abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 januari 2013 @ 08:37:30 #276
381212 Gulara
From the future
pi_122201344
Elmo, dat is inmiddels al wel 19,5 week hoor! *O*

Het was flink afgekoeld. Maar sinds vandaag weer warm. Verdampt het water wel lekker van. :7 Volgende keer ga ik m'n zwangerschap wat beter plannen weertechnisch. :')
  dinsdag 29 januari 2013 @ 08:44:47 #277
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_122201422
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 08:37 schreef Gulara het volgende:
Elmo, dat is inmiddels al wel 19,5 week hoor! *O*

Het was flink afgekoeld. Maar sinds vandaag weer warm. Verdampt het water wel lekker van. :7 Volgende keer ga ik m'n zwangerschap wat beter plannen weertechnisch. :')
Nou, jij gaat wel héél hard! Ik vind het meer 19w2d. ;)

Oei, dan wordt het zo lekker dampend benauwd. Maar goed, je denkt al na over je volgende zwangerschap, hahaha! Lekker op tijd! ;)
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_122201480
Wat ga jij snel Elmo, gewoon bijna op de helft. Nog even een *O* met terug werkende kracht.
pi_122201507
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 08:33 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:D Wen er maar aan! Dat gaat nooit meer weg! _O-
Zo snel ook al :X :D.

Al bijne op de helft Elmo *O*
  dinsdag 29 januari 2013 @ 08:52:37 #280
381212 Gulara
From the future
pi_122201532
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 08:44 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

Nou, jij gaat wel héél hard! Ik vind het meer 19w2d. ;)

Oei, dan wordt het zo lekker dampend benauwd. Maar goed, je denkt al na over je volgende zwangerschap, hahaha! Lekker op tijd! ;)
Ja ik loop een halve dag voor hè, dus ik mag overdrijven! Dat dampend benauwd is echt behoorlijk -O- inderdaad.

Ja inderdaad redelijk vroeg, misschien denk ik er na de bevalling wel héél anders over.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 09:00:15 #281
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_122201665
Bijna op de helft, pfff, man, ik heb net pas een test gedaan, dat kan toch helemaal niet?! Het gaat me veels te snel.

Gulara, ik heb een ehm, hoe zal ik het zeggen, niet zo'n jofele bevalling gehad bij T. En daarna ging het ook allemaal iet zals ik graag zou willen. En toch heb ik vanaf het begin niet uitgesloten dat er een tweede kindje zou komen.
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_122201695
Oké, nog 50 dagen tot de officiële datum! En ik sta in de top 10 :o ( weliswaar op nummer 10, maar hee, ik sta der).

Elmo al weer bijna op de helft! En ik ben ook benieuwd of Logi's madam deze week nog tevoorschijn komt.

Zal straks mijn kraampakket eens gaan halen, net of je een kerstpakket krijgt maar dan met mega grote lappen, hahaha!
pi_122201698
Ok, even kijken of ik iig op een aantal v/d reacties kan reageren :D Kan maar beter goed beginnen hier, toch? Kladblok is nu al nodig!

Sowieso, allen bedankt voor de felicitaties O+ Idd Bellelena, het 1e oktoberkindje :o Nu zijn mijn moeder en ik ook allebei in oktober jarig, dus gezellig tijd!

MeNicole, gefeliciteerd! Wacht nog geduldig op de foto's! Wel rot dat iedereen ziek is, beterschap!

Hillzillah wat grappig die opmerking :D Zo leuk om dan te kunnen zeggen dat het komt doordat je zwanger bent!

Gulara, lijkt me schrikken, zo'n overstroming! Gelukkig dat het niet bij jou in huis is. Of in de babykamer!

As 39 weken! *O* *O* Elmo met twk nog *O* voor je 19 weken!

Zoya, enorm herkenbaar dat 'geheugenverlies' :D Normaal ben ik een wandelende agenda, maar nu? Mag blij zijn als ik niet vergeet om naar m'n werk te gaan..

KD, *misselijkheidsboks*. Heb het vooral 's ochtends en 's avonds. Niet genoeg dat ik echt boven de pot hang, maar een 'niet-prettig-gevoel'.

Pessie, wel fijn dat de bevalling doorgesproken is. Geeft denk ik wel een fijn gevoel!

Cwen, fijn dat je weer een hartje hebt gehoord! Spannend, nekplooi, maar gaat helemaal goedkomen :Y Hup, op die roze wolk jij!

Morgen intake bij de verloskundige. Vind het best spannend allemaal, vooral omdat we gewoon niks gaan weten/zien tot 10 weken (dan pas krijgen we een echo)..
zenuwslopend!
Wel vanmorgen nog een testje ertegenaan gegooid, streepje wordt al donkerder en de klachten blijven. Nu nog maar duimen dat alles goed blijft gaan! :X
pi_122201762
Geheugenverlies: check! 8-)

Wie zijn jullie eigenlijk?
  dinsdag 29 januari 2013 @ 09:06:57 #285
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_122201777
Ik ben trws ook wel weer stikbenieuwd naar wie de twee kloons zijn. :o :@ -O-
pi_122201783
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 09:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben trws ook wel weer stikbenieuwd naar wie de twee kloons zijn. :o :@ -O-
Snap ik _O- Mignonne dacht dat ze mij kende..maar helaas. Geen bekende in OUD ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 09:06 schreef L-E het volgende:
Geheugenverlies: check! 8-)

Wie zijn jullie eigenlijk?
Goeie vraag. 8-)
pi_122201794
Blokje hie rook misselijkheidsboks. Gelukkig nog niet echt moeten overgeven.

En maagzuur bah ;)
pi_122201798
Alleen een kloon uit R&P zou ik kennen. Verder kom ik nergens.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 09:08:29 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_122201799
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 09:07 schreef Blokje. het volgende:

[..]

Snap ik _O- Mignonne dacht dat ze mij kende..maar helaas. Geen bekende in OUD ;)

[..]

Goeie vraag. 8-)
Nee, maar ik ga al een tijdje mee op FOK... Heeft een PM-etje zin? O-)
pi_122201836
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 09:08 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee, maar ik ga al een tijdje mee op FOK... Heeft een PM-etje zin? O-)
Geen idee O-) Vrees dat je ook minstens 6 weken nog moet wachten! Zal ik het nog interessanter maken? We kennen elkaar wel, uit een bepaald topic.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 09:10:50 #291
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122201843
Soms zijn het mensen van wie je het noooit had gedacht :P.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_122201876
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 09:10 schreef Blokje. het volgende:

[..]

Geen idee O-) Vrees dat je ook minstens 6 weken nog moet wachten! Zal ik het nog interessanter maken? We kennen elkaar wel, uit een bepaald topic.
Jij bent erg _O-
  dinsdag 29 januari 2013 @ 09:12:16 #293
378192 -mandy-
I am who I am
pi_122201879
Elmo al bijna op de helft, wat een mooie mijlpaal! En voor je het weet duikel je zo het derde trimester in!

As nog een weekje tot de UD!!!

Spannend blokje, morgen intake bij de vk! Dan kun je morgen een mooie knipper horen!

Milka in de top 10, wat gaat het snel ...

Heb vannacht voor het eerst een uitstekend armpje of voetje van mini super duidelijk gevoeld en terug naar binnen geduwd, ik lag een uur wakker in bed en toen ik terug in het slaap aan het vallen was, ging mini ongemakkelijk liggen in mijn buik met een uitstekend armpje/voetje.

Sorrie voor de rest die ik vergeten ben
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_122201887
Oh, mijlpaal voor As! *O*
pi_122201911
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 09:12 schreef -mandy- het volgende:
Elmo al bijna op de helft, wat een mooie mijlpaal! En voor je het weet duikel je zo het derde trimester in!

As nog een weekje tot de UD!!!

Spannend blokje, morgen intake bij de vk! Dan kun je morgen een mooie knipper horen!

Milka in de top 10, wat gaat het snel ...

Heb vannacht voor het eerst een uitstekend armpje of voetje van mini super duidelijk gevoeld en terug naar binnen geduwd, ik lag een uur wakker in bed en toen ik terug in het slaap aan het vallen was, ging mini ongemakkelijk liggen in mijn buik met een uitstekend armpje/voetje.

Sorrie voor de rest die ik vergeten ben
Zou het hopen..maar met 4 weken 5 dagen gok ik van niet. Geduld, een schone zaak, en meer van dat soort onzin :+

Ah wat tof dat je het zo duidelijk hebt gevoeld! :D Lijkt me raar om het armpje/voetje terug te moeten duwen.
pi_122201925
Mandy wat leuk, ik voel dat echt nog helemaal niet! Hoewel ik vorige week zag hoe hij lag voel ik nu weer hele andere dingen, maar ik heb hem niet voelen draaien, dus ik heb geen idee wat ie doet.

Maagzuur :r Het is nu wel echt continu aanwezig. Als ik buk loopt het gewoon mijn mond in. (dit klinkt nog ranziger dan het is :'))
pi_122202058
Welkom voor de nieuwe zwangeren *O*

Vergeetachtigheid, check. Vannacht kon ik voor het eerst niet slapen met dank aan superdrukke kruimel in mn buik. Krijg ik midden in de nacht ineens berichtjes, dus vroeg me af welke malloot dat deed, was helemaal vergeten dat ik vandaag jarig ben :')

Ring gekregen van vriend O+ Op zn knietjes met de vraag of ik met hem wil partnerschappen :D (vertelde hij me savonds want dat was ik alweer vergeten; ik wist alleen nog dat ik stond te janken :') )
Sarcasme. Herken het.
pi_122202083
Nou..woensdag 6 maart m'n 1e echo. Tegen die tijd ben ik 9 weken en 5 dagen..

Dubbel gefeliciteerd Spirit!! *O* *O* Wat enorm lief van je vriend O+ En fijne verjaardag!
  dinsdag 29 januari 2013 @ 09:25:26 #299
378192 -mandy-
I am who I am
pi_122202122
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 09:14 schreef Suikertante het volgende:
Mandy wat leuk, ik voel dat echt nog helemaal niet! Hoewel ik vorige week zag hoe hij lag voel ik nu weer hele andere dingen, maar ik heb hem niet voelen draaien, dus ik heb geen idee wat ie doet.

Maagzuur :r Het is nu wel echt continu aanwezig. Als ik buk loopt het gewoon mijn mond in. (dit klinkt nog ranziger dan het is :'))
Dat komt vast heel snel Suikertante! Zoveel beweging voel ik ook niet in vergelijking met andere zwangeren, wat ik zo lees, omdat de placenta aan de voorkant zit.
En de laatste dagen blaf ik als een zeehond, wat mini ook elke keer wakker maakt, zelfs in het midden van de nacht.

Even een egopost: gisteren zijn de meubels van de babykamer bezorgd en geplaatst en zijn de reiswieg en maxicosi ook gebracht :) . Best wel trots op, ahum :@ .
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_122202147
Ooooh, foto's in het topic aub!

En ik voel juist ALLES, maar ik vind het lastig om te bedenken wat hij dan precies doet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')