Geef volgende keer aan dat je hem wilde makenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:08 schreef Toverheks het volgende:
echt, elke keer, echt elke keer zit PULLUP in mijn vaarwater
Hij rijdt je eerder in de wielen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:08 schreef Toverheks het volgende:
als een Lul op een drumstelquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Lullen is met 3 L's
Maar dat slaat verder nergens op.
quote:
Haha, ja overkomt iedereen wel eens. Kut hè.quote:
Tuurlijk ken ik die. Is toch gangbaar dacht ik? Verder nog:quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:15 schreef Toverheks het volgende:
die uitdrukking kennen jullie toch wel???? echt ga me nu niet wijsmaken er nooit van gehoord te hebben...............
Het slaat als een lul op een drumstel, vraag me niet waarom haha
Een kut op een tam tamquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik die. Is toch gangbaar dacht ik? Verder nog:
Als een tang op een varken
Als kut op Dirk
En er zullen er vast nog wel (veel) meer in de omloop zijn......
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:08 schreef Toverheks het volgende:
En daar weet jij alles van.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
terug lezen is een Pre in deze SC
quote:
Oooo hou op, wat lekker!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:24 schreef tonja het volgende:
ik ga een tosti maken met pindakaas, knoflook, cayennepeper, ui en djintan ofzo denk ik.
wat is djintan???? de rest weet ik maar of het lekker is???quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:24 schreef tonja het volgende:
ik ga een tosti maken met pindakaas, knoflook, cayennepeper, ui en djintan ofzo denk ik.
gemalen komijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat is djintan???? de rest weet ik maar of het lekker is???
hele dag?????jij bent niet goed, heb wel wat anders te doenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:24 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ja ik log net in, jij zit er al de hele dag
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hele dag?????jij bent niet goed, heb wel wat anders te doenwas vanmorgen er ff en vanavond maar als jij dat de hele dag noemt hahaha
CU Benquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:26 schreef BendeBielzen het volgende:
Ik ga weer ff Far Cry 3 spelenLatersssss
maar stalk je me???? daar ben ik niet zo van gediend, van Stalkersquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar stalk je me???? daar ben ik niet zo van gediend, van Stalkers
speelse Bende
moet je emmertjequote:
Je voelt je weer belangrijk zeker.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet je emmertjeanders wordt het zo een bende en gaat het zo zuur hier ruiken
kruip maar lekker je bed in als je je niet zo lekker voelt, beterschap
huhquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:29 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Je voelt je weer belangrijk zeker.
Gaat het een beetje Hex? Nog niet open of het niveau zakt al zie ik...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoeveel tabbladen heb je nu open?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gaat het een beetje Hex? Nog niet open of het niveau zakt al zie ik...
ik ookquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ok, ga ik weer wat anders doen..
Ik ook, even danquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ok, ga ik weer wat anders doen..
Heel goed, merciquote:
Net verkochtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kunnen we hier wel weer een extra fietsje kwijt.
Dat is mooi, dat gewicht red ik nog net nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb me vandaag weer de tering gesport. Met een beetje mazzel ben ik morgen weer onder de 80 kilo
Ik moet ook weer beginnenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb me vandaag weer de tering gesport. Met een beetje mazzel ben ik morgen weer onder de 80 kilo
Morgen zondag, het woord zegt het al, dan mag je zondigen, niks doen en lekker een bak bami panjanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat had ik vandaag, was echt lekker.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Morgen zondag, het woord zegt het al, dan mag je zondigen, niks doen en lekker een bak bami panjan
Te veel koolhydratenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Morgen zondag, het woord zegt het al, dan mag je zondigen, niks doen en lekker een bak bami panjan
Ik heb er nu wel trek in, ..... ma ja die Chinees is natuurlijk al weer dicht, die partypooperquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:41 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Dat had ik vandaag, was echt lekker.
Een parallel universumquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:45 schreef MichieldeR het volgende:
Wel leuk dat alles wat wij zeggen ergens anders herhaald wordt.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:45 schreef MichieldeR het volgende:
Wel leuk dat alles wat wij zeggen ergens anders herhaald wordt.
Oh dattequote:
Ik schat zomaar in dat er een soort meta-chat bestaat met allerlei mensen zonder eigen ideeen die nu onze interessante zaterdagavondbabbel lopen na te praten.quote:
Die Nederlandse vrouwen vallen me wat tegenquote:
Okeeeeeeej,quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik schat zomaar in dat er een soort meta-chat bestaat met allerlei mensen zonder eigen ideeen die nu onze interessante zaterdagavondbabbel lopen na te praten.
Ja, maar ik vind die rokjes altijd zo tofquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Die Nederlandse vrouwen vallen me wat tegen![]()
NIET DAT IK ER VEEL VAN VERWACHTTE MAAR TOCH ...
Nu is de verwarring compleetquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind die rokjes altijd zo tof
Zonder Venus vind ik weinig aan het vrouwentennis.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind die rokjes altijd zo tof
Zou die kunnen schaatsen, die big mamaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zonder Venus vind ik weinig aan het vrouwentennis.
Ze zou een aardige slag kunnen makenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Zou die kunnen schaatsen, die big mama
ow, shit Venus, ik zat met Serena, met d'r dikke hol, in mijn hoofdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zou een aardige slag kunnen maken
[ afbeelding ]
beter zo dan met je hoofd in dr dikke hol hequote:Op zondag 27 januari 2013 00:03 schreef Jian het volgende:
[..]
ow, shit Venus, ik zat met Serena, met d'r dikke hol, in mijn hoofd
Lekker veilig avant la lettrequote:Op zondag 27 januari 2013 00:03 schreef pullup het volgende:
Mij is altijd onduidelijk waarom die ex-sporters telkens gevraagd worden voor het co-commentaar.
Ik in eerste instantie ook omdat die is uitgevallen met die verstuikte enkelquote:Op zondag 27 januari 2013 00:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, alhoewel er natuurlijk zijn die het wel kunnen. Zo kon Ria Visser het wel, maar waarom Anni Friesinger er nu vaak in gebrekkig Nederlands zit te wauwelen begrijp ik ook niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:03 schreef pullup het volgende:
Mij is altijd onduidelijk waarom die ex-sporters telkens gevraagd worden voor het co-commentaar.
Nah, Serena heeft ook te korte pootjes om te schaatsen. Venus vind ik toch wel een prachtige atlete, een roofdier op de baan.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Eens en ook Wennemars weet eigenlijk weinig toe te voegen eigenlijk. ik vond hem als sporter in als zijn gespeelde naïviteit nog wel aardig maar dit is mij teveel een woordenbrij.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, alhoewel er natuurlijk zijn die het wel kunnen. Zo kon Ria Visser het wel, maar waarom Anni Friesinger er nu vaak in gebrekkig Nederlands zit te wauwelen begrijp ik ook niet.
lijkt me geen prettige ervaring inderdaadquote:Op zondag 27 januari 2013 00:05 schreef gomi het volgende:
[..]
beter zo dan met je hoofd in dr dikke hol he
de tering, daar word je toch bang vanquote:Op zondag 27 januari 2013 00:08 schreef Jian het volgende:
[..]
lijkt me geen prettige ervaring inderdaad![]()
[ afbeelding ]
ze moeten die uren toch vullen he en over schaatsen valt niet zoveel zinnigs te vertellenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Eens en ook Wennemars weet eigenlijk weinig toe te voegen eigenlijk. ik vond hem als sporter in als zijn gespeelde naïviteit nog wel aardig maar dit is mij teveel een woordenbrij.
Zoiets ja en als Erben slim is dan heeft hij in zijn contract laten zetten dat hij zijn salaris per woord krijgtquote:Op zondag 27 januari 2013 00:10 schreef gomi het volgende:
[..]
ze moeten die uren toch vullen he en over schaatsen valt niet zoveel zinnigs te vertellen
Dan had de NOS beter Ids Postma kunnen nemen, dat had ze heel veel geld gescheeld.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Zoiets ja en als Erben slim is dan heeft hij in zijn contract laten zetten dat hij zijn salaris per woord krijgt
idd, snap nu ook waarom hij zo een haast heeft als hij spreekt. erben verdient nu gewoon 3x zoveel asl in zijn beste jaren als schaatserquote:Op zondag 27 januari 2013 00:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Zoiets ja en als Erben slim is dan heeft hij in zijn contract laten zetten dat hij zijn salaris per woord krijgt
Zie je vaak bij fanatieke sporters die er om één of andere reden plotseling mee (moeten) stoppen.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja echt ... en geloof me, als die stopt met tennissen is ze binnen het jaar echt zoiets, hè
[ afbeelding ]
Ids en Anni samen, scheelt ook weer in de reiskostenvergoedingquote:Op zondag 27 januari 2013 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan had de NOS beter Ids Postma kunnen nemen, dat had ze heel veel geld gescheeld.
Dan komen ze op de tractor.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Ids en Anni samen, scheelt ook weer in de reiskostenvergoeding
ja, maar die Serena heeft echt aanleg hoor. Ik denk ook dat moeders vreemd is geweest met de melkboer want Venus lijkt helemaal niet op 'rquote:Op zondag 27 januari 2013 00:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Zie je vaak met fanatieke sporters die er om één of andere reden plotseling mee (moeten) stoppen.
Daar heb je een punt want pappie was helemaal niet zo breed.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:20 schreef Jian het volgende:
[..]
ja, maar die Serena heeft echt aanleg hoor. Ik denk ook dat moeders vreemd is geweest met de melkboer want Venus lijkt helemaal niet op 'r
Venus lijkt op haar vader.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:20 schreef Jian het volgende:
[..]
ja, maar die Serena heeft echt aanleg hoor. Ik denk ook dat moeders vreemd is geweest met de melkboer want Venus lijkt helemaal niet op 'r
Ja joh, dat weet ik allemaal niet hoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Zit je nu met mensen van een andere chat te kleppen ?quote:Op zondag 27 januari 2013 00:23 schreef tonja het volgende:
ff wachten verkeerde quote...
Ja joh, dat weet ik allemaal niet hoor.
Nee ik ben aan het herstellen van een tosti met knoflook, ui, komijn, kerrie, cayennepeper en kaasquote:Op zondag 27 januari 2013 00:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit je nu met mensen van een andere chat te kleppen ?
Nee, nee, je hebt zeker geld gekregen van de melkboer om je bek te houdenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja joh, dat weet ik allemaal niet hoor.
Ssssssssssssst!quote:Op zondag 27 januari 2013 00:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, nee, je hebt zeker geld gekregen van de melkboer om je bek te houden
quote:
Mja goed.. ik kan dan ook lang niet tippen aan HDNGMW , BendeBielzen,tonja, van Barneveld en Stompequote:
de onthullingen van bendebielzen zijn riooljournalistiek, waarschijnlijk het enige wat hij gezien heeft daar .. het rioolquote:Op zondag 27 januari 2013 03:15 schreef kukelesoantje het volgende:
Na de onthulling van BendeBielzen, zal de naam ZOA nooit meer hetzelfde klinken
De namen Hitler en Stalin worden niet helemaal gewaardeert op Fokquote:Op zondag 27 januari 2013 03:35 schreef kukelesoantje het volgende:
Je kan het gewoon hier neer zetten hoor, ben niet zo gecharmeerd van ongewenste DM.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fawlty Towers' te racistisch voor BBCTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op zondag 27 januari 2013 08:02 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fawlty Towers' te racistisch voor BBC
mag dit dan ook niet meer???? wat een onzin, het was de tijd waarin erom gelachen werd, en nog vind ik het hilarisch............OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Denk dat er mensen zijn die er zich aan storen, heb ook geen ideequote:Op zondag 27 januari 2013 08:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mag dit dan ook niet meer???? wat een onzin, het was de tijd waarin erom gelachen werd, en nog vind ik het hilarisch............
zo kan je op alle eitjes zout leggen, de 1 stoort zich daaraan, de andere weer hier aan, maar het is ook het tijdsbeeld, weet nog Archie Bunker, die had het over negers hier en negers daar, maar in die tijd kon dat gewoon, als er op tv iets was dat je je kind best een tik mocht geven bij de opvoeding hoorde je er niemand over, nu mag je alleen nog je vinger opsteken naar je kind en een gesprek met hem/haar aangaan van een half uur.quote:Op zondag 27 januari 2013 08:47 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Denk dat er mensen zijn die er zich aan storen, heb ook geen idee
oh Ja hier nog ff foto van mijn kast met beeldjes van Boeddha en Ganeshaquote:Op zondag 27 januari 2013 10:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo kan je op alle eitjes zout leggen, de 1 stoort zich daaraan, de andere weer hier aan, maar het is ook het tijdsbeeld, weet nog Archie Bunker, die had het over negers hier en negers daar, maar in die tijd kon dat gewoon, als er op tv iets was dat je je kind best een tik mocht geven bij de opvoeding hoorde je er niemand over, nu mag je alleen nog je vinger opsteken naar je kind en een gesprek met hem/haar aangaan van een half uur.
Die kijken op dit moment Ajax denkquote:
Gert stoort zich er aan iig en ene ZOAquote:Op zondag 27 januari 2013 08:47 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Denk dat er mensen zijn die er zich aan storen, heb ook geen idee
Leuk, ik kan de meeste niet heel goed zien, beetje te klein, maar ik zie links achteraan een Thaise Sukhothai, hetgeen ik een mooie uiting vind,ik zie wat dikke Chinese geluksboeddha's geloof ik, heel eigenlijk is dat geen echte boeddha, maar een uiting van de boeddhistische zenmeester Poe tai ho Sangh, hij staat wel voor geluk en fortuin. Ganesha's, leuk. Als je op zo'n markt bent, en je ziet een oudere bijv. 2e hands Ganesha met meer hoofden, vijf is mooi, 7 is top, deze zijn gewoonlijk afkomstig uit het gebied Bhutan Tibet Nepal, hoe meer hoofden hoe meer kracht, je ziet ze niet zo veel maar ze zijn geliefd bij verzamelaars, ook de exemplaren met de Mahabharata in de hand en helemaal als Ganesha daarin schrijft met de afgebroken slagtand, doen het goed bij verzamelaars En geen exemplaren met 2 slagtanden in huis nemen, hè, die deugen nietquote:Op zondag 27 januari 2013 10:38 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
oh Ja hier nog ff foto van mijn kast met beeldjes van Boeddha en Ganesha
alhoewel ie niet in Amsterdam geboren was;quote:Op zondag 27 januari 2013 13:17 schreef Toverheks het volgende:
Voor de Amsterdammers onder ons, Fabiola is overleden, kennen we deze al de rijdende rechter met haar/hem roze pluutje
Nee hoor, ik vind Fawlty Tower's geweldig. Waar Gert zich allemaal aan stoort weet ik nietquote:Op zondag 27 januari 2013 13:40 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Gert stoort zich er aan iig en ene ZOA
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:05 schreef ZOA het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind Fawlty Tower's geweldig. Waar Gert zich allemaal aan stoort weet ik niet
Duitsland staat in de krant, maar bij mijn weten kwam hij uit Belgiequote:Op zondag 27 januari 2013 14:02 schreef Jian het volgende:
[..]
alhoewel ie niet in Amsterdam geboren was;
kkkssssttttttquote:
Klopt, hij is opgegroeid in de buurt van Antwerpen, maar hij is wel degelijk geboren in Duitslandquote:Op zondag 27 januari 2013 14:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Duitsland staat in de krant, maar bij mijn weten kwam hij uit Belgie
leukquote:Op zondag 27 januari 2013 10:38 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
oh Ja hier nog ff foto van mijn kast met beeldjes van Boeddha en Ganesha
[ afbeelding ]
Is maar gedeelte heb ook plank met die beeldjes en aan de muur nog houtsnijwerk.
Dat heb je als je en dochter hebt die rommelmarkten afstruind, en leuke dingetjes vind.
En als ze er geen plek meer voor heeft gaat het naar moeders.
Pas geleden heeft ze een zilvere liggende Ganesha gevonden, gekocht voor 25 euro, en op internet verkopen ze die voor over de honderd euro. Maar die verkoopt ze niet. Maar heb zelf ook leuke dingen gekocht op pasar malam's.
Ik zie het verband nietquote:Op zondag 27 januari 2013 14:10 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]Ik zou het kunnen rapporteren want het gaat ook over dat mannetje met dat zwarte snorretje maar ik heet geen ZOA
?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:17 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ga dan maar met je barbies spelen... kssssstttt
okequote:Op zondag 27 januari 2013 14:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Klopt, hij is opgegroeid in de buurt van Antwerpen, maar hij is wel degelijk geboren in Duitsland
doe tig dingen tegelijk, mijn arabiertje staat steeds voor me neus, kijk AJAX, zit op me laptop en ondertussen speel ik nog met stapelblokken op de grondquote:Op zondag 27 januari 2013 14:16 schreef Margo37 het volgende:
Jij leest ook van onder naar boven he Heks
Nee, en hoe vind je steeds die Vitesse Fan in beeld, die huilde bij het 2e doelpunt van Vitesse en het 3e doelpunt was ie niet meer te houdenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:20 schreef Jian het volgende:
Bijna afgelopen nog 3 min extra, gaat m niet meer worden
haaaknaalden en peuters is geen goed ideequote:Op zondag 27 januari 2013 14:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe tig dingen tegelijk, mijn arabiertje staat steeds voor me neus, kijk AJAX, zit op me laptop en ondertussen speel ik nog met stapelblokken op de grondvalt me mee dat ik nog geen randje ondertussen aan het haken ben
vanavond weer rust in de tent, volgens mij is het hier een speelgoedwinkel geworden, wat kan die meid er een troep van maken
ze kan nergens bij Zoa, als er eentje een mien kut is ben ik het welquote:Op zondag 27 januari 2013 14:21 schreef ZOA het volgende:
[..]
haaaknaalden en peuters is geen goed idee
De wraak van Theo, kut, maar ook wel mooiquote:Op zondag 27 januari 2013 14:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee, en hoe vind je steeds die Vitesse Fan in beeld, die huilde bij het 2e doelpunt van Vitesse en het 3e doelpunt was ie niet meer te houden
niks moois aan, gewoon kut met peren, wat een domme wedstrijd en de Jong had nog best een kans, ik ga ff heel hard huilenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:23 schreef Jian het volgende:
[..]
De wraak van Theo, kut, maar ook wel mooi
Nou dat weer .. alles buiten de grachtengordel is 'boeren'quote:Op zondag 27 januari 2013 14:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze kan nergens bij Zoa, als er eentje een mien kut is ben ik het wel
nou ga weer met de blokken hier verderAJAX is afgelopen, ja ja die boeren vieren feest
![]()
Die was toch bij de rijdende rechter, iets met een bootje?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:17 schreef Toverheks het volgende:
Voor de Amsterdammers onder ons, Fabiola is overleden, kennen we deze al de rijdende rechter met haar/hem roze pluutje
vroeger liep Fabiola vaak over de Dam, hoge platauzolen en helemaal gewikkeld in roze en zilverpapier en opgemaakt ala Mathilde Willink
voor wie niet weet wie Mathilde was, een Zeuwse die naar Amsterdam kwam, trouwde met Karel Willink ( de schilder) en de rest kun je eens google, mooi verhaal, al eindigt het niet zo mooi voor Mathilde, er werd gefluisterd dat ze drugs later vervoerde in haar Fong Leng jurken
Hitler: The Rise of Evilquote:Op zondag 27 januari 2013 15:25 schreef Gert het volgende:
Aanrader: Zero Dark Thirty
Gedetailleerde verfilming van de zoektocht, voorbereiding en uitvoering van de eliminatie van Bin Laden.
Van de maker van "The Hurt Locker", Kathryn Bigelow.
De film verhitte de gemoederen in de VS nogal, mede door de uitgebreide aandacht voor de harde ondervragingstechnieken die de CIA gebruikt / volgens de film zou gebruiken. Belanghebbenden proberen de waarheidsgetrouwheid van de film in twijfel te trekken, maar de director lijkt haar research-zaakjes uitstekend in orde te hebben.
Echt heel mooi die boeddha, zulke grote heb ik niet, in Blijdorp als je naar binnen gaat bij olifanten verblijf, staat een mooie grote Ganesha achter glas, mijn dochter is zich gaan verdiepen in figuren, ook indonesiche, die zal jou verhaal interessant vinden.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Leuk, ik kan de meeste niet heel goed zien, beetje te klein, maar ik zie links achteraan een Thaise Sukhothai, hetgeen ik een mooie uiting vind,ik zie wat dikke Chinese geluksboeddha's geloof ik, heel eigenlijk is dat geen echte boeddha, maar een uiting van de boeddhistische zenmeester Poe tai ho Sangh, hij staat wel voor geluk en fortuin. Ganesha's, leuk. Als je op zo'n markt bent, en je ziet een oudere bijv. 2e hands Ganesha met meer hoofden, vijf is mooi, 7 is top, deze zijn gewoonlijk afkomstig uit het gebied Bhutan Tibet Nepal, hoe meer hoofden hoe meer kracht, je ziet ze niet zo veel maar ze zijn geliefd bij verzamelaars, ook de exemplaren met de Mahabharata in de hand en helemaal als Ganesha daarin schrijft met de afgebroken slagtand, doen het goed bij verzamelaars En geen exemplaren met 2 slagtanden in huis nemen, hè, die deugen niet![]()
Hieronder één van mijn favoriete boeddha's , Amida of Amitabha, de boeddha van de ondergaande zon en de verlosser van lijden,. Deze is van brons en 1 meter hoog.
[ afbeelding ]
Wat toevallig zeg, dat je na de edit van gisteren nu wéér over Hitler begint.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:30 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Hitler: The Rise of Evil
Hitler: The Rise of Evil is een TV-miniserie uit 2003 over de opkomst van Adolf Hitler. De film wordt vooral getoond vanuit het oogpunt van Ernst Hanfstaengl en zijn bijdrage aan Hitlers opkomst. Een ander belangrijk personage is Fritz Gerlich, een Duitse journalist die zich vrijwel vanaf het begin verzet tegen Adolf Hitler en de NSDAP, en hier uiteindelijk met zijn leven voor betaalt.
Aan het begin en einde van de film verschijnt het volgende citaat van Edmund Burke:
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Is ook het kijken waard!
Steken is my middlenamequote:Op zondag 27 januari 2013 15:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat toevallig zeg, dat je na de edit van gisteren nu wéér over Hitler begint.
En nog wel vanwege een 10 jaar oude serie.
Wordt op zijn waarde geschat hoor.
Ja, die uitzending moet je even terug kijken, echt je gaat gestrekt, wat een mallotenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:04 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die was toch bij de rijdende rechter, iets met een bootje?
Niet goed voor je breiwerk, krijg je ladders in je te breien trui.quote:
Het enige wat ik kan breien is bruine truienquote:Op zondag 27 januari 2013 16:05 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Niet goed voor je breiwerk, krijg je ladders in je te breien trui.
Pak 'm Ben, Gert is een echte forum-tenderfoot, die heb je met een paar scherpe posten zo op z'n rugquote:
Die eventuele poging is dan over minimaal 48 uur en duurt maar héél even.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Pak 'm Ben, Gert is een echte forum-tenderfoot, die heb je met een paar scherpe posten zo op z'n rug
Ondanks de 0-0 vond ik Feyenoord sterk spelen. Ik gaf ze op voorhand niet veel kans tegen Twente. Het wordt alleen tijd dat ze die Immers eens gaan inlichten waar dat doel nu precies voor dient.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Die eventuele poging is dan over minimaal 48 uur en duurt maar héél even.![]()
En dat kut psv is vanmiddag de lachende derde.
Bakkal liep vaak de kantjes eraf, maar scoorde wel op de juiste momenten. Immers is een sleurende zenuwpees met iets te weinig talent, helaas. Had gehoopt dat hij nog een stap kon maken, maar hij slaagt er niet in om Feyenoord echt iets extra's te geven. Op de goede plek staan kan hij wel, maar daarna houdt het op.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Ondanks de 0-0 vond ik Feyenoord sterk spelen. Ik gaf ze op voorhand niet veel kans tegen Twente. Het wordt alleen tijd dat ze die Immers eens gaan inlichten waar dat doel nu precies voor dient.
Dat zijn de supporters van Mali op weg naar een wedstrijd in de Africa Cupquote:Op zondag 27 januari 2013 17:23 schreef Gert het volgende:
Wow
Openbaar vervoer in Mali:
[ afbeelding ]
En dan klagen wij over de Fyra.
Allang gezien.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:25 schreef Gert het volgende:
Aanrader: Zero Dark Thirty
Gedetailleerde verfilming van de zoektocht, voorbereiding en uitvoering van de eliminatie van Bin Laden.
Van de maker van "The Hurt Locker", Kathryn Bigelow.
De film verhitte de gemoederen in de VS nogal, mede door de uitgebreide aandacht voor de harde ondervragingstechnieken die de CIA gebruikt / volgens de film zou gebruiken. Belanghebbenden proberen de waarheidsgetrouwheid van de film in twijfel te trekken, maar de director lijkt haar research-zaakjes uitstekend in orde te hebben.
Die staat hier ook op het download lijstje.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:23 schreef Copycat het volgende:
Ik ga dinsdag naar The Master. Eerst een hapje eten in het restaurant en dan de trap op naar de bioscoop waar de film nog persoonlijk wordt geïntroduceerd. Zonder popcorn.
Philip Seymour Hoffman
De Africa Cup is in Zuid-Afrika hè? Dat is dan 8.772 km, 122 uur, volgens de routeplanner.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:04 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dat zijn de supporters van Mali op weg naar een wedstrijd in de Africa Cup
Ghana - Mali 1-0 werd het...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Ssstt, dit is rls en het reallife is daar onderdeel van, dus alle ellende van de Wereld mogen hier postvatten!quote:Op zondag 27 januari 2013 18:38 schreef Copycat het volgende:
Laten we nu niet net doen alsof dit niet sinds jaar en dag elk weekend wel ergens gebeurt.
Toen ik nog in Groningen woonde was het eigenlijk ieder weekend raak met massale vechtpartijen in de Poelestraat.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:38 schreef Copycat het volgende:
Laten we nu niet net doen alsof dit niet sinds jaar en dag elk weekend wel ergens gebeurt.
Toen 2 weken geleden de Oscarnominaties op tv waren heb ik ze gelijk allemaal opgeschreven.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Die staat hier ook op het download lijstje.![]()
Coos heeft 'm al gezien.
Daarom. Nu zijn er beelden van zinloos geweld en is het opeens stukken erger. Tot er volgende week weer een potvis strandt.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Toen ik nog in Groningen woonde was het eigenlijk ieder weekend raak met massale vechtpartijen in de Poelestraat.
Precies!!quote:Op zondag 27 januari 2013 18:38 schreef Copycat het volgende:
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:38 schreef Copycat het volgende:
Neenee, rls sc algemene chat zit veel verder weg..quote:Op zondag 27 januari 2013 18:42 schreef Copycat het volgende:
En ik zeg waar precies dat je het in deze algemene slowchat daar niet over mag hebben?
Ik ben ook wel eens op mijn oog geslagen in Eindhoven. Omdat ik negatief reageerde op een racistische opmerking. En toen sloeg een groepje Marokkanen die de woorden- en vuistenwisseling had gehoord mijn belager op zijn bek.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Morgen komt het OM weer met nieuwe beelden van een vechtpartij in Eindhoven, kunnen we het daar weer gezellig de hele week over hebben.
Ooit, ooit, zal ook jij FOK! doorgronden. Als FOK! tenminste nog zo lang bestaat.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:46 schreef 5thencounter het volgende:
Neenee, rls sc algemene chat zit veel verder weg..
General Chat
Jaja, nou weet ik het wel...quote:Op zondag 27 januari 2013 18:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ooit, ooit, zal ook jij FOK! doorgronden. Als FOK! tenminste nog zo lang bestaat.
Dat betwijfel ik dus.quote:
Wordt jij nou niet moe van jezelf?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neenee, rls sc algemene chat zit veel verder weg..
General Chat
You get what you give.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:50 schreef 5thencounter het volgende:
Klopt, het afzeiken van posters is jou ook niet vreemd, je doet het alleen iets beter....
Ben is blijkbaar geband. Ikke teruglezen en niks snappen.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:51 schreef Coos het volgende:
En ik zie dat Ben de B en Tonja ook weer terug zijn. Goeie vakantie gehad??
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben is blijkbaar geband. Ikke teruglezen en niks snappen.
Hij was een beetje aangebakken terug gekomen blijkbaarquote:
Ja, dat weet ik dus ook niet. Een weggehaalde post, iets over een miniserie over de opkomst van Hitler en dawast.quote:
Las wel iets over Hitler maar dat kan bij onze Gauleiter uit Den Haag niet de reden zijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij was een beetje aangebakken terug gekomen blijkbaar
Daar verbaasde ik me ook al overquote:Op zondag 27 januari 2013 18:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Las wel iets over Hitler maar dat kan bij onze Gauleiter uit Den Haag niet de reden zijn.
Ik ook niet, daarom FB.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:52 schreef Copycat het volgende:
Ben is blijkbaar geband. Ikke teruglezen en niks snappen.
Smakelijk Coos, ik eet snert.quote:
Nou vroeg hij er wel een beetje om natuurlijk en overmorgen is hij er weerquote:
quote:
Bijna hetzelfde. Jij ook smakelijk eten.quote:
Jij ook smakelijk en vaseline in de aanslag?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik begin net aan m'n kip met boontjes. Pittig
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:03 schreef Coos het volgende:
O, we gaan allemaal eten.![]()
Iedereen dan een smakelijke voortzetting.![]()
Wat te denken van GS en de andere bruine Blogs.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:02 schreef Copycat het volgende:
Boerenkool hier.
En zo komt mijn dvd-vriend en beginnen we aan The Killing, dus ik ga maar eens wat opruimen.
Oh, lees net dat de 'nieuwe' mishandeling hier wel door vooral Noord-Arikanen is gepleegd. Ik gok op twintig topics in NWS.
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij ook smakelijk en vasaline in de aanslag?
Da's zeg maar voor na het eten en wat dan volgt na het verteringsproces. Hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:04 schreef Copycat het volgende:
Vaseline? Wil ik weten wat er met die kip gaat gebeuren?
Da's van later zorg.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Da's zeg maar voor na het eten en wat dan volgt na het verteringsproces. Hoe moeilijk kan het zijn.![]()
Ik vond de impliciete veronderstelling van Cc logischer.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Da's zeg maar voor na het eten en wat dan volgt na het verteringsproces. Hoe moeilijk kan het zijn.![]()
Ik ook niet. Ik had de combi Feyenoord - Twente X2, die was goed, en ajax had ik laten winnen van Vitesse. En dat zat er tot ver in de wedstrijd in, maar toen maakte Vitas ineens drie goals in 12 minuten.quote:
Ze waren best goedquote:Op zondag 27 januari 2013 20:17 schreef Gert het volgende:
maar toen maakte Vitas ineens drie goals in 12 minuten.
Joh.. 48uur maar, die blowt 'ie weg in no-time...quote:Op zondag 27 januari 2013 20:47 schreef Toverheks het volgende:
Goedenavond, heb ook The Master op diemoetikzien lijstje gezet, en Bende een Ban lees ik???
ja las ik dus, maar 48 uur kan best lang duren hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 20:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Joh.. 48uur maar, die blowt 'ie weg in no-time...
Hulde aan GS in dit geval, binnen no time vast dat tuigquote:Op zondag 27 januari 2013 19:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat te denken van GS en de andere bruine Blogs.
Er zijn er die komen hier vrijwillig veel langer niet....quote:Op zondag 27 januari 2013 20:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja las ik dus, maar 48 uur kan best lang duren hooren ik ken het weten
Gelukkig heb je dat op Fok helemaal nietquote:Op zondag 27 januari 2013 20:56 schreef Toverheks het volgende:
Vind GS echt zo grof, heb er wel eens gelezen maar is niet mijn ding
wat een mooi goed stuk Coos........en het is zo. begon vrolijk vooral ditquote:Op zondag 27 januari 2013 20:57 schreef Coos het volgende:
http://www.dewaarheid.nu/(...)ORD_OP_AMSTERDAM.htm
Nou Jian, vind FOK niet echt grof ook deze SC niet, soms oke dan is het iets bij het randje, of ook iets erover maar wordt snel de kop weer ingedrukt..mijn mening hequote:Op zondag 27 januari 2013 20:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Gelukkig heb je dat op Fok helemaal niet
Jakob Java, die woont vast in Ermelo, de huiliequote:Op zondag 27 januari 2013 20:57 schreef Coos het volgende:
http://www.dewaarheid.nu/(...)ORD_OP_AMSTERDAM.htm
Fok is veel gevarieerder en dus kan je de twee absoluut niet vergelijken wat mij betreft.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Gelukkig heb je dat op Fok helemaal niet
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou Jian, vind FOK niet echt grof ook deze SC niet, soms oke dan is het iets bij het randje, of ook iets erover maar wordt snel de kop weer ingedrukt..mijn mening he
is wel mooi stuk Jian, begon mooi en vrolijk maar wat Jakob schreef heeft veel waarheid.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Jakob Java, die woont vast in Ermelo, de huilie
Ik vergelijk het niet, maar als iemand zegt dat ze op GS grof kunnen zijn, dan haal ik NWS aan omdat GS toch ook om nieuws gaat en omdat ik daar veelal zit weet ik hoe grof het er in sommige topics kan toegaan, cam annnnnn zegquote:Op zondag 27 januari 2013 21:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Fok is veel gevarieerder en dus kan je de twee absoluut niet vergelijken wat mij betreft.
Ja daar kom ik niet in KLB, soms in nieuws en Politiek lees ik, vind dat wel vermakelijk, en zit sinds vandaag ook in Mensergerjeniet, ook wel leuk woordjes, en natuurlijk zit ik wel elke dag in CreaBea topicquote:Op zondag 27 januari 2013 21:09 schreef Jian het volgende:
[..]hobbel is voor de grap door sommige topics in KLB heen ......... of lees sommige mening in NWS eens
kom op zeg!
Ja hoor heks, nou laat ik je vertellen dat nogal wat users op beiden posten, je grote vriend bommels heeft daar ook geen moeite mee hoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja daar kom ik niet in KLB, soms in nieuws en Politiek lees ik, vind dat wel vermakelijk, en zit sinds vandaag ook in Mensergerjeniet, ook wel leuk woordjes, en natuurlijk zit ik wel elke dag in CreaBea forummaar GS nee is ander soort slag mensen lijkt mij.
das waarquote:Op zondag 27 januari 2013 21:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja hoor heks, nou laat ik je vertellen dat nogal wat users op beiden posten, je grote vriend bommels heeft daar ook geen moeite mee hoor.
Er zullen raakvlakken zijn qua grofheid en inderdaad krommen mijn tenen hier ook behoorlijk vaak als ik sommige topics en reacties zie. Maar ik weet wel dat er een duidelijk verschil is in de aangekaarte onderwerpen hier en op GS waar de redactie voornamelijk bepaald wat er op de agenda om op te reageren komt en ook zelf het heft in handen heeft in de manier waarop ze alles brengen Camm ann zeg.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vergelijk het niet, maar als iemand zegt dat ze op GS grof kunnen zijn, dan haal ik NWS aan omdat GS toch ook om nieuws gaat en omdat ik daar veelal zit weet ik hoe grof het er in sommige topics kan toegaan, cam annnnnn zeg
Hah, Ian, die postte ook op GSquote:Op zondag 27 januari 2013 21:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
das waaroh en Versabommie ja die was grof maar ook heel leuk
Net als Ian, oh die mis ik soms, die kon ook heel erg grof wezen maar die vond ik zo leuk uit de hoek komen altijd
quote:
Ja, als je nu wilt zeggen dat GS niet zoals Fok een forum heeft en dus een andere constructie is, dan zijn we het eens, ik heb heb nooit het tegendeel beweerd.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zullen raakvlakken zijn qua grofheid en inderdaad krommen mijn tenen hier ook behoorlijk vaak als ik sommige topics en reacties zie. Maar ik weet wel dat er een duidelijk verschil is in de aangekaarte onderwerpen hier en op GS waar de redactie voornamelijk bepaald wat er op de agenda om op te reageren komt en ook zelf het heft in handen heeft in de manier waarop ze alles brengen Camm ann zeg.
Ik herhaal dus nog maar eens dat er een wezenlijk verschil is tussen Fok en GS in behandelen van verschillende onderwerpen en de manier van aankaarten.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, als je nu wilt zeggen dat GS niet zoals Fok een forum heeft en dus een andere constructie is, dan zijn we het eens, ik heb heb nooit het tegendeel beweerd.
Dat zei ik, de constructie is anders, ik post ook niet op GS, ik lees er wel en ik vond hun aktie aangaande dit tuig een lovenswaardige!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik herhaal dus nog maar eens dat er een wezenlijk verschil is tussen Fok en GS in behandelen van verschillende onderwerpen en de manier van aankaarten.
Zeker voornamelijk door het verschil in constructie waardoor de redactie daar het voortouw neemt maar dat maakt wel dat Fok dus beter te pruimen is.
En daar heb ik in dit geval dan weer niets over gezegd.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zei ik, de constructie is anders, ik post ook niet op GS, ik lees er wel en ik vond hun aktie aangaande dit tuig een lovenswaardige!
Hoeft ook niet, ik ken je mening denk ik welquote:Op zondag 27 januari 2013 21:35 schreef pullup het volgende:
[..]
En daar heb ik in dit geval dan weer niets over gezegd.
Oenema, verrassendquote:Dat dames toernooi gaat nog erg spannend worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Colmn Johan Cruyff
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Heel tof, ik heb het niet gered om het tot het einde uit te zitten.quote:
Een soortgelijk gevoel kreeg ik bij het nieuws dat The Who naar de ziggodome komt. Die wilde ik altijd nog eens live zien, en bij de opening van de OS in Londen was te zien dat ze nog lang geen rollators nodig hebben.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:13 schreef pullup het volgende:
http://www.nu.nl/cultuur-(...)jurgen-habermas.html
Apart, dit is zo'n klassieke naam in mijn ogen dat ik niet besefte dat de goede man nog leefde.
Niet meer terecht voor zo'n briljant iemand.
The Whoquote:Op maandag 28 januari 2013 11:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Een soortgelijk gevoel kreeg ik bij het nieuws dat The Who naar de ziggodome komt. Die wilde ik altijd nog eens live zien, en bij de opening van de OS in Londen was te zien dat ze nog lang geen rollators nodig hebben.
Me to!!quote:Op maandag 28 januari 2013 11:24 schreef pullup het volgende:
[..]
The Whodie wil ik ook nog wel eens zien
Pete Townshendquote:Op maandag 28 januari 2013 11:24 schreef pullup het volgende:
[..]
The Whodie wil ik ook nog wel eens zien
Wow. Hoor ik daar flarden van Tommy tussendoor?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:47 schreef Gert het volgende:
Townshend![]()
Tijdens de laatste wereldtour 5 jaar geleden nog in bloedvorm!![]()
Helemaal af kijken. Iedereen.![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:47 schreef Gert het volgende:
Townshend![]()
Hij is topquote:Op maandag 28 januari 2013 12:47 schreef Gert het volgende:
Townshend![]()
Klopt! Alles wat hij daar speelt is van Tommy, alleen dan in een bewerking.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wow. Hoor ik daar flarden van Tommy tussendoor?
quote:Op maandag 28 januari 2013 13:39 schreef Jian het volgende:
The Who, Pinball Wizard op Woodstock in 1080pgoed geluid man
![]()
Ze is het zat, ze schopt die lamlul van een Rutte eruit "hak zijn hoofd eraf!" en ze gaat het zelf doen, Leve de Koninginquote:Op maandag 28 januari 2013 17:12 schreef Poezewoes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)udt_toespraak__.html
Koningin Beatrix last toespraak in
Eigenlijk wel een goed ideequote:Op maandag 28 januari 2013 17:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze is het zat, ze schopt die lamlul van een Rutte eruit "hak zijn hoofd eraf!" en ze gaat het zelf doen, Leve de Koningin
Namasté.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:41 schreef Copycat het volgende:
Dat lijkt me het meest voor de hand liggende scenario. Koning Willem.
Om 19:00 uur sta ik net de zon te groeten. Ik lees het nieuws wel na negenen.
Ik ga mooi kijken, dan kan ik later zeggen, ik was erbijquote:Op maandag 28 januari 2013 17:41 schreef Copycat het volgende:
Dat lijkt me het meest voor de hand liggende scenario. Koning Willem.
Om 19:00 uur sta ik net de zon te groeten. Ik lees het nieuws wel na negenen.
NWS is hilarisch.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik las dat ze haar epo-gebruik gaat opbiechten tijdens haar toespraak.
Ik weet nog dat Juultje haar aftreden aankondigde. Was best emotioneel, al ben ik absoluut niet koningsgezind.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:45 schreef Copycat het volgende:
Ik weet nog dat we op de lagere school allemaal spulletjes kregen ter ere van de kroning van Beatrix. Schriftje, mok, pen ...
Ik denk een Rickenbacker maar is slecht te zienquote:Op maandag 28 januari 2013 12:17 schreef Jian het volgende:
Herken je de gitaar Dotteke? zo één wil ik graag nog eens aanschaffen, voor de heb
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop dat wij de opvolger mogen kiezen in So You Think You Can Be a Troonopvolger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |