Leonidas.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:25 schreef Yreal het volgende:
Ik trek even een ballentines open en pak er bon bons bij
Oké, dát is pas vies. Dat komt ook echt in plastic flesjes somsquote:Op zondag 27 januari 2013 01:25 schreef Yreal het volgende:
Ik trek even een ballentines open en pak er bon bons bij
Deze is dus ook dichtquote:Op zondag 27 januari 2013 01:24 schreef Tchock het volgende:
n wereldklasse, maar wel een van de lekkerste betaalbare blends. Laat weten wat je er van vindt want ik heb ook nog een dicht flesje.
Dat is onwaar wat je nu zegt, je hebt ook hele lekkere blends.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het blijft een blend en dus per definitie iets minder dan een single malt.
Duurderquote:
prima zuip spulquote:Op zondag 27 januari 2013 01:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké, dát is pas vies. Dat komt ook echt in plastic flesjes soms
Ja fucking 30 euro per kilo ofzo in de winkel?quote:
Ietsje minder zei ik, kan nog steeds heel lekker zijnquote:Op zondag 27 januari 2013 01:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat is onwaar wat je nu zegt, je hebt ook hele lekkere blends.
Dat heb ik vanochtend ook gegeten. Goed ontbijt is dat wel.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:26 schreef Aurelius. het volgende:
Ik ben nu aan de chocopops met melk, hoor ik er dan ook bij?
Nee maar ik bedoel dat een blend lekkerder kan zijn dan een bepaalde single malt. Derhalve is jouw stelling foutiefquote:Op zondag 27 januari 2013 01:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ietsje minder zei ik, kan nog steeds heel lekker zijn
Kan me niet voorstellen dat lurken tof kan zijnquote:
Ja mijn ontbijt tijden verschillen wat van de jouwe waarschijnlijkquote:Op zondag 27 januari 2013 01:28 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Dat heb ik vanochtend ook gegeten. Goed ontbijt is dat wel.
Steekwoorden :quote:Op zondag 27 januari 2013 01:27 schreef Aurelius. het volgende:
Het is net een pavlov reactie, je hoeft maar iets turks/islam gerelateerd te noemen en het komt kijken!
Uiteraard. Je kijkt dagen en dagen achtereen mee maar er kan geen post vanaf tot op een zaterdagnacht om half 2 je naam genoemd wordtquote:
Immer.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:26 schreef Aurelius. het volgende:
Ik ben nu aan de chocopops met melk, hoor ik er dan ook bij?
Geheel toevallig.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uiteraard. Je kijkt dagen en dagen achtereen mee maar er kan geen post vanaf tot op een zaterdagnacht om half 2 je naam genoemd wordt
Je vergeet: "die vieze stinkkoerden"quote:Op zondag 27 januari 2013 01:29 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Steekwoorden :
Öcalan
PKK
Armeense genocide
Grijze wolven
Snel op de teentjes getrapt. Zien we wel vaker, cultuur eigen denk.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:27 schreef Aurelius. het volgende:
Het is net een pavlov reactie, je hoeft maar iets turks/islam gerelateerd te noemen en het komt kijken!
Hehe.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uiteraard. Je kijkt dagen en dagen achtereen mee maar er kan geen post vanaf tot op een zaterdagnacht om half 2 je naam genoemd wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |