3 dubbel falenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:37 schreef Joosie200 het volgende:
Lololo, topicreeks te hoog opgehoogd. Excusi
Al het begin is moeilijk als je nou nooit de kans krijgt. Alhoewel, waar is Paxcon, de lapo hunter?quote:
Maar je had niet eens de lapoquote:Op zondag 27 januari 2013 00:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Al het begin is moeilijk als je nou nooit de kans krijgt. Alhoewel, waar is Paxcon, de lapo hunter?
Zit je nou weer een artikel te bedenkenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:41 schreef Tchock het volgende:
1. LaPostelen is een verwerpelijke bezigheid. Ga ergens anders kleuteren.
2. Kelderluik is al geweest (volgens mij zelfs van mij)
3. Topicnummers worden al opgehoogd, dat staat heel duidelijk bij het aanmaken van een topic
4. Nee, het maakt niet uit hoe veel mensen dat al gezegd hadden
5. Ik zou toch weg gaan? Ohja.
Je wordt vanzelf Lapo. En anders gewoon zorgen dat je het snelste post. Dit is irritant.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ach, try before you die: lapo voor zijn op Fok!
jemig man, lekker boeiend?quote:Op zondag 27 januari 2013 00:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je wordt vanzelf Lapo. En anders gewoon zorgen dat je het snelste post. Dit is irritant.
Als ik zie dat iemand anders sneller poste, probeerde ik altijd het snelst een nieuw topic aan te maken. Krijg je die übervervelende tekst te lezen 'het nummer is al opgehoogd' Sterf, jij mededeling die ik niet wil lezen!quote:Op zondag 27 januari 2013 00:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je wordt vanzelf Lapo. En anders gewoon zorgen dat je het snelste post. Dit is irritant.
Zal zelf een TT in elkaar flansen zoals Pax ooit deed. Beter idee no?quote:
I kid. Ik probeer even wat ellende in vijf whiskey op te lossen dus enig vervelend gedrag zij vooraf verontschuldigd.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zal zelf een TT in elkaar flansen zoals Pax ooit deed. Beter idee no?218 is nog sneller dan het licht dicht gegaan
En moeilijk he, usernames goed typen
Xbox! Van Microsoft!!quote:
T'is thatquote:Op zondag 27 januari 2013 00:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
I kid. Ik probeer even wat ellende in vijf whiskey op te lossen dus enig vervelend gedrag zij vooraf verontschuldigd.
En dat toffe Microsoft van Bartje wil het ons vervolgens door de strot douwen ter faveure van MSN. Het moet niet gekker worden heur!quote:Op zondag 27 januari 2013 00:57 schreef Tchock het volgende:
Wat is Skype toch een aidsprogramma zeg teringchristus vies stuk gezwel op het lichaam dat mijn computer is
Dat is correct opgemerkt. Heel erg.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:57 schreef Aurelius. het volgende:
Tchock ik merk op dat je enigzins gefrustreerd bent vandaag
WHISKY IS ZONDER Equote:Op zondag 27 januari 2013 00:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
I kid. Ik probeer even wat ellende in vijf whiskey op te lossen dus enig vervelend gedrag zij vooraf verontschuldigd.
sexchat lukt niet?quote:Op zondag 27 januari 2013 00:57 schreef Tchock het volgende:
Wat is Skype toch een aidsprogramma zeg teringchristus vies stuk gezwel op het lichaam dat mijn computer is
quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:57 schreef Aurelius. het volgende:
Heeft dit toevallig te maken met dat je vriendin gister in slaap viel?
'whiskey' is een Amerikaans woord dat gebruikt wordt voor Amerikaase drank die ze ook wel pusvocht noemen (Jack enzo), Schotse (en dus goede (en dus die Glenfiddich die jij drinkt)) is zonder e. Dat is wat Yreal bedoelt.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hahahquote:Op zondag 27 januari 2013 00:57 schreef Aurelius. het volgende:
Tchock ik merk op dat je enigzins gefrustreerd bent vandaag
Heeft dit toevallig te maken met dat je vriendin gister in slaap viel?
Skype!! van Microsoft!!quote:Op zondag 27 januari 2013 00:57 schreef Tchock het volgende:
het begin ook?quote:Op zondag 27 januari 2013 01:00 schreef Bananenman het volgende:
Yreal je mag in je handjes knijpen dat Tchock je komt redden in dat Groupontopic want man, wat krijg jij een hoop onzin uit je toetsenbord
Want twee chatclients naast elkaar draaien is wenselijk voor een bedrijf?quote:Op zondag 27 januari 2013 00:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En dat toffe Microsoft van Bartje wil het ons vervolgens door de strot douwen ter faveure van MSN. Het moet niet gekker worden heur!![]()
Nouja, dat vind ik niet erg, maar er zitten wat dingen in die nergens op slaanquote:Op zondag 27 januari 2013 00:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En dat toffe Microsoft van Bartje wil het ons vervolgens door de strot douwen ter faveure van MSN. Het moet niet gekker worden heur!![]()
Ligt eraan. Men hanteert over het algemeen whisky voor europese wisky zoals ierse en schotse terwijl voor amerikaanse whiskey meestal wel een -e wordt gebruiktquote:
Geen enkel probleem, hebben we allemaal last van denk ik zo. Ik studeer me ook de vinkentering, terwijl ik de laatste dagen niet vooruit te branden was. En dan te bedenken dat ik over een paar uur alweer in de bus richting Arnhem zit, wordt kort nachtje.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
HahahNee
Het is gewoon een combinatie van weinig slaap, veel studeren en stress over de tentamens. Ik word wel vaker vervelend op dit soort tijdstippen.
Ah tsjookkel boiiii was me voorquote:Op zondag 27 januari 2013 00:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
'whiskey' is een Amerikaans woord dat gebruikt wordt voor Amerikaase drank die ze ook wel pusvocht noemen (Jack enzo), Schotse (en dus goede (en dus die Glenfiddich die jij drinkt)) is zonder e. Dat is wat Yreal bedoelt.
Bovenstaande is niet waar edit wacht ik kan niet lezen is wel waar.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ligt eraan. Men hanteert over het algemeen whisky voor europese wisky zoals ierse en schotse terwijl voor amerikaanse whiskey meestal wel een -e wordt gebruikt
Amerikaanse is bochtquote:Op zondag 27 januari 2013 01:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ligt eraan. Men hanteert over het algemeen whisky voor europese wisky zoals ierse en schotse terwijl voor amerikaanse whiskey meestal wel een -e wordt gebruikt
Bedankt voor je uitleg. En effet nip ik van een glas pusvocht as we type.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
'whiskey' is een Amerikaans woord dat gebruikt wordt voor Amerikaase drank die ze ook wel pusvocht noemen (Jack enzo), Schotse (en dus goede (en dus die Glenfiddich die jij drinkt)) is zonder e. Dat is wat Yreal bedoelt.
kusje erop.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
HahahNee
Het is gewoon een combinatie van weinig slaap, veel studeren en stress over de tentamens. Ik word wel vaker vervelend op dit soort tijdstippen.
Zal je hard schreeuwen voor onze helden.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:03 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Geen enkel probleem, hebben we allemaal last van denk ik zo. Ik studeer me ook de vinkentering, terwijl ik de laatste dagen niet vooruit te branden was. En dan te bedenken dat ik over een paar uur alweer in de bus richting Arnhem zit, wordt kort nachtje.
Dat wordt echt een eitje. Als je kijkt naar het gemak waarmee Ajax combineert en hoe makkelijk het de laatste tijd voor praktisch elke club is om door Vitesse-verdediging heen te lopenquote:Op zondag 27 januari 2013 01:03 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Geen enkel probleem, hebben we allemaal last van denk ik zo. Ik studeer me ook de vinkentering, terwijl ik de laatste dagen niet vooruit te branden was. En dan te bedenken dat ik over een paar uur alweer in de bus richting Arnhem zit, wordt kort nachtje.
Hey Bruce !quote:Op zondag 27 januari 2013 01:05 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Kloterige half 1 wedstrijden, zijn toch geen tijden.
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee, De E maakt het verschil tussen troep en top
Haha, spuit elfquote:Op zondag 27 januari 2013 01:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zal wel wat kosten, maar iets wat men al sinds het begin der tijden gewend is weggooien ipv iets wat niet in de schaduw kan staan qua functionaliteit (skype = bellen, chatten is secundair. msn = chatten, rest is secundair) is toch best /fail wat mij betreft. Then again: n=1, msn heb ik al jaren niet meer opgestart en skype is hendig als je familie over de wereld hebt zitten en zo gratisch belt. Want gratisch = goedquote:Op zondag 27 januari 2013 01:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Want twee chatclients naast elkaar draaien is wenselijk voor een bedrijf?
Chat functionaliteit zal vast wel weer aangepast worden, maar 2 clients draaien is onzin. Daarbij is MSN opgedoopt naar WLM en wordt nu dus samengevoegd met skype. Moet prima kunnen. Daarbij is skype een prachtig programma wat nog iets moet worden bijgewerkt.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Haha, spuit elf
[..]
Zal wel wat kosten, maar iets wat men al sinds het begin der tijden gewend is weggooien ipv iets wat niet in de schaduw kan staan qua functionaliteit (skype = bellen, chatten is secundair. msn = chatten, rest is secundair) is toch best /fail wat mij betreft. Then again: n=1, msn heb ik al jaren niet meer opgestart en skype is hendig als je familie over de wereld hebt zitten en zo gratisch belt. Want gratisch = goed
Ik heb zeer ambivalente gevoelens jegens jou. Ik word gestoord van die Redmond-pavlov van je maar ik zou graag een avond gaan zuipen met je.quote:
As always.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zal je hard schreeuwen voor onze helden.
Ach beter dan half vijf, nu kan ik morgen avond nog even studeren voor tentamen.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:05 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Kloterige half 1 wedstrijden, zijn toch geen tijden.
Tja wellicht wordt het net als Utrecht uit, kansen zijn geen garantie voor goals.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat wordt echt een eitje. Als je kijkt naar het gemak waarmee Ajax combineert en hoe makkelijk het de laatste tijd voor praktisch elke club is om door Vitesse-verdediging heen te lopen
Ah dat klinkt tof!quote:Op zondag 27 januari 2013 01:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb zeer ambivalente gevoelens jegens jou. Ik word gestoord van die Redmond-pavlov van je maar ik zou graag een avond gaan zuipen met je.
Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens. Hier is 'ie met vlagen schijtirritant maar ik weet dat dat niet echt is en bier verbroedert sowieso.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb zeer ambivalente gevoelens jegens jou. Ik word gestoord van die Redmond-pavlov van je maar ik zou graag een avond gaan zuipen met je.
goede daden noemt ie datquote:Op zondag 27 januari 2013 01:13 schreef Boterbartje het volgende:
Heb trouwens deze week wel goede daden verricht. Eerst heb ik Nokia gemaild met marketing tips en ik heb net iemand die ik bij microsoft ken gemaild of er promotie op centrale stations ofzo komt van de surface en of ik daarop kan solliciteren.
Ah pokkel boi!quote:Op zondag 27 januari 2013 01:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens. Hier is 'ie met vlagen schijtirritant maar ik weet dat dat niet echt is en bier verbroedert sowieso.
Prima.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hey meiske. Hoe gaat het met je ?
Later vandaag. Tenminste, dat is het idee.quote:
Nou zijn het toch?quote:
trustequote:Op zondag 27 januari 2013 01:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Later vandaag. Tenminste, dat is het idee.Zal wel weer eerder zondagsoggen worden
Maar voor nu, snaveltje dicht en oogjes toe
![]()
Ik, ik wil hoofdstuk 5 nog afhebben vanavond.quote:
Dat is ook 'heerlijk' voor de nachtrust natuurlijk. Veel plezier met snorremans.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:15 schreef Aurelius. het volgende:
Ik laat mijn belastingrecht even voor wat het is en ga verder met mij WWII docu in bed
Ik vind dat je nog aardig laag inzet met 10%.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Het topic is gewoon tien procent beter met Bruce. Ik mis Acta.
Duitse helm zeker.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:15 schreef Aurelius. het volgende:
Ik laat mijn belastingrecht even voor wat het is en ga verder met mijn WWII docu in bed
Daarom is ie zo vriendelijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Redelijk. Nu aangeschoten en dat helpt.
contracten zal wel over rechtshandelingen gaan?quote:Op zondag 27 januari 2013 01:18 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Jepe. Nu voornamelijk contracten, europees loop ik te ontwijken.
dat is peer toch?quote:Op zondag 27 januari 2013 01:18 schreef Tchock het volgende:
Ik heb Calvados gekregen, is dat een beetje te drinken?
Yes.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
contracten zal wel over rechtshandelingen gaan?
Morgen 15.00 opstaan om 23.00 weer naar bedquote:
Ik was vandaag net op tijd wakker om nog boodschappen te doenquote:Op zondag 27 januari 2013 01:19 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Morgen 15.00 opstaan om 23.00 weer naar bed![]()
Pluk de dag.
] Op zondag 27 januari 2013 01:20 schreef Tchock het volgende:quote:[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img[quote]
quote:Calvados is een alcoholische drank gemaakt van appels en/of peren
Deze man wordt serieus nog steeds in verschillende Islamitische kringen aanbeden, dan krijg ik de rillingen over mijn nek. Hufter.quote:
inglorious basterdsquote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 01:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zelfs appel spel je nog verkeerd.
Dat klinkt niet echt positief.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Redelijk. Nu aangeschoten en dat helpt.
Ayca inc.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:22 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Deze man wordt serieus nog steeds in verschillende Islamitische kringen aanbeden, dan krijg ik de rillingen over mijn nek. Hufter.
Hoezo dat dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 01:22 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Deze man wordt serieus nog steeds in verschillende Islamitische kringen aanbeden, dan krijg ik de rillingen over mijn nek. Hufter.
top spulquote:Op zondag 27 januari 2013 01:23 schreef Boterbartje het volgende:
Is chivas regal goed te drinken? Staat nog een flesje van chivasregal12
Van wat ik begrijp is het geen wereldklasse, maar wel een van de lekkerste betaalbare blends. Laat weten wat je er van vindt want ik heb ook nog een dicht flesje.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:23 schreef Boterbartje het volgende:
chivas is top manquote:Op zondag 27 januari 2013 01:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van wat ik begrijp is het geen wereldklasse, maar wel een van de lekkerste betaalbare blends. Laat weten wat je er van vindt want ik heb ook nog een dicht flesje.
Prima. Bij twijfel: cola.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:23 schreef Boterbartje het volgende:
Leonidas.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:25 schreef Yreal het volgende:
Ik trek even een ballentines open en pak er bon bons bij
Oké, dát is pas vies. Dat komt ook echt in plastic flesjes somsquote:Op zondag 27 januari 2013 01:25 schreef Yreal het volgende:
Ik trek even een ballentines open en pak er bon bons bij
Deze is dus ook dichtquote:Op zondag 27 januari 2013 01:24 schreef Tchock het volgende:
n wereldklasse, maar wel een van de lekkerste betaalbare blends. Laat weten wat je er van vindt want ik heb ook nog een dicht flesje.
Dat is onwaar wat je nu zegt, je hebt ook hele lekkere blends.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het blijft een blend en dus per definitie iets minder dan een single malt.
Duurderquote:
prima zuip spulquote:Op zondag 27 januari 2013 01:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké, dát is pas vies. Dat komt ook echt in plastic flesjes soms
Ja fucking 30 euro per kilo ofzo in de winkel?quote:
Ietsje minder zei ik, kan nog steeds heel lekker zijnquote:Op zondag 27 januari 2013 01:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat is onwaar wat je nu zegt, je hebt ook hele lekkere blends.
Dat heb ik vanochtend ook gegeten. Goed ontbijt is dat wel.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:26 schreef Aurelius. het volgende:
Ik ben nu aan de chocopops met melk, hoor ik er dan ook bij?
Nee maar ik bedoel dat een blend lekkerder kan zijn dan een bepaalde single malt. Derhalve is jouw stelling foutiefquote:Op zondag 27 januari 2013 01:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ietsje minder zei ik, kan nog steeds heel lekker zijn
Kan me niet voorstellen dat lurken tof kan zijnquote:
Ja mijn ontbijt tijden verschillen wat van de jouwe waarschijnlijkquote:Op zondag 27 januari 2013 01:28 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Dat heb ik vanochtend ook gegeten. Goed ontbijt is dat wel.
Steekwoorden :quote:Op zondag 27 januari 2013 01:27 schreef Aurelius. het volgende:
Het is net een pavlov reactie, je hoeft maar iets turks/islam gerelateerd te noemen en het komt kijken!
Uiteraard. Je kijkt dagen en dagen achtereen mee maar er kan geen post vanaf tot op een zaterdagnacht om half 2 je naam genoemd wordtquote:
Immer.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:26 schreef Aurelius. het volgende:
Ik ben nu aan de chocopops met melk, hoor ik er dan ook bij?
Geheel toevallig.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uiteraard. Je kijkt dagen en dagen achtereen mee maar er kan geen post vanaf tot op een zaterdagnacht om half 2 je naam genoemd wordt
Je vergeet: "die vieze stinkkoerden"quote:Op zondag 27 januari 2013 01:29 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Steekwoorden :
Öcalan
PKK
Armeense genocide
Grijze wolven
Snel op de teentjes getrapt. Zien we wel vaker, cultuur eigen denk.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:27 schreef Aurelius. het volgende:
Het is net een pavlov reactie, je hoeft maar iets turks/islam gerelateerd te noemen en het komt kijken!
Hehe.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uiteraard. Je kijkt dagen en dagen achtereen mee maar er kan geen post vanaf tot op een zaterdagnacht om half 2 je naam genoemd wordt
Post niet zo vaak meer op Fok. Alleen als ik me echt verveel.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat lurken tof kan zijn
Hoe laat ontbijt jij?quote:Op zondag 27 januari 2013 01:29 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ja mijn ontbijt tijden verschillen wat van de jouwe waarschijnlijk
Wat een bitch zeg. Lig je zo lekker te slapen, moet je het bed uit om te gaan pissen. Of erger nog...quote:Op zondag 27 januari 2013 01:31 schreef Boterbartje het volgende:
MIJN MOEDER
komt mij warme chocolade melk brengen op mijn kamer
Hehe nee, ik vroeg voor de gein of ze meenam, en ze nam nog mee ookquote:Op zondag 27 januari 2013 01:33 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Wat een bitch zeg. Lig je zo lekker te slapen, moet je het bed uit om te gaan pissen. Of erger nog...
Bekend probleem wel.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:34 schreef Aurelius. het volgende:
Het probleem met chocopops is, als ik eenmaal begin kan ik niet stoppen
Oh dus je bent pas net een paar uurtjes wakker, mja dan heb je inderdaad andere ontbijttijden dan ik.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:33 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Dat ligt eraan
Ik was om 7 uur wakker dus dit is dan mijn lunch
wel versneld?quote:Op zondag 27 januari 2013 01:36 schreef Tchock het volgende:
42 minuten hoorcollege nog en dan mag ik slapen. Ik pak er eens drank bij
I was just kidding man. Wordt me iets te choco hier.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hehe nee, ik vroeg voor de gein of ze meenam, en ze nam nog mee ook
jij slaapt van 8-17 ofzo?quote:Op zondag 27 januari 2013 01:34 schreef Aurelius. het volgende:
Het probleem met chocopops is, als ik eenmaal begin kan ik niet stoppen.
quote:Op zondag 27 januari 2013 01:37 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
I was just kidding man. Wordt me iets te choco hier.
Spellingtechnisch moet dat aan elkaar geschreven worden maar het ziet er wel gek uit! Maar geen klinkerbotsing niets.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:36 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Oh dus je bent pas net een paar uurtjes wakker, mja dan heb je inderdaad andere ontbijttijden dan ik.
Soms wel, vooral tijdens tentamenperiodesquote:
Wat duurt dat retelang zeg bij de UvA. Verlies keer op keer mijn concentratie. En dan kan je nog een saaie treffen ook.quote:
Aantekeningen van iemand anders lezen vind ik enorm irritant. Dit duurt wel lang, maar is wel grondig. En ik heb nog een paar dagen dus tijd zat voorlopig.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:41 schreef Boterbartje het volgende:
Waarom niet iemand de aantekening hoorcolleges vragen en dat in half uur doorwerken? Alles terugkijken neemt zoveel tijd in he?
Het hoogtepunt van je zaterdagnacht, het woord ontbijttijden.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Spellingtechnisch moet dat aan elkaar geschreven worden maar het ziet er wel gek uit! Maar geen klinkerbotsing niets.
Mijn WTF moment van de dag!
Wat is mijn leven triest, een spelling en ik word opgewonden en pies mezelf onder als een jonge puppie
Verbanden knul, daar gaat het om. Hoogleraar kan dat soms zo brengen dat je het beter begrijpt.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:41 schreef Boterbartje het volgende:
Waarom niet iemand de aantekening hoorcolleges vragen en dat in half uur doorwerken? Alles terugkijken neemt zoveel tijd in he?
joa ik ook maar die paar uur die je wint kun je weer slapen of gamenquote:Op zondag 27 januari 2013 01:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aantekeningen van iemand anders lezen vind ik enorm irritant. Dit duurt wel lang, maar is wel grondig. En ik heb nog een paar dagen dus tijd zat voorlopig.
Dat heb ik ook, als je die andere helft maar goed begrijptquote:Op zondag 27 januari 2013 01:42 schreef Ayca het volgende:
Iemand anders aantekeningen overnemen werkt bij mij nooit echt... helft van wat er staat begrijp ik dan niet
Triest nietwaar?quote:Op zondag 27 januari 2013 01:42 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Het hoogtepunt van je zaterdagnacht, het woord ontbijttijden.
true, gewoon opletten tijden hoorcolleges of zelf die verbanden leggenquote:Op zondag 27 januari 2013 01:42 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Verbanden knul, daar gaat het om. Hoogleraar kan dat soms zo brengen dat je het beter begrijpt.
Het antwoord is a: de rode banaanquote:Op zondag 27 januari 2013 01:47 schreef Tchock het volgende:
Om ook nog maar een inhoudelijke vraag te stellen: als twee Amerikanen ruzie hebben over het eigendom van een huis in Frankrijk, is volgens Brussel I art. 22 lid 1 de Franse rechter bevoegd. Is de Amerikaanse dat dan ook nog? En als het gaat om twee Duitsers, dus inwoners van een land aangesloten bij Brussel I?
Ja volgens mij is dat ook nog zoquote:Op zondag 27 januari 2013 01:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik heb trouwens nog een bijdrage in de categorie "stomme kutrekenopleiding"
Ik vertelde mijn cijfer voor Juridische Vaardigheden 1 aan een vriend. "Ja ja. Je krijgt dus eigenlijk studiepunten voor huiswerk maken ?"
Ik denk dat het F isquote:Op zondag 27 januari 2013 01:49 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Het antwoord is a: de rode banaan
Moet je even wat arresten met bijbehorend commentaar analyseren, vervolgens een noot tikken en dan zit het er wel weer op. Bij ons was het voldoende of niet. Geen cijfer.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja volgens mij is dat ook nog zo
Krijg aankomend semester ook academische vaardigheden.. gaat over hoe je dingen moet opzoeken enzo
Apart dat je dat nu pas krijgt, zou je onderhand toch wel een beetje moeten weten lijkt mij.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Krijg aankomend semester ook academische vaardigheden.. gaat over hoe je dingen moet opzoeken enzo
Onderschat dat vak niet, het is extreem nuttig en als je er met de pet naar gooit krijg je er later spijt van. *ervaring*quote:Op zondag 27 januari 2013 01:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Niet hetzelfde. Ik heb o.a. een paper moeten schrijven en een casus uitwerken.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon toepassen van het territorialiteitsbeginsel?quote:Op zondag 27 januari 2013 01:47 schreef Tchock het volgende:
Om ook nog maar een inhoudelijke vraag te stellen: als twee Amerikanen ruzie hebben over het eigendom van een huis in Frankrijk, is volgens Brussel I art. 22 lid 1 de Franse rechter bevoegd. Is de Amerikaanse dat dan ook nog? En als het gaat om twee Duitsers, dus inwoners van een land aangesloten bij Brussel I?
eerstejaars?quote:Op zondag 27 januari 2013 01:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Apart dat je dat nu pas krijgt, zou je onderhand toch wel een beetje moeten weten lijkt mij.
Terretorialiteitsbeginsel ziet alleen op nationaal recht, Brussel I is een Europeesrechtelijke verordeningquote:Op zondag 27 januari 2013 01:52 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon toepassen van het territorialiteitsbeginsel?
Het aanknopingspunt ter bepaling van het toepasselijke recht is het land waar iemand zich bevindt, of waar het betrokken voorwerp is of waar de handeling wordt verricht.
Joa ik ga het wel doen. Aanwezigheidsplicht en alles. Moet zelfs 2 werkstukken maken last ik in de mailquote:Op zondag 27 januari 2013 01:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onderschat dat vak niet, het is extreem nuttig en als je er met de pet naar gooit krijg je er later spijt van. *ervaring*
Ja tof hequote:
Gehaald, maar niet met een cijfer om de krant te bellen. Een 6, baalde er wel van want ik dacht dat ik het echt heel goed had gedaan. Volgende keer beterquote:Op zondag 27 januari 2013 02:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hoe was je tentamen nou gegaan ?
Maar toch gehaald. Ik begrijp je reactie maar je hebt hem toch.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:05 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ja tof he
[..]
Gehaald, maar niet met een cijfer om de krant te bellen. Een 6, baalde er wel van want ik dacht dat ik het echt heel goed had gedaan. Volgende keer beter.
Je lijkt Ties wel.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:05 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ja tof he
[..]
Gehaald, maar niet met een cijfer om de krant te bellen. Een 6, baalde er wel van want ik dacht dat ik het echt heel goed had gedaan. Volgende keer beter.
Ik ken het gevoelquote:Op zondag 27 januari 2013 02:09 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Je lijkt Ties wel.
Gehaald = gehaald.
Ik doelde meer op het ontevreden zijn met het binnenhalen van studiepunten.quote:
+1 hebben is hebben.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:10 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het ontevreden zijn met het binnenhalen van studiepunten.
Dankjequote:Op zondag 27 januari 2013 02:04 schreef NotGuilty het volgende:
Hahahah wat heb ik gelachen om dat topic in KLB![]()
Tchock
Natuurlijk. However at the end of the day.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:14 schreef _Rooos_ het volgende:
Een 6 halen terwijl je veel hoger had verwacht is best wel vervelend. Het gaat niet om de studiepunten, je wil gewoon een mooi resultaat.
Je moet er dan nog minstens 210 dus geen sterallures krijgenquote:Op zondag 27 januari 2013 02:14 schreef NotGuilty het volgende:
Als ik strafrecht haal heb ik de helft (30) van de studiepunten binnen. Gaat best hard eigenlijk.
43 hier nu.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:14 schreef NotGuilty het volgende:
Als ik strafrecht haal heb ik de helft (30) van de studiepunten binnen. Gaat best hard eigenlijk.
Als het een vak is waar je moeite mee had kan je er blij mee zijn, maar ik dacht echt dat ik het heel goed had gedaan. Dus ik schrok van die 6, het is een beetje zo een gevoel van: 'quote:Op zondag 27 januari 2013 02:14 schreef _Rooos_ het volgende:
Een 6 halen terwijl je veel hoger had verwacht is best wel vervelend. Het gaat niet om de studiepunten, je wil gewoon een mooi resultaat.
quote:Op zondag 27 januari 2013 02:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moet er dan nog minstens 210 dus geen sterallures krijgen
Wooot. Jij wint, gaat wel lekker dusquote:
Heb dat dit jaar al bij 2 vakken gehad, precies hetzelfde gevoelquote:Op zondag 27 januari 2013 02:16 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Als het een vak is waar je moeite mee had kan je er blij mee zijn, maar ik dacht echt dat ik het heel goed had gedaan. Dus ik schrok van die 6, het is een beetje zo een gevoel van: 'Ik dacht dat ik goed zat maar die 5 stond blijkbaar ook al om de hoek te gluren"
Verkeerde inschatting van mezelf. Minder FOK!en en meer lezen dus
Heb je die al terug?quote:Op zondag 27 januari 2013 02:17 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Heb dat dit jaar al bij 2 vakken gehad, precies hetzelfde gevoel
ook twee 6'en, waarvan ik er 1 herkanst heb
Over het algemeen zeker niet waard.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:18 schreef Ayca het volgende:
Iemand van jullie de slimstuderen van strafrecht? Is het het waard?
Ik voorspel een 8 of een 9.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:20 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Nee de 31ste, spannend nog eventjes dus
Welk jaar zit je ?quote:Op zondag 27 januari 2013 02:18 schreef Ayca het volgende:
Is ook zo, als het lager is dan je had verwacht is het sowieso kut, hoe hoog het cijfer ook is. En andersom ook, als je een 4 verwacht en het is een 6 ben je er opeens vet blij mee.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:16 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Als het een vak is waar je moeite mee had kan je er blij mee zijn, maar ik dacht echt dat ik het heel goed had gedaan. Dus ik schrok van die 6, het is een beetje zo een gevoel van: 'Ik dacht dat ik goed zat maar die 5 stond blijkbaar ook al om de hoek te gluren"
Verkeerde inschatting van mezelf. Minder FOK!en en meer lezen dus
Ik heb ze, geen idee waarom want ben niet van plan om ze te gebruiken. Ik was vorig blok en het blok daarvoor helemaal niet tevreden. Vol met onjuiste informatie en de meest idiote ingewikkelde zinnen.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:18 schreef Ayca het volgende:
Ging het goed? Bij ons waren de herkansingen veel moeilijker dan de gewone tentamensquote:Op zondag 27 januari 2013 02:20 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Nee de 31ste, spannend nog eventjes dus
Hou opquote:Op zondag 27 januari 2013 02:20 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Ik voorspel een 8 of een 9.
Met die vieze bonus van je.
rationele verwachtingtheoriequote:Op zondag 27 januari 2013 02:20 schreef _Rooos_ het volgende:
wacht is het sowieso kut, hoe hoog het cijfer ook is. En andersom ook, als je een 4 verwacht en het is een 6 ben je er opeens vet
Totale verwondering kan ook. Ik had mijn casus echt heel goed uitgewerkt : 7.5 de daarop gebaseerde notitie had ik echt heel snel in elkaar gedraaid: 8.5 en prima werk, uitstekend. WTF.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:20 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Is ook zo, als het lager is dan je had verwacht is het sowieso kut, hoe hoog het cijfer ook is. En andersom ook, als je een 4 verwacht en het is een 6 ben je er opeens vet blij mee.
Mkay..quote:Op zondag 27 januari 2013 02:21 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik heb ze, geen idee waarom want ben niet van plan om ze te gebruiken. Ik was vorig blok en het blok daarvoor helemaal niet tevreden. Vol met onjuiste informatie en de meest idiote ingewikkelde zinnen.
Ja precies, dat had ik bij privaatrecht. Ik moest nog net niet huilen na dat tentamen en had toen opeens een 7.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:20 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Is ook zo, als het lager is dan je had verwacht is het sowieso kut, hoe hoog het cijfer ook is. En andersom ook, als je een 4 verwacht en het is een 6 ben je er opeens vet blij mee.
Had best een goed gevoel over toen ik hem net gemaakt had, bepaalde vragen wist ik helemaal zeker.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:21 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ging het goed? Bij ons waren de herkansingen veel moeilijker dan de gewone tentamens
Ik heb een samenvatting geschreven van Inleiding Strafrecht aan de OU. Ik had een 8. Kan natuurlijk geen uitspraken doen in hoeverre de stof aansluit maar je mag hem best hebben.quote:
Haha, ja dat zie je dan niet aankomen inderdaad.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Totale verwondering kan ook. Ik had mijn casus echt heel goed uitgewerkt : 7.5 de daarop gebaseerde notitie had ik echt heel snel in elkaar gedraaid: 8.5 en prima werk, uitstekend. WTF.
Gaat een stuk langzamer dan gepland, maar ik vind het wel leuk.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:23 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ja precies, dat had ik bij privaatrecht. Ik moest nog net niet huilen na dat tentamen en had toen opeens een 7.
Hoe gaat het met je boeken lezen? Lukt het een beetje?
Oh graagquote:Op zondag 27 januari 2013 02:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb een samenvatting geschreven van Inleiding Strafrecht aan de OU. Ik had een 8. Kan natuurlijk geen uitspraken doen in hoeverre de stof aansluit maar je mag hem best hebben.
Nog een paar dagenquote:Op zondag 27 januari 2013 02:23 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Had best een goed gevoel over toen ik hem net gemaakt had, bepaalde vragen wist ik helemaal zeker.
Maargoed na de eerste kans had ik er ook voldoende vertouwen in
Dit is T to the Ies. Word.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:29 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Nog een paar dagen![]()
Van wie ben jij trouwens een nieuwe kloon?![]()
Raad maarquote:Op zondag 27 januari 2013 02:29 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Nog een paar dagen![]()
Van wie ben jij trouwens een nieuwe kloon?![]()
Nee hoor, hij was er daarna nog vet lang.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:31 schreef _Rooos_ het volgende:
Voordat je reageert
Ties is vies.
Is het jullie ook opgevallen dat Ties zich weg heeft laten pesten, sinds dit er in staat heeft ie zich niet meer laten zien.
Even met maharbal praten.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:31 schreef _Rooos_ het volgende:
Voordat je reageert
Ties is vies.
Is het jullie ook opgevallen dat Ties zich weg heeft laten pesten, sinds dit er in staat heeft ie zich niet meer laten zien.
Wellicht is het een aanrader om over te gaan op SkyDrive. 2GB meer ruimte, betere apps op win 8, iOS en android en erg gebruiksvriendelijk. Tevens te koppelen aan je mail.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik kom er even op terug. Staat ergens op Dropbox. Deze week snel genoeg ?
Ik hoorde uit betrouwbare bron dat hij zich een tijdje terugtrok omdat hij erg met zichzelf in de knoop zat, tijd voor bezinning enzoquote:Op zondag 27 januari 2013 02:31 schreef _Rooos_ het volgende:
Voordat je reageert
Ties is vies.
Iedere Fokker is altijd al teruggetrokken. Zolderkamer remember?quote:Op zondag 27 januari 2013 02:33 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ik hoorde uit betrouwbare bron dat hij zich een tijdje terugtrok omdat hij erg met zichzelf in de knoop zat
Je bent nog niet serieus bezig met leren hč. Ik tik net whiskey 12 om.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:32 schreef Tchock het volgende:
Jezus. Ik ben een eeuwigheid bezig met een onbegrijpelijke zin snappen in een arrest, denk ik het eindelijk te weten, sla het volgende arrest open, wordt het voorgaande arrest daar gewoon kraakhelder in samengevat
quote:Op zondag 27 januari 2013 02:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wellicht is het een aanrader om over te gaan op SkyDrive. 2GB meer ruimte, betere apps op win 8, iOS en android en erg gebruiksvriendelijk. Tevens te koppelen aan je mail.
Ik heb een glas heerlijke cognac staan, maar ik leer nog steeds ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je bent nog niet serieus bezig met leren hč. Ik tik net whiskey 12 om.
Na 12 whiskey de tel nog niet kwijt zijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik moet ook nog 4 hoofdstukken lezen vannacht.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hij bedoelt gewoon 4 whisky maar hij kan niet meer typen na vier whiskyquote:Op zondag 27 januari 2013 02:35 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Na 12 whiskey de tel nog niet kwijt zijn.
Daarom tikt hij ze ook omquote:Op zondag 27 januari 2013 02:35 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Na 12 whiskey de tel nog niet kwijt zijn.
quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 02:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij bedoelt gewoon 4 whisky maar hij kan niet meer typen na vier whisky
Toevallig, ik ookquote:Op zondag 27 januari 2013 02:36 schreef Aurelius. het volgende:
Ik ben hoorcollegesheets van de UvA aan het doornemen, ook best bijzonder
Heul niet T.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij bedoelt gewoon 4 whisky maar hij kan niet meer typen na vier whisky
Wat had je nou eerst, Rectum Kraamvogelaris ofzo?quote:Op zondag 27 januari 2013 02:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nog zo'n romein. Mijn kloon wordt Herpes_Genitalis.
Nope, ik wacht tot ik de simcity servers in kan.. drukte (het is nu natuurlijk ochtend in the states)quote:
Rectum Kraanvoglum inderdaadquote:Op zondag 27 januari 2013 02:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat had je nou eerst, Rectum Kraamvogelaris ofzo?
Je bedoelt dat je hallucineert?quote:Op zondag 27 januari 2013 02:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik ontdek zojuist toetsen van caramel in Jack Daniel's.
Oja en deze is ook van mij natuurlijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nope, ik wacht tot ik de simcity servers in kan.. drukte (het is nu natuurlijk ochtend in the states)
Ik heb 1 kloon en dat is Microsoft_surface
oja ooit nog eens de kloon oorsmeer gehad
Jack en ik gaan way back. Zoals die keer dat hotelpersoneel mij moest weerhouden met de auto naar huis te gaan. Wat jullie daarbij verder moeten weten is het volgende:quote:Op zondag 27 januari 2013 02:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je hallucineert?Ik heb hier al sinds mijn achttiende verjaardag een flesje Jack staan dat ik maar niet leeg krijg, wat is dat spul vies
Ik heb er zelfs een keer Grog mee gemaakt toen ik een paar dagen heel erge koorts had en toen was het nog gruwelijk vies
quote:Op zondag 27 januari 2013 02:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jack en ik gaan way back. Zoals die keer dat hotelpersoneel mij moest weerhouden met de auto naar huis te gaan. Wat jullie daarbij verder moeten weten is het volgende:
1. Het is de enige keer dat ik overwogen heb met drank te gaan rijden.
2. Ik had toen geen rijbewijs.
3. Ik had toen geen auto
Ik had echt die video willen zien. Mensen hebben mij echt fysiek tegengehouden. En ik was gewoon met de metro.quote:
Proestquote:Op zondag 27 januari 2013 02:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik had echt die video willen zien. Mensen hebben mij echt fysiek tegengehouden. En ik was gewoon met de metro.
Gezond dat. Ik heb vrienden gebeld die niets met dat feestje te maken hadden, mensen van het feestje niets laten horen en toen bij nog een derde op de bank ingestort nadat ik gesmeekt had of ik bij haar kon slapen omdat ik niet meer naar huis konquote:Op zondag 27 januari 2013 02:49 schreef Aurelius. het volgende:
Ik ben ook een keer weggelopen en ergens in slaap gevallen, alleen was het niet ergens thuis maar buiten in de sneeuw
quote:Op zondag 27 januari 2013 02:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik had echt die video willen zien. Mensen hebben mij echt fysiek tegengehouden. En ik was gewoon met de metro.
quote:Op zondag 27 januari 2013 02:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jack en ik gaan way back. Zoals die keer dat hotelpersoneel mij moest weerhouden met de auto naar huis te gaan. Wat jullie daarbij verder moeten weten is het volgende:
1. Het is de enige keer dat ik overwogen heb met drank te gaan rijden.
2. Ik had toen geen rijbewijs.
3. Ik had toen geen auto
Ik weet oprecht niet hoe ik toen thuis gekomen ben, de dag dat ik wakker werd (helemaal trillend van de kou in bed) stond mijn fiets aan de andere kant van de stad.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar vertel meer, waarom leef je nog?
Hoe weet je dan dat je in de sneeuw hebt geslapenquote:Op zondag 27 januari 2013 02:52 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ik weet oprecht niet hoe ik toen thuis gekomen ben, de dag dat ik wakker werd (helemaal trillend van de kou in bed) stond mijn fiets aan de andere kant van de stad.
Soms denk ik dat ik door een politie auto ofzo ben thuisgebracht, het blijft een mysterie
Flamingos! Boston Legalquote:Op zondag 27 januari 2013 02:42 schreef Septimius_Severus het volgende:
[..]
Oja en deze is ook van mij natuurlijk.
gr. gr.
Ik heb nieuwe foto van mezelf in flamingo pak btw
Omdat ik 2 keer wakker werd en het me kon herinneren, 1 keer in de sneeuw en toen een groot gat en toen was ik thuisquote:Op zondag 27 januari 2013 02:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat je in de sneeuw hebt geslapen
Zo gaan mensen dood manquote:Op zondag 27 januari 2013 02:53 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Omdat ik 2 keer wakker werd en het me kon herinneren, 1 keer in de sneeuw en toen een groot gat en toen was ik thuis
Wat had je die avond gedronken dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 02:57 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ik drink sindsdien ook alleen nog bier op feestjes
Niets mis mee.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:57 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ik drink sindsdien ook alleen nog bier op feestjes
Dingen uit een veldflesje van iemandquote:Op zondag 27 januari 2013 02:58 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Wat had je die avond gedronken dan?
Dat is nooit een goed plan inderdaad.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:59 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Dingen uit een veldflesje van iemand![]()
Dan weet je dat het misgaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |