Mja goed.. ik kan dan ook lang niet tippen aan HDNGMW , BendeBielzen,tonja, van Barneveld en Stompequote:
de onthullingen van bendebielzen zijn riooljournalistiek, waarschijnlijk het enige wat hij gezien heeft daar .. het rioolquote:Op zondag 27 januari 2013 03:15 schreef kukelesoantje het volgende:
Na de onthulling van BendeBielzen, zal de naam ZOA nooit meer hetzelfde klinken
De namen Hitler en Stalin worden niet helemaal gewaardeert op Fokquote:Op zondag 27 januari 2013 03:35 schreef kukelesoantje het volgende:
Je kan het gewoon hier neer zetten hoor, ben niet zo gecharmeerd van ongewenste DM.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fawlty Towers' te racistisch voor BBCTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op zondag 27 januari 2013 08:02 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fawlty Towers' te racistisch voor BBC
mag dit dan ook niet meer???? wat een onzin, het was de tijd waarin erom gelachen werd, en nog vind ik het hilarisch............OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Denk dat er mensen zijn die er zich aan storen, heb ook geen ideequote:Op zondag 27 januari 2013 08:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mag dit dan ook niet meer???? wat een onzin, het was de tijd waarin erom gelachen werd, en nog vind ik het hilarisch............
zo kan je op alle eitjes zout leggen, de 1 stoort zich daaraan, de andere weer hier aan, maar het is ook het tijdsbeeld, weet nog Archie Bunker, die had het over negers hier en negers daar, maar in die tijd kon dat gewoon, als er op tv iets was dat je je kind best een tik mocht geven bij de opvoeding hoorde je er niemand over, nu mag je alleen nog je vinger opsteken naar je kind en een gesprek met hem/haar aangaan van een half uur.quote:Op zondag 27 januari 2013 08:47 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Denk dat er mensen zijn die er zich aan storen, heb ook geen idee
oh Ja hier nog ff foto van mijn kast met beeldjes van Boeddha en Ganeshaquote:Op zondag 27 januari 2013 10:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo kan je op alle eitjes zout leggen, de 1 stoort zich daaraan, de andere weer hier aan, maar het is ook het tijdsbeeld, weet nog Archie Bunker, die had het over negers hier en negers daar, maar in die tijd kon dat gewoon, als er op tv iets was dat je je kind best een tik mocht geven bij de opvoeding hoorde je er niemand over, nu mag je alleen nog je vinger opsteken naar je kind en een gesprek met hem/haar aangaan van een half uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |