Het antwoord is a: de rode banaanquote:Op zondag 27 januari 2013 01:47 schreef Tchock het volgende:
Om ook nog maar een inhoudelijke vraag te stellen: als twee Amerikanen ruzie hebben over het eigendom van een huis in Frankrijk, is volgens Brussel I art. 22 lid 1 de Franse rechter bevoegd. Is de Amerikaanse dat dan ook nog? En als het gaat om twee Duitsers, dus inwoners van een land aangesloten bij Brussel I?
Ja volgens mij is dat ook nog zoquote:Op zondag 27 januari 2013 01:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik heb trouwens nog een bijdrage in de categorie "stomme kutrekenopleiding"
Ik vertelde mijn cijfer voor Juridische Vaardigheden 1 aan een vriend. "Ja ja. Je krijgt dus eigenlijk studiepunten voor huiswerk maken ?"
Ik denk dat het F isquote:Op zondag 27 januari 2013 01:49 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Het antwoord is a: de rode banaan
Moet je even wat arresten met bijbehorend commentaar analyseren, vervolgens een noot tikken en dan zit het er wel weer op. Bij ons was het voldoende of niet. Geen cijfer.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja volgens mij is dat ook nog zo
Krijg aankomend semester ook academische vaardigheden.. gaat over hoe je dingen moet opzoeken enzo
Apart dat je dat nu pas krijgt, zou je onderhand toch wel een beetje moeten weten lijkt mij.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Krijg aankomend semester ook academische vaardigheden.. gaat over hoe je dingen moet opzoeken enzo
Onderschat dat vak niet, het is extreem nuttig en als je er met de pet naar gooit krijg je er later spijt van. *ervaring*quote:Op zondag 27 januari 2013 01:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Niet hetzelfde. Ik heb o.a. een paper moeten schrijven en een casus uitwerken.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon toepassen van het territorialiteitsbeginsel?quote:Op zondag 27 januari 2013 01:47 schreef Tchock het volgende:
Om ook nog maar een inhoudelijke vraag te stellen: als twee Amerikanen ruzie hebben over het eigendom van een huis in Frankrijk, is volgens Brussel I art. 22 lid 1 de Franse rechter bevoegd. Is de Amerikaanse dat dan ook nog? En als het gaat om twee Duitsers, dus inwoners van een land aangesloten bij Brussel I?
eerstejaars?quote:Op zondag 27 januari 2013 01:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Apart dat je dat nu pas krijgt, zou je onderhand toch wel een beetje moeten weten lijkt mij.
Terretorialiteitsbeginsel ziet alleen op nationaal recht, Brussel I is een Europeesrechtelijke verordeningquote:Op zondag 27 januari 2013 01:52 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon toepassen van het territorialiteitsbeginsel?
Het aanknopingspunt ter bepaling van het toepasselijke recht is het land waar iemand zich bevindt, of waar het betrokken voorwerp is of waar de handeling wordt verricht.
Joa ik ga het wel doen. Aanwezigheidsplicht en alles. Moet zelfs 2 werkstukken maken last ik in de mailquote:Op zondag 27 januari 2013 01:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onderschat dat vak niet, het is extreem nuttig en als je er met de pet naar gooit krijg je er later spijt van. *ervaring*
Ja tof hequote:
Gehaald, maar niet met een cijfer om de krant te bellen. Een 6, baalde er wel van want ik dacht dat ik het echt heel goed had gedaan. Volgende keer beterquote:Op zondag 27 januari 2013 02:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hoe was je tentamen nou gegaan ?
Maar toch gehaald. Ik begrijp je reactie maar je hebt hem toch.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:05 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ja tof he
[..]
Gehaald, maar niet met een cijfer om de krant te bellen. Een 6, baalde er wel van want ik dacht dat ik het echt heel goed had gedaan. Volgende keer beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |