Klopt, hij is opgegroeid in de buurt van Antwerpen, maar hij is wel degelijk geboren in Duitslandquote:Op zondag 27 januari 2013 14:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Duitsland staat in de krant, maar bij mijn weten kwam hij uit Belgie
leukquote:Op zondag 27 januari 2013 10:38 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
oh Ja hier nog ff foto van mijn kast met beeldjes van Boeddha en Ganesha
[ afbeelding ]
Is maar gedeelte heb ook plank met die beeldjes en aan de muur nog houtsnijwerk.
Dat heb je als je en dochter hebt die rommelmarkten afstruind, en leuke dingetjes vind.
En als ze er geen plek meer voor heeft gaat het naar moeders.
Pas geleden heeft ze een zilvere liggende Ganesha gevonden, gekocht voor 25 euro, en op internet verkopen ze die voor over de honderd euro. Maar die verkoopt ze niet. Maar heb zelf ook leuke dingen gekocht op pasar malam's.
Ik zie het verband nietquote:Op zondag 27 januari 2013 14:10 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]Ik zou het kunnen rapporteren want het gaat ook over dat mannetje met dat zwarte snorretje maar ik heet geen ZOA
?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:17 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ga dan maar met je barbies spelen... kssssstttt
okequote:Op zondag 27 januari 2013 14:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Klopt, hij is opgegroeid in de buurt van Antwerpen, maar hij is wel degelijk geboren in Duitsland
doe tig dingen tegelijk, mijn arabiertje staat steeds voor me neus, kijk AJAX, zit op me laptop en ondertussen speel ik nog met stapelblokken op de grondquote:Op zondag 27 januari 2013 14:16 schreef Margo37 het volgende:
Jij leest ook van onder naar boven he Heks
Nee, en hoe vind je steeds die Vitesse Fan in beeld, die huilde bij het 2e doelpunt van Vitesse en het 3e doelpunt was ie niet meer te houdenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:20 schreef Jian het volgende:
Bijna afgelopen nog 3 min extra, gaat m niet meer worden
haaaknaalden en peuters is geen goed ideequote:Op zondag 27 januari 2013 14:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe tig dingen tegelijk, mijn arabiertje staat steeds voor me neus, kijk AJAX, zit op me laptop en ondertussen speel ik nog met stapelblokken op de grondvalt me mee dat ik nog geen randje ondertussen aan het haken ben
vanavond weer rust in de tent, volgens mij is het hier een speelgoedwinkel geworden, wat kan die meid er een troep van maken
ze kan nergens bij Zoa, als er eentje een mien kut is ben ik het welquote:Op zondag 27 januari 2013 14:21 schreef ZOA het volgende:
[..]
haaaknaalden en peuters is geen goed idee
De wraak van Theo, kut, maar ook wel mooiquote:Op zondag 27 januari 2013 14:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee, en hoe vind je steeds die Vitesse Fan in beeld, die huilde bij het 2e doelpunt van Vitesse en het 3e doelpunt was ie niet meer te houden
niks moois aan, gewoon kut met peren, wat een domme wedstrijd en de Jong had nog best een kans, ik ga ff heel hard huilenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:23 schreef Jian het volgende:
[..]
De wraak van Theo, kut, maar ook wel mooi
Nou dat weer .. alles buiten de grachtengordel is 'boeren'quote:Op zondag 27 januari 2013 14:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze kan nergens bij Zoa, als er eentje een mien kut is ben ik het wel
nou ga weer met de blokken hier verderAJAX is afgelopen, ja ja die boeren vieren feest
![]()
Die was toch bij de rijdende rechter, iets met een bootje?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:17 schreef Toverheks het volgende:
Voor de Amsterdammers onder ons, Fabiola is overleden, kennen we deze al de rijdende rechter met haar/hem roze pluutje
vroeger liep Fabiola vaak over de Dam, hoge platauzolen en helemaal gewikkeld in roze en zilverpapier en opgemaakt ala Mathilde Willink
voor wie niet weet wie Mathilde was, een Zeuwse die naar Amsterdam kwam, trouwde met Karel Willink ( de schilder) en de rest kun je eens google, mooi verhaal, al eindigt het niet zo mooi voor Mathilde, er werd gefluisterd dat ze drugs later vervoerde in haar Fong Leng jurken
Hitler: The Rise of Evilquote:Op zondag 27 januari 2013 15:25 schreef Gert het volgende:
Aanrader: Zero Dark Thirty
Gedetailleerde verfilming van de zoektocht, voorbereiding en uitvoering van de eliminatie van Bin Laden.
Van de maker van "The Hurt Locker", Kathryn Bigelow.
De film verhitte de gemoederen in de VS nogal, mede door de uitgebreide aandacht voor de harde ondervragingstechnieken die de CIA gebruikt / volgens de film zou gebruiken. Belanghebbenden proberen de waarheidsgetrouwheid van de film in twijfel te trekken, maar de director lijkt haar research-zaakjes uitstekend in orde te hebben.
Echt heel mooi die boeddha, zulke grote heb ik niet, in Blijdorp als je naar binnen gaat bij olifanten verblijf, staat een mooie grote Ganesha achter glas, mijn dochter is zich gaan verdiepen in figuren, ook indonesiche, die zal jou verhaal interessant vinden.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Leuk, ik kan de meeste niet heel goed zien, beetje te klein, maar ik zie links achteraan een Thaise Sukhothai, hetgeen ik een mooie uiting vind,ik zie wat dikke Chinese geluksboeddha's geloof ik, heel eigenlijk is dat geen echte boeddha, maar een uiting van de boeddhistische zenmeester Poe tai ho Sangh, hij staat wel voor geluk en fortuin. Ganesha's, leuk. Als je op zo'n markt bent, en je ziet een oudere bijv. 2e hands Ganesha met meer hoofden, vijf is mooi, 7 is top, deze zijn gewoonlijk afkomstig uit het gebied Bhutan Tibet Nepal, hoe meer hoofden hoe meer kracht, je ziet ze niet zo veel maar ze zijn geliefd bij verzamelaars, ook de exemplaren met de Mahabharata in de hand en helemaal als Ganesha daarin schrijft met de afgebroken slagtand, doen het goed bij verzamelaars En geen exemplaren met 2 slagtanden in huis nemen, hè, die deugen niet![]()
Hieronder één van mijn favoriete boeddha's , Amida of Amitabha, de boeddha van de ondergaande zon en de verlosser van lijden,. Deze is van brons en 1 meter hoog.
[ afbeelding ]
Wat toevallig zeg, dat je na de edit van gisteren nu wéér over Hitler begint.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:30 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Hitler: The Rise of Evil
Hitler: The Rise of Evil is een TV-miniserie uit 2003 over de opkomst van Adolf Hitler. De film wordt vooral getoond vanuit het oogpunt van Ernst Hanfstaengl en zijn bijdrage aan Hitlers opkomst. Een ander belangrijk personage is Fritz Gerlich, een Duitse journalist die zich vrijwel vanaf het begin verzet tegen Adolf Hitler en de NSDAP, en hier uiteindelijk met zijn leven voor betaalt.
Aan het begin en einde van de film verschijnt het volgende citaat van Edmund Burke:
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Is ook het kijken waard!
Steken is my middlenamequote:Op zondag 27 januari 2013 15:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat toevallig zeg, dat je na de edit van gisteren nu wéér over Hitler begint.
En nog wel vanwege een 10 jaar oude serie.
Wordt op zijn waarde geschat hoor.
Ja, die uitzending moet je even terug kijken, echt je gaat gestrekt, wat een mallotenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:04 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die was toch bij de rijdende rechter, iets met een bootje?
Niet goed voor je breiwerk, krijg je ladders in je te breien trui.quote:
Het enige wat ik kan breien is bruine truienquote:Op zondag 27 januari 2013 16:05 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Niet goed voor je breiwerk, krijg je ladders in je te breien trui.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |