3 dubbel falenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:37 schreef Joosie200 het volgende:
Lololo, topicreeks te hoog opgehoogd. Excusi
Al het begin is moeilijk als je nou nooit de kans krijgt. Alhoewel, waar is Paxcon, de lapo hunter?quote:
Maar je had niet eens de lapoquote:Op zondag 27 januari 2013 00:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Al het begin is moeilijk als je nou nooit de kans krijgt. Alhoewel, waar is Paxcon, de lapo hunter?
Zit je nou weer een artikel te bedenkenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:41 schreef Tchock het volgende:
1. LaPostelen is een verwerpelijke bezigheid. Ga ergens anders kleuteren.
2. Kelderluik is al geweest (volgens mij zelfs van mij)
3. Topicnummers worden al opgehoogd, dat staat heel duidelijk bij het aanmaken van een topic
4. Nee, het maakt niet uit hoe veel mensen dat al gezegd hadden
5. Ik zou toch weg gaan? Ohja.
Je wordt vanzelf Lapo. En anders gewoon zorgen dat je het snelste post. Dit is irritant.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ach, try before you die: lapo voor zijn op Fok!
jemig man, lekker boeiend?quote:Op zondag 27 januari 2013 00:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je wordt vanzelf Lapo. En anders gewoon zorgen dat je het snelste post. Dit is irritant.
Als ik zie dat iemand anders sneller poste, probeerde ik altijd het snelst een nieuw topic aan te maken. Krijg je die übervervelende tekst te lezen 'het nummer is al opgehoogd' Sterf, jij mededeling die ik niet wil lezen!quote:Op zondag 27 januari 2013 00:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je wordt vanzelf Lapo. En anders gewoon zorgen dat je het snelste post. Dit is irritant.
Zal zelf een TT in elkaar flansen zoals Pax ooit deed. Beter idee no?quote:
I kid. Ik probeer even wat ellende in vijf whiskey op te lossen dus enig vervelend gedrag zij vooraf verontschuldigd.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zal zelf een TT in elkaar flansen zoals Pax ooit deed. Beter idee no?218 is nog sneller dan het licht dicht gegaan
En moeilijk he, usernames goed typen
Xbox! Van Microsoft!!quote:
T'is thatquote:Op zondag 27 januari 2013 00:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
I kid. Ik probeer even wat ellende in vijf whiskey op te lossen dus enig vervelend gedrag zij vooraf verontschuldigd.
En dat toffe Microsoft van Bartje wil het ons vervolgens door de strot douwen ter faveure van MSN. Het moet niet gekker worden heur!quote:Op zondag 27 januari 2013 00:57 schreef Tchock het volgende:
Wat is Skype toch een aidsprogramma zeg teringchristus vies stuk gezwel op het lichaam dat mijn computer is
Dat is correct opgemerkt. Heel erg.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:57 schreef Aurelius. het volgende:
Tchock ik merk op dat je enigzins gefrustreerd bent vandaag
WHISKY IS ZONDER Equote:Op zondag 27 januari 2013 00:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
I kid. Ik probeer even wat ellende in vijf whiskey op te lossen dus enig vervelend gedrag zij vooraf verontschuldigd.
sexchat lukt niet?quote:Op zondag 27 januari 2013 00:57 schreef Tchock het volgende:
Wat is Skype toch een aidsprogramma zeg teringchristus vies stuk gezwel op het lichaam dat mijn computer is
quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:57 schreef Aurelius. het volgende:
Heeft dit toevallig te maken met dat je vriendin gister in slaap viel?
'whiskey' is een Amerikaans woord dat gebruikt wordt voor Amerikaase drank die ze ook wel pusvocht noemen (Jack enzo), Schotse (en dus goede (en dus die Glenfiddich die jij drinkt)) is zonder e. Dat is wat Yreal bedoelt.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |