oh ja, dat deed mijn uk ook! Voelde echt als kietelen in m'n zij. Ik mis het wel, dat gefriemel en gewroet.quote:Op zondag 27 januari 2013 10:24 schreef Suikertante het volgende:
Zeker als ik met mijn benen opgetrokken op de bank zit of op mijn zij in bed lig krijg ik er soms ook een lichamelijke reactie van alsof iemand in mijn zij prikt! Dan kan ik bijna niet stil blijven zitten.
Je mag het best raar vinden, maar dit is wel een beetje overdrevenquote:
Tsja, ik vind het eerlijk gezegd nogal een raar idee om met een kleuter aan je borst te zitten en zie het nut er ook niet van in. Iedereen die zich daar prettig bij voelt moet het vooral lekker doen, hoef daar verder ook niet over in discussie.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je mag het best raar vinden, maar dit is wel een beetje overdreven
Zoals gezegd, dat mag ook, maar de gebruikte smiley vond ik niet heel erg prettigquote:Op zondag 27 januari 2013 11:09 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het eerlijk gezegd nogal een raar idee om met een kleuter aan je borst te zitten en zie het nut er ook niet van in. Iedereen die zich daar prettig bij voelt moet het vooral lekker doen, hoef daar verder ook niet over in discussie.
quote:Op zondag 27 januari 2013 11:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik lees phaidra over dr naamgenoot en bedenk me.dus dat dit.de 3e 2ling is die ik tegenkom waarvan er 1 D heet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat eendje is echt te schattig! Doet een beetje denken aan Gonnie het gansjequote:Op zondag 27 januari 2013 12:25 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Deze is het
[ afbeelding ]
en mijn zoontje is fan van deze:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:32 schreef Suikertante het volgende:
Leuk die eend!! Wat een gezellig snaveltje heeft ie
Is dat konijn van Prenatal? Ik heb dus echt het liefste konijn ooit bij iemand gezien die beweerde dat hij van Prenatal was. Het konijn is wat dikker en niet zo wit.
Bij Prenatal wisten ze van niks, maar ze vonden het op Happy Horse lijken en er zou een lijn van Happy Horse zijn die speciaal voor Prenatal is gemaakt. In de webshop is ie ook niet te vinden, dus ik moet misschien maar eens naar zo'n Prenatal megastore. Tenzij een van jullie nu toevallig weet waar ik hem kan vinden natuurlijk![]()
![]()
Dit is 'm:Oh, even google aanslingeren geeft inderdaad dat het wel eens van prenatal kon zijn, die jij laat zien..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie: http://www.prenatal.nl/sh(...)vel=product&id=45756
Ohh die is schattigquote:Op zondag 27 januari 2013 12:37 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Oh, even google aanslingeren geeft inderdaad dat het wel eens van prenatal kon zijn, die jij laat zien..
OOOH! Dat is hem! Maar hij is uitverkochtquote:Op zondag 27 januari 2013 12:37 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Oh, even google aanslingeren geeft inderdaad dat het wel eens van prenatal kon zijn, die jij laat zien..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je, het gebeurt, je kunt echt niet alles onthouden. Ik ben gewoon heel blij voor de mensen die wat dat betreft nog wel compleet zijn. Geniet er gewoon van!quote:Op zondag 27 januari 2013 16:03 schreef Suikertante het volgende:
ShitIk had er even helemaal niet aan gedacht dat andere mensen hun ouders moeten missen. Dat lijkt me ook hartstikke zwaar en zeker tijdens een zwangerschap.
Precies dit! Als je overal bij stil moet staan dan heb je geen leven meerquote:Op zondag 27 januari 2013 16:39 schreef pessie het volgende:
[..]
Weet je, het gebeurt, je kunt echt niet alles onthouden. Ik ben gewoon heel blij voor de mensen die wat dat betreft nog wel compleet zijn. Geniet er gewoon van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |