Jaja, nou weet ik het wel...quote:Op zondag 27 januari 2013 18:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ooit, ooit, zal ook jij FOK! doorgronden. Als FOK! tenminste nog zo lang bestaat.
Dat betwijfel ik dus.quote:
Wordt jij nou niet moe van jezelf?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neenee, rls sc algemene chat zit veel verder weg..
General Chat
You get what you give.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:50 schreef 5thencounter het volgende:
Klopt, het afzeiken van posters is jou ook niet vreemd, je doet het alleen iets beter....
Ben is blijkbaar geband. Ikke teruglezen en niks snappen.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:51 schreef Coos het volgende:
En ik zie dat Ben de B en Tonja ook weer terug zijn. Goeie vakantie gehad??
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben is blijkbaar geband. Ikke teruglezen en niks snappen.
Hij was een beetje aangebakken terug gekomen blijkbaarquote:
Ja, dat weet ik dus ook niet. Een weggehaalde post, iets over een miniserie over de opkomst van Hitler en dawast.quote:
Las wel iets over Hitler maar dat kan bij onze Gauleiter uit Den Haag niet de reden zijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij was een beetje aangebakken terug gekomen blijkbaar
Daar verbaasde ik me ook al overquote:Op zondag 27 januari 2013 18:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Las wel iets over Hitler maar dat kan bij onze Gauleiter uit Den Haag niet de reden zijn.
Ik ook niet, daarom FB.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:52 schreef Copycat het volgende:
Ben is blijkbaar geband. Ikke teruglezen en niks snappen.
Smakelijk Coos, ik eet snert.quote:
Nou vroeg hij er wel een beetje om natuurlijk en overmorgen is hij er weerquote:
Bijna hetzelfde. Jij ook smakelijk eten.quote:
Jij ook smakelijk en vaseline in de aanslag?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik begin net aan m'n kip met boontjes. Pittig
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:03 schreef Coos het volgende:
O, we gaan allemaal eten.![]()
Iedereen dan een smakelijke voortzetting.![]()
Wat te denken van GS en de andere bruine Blogs.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:02 schreef Copycat het volgende:
Boerenkool hier.
En zo komt mijn dvd-vriend en beginnen we aan The Killing, dus ik ga maar eens wat opruimen.
Oh, lees net dat de 'nieuwe' mishandeling hier wel door vooral Noord-Arikanen is gepleegd. Ik gok op twintig topics in NWS.
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij ook smakelijk en vasaline in de aanslag?
Da's zeg maar voor na het eten en wat dan volgt na het verteringsproces. Hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:04 schreef Copycat het volgende:
Vaseline? Wil ik weten wat er met die kip gaat gebeuren?
Da's van later zorg.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Da's zeg maar voor na het eten en wat dan volgt na het verteringsproces. Hoe moeilijk kan het zijn.![]()
Ik vond de impliciete veronderstelling van Cc logischer.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Da's zeg maar voor na het eten en wat dan volgt na het verteringsproces. Hoe moeilijk kan het zijn.![]()
Ik ook niet. Ik had de combi Feyenoord - Twente X2, die was goed, en ajax had ik laten winnen van Vitesse. En dat zat er tot ver in de wedstrijd in, maar toen maakte Vitas ineens drie goals in 12 minuten.quote:
Ze waren best goedquote:Op zondag 27 januari 2013 20:17 schreef Gert het volgende:
maar toen maakte Vitas ineens drie goals in 12 minuten.
Joh.. 48uur maar, die blowt 'ie weg in no-time...quote:Op zondag 27 januari 2013 20:47 schreef Toverheks het volgende:
Goedenavond, heb ook The Master op diemoetikzien lijstje gezet, en Bende een Ban lees ik???
ja las ik dus, maar 48 uur kan best lang duren hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 20:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Joh.. 48uur maar, die blowt 'ie weg in no-time...
Hulde aan GS in dit geval, binnen no time vast dat tuigquote:Op zondag 27 januari 2013 19:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat te denken van GS en de andere bruine Blogs.
Er zijn er die komen hier vrijwillig veel langer niet....quote:Op zondag 27 januari 2013 20:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja las ik dus, maar 48 uur kan best lang duren hooren ik ken het weten
Gelukkig heb je dat op Fok helemaal nietquote:Op zondag 27 januari 2013 20:56 schreef Toverheks het volgende:
Vind GS echt zo grof, heb er wel eens gelezen maar is niet mijn ding
wat een mooi goed stuk Coos........en het is zo. begon vrolijk vooral ditquote:Op zondag 27 januari 2013 20:57 schreef Coos het volgende:
http://www.dewaarheid.nu/(...)ORD_OP_AMSTERDAM.htm
Nou Jian, vind FOK niet echt grof ook deze SC niet, soms oke dan is het iets bij het randje, of ook iets erover maar wordt snel de kop weer ingedrukt..mijn mening hequote:Op zondag 27 januari 2013 20:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Gelukkig heb je dat op Fok helemaal niet
Jakob Java, die woont vast in Ermelo, de huiliequote:Op zondag 27 januari 2013 20:57 schreef Coos het volgende:
http://www.dewaarheid.nu/(...)ORD_OP_AMSTERDAM.htm
Fok is veel gevarieerder en dus kan je de twee absoluut niet vergelijken wat mij betreft.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Gelukkig heb je dat op Fok helemaal niet
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou Jian, vind FOK niet echt grof ook deze SC niet, soms oke dan is het iets bij het randje, of ook iets erover maar wordt snel de kop weer ingedrukt..mijn mening he
is wel mooi stuk Jian, begon mooi en vrolijk maar wat Jakob schreef heeft veel waarheid.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Jakob Java, die woont vast in Ermelo, de huilie
Ik vergelijk het niet, maar als iemand zegt dat ze op GS grof kunnen zijn, dan haal ik NWS aan omdat GS toch ook om nieuws gaat en omdat ik daar veelal zit weet ik hoe grof het er in sommige topics kan toegaan, cam annnnnn zegquote:Op zondag 27 januari 2013 21:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Fok is veel gevarieerder en dus kan je de twee absoluut niet vergelijken wat mij betreft.
Ja daar kom ik niet in KLB, soms in nieuws en Politiek lees ik, vind dat wel vermakelijk, en zit sinds vandaag ook in Mensergerjeniet, ook wel leuk woordjes, en natuurlijk zit ik wel elke dag in CreaBea topicquote:Op zondag 27 januari 2013 21:09 schreef Jian het volgende:
[..]hobbel is voor de grap door sommige topics in KLB heen ......... of lees sommige mening in NWS eens
kom op zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |