Ik schat zomaar in dat er een soort meta-chat bestaat met allerlei mensen zonder eigen ideeen die nu onze interessante zaterdagavondbabbel lopen na te praten.quote:
Die Nederlandse vrouwen vallen me wat tegenquote:
Okeeeeeeej,quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik schat zomaar in dat er een soort meta-chat bestaat met allerlei mensen zonder eigen ideeen die nu onze interessante zaterdagavondbabbel lopen na te praten.
Ja, maar ik vind die rokjes altijd zo tofquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Die Nederlandse vrouwen vallen me wat tegen![]()
NIET DAT IK ER VEEL VAN VERWACHTTE MAAR TOCH ...
Nu is de verwarring compleetquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind die rokjes altijd zo tof
Zonder Venus vind ik weinig aan het vrouwentennis.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind die rokjes altijd zo tof
Zou die kunnen schaatsen, die big mamaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zonder Venus vind ik weinig aan het vrouwentennis.
Ze zou een aardige slag kunnen makenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Zou die kunnen schaatsen, die big mama
ow, shit Venus, ik zat met Serena, met d'r dikke hol, in mijn hoofdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zou een aardige slag kunnen maken
[ afbeelding ]
beter zo dan met je hoofd in dr dikke hol hequote:Op zondag 27 januari 2013 00:03 schreef Jian het volgende:
[..]
ow, shit Venus, ik zat met Serena, met d'r dikke hol, in mijn hoofd
Lekker veilig avant la lettrequote:Op zondag 27 januari 2013 00:03 schreef pullup het volgende:
Mij is altijd onduidelijk waarom die ex-sporters telkens gevraagd worden voor het co-commentaar.
Ik in eerste instantie ook omdat die is uitgevallen met die verstuikte enkelquote:Op zondag 27 januari 2013 00:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, alhoewel er natuurlijk zijn die het wel kunnen. Zo kon Ria Visser het wel, maar waarom Anni Friesinger er nu vaak in gebrekkig Nederlands zit te wauwelen begrijp ik ook niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:03 schreef pullup het volgende:
Mij is altijd onduidelijk waarom die ex-sporters telkens gevraagd worden voor het co-commentaar.
Nah, Serena heeft ook te korte pootjes om te schaatsen. Venus vind ik toch wel een prachtige atlete, een roofdier op de baan.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Eens en ook Wennemars weet eigenlijk weinig toe te voegen eigenlijk. ik vond hem als sporter in als zijn gespeelde naïviteit nog wel aardig maar dit is mij teveel een woordenbrij.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, alhoewel er natuurlijk zijn die het wel kunnen. Zo kon Ria Visser het wel, maar waarom Anni Friesinger er nu vaak in gebrekkig Nederlands zit te wauwelen begrijp ik ook niet.
lijkt me geen prettige ervaring inderdaadquote:Op zondag 27 januari 2013 00:05 schreef gomi het volgende:
[..]
beter zo dan met je hoofd in dr dikke hol he
de tering, daar word je toch bang vanquote:Op zondag 27 januari 2013 00:08 schreef Jian het volgende:
[..]
lijkt me geen prettige ervaring inderdaad![]()
[ afbeelding ]
ze moeten die uren toch vullen he en over schaatsen valt niet zoveel zinnigs te vertellenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Eens en ook Wennemars weet eigenlijk weinig toe te voegen eigenlijk. ik vond hem als sporter in als zijn gespeelde naïviteit nog wel aardig maar dit is mij teveel een woordenbrij.
Zoiets ja en als Erben slim is dan heeft hij in zijn contract laten zetten dat hij zijn salaris per woord krijgtquote:Op zondag 27 januari 2013 00:10 schreef gomi het volgende:
[..]
ze moeten die uren toch vullen he en over schaatsen valt niet zoveel zinnigs te vertellen
Dan had de NOS beter Ids Postma kunnen nemen, dat had ze heel veel geld gescheeld.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Zoiets ja en als Erben slim is dan heeft hij in zijn contract laten zetten dat hij zijn salaris per woord krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |