I kid. Ik probeer even wat ellende in vijf whiskey op te lossen dus enig vervelend gedrag zij vooraf verontschuldigd.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zal zelf een TT in elkaar flansen zoals Pax ooit deed. Beter idee no?218 is nog sneller dan het licht dicht gegaan
En moeilijk he, usernames goed typen
Xbox! Van Microsoft!!quote:
T'is thatquote:Op zondag 27 januari 2013 00:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
I kid. Ik probeer even wat ellende in vijf whiskey op te lossen dus enig vervelend gedrag zij vooraf verontschuldigd.
En dat toffe Microsoft van Bartje wil het ons vervolgens door de strot douwen ter faveure van MSN. Het moet niet gekker worden heur!quote:Op zondag 27 januari 2013 00:57 schreef Tchock het volgende:
Wat is Skype toch een aidsprogramma zeg teringchristus vies stuk gezwel op het lichaam dat mijn computer is
Dat is correct opgemerkt. Heel erg.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:57 schreef Aurelius. het volgende:
Tchock ik merk op dat je enigzins gefrustreerd bent vandaag
WHISKY IS ZONDER Equote:Op zondag 27 januari 2013 00:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
I kid. Ik probeer even wat ellende in vijf whiskey op te lossen dus enig vervelend gedrag zij vooraf verontschuldigd.
sexchat lukt niet?quote:Op zondag 27 januari 2013 00:57 schreef Tchock het volgende:
Wat is Skype toch een aidsprogramma zeg teringchristus vies stuk gezwel op het lichaam dat mijn computer is
quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:57 schreef Aurelius. het volgende:
Heeft dit toevallig te maken met dat je vriendin gister in slaap viel?
'whiskey' is een Amerikaans woord dat gebruikt wordt voor Amerikaase drank die ze ook wel pusvocht noemen (Jack enzo), Schotse (en dus goede (en dus die Glenfiddich die jij drinkt)) is zonder e. Dat is wat Yreal bedoelt.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hahahquote:Op zondag 27 januari 2013 00:57 schreef Aurelius. het volgende:
Tchock ik merk op dat je enigzins gefrustreerd bent vandaag
Heeft dit toevallig te maken met dat je vriendin gister in slaap viel?
Skype!! van Microsoft!!quote:Op zondag 27 januari 2013 00:57 schreef Tchock het volgende:
het begin ook?quote:Op zondag 27 januari 2013 01:00 schreef Bananenman het volgende:
Yreal je mag in je handjes knijpen dat Tchock je komt redden in dat Groupontopic want man, wat krijg jij een hoop onzin uit je toetsenbord
Want twee chatclients naast elkaar draaien is wenselijk voor een bedrijf?quote:Op zondag 27 januari 2013 00:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En dat toffe Microsoft van Bartje wil het ons vervolgens door de strot douwen ter faveure van MSN. Het moet niet gekker worden heur!![]()
Nouja, dat vind ik niet erg, maar er zitten wat dingen in die nergens op slaanquote:Op zondag 27 januari 2013 00:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En dat toffe Microsoft van Bartje wil het ons vervolgens door de strot douwen ter faveure van MSN. Het moet niet gekker worden heur!![]()
Ligt eraan. Men hanteert over het algemeen whisky voor europese wisky zoals ierse en schotse terwijl voor amerikaanse whiskey meestal wel een -e wordt gebruiktquote:
Geen enkel probleem, hebben we allemaal last van denk ik zo. Ik studeer me ook de vinkentering, terwijl ik de laatste dagen niet vooruit te branden was. En dan te bedenken dat ik over een paar uur alweer in de bus richting Arnhem zit, wordt kort nachtje.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
HahahNee
Het is gewoon een combinatie van weinig slaap, veel studeren en stress over de tentamens. Ik word wel vaker vervelend op dit soort tijdstippen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |