Jaja, nou weet ik het wel...quote:Op zondag 27 januari 2013 18:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ooit, ooit, zal ook jij FOK! doorgronden. Als FOK! tenminste nog zo lang bestaat.
Dat betwijfel ik dus.quote:
Wordt jij nou niet moe van jezelf?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neenee, rls sc algemene chat zit veel verder weg..
General Chat
You get what you give.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:50 schreef 5thencounter het volgende:
Klopt, het afzeiken van posters is jou ook niet vreemd, je doet het alleen iets beter....
Ben is blijkbaar geband. Ikke teruglezen en niks snappen.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:51 schreef Coos het volgende:
En ik zie dat Ben de B en Tonja ook weer terug zijn. Goeie vakantie gehad??
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben is blijkbaar geband. Ikke teruglezen en niks snappen.
Hij was een beetje aangebakken terug gekomen blijkbaarquote:
Ja, dat weet ik dus ook niet. Een weggehaalde post, iets over een miniserie over de opkomst van Hitler en dawast.quote:
Las wel iets over Hitler maar dat kan bij onze Gauleiter uit Den Haag niet de reden zijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij was een beetje aangebakken terug gekomen blijkbaar
Daar verbaasde ik me ook al overquote:Op zondag 27 januari 2013 18:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Las wel iets over Hitler maar dat kan bij onze Gauleiter uit Den Haag niet de reden zijn.
Ik ook niet, daarom FB.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:52 schreef Copycat het volgende:
Ben is blijkbaar geband. Ikke teruglezen en niks snappen.
Smakelijk Coos, ik eet snert.quote:
Nou vroeg hij er wel een beetje om natuurlijk en overmorgen is hij er weerquote:
Bijna hetzelfde. Jij ook smakelijk eten.quote:
Jij ook smakelijk en vaseline in de aanslag?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik begin net aan m'n kip met boontjes. Pittig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |