Ik heb ze, geen idee waarom want ben niet van plan om ze te gebruiken. Ik was vorig blok en het blok daarvoor helemaal niet tevreden. Vol met onjuiste informatie en de meest idiote ingewikkelde zinnen.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:18 schreef Ayca het volgende:
Iemand van jullie de slimstuderen van strafrecht? Is het het waard?
Ging het goed? Bij ons waren de herkansingen veel moeilijker dan de gewone tentamensquote:Op zondag 27 januari 2013 02:20 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Nee de 31ste, spannend nog eventjes dus
Hou opquote:Op zondag 27 januari 2013 02:20 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Ik voorspel een 8 of een 9.
Met die vieze bonus van je.
rationele verwachtingtheoriequote:Op zondag 27 januari 2013 02:20 schreef _Rooos_ het volgende:
wacht is het sowieso kut, hoe hoog het cijfer ook is. En andersom ook, als je een 4 verwacht en het is een 6 ben je er opeens vet
Totale verwondering kan ook. Ik had mijn casus echt heel goed uitgewerkt : 7.5 de daarop gebaseerde notitie had ik echt heel snel in elkaar gedraaid: 8.5 en prima werk, uitstekend. WTF.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:20 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Is ook zo, als het lager is dan je had verwacht is het sowieso kut, hoe hoog het cijfer ook is. En andersom ook, als je een 4 verwacht en het is een 6 ben je er opeens vet blij mee.
Mkay..quote:Op zondag 27 januari 2013 02:21 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik heb ze, geen idee waarom want ben niet van plan om ze te gebruiken. Ik was vorig blok en het blok daarvoor helemaal niet tevreden. Vol met onjuiste informatie en de meest idiote ingewikkelde zinnen.
Ja precies, dat had ik bij privaatrecht. Ik moest nog net niet huilen na dat tentamen en had toen opeens een 7.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:20 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Is ook zo, als het lager is dan je had verwacht is het sowieso kut, hoe hoog het cijfer ook is. En andersom ook, als je een 4 verwacht en het is een 6 ben je er opeens vet blij mee.
Had best een goed gevoel over toen ik hem net gemaakt had, bepaalde vragen wist ik helemaal zeker.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:21 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ging het goed? Bij ons waren de herkansingen veel moeilijker dan de gewone tentamens
Ik heb een samenvatting geschreven van Inleiding Strafrecht aan de OU. Ik had een 8. Kan natuurlijk geen uitspraken doen in hoeverre de stof aansluit maar je mag hem best hebben.quote:
Haha, ja dat zie je dan niet aankomen inderdaad.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Totale verwondering kan ook. Ik had mijn casus echt heel goed uitgewerkt : 7.5 de daarop gebaseerde notitie had ik echt heel snel in elkaar gedraaid: 8.5 en prima werk, uitstekend. WTF.
Gaat een stuk langzamer dan gepland, maar ik vind het wel leuk.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:23 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ja precies, dat had ik bij privaatrecht. Ik moest nog net niet huilen na dat tentamen en had toen opeens een 7.
Hoe gaat het met je boeken lezen? Lukt het een beetje?
Oh graagquote:Op zondag 27 januari 2013 02:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb een samenvatting geschreven van Inleiding Strafrecht aan de OU. Ik had een 8. Kan natuurlijk geen uitspraken doen in hoeverre de stof aansluit maar je mag hem best hebben.
Nog een paar dagenquote:Op zondag 27 januari 2013 02:23 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Had best een goed gevoel over toen ik hem net gemaakt had, bepaalde vragen wist ik helemaal zeker.
Maargoed na de eerste kans had ik er ook voldoende vertouwen in
Dit is T to the Ies. Word.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:29 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Nog een paar dagen![]()
Van wie ben jij trouwens een nieuwe kloon?![]()
Raad maarquote:Op zondag 27 januari 2013 02:29 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Nog een paar dagen![]()
Van wie ben jij trouwens een nieuwe kloon?![]()
Nee hoor, hij was er daarna nog vet lang.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:31 schreef _Rooos_ het volgende:
Voordat je reageert
Ties is vies.
Is het jullie ook opgevallen dat Ties zich weg heeft laten pesten, sinds dit er in staat heeft ie zich niet meer laten zien.
Even met maharbal praten.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:31 schreef _Rooos_ het volgende:
Voordat je reageert
Ties is vies.
Is het jullie ook opgevallen dat Ties zich weg heeft laten pesten, sinds dit er in staat heeft ie zich niet meer laten zien.
Wellicht is het een aanrader om over te gaan op SkyDrive. 2GB meer ruimte, betere apps op win 8, iOS en android en erg gebruiksvriendelijk. Tevens te koppelen aan je mail.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik kom er even op terug. Staat ergens op Dropbox. Deze week snel genoeg ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |