abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122193574
Menicole gefeliciteerd *O*

Ennn......toch wifi, alleen retetraag. Maar kunnen jullie gewoon doorgaan met broeden en bevallen :+
  maandag 28 januari 2013 @ 22:56:53 #252
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_122193650
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2013 22:50 schreef Logician het volgende:
Te veel om alles via gsm terug te lezen, srry :@

Verder geen updates dan, behalve de "echte" later.

En absoluut niet om het sneutje uit te hangen maar gewoon geen puf om nu energie aan te besteden. (ook niet lullig bedoelt).

Slaaplekker hopelijk iedereen :*
Muh?? Ben je nou aan het bevallen of laat je je wegjagen door twee dames, die zich ergens tegenaan menen te moeten bemoeien?

Ik blijf graag op de hoogte hoe of wat, succes met alles. :*
  maandag 28 januari 2013 @ 23:10:28 #253
381212 Gulara
From the future
pi_122194525
Nog niet bijgelezen, maar gelukkig toch nog redelijk lekker geslapen. En geen last gehad van ondersteboven liggen of de warmte. (De hittegolf is voorbij, we zijn inmiddels aan het overstromen. :') )
Mijn rug/schouders zitten al dagen vast omdat ik gewoon echt niet meer fatsoenlijk kan liggen. Tel daar indalingssteken (Auw!) en rusteloze benen bij op. En dag nachtrust.

Toen ik me eindelijk wat comfortabeler voelde en bijna in slaap viel, kreeg m'n baby de hik. :') Lekker ding. O+

Zo even bijlezen.
pi_122196369
Ah joh die twee dames bedoelen het ook goed, dat ziet Logi vast wel! Hoop op een goede nacht voor je Logi, op welke manier dan ook!
pi_122197324
hier is nu echt alles in huis commode net gekochtn op mp en word gebracht deze week.
Nu is het echt afwachten waneer ons wondertje zich gaat melden
pi_122197513
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2013 22:19 schreef covie het volgende:

[..]

Gewaagde opmerking tegen een (zwangere) vrouw :D

Ik vind ook zeker wel dat logi moet bellen maar vind niet bepaald dat elke zucht erop staat hoor.
Ik was er best trots op. Omdat ik best wel veel was afgevallen en eigenlijk een beetje te mager geworden was. Daarom dacht buurman dat ik de boel er weer aangevreten had. :D Je begint nu ook ECHT een beetje een baby buik te zien. O+
pi_122197936
Klinkt als een gezellige buurman! :)
pi_122198821
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 00:25 schreef Suikertante het volgende:
Klinkt als een gezellige buurman! :)
Vriendelijke man, maar idd een beetje wereld vreemd :D :D
pi_122200064
Logi :*

Gulara blij dat de hittegolf voorbij is, al wateroverlast ook niet fijn, hebben jullie er veel last van? Ik hoop dat je weer iets beter gaat voelen en weer lekker kunt slapen.

[ Bericht 7% gewijzigd door _wolk82_ op 29-01-2013 06:31:03 ]
  dinsdag 29 januari 2013 @ 07:04:05 #260
35189 Troel
scherp en bot
pi_122200678
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 21:56 schreef Keshet het volgende:
HU

Logi & Troel, misschien is het handiger om medische mensen te informeren over de huidige status ipv elke zucht hier te plaatsen? Zeker omdat het nog geen a terme kindje is?
Hè ja, bellen, wat een goed idee, dat ik dat zelf niet op gekomen ben :o
|:(
Ik maak me zorgen over mijn vriendin, post hier in de hoop dat mensen hier mijn zorgen begrijpen en mijn mening delen dat er gebeld moet worden. In de
hoop dat ik daadwerkelijk iemand zo ver krijg dat ze belt.

Heerlijk dat er dan zulke reacties komen, zal er echt voor zorgen dat ze nu nog gaat bellen. Dank je wel.
Ow en Rocka, dat hoef je niet te voelen, dat kun je zien...

[ Bericht 25% gewijzigd door Troel op 29-01-2013 07:15:14 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_122200725
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 23:46 schreef Suikertante het volgende:
Ah joh die twee dames bedoelen het ook goed, dat ziet Logi vast wel! Hoop op een goede nacht voor je Logi, op welke manier dan ook!
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  dinsdag 29 januari 2013 @ 07:34:29 #262
381212 Gulara
From the future
pi_122200826
Ja bijgelezen.

Mijlpaal voor mandy *O* Ik ben daar altijd te laat mee. :')

Lady Black nu heb ik ook zin in pannenkoeken. Ik ben echt een pannenkoekenmonster dan nestel ik me met een stoel en een serietje op de laptop in de keuken en gaat (8> bakken. En dan heerlijk pannenkoek na pannenkoek zonder bestek wegsmullen. Het is dat hij op een gegeven moment stopt met bakken, want ik heb volgens mij geen limiet als het gaat om pannenkoeken. Lang verhaal. :') Zometeen eten we pizza. Cheap Tuesday! *O*

MeNicole wat een rotte timing dat iedereen ziek is. :*

Pessie, waar doe je dat een datum kiezen om je baby bestellen? Lijkt me wel fijn. Ben niet kieskeurig. Maar gewoon een paar dagen (liever) niet.

As wat gek dat ze voor je UD al een inleiddatum willen prikken?

Hillzillah ik moest lachen om je 'stevige kerstmis'opmerking. Een vriend van mij vraagt standaard of ik nog zwanger ben, waarop ik altijd reageer dat ik 'just fat' ben. Heeft laatst iemand uren gedacht dat ik echt 'just fat' was. Ik was al ruim 6 maanden zwanger. En ik zie er ook wel echt zwanger uit. Sommige mensen. :D

Keshet, ik zeg een stapelbed. En dan zo eentje dat je er drie op elkaar hebt! O+

Logi, wat een ellende! :* Tijd dat meisje gewoon komt, dit is toch geen doen?

Ik ben nog niet ondergestroomd. Was gisteren wel blij dat we nog niks aan de babykamer gedaan hebben. Want als ze in de straat opeens met zandzakken gaan sjouwen...
Flinke stukken ondergelopen en ook mensen echt geëvacueerd en zo. Maar het ergste is hopelijk geweest, dus ik denk niet dat jullie me hangend aan een helikopter op het RTLnieuws gaan spotten.
pi_122200886
Vast niet die hebben het te druk met de konninging en haar zoon...
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_122201018
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 00:54 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Vriendelijke man, maar idd een beetje wereld vreemd :D :D
Ik meende het eigenlijk oprecht!
pi_122201107
Troel ik snap dat Logi je vriendin is, maar dit is toch niet het leef met z'n allen met Logi mee en alleen op een super positieve manier topic?
Als ik heel eerlijk ben vind ik nog dat er weinig "negatieve" reakties haar kant opgaan...
Dit is een openbaar forum, en super fijn voor Logi dat dit een uitlaatklep voor haar is,
maar dat betekend wel dat er ook een aantal meiden zullen zijn die daar dagelijks overheen zullen moeten lezen ( of weg blijven )... Als er dan 1 op de tig berichten niet in het straatje van oeh, ahhh, wat zielig, pas je op jezelf... en ga zo maar door past, dan is het de taak aan haar om daar dan maar over heen te lezen.
Als zij deze plek dus als haar uitlaapklep wil gebruiken moet ze dat dus zeker doen, maar verwacht dan ook af en toe een reaktie die misschien wat minder leuk is..
( al moet ik zeggen dat ik het een hele normale reaktie vond )
en als dat een reden voor haar is om niet te bellen met het ziekenhuis, dan doet ze dat toch lekker niet? bedoel het is haar kindje, haar verantwoordelijkheid... Het wel of niet bellen af laten hangen van reakties van mensen hier, vind ik nou niet echt verantwoordelijk... neem aan dat als het niet goed voelt ze ongeacht van wat wij vinden wel gaat bellen...
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_122201111
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 07:04 schreef Troel het volgende:

[..]

Hè ja, bellen, wat een goed idee, dat ik dat zelf niet op gekomen ben :o
|:(
Ik maak me zorgen over mijn vriendin, post hier in de hoop dat mensen hier mijn zorgen begrijpen en mijn mening delen dat er gebeld moet worden.
Ik denk dat iedereen het juist met je eens is :* En hoewel je ook van haar eigen gevoel uit wilt gaan zou je op een afstandje de neiging hebben desnoods zelf te bellen. In het echt werkt zoiets anders.
Logi jij kent je lichaam het beste maar je omgeving moet wel op z'n handen zitten, we zijn bezorgd! En we gunnen het je zo te genieten na de bevalling!

Tenzij er intussen nieuws is, natuurlijk ;)
  dinsdag 29 januari 2013 @ 08:21:03 #267
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_122201151
Dit dus.
En er is wel vaker tegen haar gezegd dat het misschien beter was om te bellen. Dan deed ze het ook niet. Dus waarom zou ze nu wel luisteren?
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 08:15 schreef klumsy het volgende:
Troel ik snap dat Logi je vriendin is, maar dit is toch niet het leef met z'n allen met Logi mee en alleen op een super positieve manier topic?
Als ik heel eerlijk ben vind ik nog dat er weinig "negatieve" reakties haar kant opgaan...
Dit is een openbaar forum, en super fijn voor Logi dat dit een uitlaatklep voor haar is,
maar dat betekend wel dat er ook een aantal meiden zullen zijn die daar dagelijks overheen zullen moeten lezen ( of weg blijven )... Als er dan 1 op de tig berichten niet in het straatje van oeh, ahhh, wat zielig, pas je op jezelf... en ga zo maar door past, dan is het de taak aan haar om daar dan maar over heen te lezen.
Als zij deze plek dus als haar uitlaapklep wil gebruiken moet ze dat dus zeker doen, maar verwacht dan ook af en toe een reaktie die misschien wat minder leuk is..
( al moet ik zeggen dat ik het een hele normale reaktie vond )
en als dat een reden voor haar is om niet te bellen met het ziekenhuis, dan doet ze dat toch lekker niet? bedoel het is haar kindje, haar verantwoordelijkheid... Het wel of niet bellen af laten hangen van reakties van mensen hier, vind ik nou niet echt verantwoordelijk... neem aan dat als het niet goed voelt ze ongeacht van wat wij vinden wel gaat bellen...
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_122201168
Fijn gulara dat het ergste voorbij lijkt mbt de overstroming. Lijkt me heel naar evacueren.

Even een *O* voor mezelf 39 weken!!!
  dinsdag 29 januari 2013 @ 08:27:51 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_122201236
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 08:15 schreef klumsy het volgende:
*knip*
Vooral dat! Als iemand eigenwijs wil zijn, lekker laten gaan.

En uiteraard hoeft het hier echt niet allemaal kusjekroel te zijn en mag er best ook eens een vraagteken (of kritische noot) ergens bij geplaatst worden.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 08:28:20 #270
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_122201244
*O* voor As! Nog een weekje!

Gulara, is het nu dan ook flink afgekoeld of is het wel nog warm?! Zo'n overstroming lijkt me ook maar niks.

Ik had trouwens zondag *O* dag, 19 weken! Waaah :o bijna op de helft, hellup,wat gaat het snel!
pi_122201273
:') Argh net wij naar de ha... moeten we er morgen zijn echt mijn brein op dit moment :@
pi_122201294
Hilz, wat een leuke opmerking! Ik had laatst m'n oma die een heel verhaal hield over hoe goed ik eruit zie, zo grappig dat mensen toch iets aan je zien!
En krijg jij al een buikje? Ik krijg m'n knopen niet meer dicht maar ik kan m'n buik nog steeds wel inhouden, dus het zijn gewoon m'n darmen :(

Tuurlijk zijn we bezorgd om Logi, en iedereen mag ook zeggen wat ze vinden. Maar ze heeft al weken pijn op een manier die wij niet voelen. Pijn doet dingen met mensen. We kunnen vanaf hier de urgentie of noodzaak niet inschatten en ik vind dus ook niet dat we er allemaal commentaar op hoeven te leveren. Ik denk dat het al lastig zat voor haar is.
Home is where the O+ is...
  dinsdag 29 januari 2013 @ 08:33:23 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_122201302
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 08:30 schreef Zoya83 het volgende:
:') Argh net wij naar de ha... moeten we er morgen zijn echt mijn brein op dit moment :@
:D Wen er maar aan! Dat gaat nooit meer weg! _O-
pi_122201315
Dames! -O-

Geen gedoe met elkaar over en weer pls..

Wbt verantwoordelijkheid of koppig: ik heb hele duidelijke afspraken met de gyn wbt bellen, en ben echt niet zo stom om risico's te nemen. En ben niet uit op medelijden, of aandacht of wat dan ook.

Heb gisteren volgens mij niet eens gepost hier ... maar goed ik heb de energie er niet voor nu en ook geen behoefte aan discussies en stress over mijn rug door een forum.

Dus ga de komende tijd gewoon lekker met jullie meelezen zonder te posten, en als de mini er is komt er natuurlijk een mooie update O+ :*

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2013 08:36:48 ]
  † In Memoriam † dinsdag 29 januari 2013 @ 08:36:50 #275
7074 moussy
kuttekop
pi_122201335
Wat leuk een live "bevalling" met Troel als verloskundige, incl toucheren en zo? *O*
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 29 januari 2013 @ 08:37:30 #276
381212 Gulara
From the future
pi_122201344
Elmo, dat is inmiddels al wel 19,5 week hoor! *O*

Het was flink afgekoeld. Maar sinds vandaag weer warm. Verdampt het water wel lekker van. :7 Volgende keer ga ik m'n zwangerschap wat beter plannen weertechnisch. :')
  dinsdag 29 januari 2013 @ 08:44:47 #277
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_122201422
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 08:37 schreef Gulara het volgende:
Elmo, dat is inmiddels al wel 19,5 week hoor! *O*

Het was flink afgekoeld. Maar sinds vandaag weer warm. Verdampt het water wel lekker van. :7 Volgende keer ga ik m'n zwangerschap wat beter plannen weertechnisch. :')
Nou, jij gaat wel héél hard! Ik vind het meer 19w2d. ;)

Oei, dan wordt het zo lekker dampend benauwd. Maar goed, je denkt al na over je volgende zwangerschap, hahaha! Lekker op tijd! ;)
pi_122201480
Wat ga jij snel Elmo, gewoon bijna op de helft. Nog even een *O* met terug werkende kracht.
pi_122201507
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 08:33 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:D Wen er maar aan! Dat gaat nooit meer weg! _O-
Zo snel ook al :X :D.

Al bijne op de helft Elmo *O*
  dinsdag 29 januari 2013 @ 08:52:37 #280
381212 Gulara
From the future
pi_122201532
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 08:44 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

Nou, jij gaat wel héél hard! Ik vind het meer 19w2d. ;)

Oei, dan wordt het zo lekker dampend benauwd. Maar goed, je denkt al na over je volgende zwangerschap, hahaha! Lekker op tijd! ;)
Ja ik loop een halve dag voor hè, dus ik mag overdrijven! Dat dampend benauwd is echt behoorlijk -O- inderdaad.

Ja inderdaad redelijk vroeg, misschien denk ik er na de bevalling wel héél anders over.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 09:00:15 #281
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_122201665
Bijna op de helft, pfff, man, ik heb net pas een test gedaan, dat kan toch helemaal niet?! Het gaat me veels te snel.

Gulara, ik heb een ehm, hoe zal ik het zeggen, niet zo'n jofele bevalling gehad bij T. En daarna ging het ook allemaal iet zals ik graag zou willen. En toch heb ik vanaf het begin niet uitgesloten dat er een tweede kindje zou komen.
pi_122201695
Oké, nog 50 dagen tot de officiële datum! En ik sta in de top 10 :o ( weliswaar op nummer 10, maar hee, ik sta der).

Elmo al weer bijna op de helft! En ik ben ook benieuwd of Logi's madam deze week nog tevoorschijn komt.

Zal straks mijn kraampakket eens gaan halen, net of je een kerstpakket krijgt maar dan met mega grote lappen, hahaha!
pi_122201698
Ok, even kijken of ik iig op een aantal v/d reacties kan reageren :D Kan maar beter goed beginnen hier, toch? Kladblok is nu al nodig!

Sowieso, allen bedankt voor de felicitaties O+ Idd Bellelena, het 1e oktoberkindje :o Nu zijn mijn moeder en ik ook allebei in oktober jarig, dus gezellig tijd!

MeNicole, gefeliciteerd! Wacht nog geduldig op de foto's! Wel rot dat iedereen ziek is, beterschap!

Hillzillah wat grappig die opmerking :D Zo leuk om dan te kunnen zeggen dat het komt doordat je zwanger bent!

Gulara, lijkt me schrikken, zo'n overstroming! Gelukkig dat het niet bij jou in huis is. Of in de babykamer!

As 39 weken! *O* *O* Elmo met twk nog *O* voor je 19 weken!

Zoya, enorm herkenbaar dat 'geheugenverlies' :D Normaal ben ik een wandelende agenda, maar nu? Mag blij zijn als ik niet vergeet om naar m'n werk te gaan..

KD, *misselijkheidsboks*. Heb het vooral 's ochtends en 's avonds. Niet genoeg dat ik echt boven de pot hang, maar een 'niet-prettig-gevoel'.

Pessie, wel fijn dat de bevalling doorgesproken is. Geeft denk ik wel een fijn gevoel!

Cwen, fijn dat je weer een hartje hebt gehoord! Spannend, nekplooi, maar gaat helemaal goedkomen :Y Hup, op die roze wolk jij!

Morgen intake bij de verloskundige. Vind het best spannend allemaal, vooral omdat we gewoon niks gaan weten/zien tot 10 weken (dan pas krijgen we een echo)..
zenuwslopend!
Wel vanmorgen nog een testje ertegenaan gegooid, streepje wordt al donkerder en de klachten blijven. Nu nog maar duimen dat alles goed blijft gaan! :X
pi_122201762
Geheugenverlies: check! 8-)

Wie zijn jullie eigenlijk?
  dinsdag 29 januari 2013 @ 09:06:57 #285
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_122201777
Ik ben trws ook wel weer stikbenieuwd naar wie de twee kloons zijn. :o :@ -O-
pi_122201783
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 09:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben trws ook wel weer stikbenieuwd naar wie de twee kloons zijn. :o :@ -O-
Snap ik _O- Mignonne dacht dat ze mij kende..maar helaas. Geen bekende in OUD ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 09:06 schreef L-E het volgende:
Geheugenverlies: check! 8-)

Wie zijn jullie eigenlijk?
Goeie vraag. 8-)
pi_122201794
Blokje hie rook misselijkheidsboks. Gelukkig nog niet echt moeten overgeven.

En maagzuur bah ;)
pi_122201798
Alleen een kloon uit R&P zou ik kennen. Verder kom ik nergens.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 09:08:29 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_122201799
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 09:07 schreef Blokje. het volgende:

[..]

Snap ik _O- Mignonne dacht dat ze mij kende..maar helaas. Geen bekende in OUD ;)

[..]

Goeie vraag. 8-)
Nee, maar ik ga al een tijdje mee op FOK... Heeft een PM-etje zin? O-)
pi_122201836
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 09:08 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee, maar ik ga al een tijdje mee op FOK... Heeft een PM-etje zin? O-)
Geen idee O-) Vrees dat je ook minstens 6 weken nog moet wachten! Zal ik het nog interessanter maken? We kennen elkaar wel, uit een bepaald topic.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 09:10:50 #291
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122201843
Soms zijn het mensen van wie je het noooit had gedacht :P.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_122201876
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 09:10 schreef Blokje. het volgende:

[..]

Geen idee O-) Vrees dat je ook minstens 6 weken nog moet wachten! Zal ik het nog interessanter maken? We kennen elkaar wel, uit een bepaald topic.
Jij bent erg _O-
  dinsdag 29 januari 2013 @ 09:12:16 #293
378192 -mandy-
I am who I am
pi_122201879
Elmo al bijna op de helft, wat een mooie mijlpaal! En voor je het weet duikel je zo het derde trimester in!

As nog een weekje tot de UD!!!

Spannend blokje, morgen intake bij de vk! Dan kun je morgen een mooie knipper horen!

Milka in de top 10, wat gaat het snel ...

Heb vannacht voor het eerst een uitstekend armpje of voetje van mini super duidelijk gevoeld en terug naar binnen geduwd, ik lag een uur wakker in bed en toen ik terug in het slaap aan het vallen was, ging mini ongemakkelijk liggen in mijn buik met een uitstekend armpje/voetje.

Sorrie voor de rest die ik vergeten ben
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_122201887
Oh, mijlpaal voor As! *O*
pi_122201911
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 09:12 schreef -mandy- het volgende:
Elmo al bijna op de helft, wat een mooie mijlpaal! En voor je het weet duikel je zo het derde trimester in!

As nog een weekje tot de UD!!!

Spannend blokje, morgen intake bij de vk! Dan kun je morgen een mooie knipper horen!

Milka in de top 10, wat gaat het snel ...

Heb vannacht voor het eerst een uitstekend armpje of voetje van mini super duidelijk gevoeld en terug naar binnen geduwd, ik lag een uur wakker in bed en toen ik terug in het slaap aan het vallen was, ging mini ongemakkelijk liggen in mijn buik met een uitstekend armpje/voetje.

Sorrie voor de rest die ik vergeten ben
Zou het hopen..maar met 4 weken 5 dagen gok ik van niet. Geduld, een schone zaak, en meer van dat soort onzin :+

Ah wat tof dat je het zo duidelijk hebt gevoeld! :D Lijkt me raar om het armpje/voetje terug te moeten duwen.
pi_122201925
Mandy wat leuk, ik voel dat echt nog helemaal niet! Hoewel ik vorige week zag hoe hij lag voel ik nu weer hele andere dingen, maar ik heb hem niet voelen draaien, dus ik heb geen idee wat ie doet.

Maagzuur :r Het is nu wel echt continu aanwezig. Als ik buk loopt het gewoon mijn mond in. (dit klinkt nog ranziger dan het is :'))
pi_122202058
Welkom voor de nieuwe zwangeren *O*

Vergeetachtigheid, check. Vannacht kon ik voor het eerst niet slapen met dank aan superdrukke kruimel in mn buik. Krijg ik midden in de nacht ineens berichtjes, dus vroeg me af welke malloot dat deed, was helemaal vergeten dat ik vandaag jarig ben :')

Ring gekregen van vriend O+ Op zn knietjes met de vraag of ik met hem wil partnerschappen :D (vertelde hij me savonds want dat was ik alweer vergeten; ik wist alleen nog dat ik stond te janken :') )
Sarcasme. Herken het.
pi_122202083
Nou..woensdag 6 maart m'n 1e echo. Tegen die tijd ben ik 9 weken en 5 dagen..

Dubbel gefeliciteerd Spirit!! *O* *O* Wat enorm lief van je vriend O+ En fijne verjaardag!
  dinsdag 29 januari 2013 @ 09:25:26 #299
378192 -mandy-
I am who I am
pi_122202122
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 09:14 schreef Suikertante het volgende:
Mandy wat leuk, ik voel dat echt nog helemaal niet! Hoewel ik vorige week zag hoe hij lag voel ik nu weer hele andere dingen, maar ik heb hem niet voelen draaien, dus ik heb geen idee wat ie doet.

Maagzuur :r Het is nu wel echt continu aanwezig. Als ik buk loopt het gewoon mijn mond in. (dit klinkt nog ranziger dan het is :'))
Dat komt vast heel snel Suikertante! Zoveel beweging voel ik ook niet in vergelijking met andere zwangeren, wat ik zo lees, omdat de placenta aan de voorkant zit.
En de laatste dagen blaf ik als een zeehond, wat mini ook elke keer wakker maakt, zelfs in het midden van de nacht.

Even een egopost: gisteren zijn de meubels van de babykamer bezorgd en geplaatst en zijn de reiswieg en maxicosi ook gebracht :) . Best wel trots op, ahum :@ .
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_122202147
Ooooh, foto's in het topic aub!

En ik voel juist ALLES, maar ik vind het lastig om te bedenken wat hij dan precies doet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')