Nou, jij gaat wel héél hard! Ik vind het meer 19w2d.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:37 schreef Gulara het volgende:
Elmo, dat is inmiddels al wel 19,5 week hoor!![]()
Het was flink afgekoeld. Maar sinds vandaag weer warm. Verdampt het water wel lekker van.Volgende keer ga ik m'n zwangerschap wat beter plannen weertechnisch.
Zo snel ook alquote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Wen er maar aan! Dat gaat nooit meer weg!
Ja ik loop een halve dag voor hè, dus ik mag overdrijven! Dat dampend benauwd is echt behoorlijkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:44 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Nou, jij gaat wel héél hard! Ik vind het meer 19w2d.![]()
Oei, dan wordt het zo lekker dampend benauwd. Maar goed, je denkt al na over je volgende zwangerschap, hahaha! Lekker op tijd!
Snap ikquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben trws ook wel weer stikbenieuwd naar wie de twee kloons zijn.![]()
![]()
Goeie vraag.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:06 schreef L-E het volgende:
Geheugenverlies: check!
Wie zijn jullie eigenlijk?
Nee, maar ik ga al een tijdje mee op FOK... Heeft een PM-etje zin?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:07 schreef Blokje. het volgende:
[..]
Snap ikMignonne dacht dat ze mij kende..maar helaas. Geen bekende in OUD
[..]
Goeie vraag.
Geen ideequote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga al een tijdje mee op FOK... Heeft een PM-etje zin?
Jij bent ergquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:10 schreef Blokje. het volgende:
[..]
Geen ideeVrees dat je ook minstens 6 weken nog moet wachten! Zal ik het nog interessanter maken? We kennen elkaar wel, uit een bepaald topic.
Zou het hopen..maar met 4 weken 5 dagen gok ik van niet. Geduld, een schone zaak, en meer van dat soort onzinquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:12 schreef -mandy- het volgende:
Elmo al bijna op de helft, wat een mooie mijlpaal! En voor je het weet duikel je zo het derde trimester in!
As nog een weekje tot de UD!!!
Spannend blokje, morgen intake bij de vk! Dan kun je morgen een mooie knipper horen!
Milka in de top 10, wat gaat het snel ...
Heb vannacht voor het eerst een uitstekend armpje of voetje van mini super duidelijk gevoeld en terug naar binnen geduwd, ik lag een uur wakker in bed en toen ik terug in het slaap aan het vallen was, ging mini ongemakkelijk liggen in mijn buik met een uitstekend armpje/voetje.
Sorrie voor de rest die ik vergeten ben
Dat komt vast heel snel Suikertante! Zoveel beweging voel ik ook niet in vergelijking met andere zwangeren, wat ik zo lees, omdat de placenta aan de voorkant zit.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:14 schreef Suikertante het volgende:
Mandy wat leuk, ik voel dat echt nog helemaal niet! Hoewel ik vorige week zag hoe hij lag voel ik nu weer hele andere dingen, maar ik heb hem niet voelen draaien, dus ik heb geen idee wat ie doet.
MaagzuurHet is nu wel echt continu aanwezig. Als ik buk loopt het gewoon mijn mond in. (dit klinkt nog ranziger dan het is
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |