veel, der oren zaten er dicht van. En dat is voor 9 dagen te laat ook "vreemd".
pi_122188106
dus waarschijnlijk toch minder ver dan je dacht. je vertelde laatst van een bloeding op 30-4 en dat was ook mijn laatste menstruatie.
  maandag 28 januari 2013 @ 21:32:35 #235
259886 pessie
pi_122188361
Menicole dat is inderdaad wel heel apart. Dan zou ik persoonlijk toch uitgaan van een vroeger kindje.zeker omdat maat 44 past met 6.5 pond. Met 6.5 pond hoort maat 50 toch "gewoon" te passen bij 41 weken.

As, 10de mag ook hoor, maar het is beter voor beeb als die wat langer blijft zitten... sowieso niet voor de 38 weken grens. Maar goed, ik ben al heel blij dat alles nu zo goed lijkt en ik hoop dat d beeb de wereld komt bewonderen voor de volgende echo over 3 weken.
pi_122188571
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 21:28 schreef As1981 het volgende:
dus waarschijnlijk toch minder ver dan je dacht. je vertelde laatst van een bloeding op 30-4 en dat was ook mijn laatste menstruatie.
Ja precies. En met de termijn echo kwamen we op 14-4 uit. Dus daar is het ergens mis gegaan. Bij de echo's was ze ook steeds te klein voor het termijn. En de vlos vond met strippen me ook niet al zover aanvoelen.
Maar nu echt slapen. Trusten allemaal.
pi_122188902
ja hoop ik ook voor jou hoor. maar wel fijn dat hij (of toch zij :P) het zo goed doet en dat thuis bevallen over een paar dagen al mag.

Ik blijf het overigens bizar vinden dat ze vrijdag gelijk een datum willen prikken voor 41 weken om in te leiden. ik ben vrijdag nog geen 40 weken, wil dat ze dan gewoon nog een extra afspraak tussen door plannen.
  maandag 28 januari 2013 @ 21:43:16 #238
259886 pessie
pi_122189069
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 21:40 schreef As1981 het volgende:
ja hoop ik ook voor jou hoor. maar wel fijn dat hij (of toch zij :P) het zo goed doet en dat thuis bevallen over een paar dagen al mag.

Ik blijf het overigens bizar vinden dat ze vrijdag gelijk een datum willen prikken voor 41 weken om in te leiden. ik ben vrijdag nog geen 40 weken, wil dat ze dan gewoon nog een extra afspraak tussen door plannen.
Ik zou gewoon vragen om een extra afspraak. 1x per week op controle lijkt me vrij normaal zo aan het eind, en je beent vrijdag pas 39+3.
pi_122189282
Vandaag mijn eerste "Hil, wat zie je er goed uit! stevige kerstmis gehad?" opmerking :D

Nee buurman, ik ben zwanger! O+
  maandag 28 januari 2013 @ 21:48:07 #240
259886 pessie
pi_122189355
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 21:46 schreef Hilzillah het volgende:
Vandaag mijn eerste "Hil, wat zie je er goed uit! stevige kerstmis gehad?" opmerking :D

Haha! Tof!
  maandag 28 januari 2013 @ 21:56:45 #241
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_122189910
Nicole! Van harte gefeliciteerd met je meisje! *O*

Pessie! Woohooo! *O*
Zie je wel dat goed rusten veel helpt! :P ;)

Logi & Troel, misschien is het handiger om medische mensen te informeren over de huidige status ipv elke zucht hier te plaatsen? Zeker omdat het nog geen a terme kindje is?

As, ik hoop ook voor je dat het de UD wordt. :* Fijn dat alles klaar is! *O*

Ik mis jullie. }:|
A grand adventure has begun.
  maandag 28 januari 2013 @ 22:01:14 #242
259886 pessie
pi_122190184
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 21:56 schreef Keshet het volgende:

Pessie! Woohooo! *O*
Zie je wel dat goed rusten veel helpt! :P ;)

Ik mis jullie. }:|
Bij mij wel iig! Of deze is gewoon groter :P . Ik weet het niet, ik ben gewoon blij dat deze zwangerschap beter gaat en dat deze beeb het beter doet O+

Tijd voor een derde? :P
pi_122190459
En gewoon niet ingaan op mijn hij/zij post het pessie!!!

En je mag altijd komen buurten he Keshet, of toch ook al weer gaan voor de volgende :P
pi_122190678
Klinkt echt goed Pessie!

Hier trouwens alles goed vandaag, mooi sterk hartje gehoord :). Lief! Woensdag nekplooi en dan hopelijk echt genieten!
  maandag 28 januari 2013 @ 22:10:32 #245
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_122190736
Als jullie me vertellen waar ik die derde moet laten dan ga ik het overwegen. :+

SPOILER
A grand adventure has begun.
pi_122190842
1 groot mega voor drie kinderen? Kan prima!
pi_122191267
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 21:46 schreef Hilzillah het volgende:

Gewaagde opmerking tegen een (zwangere) vrouw :D

Ik vind ook zeker wel dat logi moet bellen maar vind niet bepaald dat elke zucht erop staat hoor.
  maandag 28 januari 2013 @ 22:27:35 #248
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_122191805
quote:

Logi & Troel, misschien is het handiger om medische mensen te informeren over de huidige status ipv elke zucht hier te plaatsen? Zeker omdat het nog geen a terme kindje is?
Hoezo? Ze kan op het minst effe voelen bij Logician of het koppie al staat onnie?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_122191827
Keshet e kan dan wel in een hoog slaper...

Ik blijf het wel vreemd vinden dat de vk je dan zo vaak heeft gestript Menicolle
maar goed je beeb is er
pi_122193247
Te veel om alles via gsm terug te lezen, srry :@

Verder geen updates dan, behalve de "echte" later.

En absoluut niet om het sneutje uit te hangen maar gewoon geen puf om nu energie aan te besteden. (ook niet lullig bedoelt).

Slaaplekker hopelijk iedereen :*

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2013 22:51:08 ]
pi_122193574
Menicole gefeliciteerd *O*

Ennn......toch wifi, alleen retetraag. Maar kunnen jullie gewoon doorgaan met broeden en bevallen :+
  maandag 28 januari 2013 @ 22:56:53 #252
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_122193650
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2013 22:50 schreef Logician het volgende:
Te veel om alles via gsm terug te lezen, srry :@

Verder geen updates dan, behalve de "echte" later.

En absoluut niet om het sneutje uit te hangen maar gewoon geen puf om nu energie aan te besteden. (ook niet lullig bedoelt).

Slaaplekker hopelijk iedereen :*
Muh?? Ben je nou aan het bevallen of laat je je wegjagen door twee dames, die zich ergens tegenaan menen te moeten bemoeien?

Ik blijf graag op de hoogte hoe of wat, succes met alles. :*
  maandag 28 januari 2013 @ 23:10:28 #253
381212 Gulara
From the future
pi_122194525
Nog niet bijgelezen, maar gelukkig toch nog redelijk lekker geslapen. En geen last gehad van ondersteboven liggen of de warmte. (De hittegolf is voorbij, we zijn inmiddels aan het overstromen. :') )
Mijn rug/schouders zitten al dagen vast omdat ik gewoon echt niet meer fatsoenlijk kan liggen. Tel daar indalingssteken (Auw!) en rusteloze benen bij op. En dag nachtrust.

Toen ik me eindelijk wat comfortabeler voelde en bijna in slaap viel, kreeg m'n baby de hik. :') Lekker ding. O+

Zo even bijlezen.
pi_122196369
Ah joh die twee dames bedoelen het ook goed, dat ziet Logi vast wel! Hoop op een goede nacht voor je Logi, op welke manier dan ook!
pi_122197324
hier is nu echt alles in huis commode net gekochtn op mp en word gebracht deze week.
Nu is het echt afwachten waneer ons wondertje zich gaat melden
pi_122197513
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2013 22:19 schreef covie het volgende:

[..]

Gewaagde opmerking tegen een (zwangere) vrouw :D

Ik vind ook zeker wel dat logi moet bellen maar vind niet bepaald dat elke zucht erop staat hoor.
Ik was er best trots op. Omdat ik best wel veel was afgevallen en eigenlijk een beetje te mager geworden was. Daarom dacht buurman dat ik de boel er weer aangevreten had. :D Je begint nu ook ECHT een beetje een baby buik te zien. O+
pi_122197936
Klinkt als een gezellige buurman! :)
pi_122198821
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 00:25 schreef Suikertante het volgende:
Klinkt als een gezellige buurman! :)
Vriendelijke man, maar idd een beetje wereld vreemd :D :D
pi_122200064
Logi :*

Gulara blij dat de hittegolf voorbij is, al wateroverlast ook niet fijn, hebben jullie er veel last van? Ik hoop dat je weer iets beter gaat voelen en weer lekker kunt slapen.

[ Bericht 7% gewijzigd door _wolk82_ op 29-01-2013 06:31:03 ]
  dinsdag 29 januari 2013 @ 07:04:05 #260
35189 Troel
scherp en bot
pi_122200678
quote:
HU

Hè ja, bellen, wat een goed idee, dat ik dat zelf niet op gekomen ben :o
|:(
Ik maak me zorgen over mijn vriendin, post hier in de hoop dat mensen hier mijn zorgen begrijpen en mijn mening delen dat er gebeld moet worden. In de
hoop dat ik daadwerkelijk iemand zo ver krijg dat ze belt.

Heerlijk dat er dan zulke reacties komen, zal er echt voor zorgen dat ze nu nog gaat bellen. Dank je wel.
Ow en Rocka, dat hoef je niet te voelen, dat kun je zien...

[ Bericht 25% gewijzigd door Troel op 29-01-2013 07:15:14 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_122200725
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 23:46 schreef Suikertante het volgende:
Ah joh die twee dames bedoelen het ook goed, dat ziet Logi vast wel! Hoop op een goede nacht voor je Logi, op welke manier dan ook!
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  dinsdag 29 januari 2013 @ 07:34:29 #262
381212 Gulara
From the future
pi_122200826
Ja bijgelezen.

Mijlpaal voor mandy *O* Ik ben daar altijd te laat mee. :')

Lady Black nu heb ik ook zin in pannenkoeken. Ik ben echt een pannenkoekenmonster dan nestel ik me met een stoel en een serietje op de laptop in de keuken en gaat (8> bakken. En dan heerlijk pannenkoek na pannenkoek zonder bestek wegsmullen. Het is dat hij op een gegeven moment stopt met bakken, want ik heb volgens mij geen limiet als het gaat om pannenkoeken. Lang verhaal. :') Zometeen eten we pizza. Cheap Tuesday! *O*

MeNicole wat een rotte timing dat iedereen ziek is. :*

Pessie, waar doe je dat een datum kiezen om je baby bestellen? Lijkt me wel fijn. Ben niet kieskeurig. Maar gewoon een paar dagen (liever) niet.

As wat gek dat ze voor je UD al een inleiddatum willen prikken?

Hillzillah ik moest lachen om je 'stevige kerstmis'opmerking. Een vriend van mij vraagt standaard of ik nog zwanger ben, waarop ik altijd reageer dat ik 'just fat' ben. Heeft laatst iemand uren gedacht dat ik echt 'just fat' was. Ik was al ruim 6 maanden zwanger. En ik zie er ook wel echt zwanger uit. Sommige mensen. :D

Keshet, ik zeg een stapelbed. En dan zo eentje dat je er drie op elkaar hebt! O+

Logi, wat een ellende! :* Tijd dat meisje gewoon komt, dit is toch geen doen?

Ik ben nog niet ondergestroomd. Was gisteren wel blij dat we nog niks aan de babykamer gedaan hebben. Want als ze in de straat opeens met zandzakken gaan sjouwen...
Flinke stukken ondergelopen en ook mensen echt geëvacueerd en zo. Maar het ergste is hopelijk geweest, dus ik denk niet dat jullie me hangend aan een helikopter op het RTLnieuws gaan spotten.
pi_122200886
Vast niet die hebben het te druk met de konninging en haar zoon...
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_122201018
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 00:54 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Vriendelijke man, maar idd een beetje wereld vreemd :D :D
Ik meende het eigenlijk oprecht!
pi_122201107
Troel ik snap dat Logi je vriendin is, maar dit is toch niet het leef met z'n allen met Logi mee en alleen op een super positieve manier topic?
Als ik heel eerlijk ben vind ik nog dat er weinig "negatieve" reakties haar kant opgaan...
Dit is een openbaar forum, en super fijn voor Logi dat dit een uitlaatklep voor haar is,
maar dat betekend wel dat er ook een aantal meiden zullen zijn die daar dagelijks overheen zullen moeten lezen ( of weg blijven )... Als er dan 1 op de tig berichten niet in het straatje van oeh, ahhh, wat zielig, pas je op jezelf... en ga zo maar door past, dan is het de taak aan haar om daar dan maar over heen te lezen.
Als zij deze plek dus als haar uitlaapklep wil gebruiken moet ze dat dus zeker doen, maar verwacht dan ook af en toe een reaktie die misschien wat minder leuk is..
( al moet ik zeggen dat ik het een hele normale reaktie vond )
en als dat een reden voor haar is om niet te bellen met het ziekenhuis, dan doet ze dat toch lekker niet? bedoel het is haar kindje, haar verantwoordelijkheid... Het wel of niet bellen af laten hangen van reakties van mensen hier, vind ik nou niet echt verantwoordelijk... neem aan dat als het niet goed voelt ze ongeacht van wat wij vinden wel gaat bellen...
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_122201111
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 07:04 schreef Troel het volgende:

[..]

Hè ja, bellen, wat een goed idee, dat ik dat zelf niet op gekomen ben :o
|:(
Ik maak me zorgen over mijn vriendin, post hier in de hoop dat mensen hier mijn zorgen begrijpen en mijn mening delen dat er gebeld moet worden.
Ik denk dat iedereen het juist met je eens is :* En hoewel je ook van haar eigen gevoel uit wilt gaan zou je op een afstandje de neiging hebben desnoods zelf te bellen. In het echt werkt zoiets anders.
Logi jij kent je lichaam het beste maar je omgeving moet wel op z'n handen zitten, we zijn bezorgd! En we gunnen het je zo te genieten na de bevalling!

Tenzij er intussen nieuws is, natuurlijk ;)
  dinsdag 29 januari 2013 @ 08:21:03 #267
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_122201151
Dit dus.
En er is wel vaker tegen haar gezegd dat het misschien beter was om te bellen. Dan deed ze het ook niet. Dus waarom zou ze nu wel luisteren?
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 08:15 schreef klumsy het volgende:
Troel ik snap dat Logi je vriendin is, maar dit is toch niet het leef met z'n allen met Logi mee en alleen op een super positieve manier topic?
Als ik heel eerlijk ben vind ik nog dat er weinig "negatieve" reakties haar kant opgaan...
Dit is een openbaar forum, en super fijn voor Logi dat dit een uitlaatklep voor haar is,
maar dat betekend wel dat er ook een aantal meiden zullen zijn die daar dagelijks overheen zullen moeten lezen ( of weg blijven )... Als er dan 1 op de tig berichten niet in het straatje van oeh, ahhh, wat zielig, pas je op jezelf... en ga zo maar door past, dan is het de taak aan haar om daar dan maar over heen te lezen.
Als zij deze plek dus als haar uitlaapklep wil gebruiken moet ze dat dus zeker doen, maar verwacht dan ook af en toe een reaktie die misschien wat minder leuk is..
( al moet ik zeggen dat ik het een hele normale reaktie vond )
en als dat een reden voor haar is om niet te bellen met het ziekenhuis, dan doet ze dat toch lekker niet? bedoel het is haar kindje, haar verantwoordelijkheid... Het wel of niet bellen af laten hangen van reakties van mensen hier, vind ik nou niet echt verantwoordelijk... neem aan dat als het niet goed voelt ze ongeacht van wat wij vinden wel gaat bellen...
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_122201168
Fijn gulara dat het ergste voorbij lijkt mbt de overstroming. Lijkt me heel naar evacueren.

Even een *O* voor mezelf 39 weken!!!
  dinsdag 29 januari 2013 @ 08:27:51 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_122201236
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 08:15 schreef klumsy het volgende:
*knip*
Vooral dat! Als iemand eigenwijs wil zijn, lekker laten gaan.

En uiteraard hoeft het hier echt niet allemaal kusjekroel te zijn en mag er best ook eens een vraagteken (of kritische noot) ergens bij geplaatst worden.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 08:28:20 #270
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_122201244
*O* voor As! Nog een weekje!

Gulara, is het nu dan ook flink afgekoeld of is het wel nog warm?! Zo'n overstroming lijkt me ook maar niks.

Ik had trouwens zondag *O* dag, 19 weken! Waaah :o bijna op de helft, hellup,wat gaat het snel!
pi_122201273
:') Argh net wij naar de ha... moeten we er morgen zijn echt mijn brein op dit moment :@
pi_122201294
Hilz, wat een leuke opmerking! Ik had laatst m'n oma die een heel verhaal hield over hoe goed ik eruit zie, zo grappig dat mensen toch iets aan je zien!
En krijg jij al een buikje? Ik krijg m'n knopen niet meer dicht maar ik kan m'n buik nog steeds wel inhouden, dus het zijn gewoon m'n darmen :(

Tuurlijk zijn we bezorgd om Logi, en iedereen mag ook zeggen wat ze vinden. Maar ze heeft al weken pijn op een manier die wij niet voelen. Pijn doet dingen met mensen. We kunnen vanaf hier de urgentie of noodzaak niet inschatten en ik vind dus ook niet dat we er allemaal commentaar op hoeven te leveren. Ik denk dat het al lastig zat voor haar is.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 08:33:23 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_122201302
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 08:30 schreef Zoya83 het volgende:
:') Argh net wij naar de ha... moeten we er morgen zijn echt mijn brein op dit moment :@
:D Wen er maar aan! Dat gaat nooit meer weg! _O-
pi_122201315
Dames! -O-

Geen gedoe met elkaar over en weer pls..

Wbt verantwoordelijkheid of koppig: ik heb hele duidelijke afspraken met de gyn wbt bellen, en ben echt niet zo stom om risico's te nemen. En ben niet uit op medelijden, of aandacht of wat dan ook.

Heb gisteren volgens mij niet eens gepost hier ... maar goed ik heb de energie er niet voor nu en ook geen behoefte aan discussies en stress over mijn rug door een forum.

Dus ga de komende tijd gewoon lekker met jullie meelezen zonder te posten, en als de mini er is komt er natuurlijk een mooie update O+ :*

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2013 08:36:48 ]
  † In Memoriam † dinsdag 29 januari 2013 @ 08:36:50 #275
7074 moussy
kuttekop
pi_122201335
Wat leuk een live "bevalling" met Troel als verloskundige, incl toucheren en zo? *O*
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 29 januari 2013 @ 08:37:30 #276
381212 Gulara
From the future
pi_122201344
Elmo, dat is inmiddels al wel 19,5 week hoor! *O*

Het was flink afgekoeld. Maar sinds vandaag weer warm. Verdampt het water wel lekker van. :7 Volgende keer ga ik m'n zwangerschap wat beter plannen weertechnisch. :')
  dinsdag 29 januari 2013 @ 08:44:47 #277
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_122201422
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 08:37 schreef Gulara het volgende:
Elmo, dat is inmiddels al wel 19,5 week hoor! *O*

Het was flink afgekoeld. Maar sinds vandaag weer warm. Verdampt het water wel lekker van. :7 Volgende keer ga ik m'n zwangerschap wat beter plannen weertechnisch. :')
Nou, jij gaat wel héél hard! Ik vind het meer 19w2d. ;)

Oei, dan wordt het zo lekker dampend benauwd. Maar goed, je denkt al na over je volgende zwangerschap, hahaha! Lekker op tijd! ;)
pi_122201480
Wat ga jij snel Elmo, gewoon bijna op de helft. Nog even een *O* met terug werkende kracht.
pi_122201507
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 08:33 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:D Wen er maar aan! Dat gaat nooit meer weg! _O-
Zo snel ook al :X :D.

Al bijne op de helft Elmo *O*
  dinsdag 29 januari 2013 @ 08:52:37 #280
381212 Gulara
From the future
pi_122201532
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 08:44 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

Nou, jij gaat wel héél hard! Ik vind het meer 19w2d. ;)

Oei, dan wordt het zo lekker dampend benauwd. Maar goed, je denkt al na over je volgende zwangerschap, hahaha! Lekker op tijd! ;)
Ja ik loop een halve dag voor hè, dus ik mag overdrijven! Dat dampend benauwd is echt behoorlijk -O- inderdaad.

Ja inderdaad redelijk vroeg, misschien denk ik er na de bevalling wel héél anders over.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 09:00:15 #281
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_122201665
Bijna op de helft, pfff, man, ik heb net pas een test gedaan, dat kan toch helemaal niet?! Het gaat me veels te snel.

Gulara, ik heb een ehm, hoe zal ik het zeggen, niet zo'n jofele bevalling gehad bij T. En daarna ging het ook allemaal iet zals ik graag zou willen. En toch heb ik vanaf het begin niet uitgesloten dat er een tweede kindje zou komen.
pi_122201695
Oké, nog 50 dagen tot de officiële datum! En ik sta in de top 10 :o ( weliswaar op nummer 10, maar hee, ik sta der).

Elmo al weer bijna op de helft! En ik ben ook benieuwd of Logi's madam deze week nog tevoorschijn komt.

Zal straks mijn kraampakket eens gaan halen, net of je een kerstpakket krijgt maar dan met mega grote lappen, hahaha!
pi_122201698
Ok, even kijken of ik iig op een aantal v/d reacties kan reageren :D Kan maar beter goed beginnen hier, toch? Kladblok is nu al nodig!

Sowieso, allen bedankt voor de felicitaties O+ Idd Bellelena, het 1e oktoberkindje :o Nu zijn mijn moeder en ik ook allebei in oktober jarig, dus gezellig tijd!

MeNicole, gefeliciteerd! Wacht nog geduldig op de foto's! Wel rot dat iedereen ziek is, beterschap!

Hillzillah wat grappig die opmerking :D Zo leuk om dan te kunnen zeggen dat het komt doordat je zwanger bent!

Gulara, lijkt me schrikken, zo'n overstroming! Gelukkig dat het niet bij jou in huis is. Of in de babykamer!

As 39 weken! *O* *O* Elmo met twk nog *O* voor je 19 weken!

Zoya, enorm herkenbaar dat 'geheugenverlies' :D Normaal ben ik een wandelende agenda, maar nu? Mag blij zijn als ik niet vergeet om naar m'n werk te gaan..

KD, *misselijkheidsboks*. Heb het vooral 's ochtends en 's avonds. Niet genoeg dat ik echt boven de pot hang, maar een 'niet-prettig-gevoel'.

Pessie, wel fijn dat de bevalling doorgesproken is. Geeft denk ik wel een fijn gevoel!

Cwen, fijn dat je weer een hartje hebt gehoord! Spannend, nekplooi, maar gaat helemaal goedkomen :Y Hup, op die roze wolk jij!

Morgen intake bij de verloskundige. Vind het best spannend allemaal, vooral omdat we gewoon niks gaan weten/zien tot 10 weken (dan pas krijgen we een echo)..
zenuwslopend!
Wel vanmorgen nog een testje ertegenaan gegooid, streepje wordt al donkerder en de klachten blijven. Nu nog maar duimen dat alles goed blijft gaan! :X
pi_122201762
Geheugenverlies: check! 8-)

Wie zijn jullie eigenlijk?
  dinsdag 29 januari 2013 @ 09:06:57 #285
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_122201777
Ik ben trws ook wel weer stikbenieuwd naar wie de twee kloons zijn. :o :@ -O-
pi_122201783
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 09:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben trws ook wel weer stikbenieuwd naar wie de twee kloons zijn. :o :@ -O-
Snap ik _O- Mignonne dacht dat ze mij kende..maar helaas. Geen bekende in OUD ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 09:06 schreef L-E het volgende:
Geheugenverlies: check! 8-)

Wie zijn jullie eigenlijk?
Goeie vraag. 8-)
pi_122201794
Blokje hie rook misselijkheidsboks. Gelukkig nog niet echt moeten overgeven.

En maagzuur bah ;)
pi_122201798
Alleen een kloon uit R&P zou ik kennen. Verder kom ik nergens.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 09:08:29 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_122201799
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 09:07 schreef Blokje. het volgende:

[..]

Snap ik _O- Mignonne dacht dat ze mij kende..maar helaas. Geen bekende in OUD ;)

[..]

Goeie vraag. 8-)
Nee, maar ik ga al een tijdje mee op FOK... Heeft een PM-etje zin? O-)
pi_122201836
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 09:08 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee, maar ik ga al een tijdje mee op FOK... Heeft een PM-etje zin? O-)
Geen idee O-) Vrees dat je ook minstens 6 weken nog moet wachten! Zal ik het nog interessanter maken? We kennen elkaar wel, uit een bepaald topic.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 09:10:50 #291
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122201843
Soms zijn het mensen van wie je het noooit had gedacht :P.
pi_122201876
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 09:10 schreef Blokje. het volgende:

[..]

Geen idee O-) Vrees dat je ook minstens 6 weken nog moet wachten! Zal ik het nog interessanter maken? We kennen elkaar wel, uit een bepaald topic.
Jij bent erg _O-
  dinsdag 29 januari 2013 @ 09:12:16 #293
378192 -mandy-
I am who I am
pi_122201879
Elmo al bijna op de helft, wat een mooie mijlpaal! En voor je het weet duikel je zo het derde trimester in!

As nog een weekje tot de UD!!!

Spannend blokje, morgen intake bij de vk! Dan kun je morgen een mooie knipper horen!

Milka in de top 10, wat gaat het snel ...

Heb vannacht voor het eerst een uitstekend armpje of voetje van mini super duidelijk gevoeld en terug naar binnen geduwd, ik lag een uur wakker in bed en toen ik terug in het slaap aan het vallen was, ging mini ongemakkelijk liggen in mijn buik met een uitstekend armpje/voetje.

Sorrie voor de rest die ik vergeten ben
pi_122201887
Oh, mijlpaal voor As! *O*
pi_122201911
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 09:12 schreef -mandy- het volgende:
Elmo al bijna op de helft, wat een mooie mijlpaal! En voor je het weet duikel je zo het derde trimester in!

As nog een weekje tot de UD!!!

Spannend blokje, morgen intake bij de vk! Dan kun je morgen een mooie knipper horen!

Milka in de top 10, wat gaat het snel ...

Heb vannacht voor het eerst een uitstekend armpje of voetje van mini super duidelijk gevoeld en terug naar binnen geduwd, ik lag een uur wakker in bed en toen ik terug in het slaap aan het vallen was, ging mini ongemakkelijk liggen in mijn buik met een uitstekend armpje/voetje.

Sorrie voor de rest die ik vergeten ben
Zou het hopen..maar met 4 weken 5 dagen gok ik van niet. Geduld, een schone zaak, en meer van dat soort onzin :+

Ah wat tof dat je het zo duidelijk hebt gevoeld! :D Lijkt me raar om het armpje/voetje terug te moeten duwen.
pi_122201925
Mandy wat leuk, ik voel dat echt nog helemaal niet! Hoewel ik vorige week zag hoe hij lag voel ik nu weer hele andere dingen, maar ik heb hem niet voelen draaien, dus ik heb geen idee wat ie doet.

Maagzuur :r Het is nu wel echt continu aanwezig. Als ik buk loopt het gewoon mijn mond in. (dit klinkt nog ranziger dan het is :'))
pi_122202058
Welkom voor de nieuwe zwangeren *O*

Vergeetachtigheid, check. Vannacht kon ik voor het eerst niet slapen met dank aan superdrukke kruimel in mn buik. Krijg ik midden in de nacht ineens berichtjes, dus vroeg me af welke malloot dat deed, was helemaal vergeten dat ik vandaag jarig ben :')

Ring gekregen van vriend O+ Op zn knietjes met de vraag of ik met hem wil partnerschappen :D (vertelde hij me savonds want dat was ik alweer vergeten; ik wist alleen nog dat ik stond te janken :') )
Sarcasme. Herken het.
pi_122202083
Nou..woensdag 6 maart m'n 1e echo. Tegen die tijd ben ik 9 weken en 5 dagen..

Dubbel gefeliciteerd Spirit!! *O* *O* Wat enorm lief van je vriend O+ En fijne verjaardag!
  dinsdag 29 januari 2013 @ 09:25:26 #299
378192 -mandy-
I am who I am
pi_122202122
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 09:14 schreef Suikertante het volgende:
Mandy wat leuk, ik voel dat echt nog helemaal niet! Hoewel ik vorige week zag hoe hij lag voel ik nu weer hele andere dingen, maar ik heb hem niet voelen draaien, dus ik heb geen idee wat ie doet.

Maagzuur :r Het is nu wel echt continu aanwezig. Als ik buk loopt het gewoon mijn mond in. (dit klinkt nog ranziger dan het is :'))
Dat komt vast heel snel Suikertante! Zoveel beweging voel ik ook niet in vergelijking met andere zwangeren, wat ik zo lees, omdat de placenta aan de voorkant zit.
En de laatste dagen blaf ik als een zeehond, wat mini ook elke keer wakker maakt, zelfs in het midden van de nacht.

Even een egopost: gisteren zijn de meubels van de babykamer bezorgd en geplaatst en zijn de reiswieg en maxicosi ook gebracht :) . Best wel trots op, ahum :@ .
pi_122202147
Ooooh, foto's in het topic aub!

En ik voel juist ALLES, maar ik vind het lastig om te bedenken wat hij dan precies doet!
pi_122202161
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 09:23 schreef Blokje. het volgende:
Nou..woensdag 6 maart m'n 1e echo. Tegen die tijd ben ik 9 weken en 5 dagen..

Spannend O+ morgen naar de ha om te kijken of ik naar de verloskundige moet of toch naar de gynaecoloog.

Gefeliciteerd Spirit O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')