Ja hoor heks, nou laat ik je vertellen dat nogal wat users op beiden posten, je grote vriend bommels heeft daar ook geen moeite mee hoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja daar kom ik niet in KLB, soms in nieuws en Politiek lees ik, vind dat wel vermakelijk, en zit sinds vandaag ook in Mensergerjeniet, ook wel leuk woordjes, en natuurlijk zit ik wel elke dag in CreaBea forummaar GS nee is ander soort slag mensen lijkt mij.
das waarquote:Op zondag 27 januari 2013 21:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja hoor heks, nou laat ik je vertellen dat nogal wat users op beiden posten, je grote vriend bommels heeft daar ook geen moeite mee hoor.
Er zullen raakvlakken zijn qua grofheid en inderdaad krommen mijn tenen hier ook behoorlijk vaak als ik sommige topics en reacties zie. Maar ik weet wel dat er een duidelijk verschil is in de aangekaarte onderwerpen hier en op GS waar de redactie voornamelijk bepaald wat er op de agenda om op te reageren komt en ook zelf het heft in handen heeft in de manier waarop ze alles brengen Camm ann zeg.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vergelijk het niet, maar als iemand zegt dat ze op GS grof kunnen zijn, dan haal ik NWS aan omdat GS toch ook om nieuws gaat en omdat ik daar veelal zit weet ik hoe grof het er in sommige topics kan toegaan, cam annnnnn zeg
Hah, Ian, die postte ook op GSquote:Op zondag 27 januari 2013 21:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
das waaroh en Versabommie ja die was grof maar ook heel leuk
Net als Ian, oh die mis ik soms, die kon ook heel erg grof wezen maar die vond ik zo leuk uit de hoek komen altijd
quote:
Ja, als je nu wilt zeggen dat GS niet zoals Fok een forum heeft en dus een andere constructie is, dan zijn we het eens, ik heb heb nooit het tegendeel beweerd.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zullen raakvlakken zijn qua grofheid en inderdaad krommen mijn tenen hier ook behoorlijk vaak als ik sommige topics en reacties zie. Maar ik weet wel dat er een duidelijk verschil is in de aangekaarte onderwerpen hier en op GS waar de redactie voornamelijk bepaald wat er op de agenda om op te reageren komt en ook zelf het heft in handen heeft in de manier waarop ze alles brengen Camm ann zeg.
Ik herhaal dus nog maar eens dat er een wezenlijk verschil is tussen Fok en GS in behandelen van verschillende onderwerpen en de manier van aankaarten.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, als je nu wilt zeggen dat GS niet zoals Fok een forum heeft en dus een andere constructie is, dan zijn we het eens, ik heb heb nooit het tegendeel beweerd.
Dat zei ik, de constructie is anders, ik post ook niet op GS, ik lees er wel en ik vond hun aktie aangaande dit tuig een lovenswaardige!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik herhaal dus nog maar eens dat er een wezenlijk verschil is tussen Fok en GS in behandelen van verschillende onderwerpen en de manier van aankaarten.
Zeker voornamelijk door het verschil in constructie waardoor de redactie daar het voortouw neemt maar dat maakt wel dat Fok dus beter te pruimen is.
En daar heb ik in dit geval dan weer niets over gezegd.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zei ik, de constructie is anders, ik post ook niet op GS, ik lees er wel en ik vond hun aktie aangaande dit tuig een lovenswaardige!
Hoeft ook niet, ik ken je mening denk ik welquote:Op zondag 27 januari 2013 21:35 schreef pullup het volgende:
[..]
En daar heb ik in dit geval dan weer niets over gezegd.
Oenema, verrassendquote:Dat dames toernooi gaat nog erg spannend worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Colmn Johan Cruyff
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Heel tof, ik heb het niet gered om het tot het einde uit te zitten.quote:
Een soortgelijk gevoel kreeg ik bij het nieuws dat The Who naar de ziggodome komt. Die wilde ik altijd nog eens live zien, en bij de opening van de OS in Londen was te zien dat ze nog lang geen rollators nodig hebben.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:13 schreef pullup het volgende:
http://www.nu.nl/cultuur-(...)jurgen-habermas.html
Apart, dit is zo'n klassieke naam in mijn ogen dat ik niet besefte dat de goede man nog leefde.
Niet meer terecht voor zo'n briljant iemand.
The Whoquote:Op maandag 28 januari 2013 11:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Een soortgelijk gevoel kreeg ik bij het nieuws dat The Who naar de ziggodome komt. Die wilde ik altijd nog eens live zien, en bij de opening van de OS in Londen was te zien dat ze nog lang geen rollators nodig hebben.
Me to!!quote:Op maandag 28 januari 2013 11:24 schreef pullup het volgende:
[..]
The Whodie wil ik ook nog wel eens zien
Pete Townshendquote:Op maandag 28 januari 2013 11:24 schreef pullup het volgende:
[..]
The Whodie wil ik ook nog wel eens zien
Wow. Hoor ik daar flarden van Tommy tussendoor?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:47 schreef Gert het volgende:
Townshend![]()
Tijdens de laatste wereldtour 5 jaar geleden nog in bloedvorm!![]()
Helemaal af kijken. Iedereen.![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:47 schreef Gert het volgende:
Townshend![]()
Hij is topquote:Op maandag 28 januari 2013 12:47 schreef Gert het volgende:
Townshend![]()
Klopt! Alles wat hij daar speelt is van Tommy, alleen dan in een bewerking.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wow. Hoor ik daar flarden van Tommy tussendoor?
quote:Op maandag 28 januari 2013 13:39 schreef Jian het volgende:
The Who, Pinball Wizard op Woodstock in 1080pgoed geluid man
![]()
Ze is het zat, ze schopt die lamlul van een Rutte eruit "hak zijn hoofd eraf!" en ze gaat het zelf doen, Leve de Koninginquote:Op maandag 28 januari 2013 17:12 schreef Poezewoes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)udt_toespraak__.html
Koningin Beatrix last toespraak in
Eigenlijk wel een goed ideequote:Op maandag 28 januari 2013 17:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze is het zat, ze schopt die lamlul van een Rutte eruit "hak zijn hoofd eraf!" en ze gaat het zelf doen, Leve de Koningin
Namasté.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:41 schreef Copycat het volgende:
Dat lijkt me het meest voor de hand liggende scenario. Koning Willem.
Om 19:00 uur sta ik net de zon te groeten. Ik lees het nieuws wel na negenen.
Ik ga mooi kijken, dan kan ik later zeggen, ik was erbijquote:Op maandag 28 januari 2013 17:41 schreef Copycat het volgende:
Dat lijkt me het meest voor de hand liggende scenario. Koning Willem.
Om 19:00 uur sta ik net de zon te groeten. Ik lees het nieuws wel na negenen.
NWS is hilarisch.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik las dat ze haar epo-gebruik gaat opbiechten tijdens haar toespraak.
Ik weet nog dat Juultje haar aftreden aankondigde. Was best emotioneel, al ben ik absoluut niet koningsgezind.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:45 schreef Copycat het volgende:
Ik weet nog dat we op de lagere school allemaal spulletjes kregen ter ere van de kroning van Beatrix. Schriftje, mok, pen ...
Ik denk een Rickenbacker maar is slecht te zienquote:Op maandag 28 januari 2013 12:17 schreef Jian het volgende:
Herken je de gitaar Dotteke? zo één wil ik graag nog eens aanschaffen, voor de heb
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop dat wij de opvolger mogen kiezen in So You Think You Can Be a Troonopvolger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |