Die eventuele poging is dan over minimaal 48 uur en duurt maar héél even.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Pak 'm Ben, Gert is een echte forum-tenderfoot, die heb je met een paar scherpe posten zo op z'n rug
Ondanks de 0-0 vond ik Feyenoord sterk spelen. Ik gaf ze op voorhand niet veel kans tegen Twente. Het wordt alleen tijd dat ze die Immers eens gaan inlichten waar dat doel nu precies voor dient.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Die eventuele poging is dan over minimaal 48 uur en duurt maar héél even.![]()
En dat kut psv is vanmiddag de lachende derde.
Bakkal liep vaak de kantjes eraf, maar scoorde wel op de juiste momenten. Immers is een sleurende zenuwpees met iets te weinig talent, helaas. Had gehoopt dat hij nog een stap kon maken, maar hij slaagt er niet in om Feyenoord echt iets extra's te geven. Op de goede plek staan kan hij wel, maar daarna houdt het op.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Ondanks de 0-0 vond ik Feyenoord sterk spelen. Ik gaf ze op voorhand niet veel kans tegen Twente. Het wordt alleen tijd dat ze die Immers eens gaan inlichten waar dat doel nu precies voor dient.
Dat zijn de supporters van Mali op weg naar een wedstrijd in de Africa Cupquote:Op zondag 27 januari 2013 17:23 schreef Gert het volgende:
Wow
Openbaar vervoer in Mali:
[ afbeelding ]
En dan klagen wij over de Fyra.
Allang gezien.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:25 schreef Gert het volgende:
Aanrader: Zero Dark Thirty
Gedetailleerde verfilming van de zoektocht, voorbereiding en uitvoering van de eliminatie van Bin Laden.
Van de maker van "The Hurt Locker", Kathryn Bigelow.
De film verhitte de gemoederen in de VS nogal, mede door de uitgebreide aandacht voor de harde ondervragingstechnieken die de CIA gebruikt / volgens de film zou gebruiken. Belanghebbenden proberen de waarheidsgetrouwheid van de film in twijfel te trekken, maar de director lijkt haar research-zaakjes uitstekend in orde te hebben.
Die staat hier ook op het download lijstje.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:23 schreef Copycat het volgende:
Ik ga dinsdag naar The Master. Eerst een hapje eten in het restaurant en dan de trap op naar de bioscoop waar de film nog persoonlijk wordt geïntroduceerd. Zonder popcorn.
Philip Seymour Hoffman
De Africa Cup is in Zuid-Afrika hè? Dat is dan 8.772 km, 122 uur, volgens de routeplanner.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:04 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dat zijn de supporters van Mali op weg naar een wedstrijd in de Africa Cup
Ghana - Mali 1-0 werd het...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Ssstt, dit is rls en het reallife is daar onderdeel van, dus alle ellende van de Wereld mogen hier postvatten!quote:Op zondag 27 januari 2013 18:38 schreef Copycat het volgende:
Laten we nu niet net doen alsof dit niet sinds jaar en dag elk weekend wel ergens gebeurt.
Toen ik nog in Groningen woonde was het eigenlijk ieder weekend raak met massale vechtpartijen in de Poelestraat.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:38 schreef Copycat het volgende:
Laten we nu niet net doen alsof dit niet sinds jaar en dag elk weekend wel ergens gebeurt.
Toen 2 weken geleden de Oscarnominaties op tv waren heb ik ze gelijk allemaal opgeschreven.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Die staat hier ook op het download lijstje.![]()
Coos heeft 'm al gezien.
Daarom. Nu zijn er beelden van zinloos geweld en is het opeens stukken erger. Tot er volgende week weer een potvis strandt.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Toen ik nog in Groningen woonde was het eigenlijk ieder weekend raak met massale vechtpartijen in de Poelestraat.
Precies!!quote:Op zondag 27 januari 2013 18:38 schreef Copycat het volgende:
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:38 schreef Copycat het volgende:
Neenee, rls sc algemene chat zit veel verder weg..quote:Op zondag 27 januari 2013 18:42 schreef Copycat het volgende:
En ik zeg waar precies dat je het in deze algemene slowchat daar niet over mag hebben?
Ik ben ook wel eens op mijn oog geslagen in Eindhoven. Omdat ik negatief reageerde op een racistische opmerking. En toen sloeg een groepje Marokkanen die de woorden- en vuistenwisseling had gehoord mijn belager op zijn bek.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Morgen komt het OM weer met nieuwe beelden van een vechtpartij in Eindhoven, kunnen we het daar weer gezellig de hele week over hebben.
Ooit, ooit, zal ook jij FOK! doorgronden. Als FOK! tenminste nog zo lang bestaat.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:46 schreef 5thencounter het volgende:
Neenee, rls sc algemene chat zit veel verder weg..
General Chat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |