Yes.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
contracten zal wel over rechtshandelingen gaan?
Morgen 15.00 opstaan om 23.00 weer naar bedquote:
Ik was vandaag net op tijd wakker om nog boodschappen te doenquote:Op zondag 27 januari 2013 01:19 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Morgen 15.00 opstaan om 23.00 weer naar bed![]()
Pluk de dag.
] Op zondag 27 januari 2013 01:20 schreef Tchock het volgende:quote:[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img[quote]
quote:Calvados is een alcoholische drank gemaakt van appels en/of peren
Deze man wordt serieus nog steeds in verschillende Islamitische kringen aanbeden, dan krijg ik de rillingen over mijn nek. Hufter.quote:
inglorious basterdsquote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 01:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zelfs appel spel je nog verkeerd.
Dat klinkt niet echt positief.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Redelijk. Nu aangeschoten en dat helpt.
Ayca inc.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:22 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Deze man wordt serieus nog steeds in verschillende Islamitische kringen aanbeden, dan krijg ik de rillingen over mijn nek. Hufter.
Hoezo dat dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 01:22 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Deze man wordt serieus nog steeds in verschillende Islamitische kringen aanbeden, dan krijg ik de rillingen over mijn nek. Hufter.
top spulquote:Op zondag 27 januari 2013 01:23 schreef Boterbartje het volgende:
Is chivas regal goed te drinken? Staat nog een flesje van chivasregal12
Van wat ik begrijp is het geen wereldklasse, maar wel een van de lekkerste betaalbare blends. Laat weten wat je er van vindt want ik heb ook nog een dicht flesje.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:23 schreef Boterbartje het volgende:
chivas is top manquote:Op zondag 27 januari 2013 01:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van wat ik begrijp is het geen wereldklasse, maar wel een van de lekkerste betaalbare blends. Laat weten wat je er van vindt want ik heb ook nog een dicht flesje.
Prima. Bij twijfel: cola.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:23 schreef Boterbartje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |