Nou die mag nog even lekker slapen nu vind ikquote:Op maandag 28 januari 2013 16:41 schreef As1981 het volgende:
Evenvoor de mijlpaal van mandy.
Ik denk dat logi de eerst volgende is LB dus die moet je toespreken.
Als ie klaar is met werken gok ikquote:
Wat LB zegt!quote:Op maandag 28 januari 2013 16:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou die mag nog even lekker slapen nu vind iken dan gauw bevallen inderdaad! Het moet maar een keertje klaar zijn met de pijn!
En daarna gaan jij en pessie natuurlijk, en dan gaat het ineens heel hard!!
quote:
Nee, ik had helaas verplichtingen eldersquote:Op maandag 28 januari 2013 17:07 schreef As1981 het volgende:
En hoe laat is Spen thuis dan? Hoop voor haar dat het doorzet. Die paar dagen tot woensdag zullen niet heel veel uitmaken en volgens mij is ze doodop. Hopelijk volgt ze jou advies op.
Ben jii daar nog?
Ik kan het me ook echt niet meer voorstellen, ik weet alleen nog dat ik het zwaar vond. Maar donderdag dus even proefdraaien, misschien dat mn hormonen dan opeens omslaan en ter plekke de buikbaby willen zienquote:Op maandag 28 januari 2013 17:17 schreef As1981 het volgende:
Ik dacht al Pessie wat heb je niet verteld.
Ik mag ook bijna baby knuffelen. Kan me zo'n kleintje echt niet (meer) voorstellen. Hoop dat ik het nog kan.
Zo zie je maar dat dat ook met je vierde nog kan gebeurenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:25 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik was hier ook bijna te laat met bellen want het leek er steeds maar niet op. En toen was er al 8 cm ontsluiting en met het breken van de vliezen spoelde ze zo mee naar buiten.
Ja en wat zijn we er trots op. Onze kleine dame met 3 grote, stoere broers.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:29 schreef Moonah het volgende:
Gefeliciteerd MeNicole! Potverdikkie, moeder van 4 kinderen...![]()
Ja dat bedoelde ik ook. Deze bevalling leek niet op de andere 3. Kun je gewoon niets van op aan.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat dat ook met je vierde nog kan gebeuren
Gefeliciteerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |