abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122193574
Menicole gefeliciteerd *O*

Ennn......toch wifi, alleen retetraag. Maar kunnen jullie gewoon doorgaan met broeden en bevallen :+
  maandag 28 januari 2013 @ 22:56:53 #252
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_122193650
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2013 22:50 schreef Logician het volgende:
Te veel om alles via gsm terug te lezen, srry :@

Verder geen updates dan, behalve de "echte" later.

En absoluut niet om het sneutje uit te hangen maar gewoon geen puf om nu energie aan te besteden. (ook niet lullig bedoelt).

Slaaplekker hopelijk iedereen :*
Muh?? Ben je nou aan het bevallen of laat je je wegjagen door twee dames, die zich ergens tegenaan menen te moeten bemoeien?

Ik blijf graag op de hoogte hoe of wat, succes met alles. :*
  maandag 28 januari 2013 @ 23:10:28 #253
381212 Gulara
From the future
pi_122194525
Nog niet bijgelezen, maar gelukkig toch nog redelijk lekker geslapen. En geen last gehad van ondersteboven liggen of de warmte. (De hittegolf is voorbij, we zijn inmiddels aan het overstromen. :') )
Mijn rug/schouders zitten al dagen vast omdat ik gewoon echt niet meer fatsoenlijk kan liggen. Tel daar indalingssteken (Auw!) en rusteloze benen bij op. En dag nachtrust.

Toen ik me eindelijk wat comfortabeler voelde en bijna in slaap viel, kreeg m'n baby de hik. :') Lekker ding. O+

Zo even bijlezen.
pi_122196369
Ah joh die twee dames bedoelen het ook goed, dat ziet Logi vast wel! Hoop op een goede nacht voor je Logi, op welke manier dan ook!
pi_122197324
hier is nu echt alles in huis commode net gekochtn op mp en word gebracht deze week.
Nu is het echt afwachten waneer ons wondertje zich gaat melden
pi_122197513
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2013 22:19 schreef covie het volgende:

[..]

Gewaagde opmerking tegen een (zwangere) vrouw :D

Ik vind ook zeker wel dat logi moet bellen maar vind niet bepaald dat elke zucht erop staat hoor.
Ik was er best trots op. Omdat ik best wel veel was afgevallen en eigenlijk een beetje te mager geworden was. Daarom dacht buurman dat ik de boel er weer aangevreten had. :D Je begint nu ook ECHT een beetje een baby buik te zien. O+
pi_122197936
Klinkt als een gezellige buurman! :)
pi_122198821
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 00:25 schreef Suikertante het volgende:
Klinkt als een gezellige buurman! :)
Vriendelijke man, maar idd een beetje wereld vreemd :D :D
pi_122200064
Logi :*

Gulara blij dat de hittegolf voorbij is, al wateroverlast ook niet fijn, hebben jullie er veel last van? Ik hoop dat je weer iets beter gaat voelen en weer lekker kunt slapen.

[ Bericht 7% gewijzigd door _wolk82_ op 29-01-2013 06:31:03 ]
  dinsdag 29 januari 2013 @ 07:04:05 #260
35189 Troel
scherp en bot
pi_122200678
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 21:56 schreef Keshet het volgende:
HU

Logi & Troel, misschien is het handiger om medische mensen te informeren over de huidige status ipv elke zucht hier te plaatsen? Zeker omdat het nog geen a terme kindje is?
Hè ja, bellen, wat een goed idee, dat ik dat zelf niet op gekomen ben :o
|:(
Ik maak me zorgen over mijn vriendin, post hier in de hoop dat mensen hier mijn zorgen begrijpen en mijn mening delen dat er gebeld moet worden. In de
hoop dat ik daadwerkelijk iemand zo ver krijg dat ze belt.

Heerlijk dat er dan zulke reacties komen, zal er echt voor zorgen dat ze nu nog gaat bellen. Dank je wel.
Ow en Rocka, dat hoef je niet te voelen, dat kun je zien...

[ Bericht 25% gewijzigd door Troel op 29-01-2013 07:15:14 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_122200725
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 23:46 schreef Suikertante het volgende:
Ah joh die twee dames bedoelen het ook goed, dat ziet Logi vast wel! Hoop op een goede nacht voor je Logi, op welke manier dan ook!
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  dinsdag 29 januari 2013 @ 07:34:29 #262
381212 Gulara
From the future
pi_122200826
Ja bijgelezen.

Mijlpaal voor mandy *O* Ik ben daar altijd te laat mee. :')

Lady Black nu heb ik ook zin in pannenkoeken. Ik ben echt een pannenkoekenmonster dan nestel ik me met een stoel en een serietje op de laptop in de keuken en gaat (8> bakken. En dan heerlijk pannenkoek na pannenkoek zonder bestek wegsmullen. Het is dat hij op een gegeven moment stopt met bakken, want ik heb volgens mij geen limiet als het gaat om pannenkoeken. Lang verhaal. :') Zometeen eten we pizza. Cheap Tuesday! *O*

MeNicole wat een rotte timing dat iedereen ziek is. :*

Pessie, waar doe je dat een datum kiezen om je baby bestellen? Lijkt me wel fijn. Ben niet kieskeurig. Maar gewoon een paar dagen (liever) niet.

As wat gek dat ze voor je UD al een inleiddatum willen prikken?

Hillzillah ik moest lachen om je 'stevige kerstmis'opmerking. Een vriend van mij vraagt standaard of ik nog zwanger ben, waarop ik altijd reageer dat ik 'just fat' ben. Heeft laatst iemand uren gedacht dat ik echt 'just fat' was. Ik was al ruim 6 maanden zwanger. En ik zie er ook wel echt zwanger uit. Sommige mensen. :D

Keshet, ik zeg een stapelbed. En dan zo eentje dat je er drie op elkaar hebt! O+

Logi, wat een ellende! :* Tijd dat meisje gewoon komt, dit is toch geen doen?

Ik ben nog niet ondergestroomd. Was gisteren wel blij dat we nog niks aan de babykamer gedaan hebben. Want als ze in de straat opeens met zandzakken gaan sjouwen...
Flinke stukken ondergelopen en ook mensen echt geëvacueerd en zo. Maar het ergste is hopelijk geweest, dus ik denk niet dat jullie me hangend aan een helikopter op het RTLnieuws gaan spotten.
pi_122200886
Vast niet die hebben het te druk met de konninging en haar zoon...
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_122201018
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 00:54 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Vriendelijke man, maar idd een beetje wereld vreemd :D :D
Ik meende het eigenlijk oprecht!
pi_122201107
Troel ik snap dat Logi je vriendin is, maar dit is toch niet het leef met z'n allen met Logi mee en alleen op een super positieve manier topic?
Als ik heel eerlijk ben vind ik nog dat er weinig "negatieve" reakties haar kant opgaan...
Dit is een openbaar forum, en super fijn voor Logi dat dit een uitlaatklep voor haar is,
maar dat betekend wel dat er ook een aantal meiden zullen zijn die daar dagelijks overheen zullen moeten lezen ( of weg blijven )... Als er dan 1 op de tig berichten niet in het straatje van oeh, ahhh, wat zielig, pas je op jezelf... en ga zo maar door past, dan is het de taak aan haar om daar dan maar over heen te lezen.
Als zij deze plek dus als haar uitlaapklep wil gebruiken moet ze dat dus zeker doen, maar verwacht dan ook af en toe een reaktie die misschien wat minder leuk is..
( al moet ik zeggen dat ik het een hele normale reaktie vond )
en als dat een reden voor haar is om niet te bellen met het ziekenhuis, dan doet ze dat toch lekker niet? bedoel het is haar kindje, haar verantwoordelijkheid... Het wel of niet bellen af laten hangen van reakties van mensen hier, vind ik nou niet echt verantwoordelijk... neem aan dat als het niet goed voelt ze ongeacht van wat wij vinden wel gaat bellen...
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_122201111
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 07:04 schreef Troel het volgende:

[..]

Hè ja, bellen, wat een goed idee, dat ik dat zelf niet op gekomen ben :o
|:(
Ik maak me zorgen over mijn vriendin, post hier in de hoop dat mensen hier mijn zorgen begrijpen en mijn mening delen dat er gebeld moet worden.
Ik denk dat iedereen het juist met je eens is :* En hoewel je ook van haar eigen gevoel uit wilt gaan zou je op een afstandje de neiging hebben desnoods zelf te bellen. In het echt werkt zoiets anders.
Logi jij kent je lichaam het beste maar je omgeving moet wel op z'n handen zitten, we zijn bezorgd! En we gunnen het je zo te genieten na de bevalling!

Tenzij er intussen nieuws is, natuurlijk ;)
  dinsdag 29 januari 2013 @ 08:21:03 #267
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_122201151
Dit dus.
En er is wel vaker tegen haar gezegd dat het misschien beter was om te bellen. Dan deed ze het ook niet. Dus waarom zou ze nu wel luisteren?
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 08:15 schreef klumsy het volgende:
Troel ik snap dat Logi je vriendin is, maar dit is toch niet het leef met z'n allen met Logi mee en alleen op een super positieve manier topic?
Als ik heel eerlijk ben vind ik nog dat er weinig "negatieve" reakties haar kant opgaan...
Dit is een openbaar forum, en super fijn voor Logi dat dit een uitlaatklep voor haar is,
maar dat betekend wel dat er ook een aantal meiden zullen zijn die daar dagelijks overheen zullen moeten lezen ( of weg blijven )... Als er dan 1 op de tig berichten niet in het straatje van oeh, ahhh, wat zielig, pas je op jezelf... en ga zo maar door past, dan is het de taak aan haar om daar dan maar over heen te lezen.
Als zij deze plek dus als haar uitlaapklep wil gebruiken moet ze dat dus zeker doen, maar verwacht dan ook af en toe een reaktie die misschien wat minder leuk is..
( al moet ik zeggen dat ik het een hele normale reaktie vond )
en als dat een reden voor haar is om niet te bellen met het ziekenhuis, dan doet ze dat toch lekker niet? bedoel het is haar kindje, haar verantwoordelijkheid... Het wel of niet bellen af laten hangen van reakties van mensen hier, vind ik nou niet echt verantwoordelijk... neem aan dat als het niet goed voelt ze ongeacht van wat wij vinden wel gaat bellen...
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_122201168
Fijn gulara dat het ergste voorbij lijkt mbt de overstroming. Lijkt me heel naar evacueren.

Even een *O* voor mezelf 39 weken!!!
  dinsdag 29 januari 2013 @ 08:27:51 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_122201236
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 08:15 schreef klumsy het volgende:
*knip*
Vooral dat! Als iemand eigenwijs wil zijn, lekker laten gaan.

En uiteraard hoeft het hier echt niet allemaal kusjekroel te zijn en mag er best ook eens een vraagteken (of kritische noot) ergens bij geplaatst worden.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 08:28:20 #270
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_122201244
*O* voor As! Nog een weekje!

Gulara, is het nu dan ook flink afgekoeld of is het wel nog warm?! Zo'n overstroming lijkt me ook maar niks.

Ik had trouwens zondag *O* dag, 19 weken! Waaah :o bijna op de helft, hellup,wat gaat het snel!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_122201273
:') Argh net wij naar de ha... moeten we er morgen zijn echt mijn brein op dit moment :@
pi_122201294
Hilz, wat een leuke opmerking! Ik had laatst m'n oma die een heel verhaal hield over hoe goed ik eruit zie, zo grappig dat mensen toch iets aan je zien!
En krijg jij al een buikje? Ik krijg m'n knopen niet meer dicht maar ik kan m'n buik nog steeds wel inhouden, dus het zijn gewoon m'n darmen :(

Tuurlijk zijn we bezorgd om Logi, en iedereen mag ook zeggen wat ze vinden. Maar ze heeft al weken pijn op een manier die wij niet voelen. Pijn doet dingen met mensen. We kunnen vanaf hier de urgentie of noodzaak niet inschatten en ik vind dus ook niet dat we er allemaal commentaar op hoeven te leveren. Ik denk dat het al lastig zat voor haar is.
Home is where the O+ is...
  dinsdag 29 januari 2013 @ 08:33:23 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_122201302
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 08:30 schreef Zoya83 het volgende:
:') Argh net wij naar de ha... moeten we er morgen zijn echt mijn brein op dit moment :@
:D Wen er maar aan! Dat gaat nooit meer weg! _O-
pi_122201315
Dames! -O-

Geen gedoe met elkaar over en weer pls..

Wbt verantwoordelijkheid of koppig: ik heb hele duidelijke afspraken met de gyn wbt bellen, en ben echt niet zo stom om risico's te nemen. En ben niet uit op medelijden, of aandacht of wat dan ook.

Heb gisteren volgens mij niet eens gepost hier ... maar goed ik heb de energie er niet voor nu en ook geen behoefte aan discussies en stress over mijn rug door een forum.

Dus ga de komende tijd gewoon lekker met jullie meelezen zonder te posten, en als de mini er is komt er natuurlijk een mooie update O+ :*

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2013 08:36:48 ]
  † In Memoriam † dinsdag 29 januari 2013 @ 08:36:50 #275
7074 moussy
kuttekop
pi_122201335
Wat leuk een live "bevalling" met Troel als verloskundige, incl toucheren en zo? *O*
Je zou er haast een boek over schrijven!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')