Ah tsjookkel boiiii was me voorquote:Op zondag 27 januari 2013 00:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
'whiskey' is een Amerikaans woord dat gebruikt wordt voor Amerikaase drank die ze ook wel pusvocht noemen (Jack enzo), Schotse (en dus goede (en dus die Glenfiddich die jij drinkt)) is zonder e. Dat is wat Yreal bedoelt.
Bovenstaande is niet waar edit wacht ik kan niet lezen is wel waar.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ligt eraan. Men hanteert over het algemeen whisky voor europese wisky zoals ierse en schotse terwijl voor amerikaanse whiskey meestal wel een -e wordt gebruikt
Amerikaanse is bochtquote:Op zondag 27 januari 2013 01:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ligt eraan. Men hanteert over het algemeen whisky voor europese wisky zoals ierse en schotse terwijl voor amerikaanse whiskey meestal wel een -e wordt gebruikt
Bedankt voor je uitleg. En effet nip ik van een glas pusvocht as we type.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
'whiskey' is een Amerikaans woord dat gebruikt wordt voor Amerikaase drank die ze ook wel pusvocht noemen (Jack enzo), Schotse (en dus goede (en dus die Glenfiddich die jij drinkt)) is zonder e. Dat is wat Yreal bedoelt.
kusje erop.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
HahahNee
Het is gewoon een combinatie van weinig slaap, veel studeren en stress over de tentamens. Ik word wel vaker vervelend op dit soort tijdstippen.
Zal je hard schreeuwen voor onze helden.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:03 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Geen enkel probleem, hebben we allemaal last van denk ik zo. Ik studeer me ook de vinkentering, terwijl ik de laatste dagen niet vooruit te branden was. En dan te bedenken dat ik over een paar uur alweer in de bus richting Arnhem zit, wordt kort nachtje.
Dat wordt echt een eitje. Als je kijkt naar het gemak waarmee Ajax combineert en hoe makkelijk het de laatste tijd voor praktisch elke club is om door Vitesse-verdediging heen te lopenquote:Op zondag 27 januari 2013 01:03 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Geen enkel probleem, hebben we allemaal last van denk ik zo. Ik studeer me ook de vinkentering, terwijl ik de laatste dagen niet vooruit te branden was. En dan te bedenken dat ik over een paar uur alweer in de bus richting Arnhem zit, wordt kort nachtje.
Hey Bruce !quote:Op zondag 27 januari 2013 01:05 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Kloterige half 1 wedstrijden, zijn toch geen tijden.
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee, De E maakt het verschil tussen troep en top
Haha, spuit elfquote:Op zondag 27 januari 2013 01:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zal wel wat kosten, maar iets wat men al sinds het begin der tijden gewend is weggooien ipv iets wat niet in de schaduw kan staan qua functionaliteit (skype = bellen, chatten is secundair. msn = chatten, rest is secundair) is toch best /fail wat mij betreft. Then again: n=1, msn heb ik al jaren niet meer opgestart en skype is hendig als je familie over de wereld hebt zitten en zo gratisch belt. Want gratisch = goedquote:Op zondag 27 januari 2013 01:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Want twee chatclients naast elkaar draaien is wenselijk voor een bedrijf?
Chat functionaliteit zal vast wel weer aangepast worden, maar 2 clients draaien is onzin. Daarbij is MSN opgedoopt naar WLM en wordt nu dus samengevoegd met skype. Moet prima kunnen. Daarbij is skype een prachtig programma wat nog iets moet worden bijgewerkt.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Haha, spuit elf
[..]
Zal wel wat kosten, maar iets wat men al sinds het begin der tijden gewend is weggooien ipv iets wat niet in de schaduw kan staan qua functionaliteit (skype = bellen, chatten is secundair. msn = chatten, rest is secundair) is toch best /fail wat mij betreft. Then again: n=1, msn heb ik al jaren niet meer opgestart en skype is hendig als je familie over de wereld hebt zitten en zo gratisch belt. Want gratisch = goed
Ik heb zeer ambivalente gevoelens jegens jou. Ik word gestoord van die Redmond-pavlov van je maar ik zou graag een avond gaan zuipen met je.quote:
As always.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zal je hard schreeuwen voor onze helden.
Ach beter dan half vijf, nu kan ik morgen avond nog even studeren voor tentamen.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:05 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Kloterige half 1 wedstrijden, zijn toch geen tijden.
Tja wellicht wordt het net als Utrecht uit, kansen zijn geen garantie voor goals.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat wordt echt een eitje. Als je kijkt naar het gemak waarmee Ajax combineert en hoe makkelijk het de laatste tijd voor praktisch elke club is om door Vitesse-verdediging heen te lopen
Ah dat klinkt tof!quote:Op zondag 27 januari 2013 01:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb zeer ambivalente gevoelens jegens jou. Ik word gestoord van die Redmond-pavlov van je maar ik zou graag een avond gaan zuipen met je.
Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens. Hier is 'ie met vlagen schijtirritant maar ik weet dat dat niet echt is en bier verbroedert sowieso.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb zeer ambivalente gevoelens jegens jou. Ik word gestoord van die Redmond-pavlov van je maar ik zou graag een avond gaan zuipen met je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |