Muh?? Ben je nou aan het bevallen of laat je je wegjagen door twee dames, die zich ergens tegenaan menen te moeten bemoeien?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:50 schreef Logician het volgende:
Te veel om alles via gsm terug te lezen, srry
Verder geen updates dan, behalve de "echte" later.
En absoluut niet om het sneutje uit te hangen maar gewoon geen puf om nu energie aan te besteden. (ook niet lullig bedoelt).
Slaaplekker hopelijk iedereen
Ik was er best trots op. Omdat ik best wel veel was afgevallen en eigenlijk een beetje te mager geworden was. Daarom dacht buurman dat ik de boel er weer aangevreten had.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:19 schreef covie het volgende:
[..]
Gewaagde opmerking tegen een (zwangere) vrouw![]()
Ik vind ook zeker wel dat logi moet bellen maar vind niet bepaald dat elke zucht erop staat hoor.
Hè ja, bellen, wat een goed idee, dat ik dat zelf niet op gekomen benquote:Op maandag 28 januari 2013 21:56 schreef Keshet het volgende:
HU
Logi & Troel, misschien is het handiger om medische mensen te informeren over de huidige status ipv elke zucht hier te plaatsen? Zeker omdat het nog geen a terme kindje is?
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:46 schreef Suikertante het volgende:
Ah joh die twee dames bedoelen het ook goed, dat ziet Logi vast wel! Hoop op een goede nacht voor je Logi, op welke manier dan ook!
Ik meende het eigenlijk oprecht!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:54 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Vriendelijke man, maar idd een beetje wereld vreemd![]()
Ik denk dat iedereen het juist met je eens isquote:Op dinsdag 29 januari 2013 07:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Hè ja, bellen, wat een goed idee, dat ik dat zelf niet op gekomen ben
Ik maak me zorgen over mijn vriendin, post hier in de hoop dat mensen hier mijn zorgen begrijpen en mijn mening delen dat er gebeld moet worden.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:15 schreef klumsy het volgende:
Troel ik snap dat Logi je vriendin is, maar dit is toch niet het leef met z'n allen met Logi mee en alleen op een super positieve manier topic?
Als ik heel eerlijk ben vind ik nog dat er weinig "negatieve" reakties haar kant opgaan...
Dit is een openbaar forum, en super fijn voor Logi dat dit een uitlaatklep voor haar is,
maar dat betekend wel dat er ook een aantal meiden zullen zijn die daar dagelijks overheen zullen moeten lezen ( of weg blijven )... Als er dan 1 op de tig berichten niet in het straatje van oeh, ahhh, wat zielig, pas je op jezelf... en ga zo maar door past, dan is het de taak aan haar om daar dan maar over heen te lezen.
Als zij deze plek dus als haar uitlaapklep wil gebruiken moet ze dat dus zeker doen, maar verwacht dan ook af en toe een reaktie die misschien wat minder leuk is..
( al moet ik zeggen dat ik het een hele normale reaktie vond )
en als dat een reden voor haar is om niet te bellen met het ziekenhuis, dan doet ze dat toch lekker niet? bedoel het is haar kindje, haar verantwoordelijkheid... Het wel of niet bellen af laten hangen van reakties van mensen hier, vind ik nou niet echt verantwoordelijk... neem aan dat als het niet goed voelt ze ongeacht van wat wij vinden wel gaat bellen...
Vooral dat! Als iemand eigenwijs wil zijn, lekker laten gaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:15 schreef klumsy het volgende:
*knip*
en als dat een reden voor haar is om niet te bellen met het ziekenhuis, dan doet ze dat toch lekker niet? bedoel het is haar kindje, haar verantwoordelijkheid... Het wel of niet bellen af laten hangen van reakties van mensen hier, vind ik nou niet echt verantwoordelijk... neem aan dat als het niet goed voelt ze ongeacht van wat wij vinden wel gaat bellen...
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:30 schreef Zoya83 het volgende:
Argh net wij naar de ha... moeten we er morgen zijn echt mijn brein op dit moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |