Geef volgende keer aan dat je hem wilde makenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:08 schreef Toverheks het volgende:
echt, elke keer, echt elke keer zit PULLUP in mijn vaarwater
Hij rijdt je eerder in de wielen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:08 schreef Toverheks het volgende:
als een Lul op een drumstelquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Lullen is met 3 L's
Maar dat slaat verder nergens op.
quote:
Haha, ja overkomt iedereen wel eens. Kut hè.quote:
Tuurlijk ken ik die. Is toch gangbaar dacht ik? Verder nog:quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:15 schreef Toverheks het volgende:
die uitdrukking kennen jullie toch wel???? echt ga me nu niet wijsmaken er nooit van gehoord te hebben...............
Het slaat als een lul op een drumstel, vraag me niet waarom haha
Een kut op een tam tamquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik die. Is toch gangbaar dacht ik? Verder nog:
Als een tang op een varken
Als kut op Dirk
En er zullen er vast nog wel (veel) meer in de omloop zijn......
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:08 schreef Toverheks het volgende:
En daar weet jij alles van.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
terug lezen is een Pre in deze SC
quote:
Oooo hou op, wat lekker!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:24 schreef tonja het volgende:
ik ga een tosti maken met pindakaas, knoflook, cayennepeper, ui en djintan ofzo denk ik.
wat is djintan???? de rest weet ik maar of het lekker is???quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:24 schreef tonja het volgende:
ik ga een tosti maken met pindakaas, knoflook, cayennepeper, ui en djintan ofzo denk ik.
gemalen komijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat is djintan???? de rest weet ik maar of het lekker is???
hele dag?????jij bent niet goed, heb wel wat anders te doenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:24 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ja ik log net in, jij zit er al de hele dag
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hele dag?????jij bent niet goed, heb wel wat anders te doenwas vanmorgen er ff en vanavond maar als jij dat de hele dag noemt hahaha
CU Benquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:26 schreef BendeBielzen het volgende:
Ik ga weer ff Far Cry 3 spelenLatersssss
maar stalk je me???? daar ben ik niet zo van gediend, van Stalkersquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar stalk je me???? daar ben ik niet zo van gediend, van Stalkers
speelse Bende
moet je emmertjequote:
Je voelt je weer belangrijk zeker.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet je emmertjeanders wordt het zo een bende en gaat het zo zuur hier ruiken
kruip maar lekker je bed in als je je niet zo lekker voelt, beterschap
huhquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:29 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Je voelt je weer belangrijk zeker.
Gaat het een beetje Hex? Nog niet open of het niveau zakt al zie ik...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoeveel tabbladen heb je nu open?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |