Wow. Hoor ik daar flarden van Tommy tussendoor?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:47 schreef Gert het volgende:
Townshend![]()
Tijdens de laatste wereldtour 5 jaar geleden nog in bloedvorm!![]()
Helemaal af kijken. Iedereen.![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:47 schreef Gert het volgende:
Townshend![]()
Hij is topquote:Op maandag 28 januari 2013 12:47 schreef Gert het volgende:
Townshend![]()
Klopt! Alles wat hij daar speelt is van Tommy, alleen dan in een bewerking.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wow. Hoor ik daar flarden van Tommy tussendoor?
quote:Op maandag 28 januari 2013 13:39 schreef Jian het volgende:
The Who, Pinball Wizard op Woodstock in 1080pgoed geluid man
![]()
Ze is het zat, ze schopt die lamlul van een Rutte eruit "hak zijn hoofd eraf!" en ze gaat het zelf doen, Leve de Koninginquote:Op maandag 28 januari 2013 17:12 schreef Poezewoes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)udt_toespraak__.html
Koningin Beatrix last toespraak in
Eigenlijk wel een goed ideequote:Op maandag 28 januari 2013 17:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze is het zat, ze schopt die lamlul van een Rutte eruit "hak zijn hoofd eraf!" en ze gaat het zelf doen, Leve de Koningin
Namasté.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:41 schreef Copycat het volgende:
Dat lijkt me het meest voor de hand liggende scenario. Koning Willem.
Om 19:00 uur sta ik net de zon te groeten. Ik lees het nieuws wel na negenen.
Ik ga mooi kijken, dan kan ik later zeggen, ik was erbijquote:Op maandag 28 januari 2013 17:41 schreef Copycat het volgende:
Dat lijkt me het meest voor de hand liggende scenario. Koning Willem.
Om 19:00 uur sta ik net de zon te groeten. Ik lees het nieuws wel na negenen.
NWS is hilarisch.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik las dat ze haar epo-gebruik gaat opbiechten tijdens haar toespraak.
Ik weet nog dat Juultje haar aftreden aankondigde. Was best emotioneel, al ben ik absoluut niet koningsgezind.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:45 schreef Copycat het volgende:
Ik weet nog dat we op de lagere school allemaal spulletjes kregen ter ere van de kroning van Beatrix. Schriftje, mok, pen ...
Ik denk een Rickenbacker maar is slecht te zienquote:Op maandag 28 januari 2013 12:17 schreef Jian het volgende:
Herken je de gitaar Dotteke? zo één wil ik graag nog eens aanschaffen, voor de heb
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop dat wij de opvolger mogen kiezen in So You Think You Can Be a Troonopvolger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |