Gaan we hatelijk doen? Vieze teringleijer.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HebtNet als 422 een Feyenoorder.
Doe eens normaal tegen de grootste god van VBLquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaan we hatelijk doen? Vieze teringleijer.
Youtube-filmpjes van andere clubs zoeken om te laten zien hoe dom ze wel niet zijnquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Plaats die comment ff hier.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Youtube-filmpjes van andere clubs zoeken om te laten zien hoe dom ze wel niet zijn
Nog steeds een beetje gefrustreerd over de 3-0 vernedering?Ik vond jouw comment in het feyenoord-topic zo lief toen Feyenoord die pingel kreeg
Je was zo hoopvol opeens
Ohquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Youtube-filmpjes van andere clubs zoeken om te laten zien hoe dom ze wel niet zijn
Nog steeds een beetje gefrustreerd over de 3-0 vernedering?Ik vond jouw comment in het feyenoord-topic zo lief toen Feyenoord die pingel kreeg
Je was zo hoopvol opeens
Nee meestal gebruik ik debiel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]Zo kennen we je niet jordi
Ah ook psv aan het kijken? Je bent er maar druk mee, zo op de zaterdagavond.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Oh
Ik klikte door van een reportage over en fanatieke psv supporter. Echt rete interessant was het.
Kan ook aan mijn pik gaan trekken, maar dat is zo afgezaagd...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah ook psv aan het kijken? Je bent er maar druk mee, zo op de zaterdagavond.
*teringlijerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ga iemand hosselen dan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan ook aan mijn pik gaan trekken, maar dat is zo afgezaagd...
Je moet nooit schelden zodat het extra hard aan komt zodra je het wel doet. Ik ben dan ook flink gekwetst momenteelquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sjessus. Even tot 10 tellen vanaf nu. Vloeken; moet je niet willen.
Wat afgezaagd, die grap heb ik al gemaakt vandaag.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga iemand hosselen dan.
Toen je ouders zo oud waren als jij nu hadden ze al een kind.
Breuer in oranjequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
Kijk Happel dit bedoel ik nou met de mentaliteit van sommige supporters. Zo kan die groep zich nooit uitbreiden
[ afbeelding ]
Trek je het niet aan LR. Jordi zit niet zo lekker in zn vel nu.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet nooit schelden zodat het extra hard aan komt zodra je het wel doet. Ik ben dan ook flink gekwetst momenteel
Het is Heerenveen, Rens. Dat is werkelijk de sufste club die er bestaat. Daar heb je dat soort dingen gewoon.quote:
Waarom quote je Stijn?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is Heerenveen, Rens. Dat is werkelijk de sufste club die er bestaat. Daar heb je dat soort dingen gewoon.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Trek je het niet aan LR. Jordi zit niet zo lekker in zn vel nu.
Weet die groep eigenlijk wel dat je Ajacied bent?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
Kijk Happel dit bedoel ik nou met de mentaliteit van sommige supporters. Zo kan die groep zich nooit uitbreiden
[ afbeelding ]
Ik ben geen hosselaar. Ga liever bier drinken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga iemand hosselen dan.
Toen je ouders zo oud waren als jij nu hadden ze al een kind.
Je quote de verkeerde denk ik. Maar hetm aakt niet uit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is Heerenveen, Rens. Dat is werkelijk de sufste club die er bestaat. Daar heb je dat soort dingen gewoon.
Ok.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben geen hosselaar. Ga liever bier drinken.
Is bullshit in zoverre dat ze HSPA+ als 4G gaan vermarketenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:34 schreef kapiteintje het volgende:
HMF...binnen een jaar 4G voor het grootste deel van NL? Is die KPN reclame nu bullshit of niet?
Mooi altijd dat mensen aan pillen denken bij zo'n agressieve uitbarstingquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Verkeerde quote? En ja de sfeer was massaal alleen heb je verschillende belevingen. De groep NN kan niet op veel respect rekenen van de rest. Alleen maar omdat ze wat fakkels/rookbommen afstaken en moshpits (let's go fucking mental en aftellen van 10 en op elkaar beuken) deden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:55 schreef Happel het volgende:
[..]
HMF, heb je het al gezien? PSV is geholpen. De 1-3 was hands.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is bullshit in zoverre dat ze HSPA+ als 4G gaan vermarketen.
En hele stukken veluwe etc. kunnen gedekt worden met 1 simpele mast. Randstad wordt dat iets lastiger zegmaar.
Maar ja, in principe klopt de claim.
Oh sorry man. Moet denk ik nog wennen aan je nieuwe toffe imago.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Niks aan de hand hoor.
[..]
Weet die groep eigenlijk wel dat je Ajacied bent?
Niet gezien, boeit me ook niet TBHquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HMF, heb je het al gezien? PSV is geholpen. De 1-3 was hands.
2 goals Wijnaldumquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet gezien, boeit me ook niet TBH
Mooi manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, maar met Ajax thuis zit ik wel met mijn Ajax sjaal etc. dus dan kunnen ze het wel zien als ze me tegenkomen (zit wel andere kant van stadion).quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Weet die groep eigenlijk wel dat je Ajacied bent?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er is iets bij J0rdiii geknapt toen hij inzag dat GGMM zijn record niet te verbreken viel met zijn capaciteiten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh sorry man. Moet denk ik nog wennen aan je nieuwe toffe imago.
Trusten.quote:
?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt, het had 1-5 kunnen zijn.
quote:
Alstu.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:35 schreef GGMM het volgende:
Stylo, kan je even 200 gifjes maken van deze clip?
Eigenlijk is elke frame puur baas.
Alsof Ajax morgen verliestquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Ajax morgen verliest word ik echt gek man
Zet de verwarming aan dan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik aan heb, klootviool.
Stijn komt je werkelijke frustratie niet bij Ado vandaan? Voor de 10de keer alweer gelijk dit seizoenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Ajax morgen verliest word ik echt gek man
Zookeeper? Ik probeer het nog steeds. Maar er is echt niks anders hoor.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er is iets bij J0rdiii geknapt toen hij inzag dat GGMM zijn record niet te verbreken viel met zijn capaciteiten.
Baasquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:59 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[..]
Alstu.
[ afbeelding ]
...Oh shit, ik ben Mrstylo™'s watermerk vergeten.
Zet de verwarming hoger, hommo.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik aan heb, klootviool.
Jezus manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het jullie niet opgevallen dat strootman weer een slaande beweging had?
Stijn, niemand geeft een fuck.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij staat op 15.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bikkel. Bij jou altijd 13 graden thuis in de winter?
Met zijn motoriek wilde hij gewoon iemands hand schudden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Die goeie basis is er weer, net zoals de reeks vorig seizoen met Anita op het middenveld. Poulsen groeit in zijn rol en Fischer gaat weer belangrijk zijn.quote:
Alsof dat hetzelfde wasquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof jij niet drie uur na de WK Finale nog in rep en roer was
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof jij niet drie uur na de WK Finale nog in rep en roer was
We spelen verreweg het beste voetbal van de Eredivisie man. Komt goed.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die goeie basis is er weer, net zoals de reeks vorig seizoen met Anita op het middenveld. Poulsen groeit in zijn rol en Fischer gaat weer belangrijk zijn.
Waarom wel?quote:
Yes.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dus het is altijd 15 graden bij jou thuis in de winter?
Zeker.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
We spelen verreweg het beste voetbal van de Eredivisie man. Komt goed.
Nou begrijp ik je zwaarlijvigheidquote:
Ja, zijn vriendin komt aankomende zomer naar Amsterdam en dan gaan ze samen wonen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Fischer woont nog in een gastgezin heb ik vanmiddag gelezen. Niet dat het rullevant is.
Ja, manieren moet ie nog lerenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Fischer woont nog in een gastgezin heb ik vanmiddag gelezen. Niet dat het rullevant is.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Baas
Deze ga ik voortaan te pas en te onpas gebruiken.
Ik sla dit op en gaat in het archiefquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die Vitesse morgen zien winnen zijn gestoord.
Die worden al door AZ kapotgespeeld. Moet je na gaan dat Ajax nog betere voetballende spelers heeft. Prijsschieten morgen.
Die heeft het snel voor elkaar. Heeft hij eigenlijk een diploma, want hij kwam toch op zijn 17e?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, zijn vriendin komt aankomende zomer naar Amsterdam en dan gaan ze samen wonen.
Davy is voor het archief, niet dat het wat uitmaakt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik sla dit op en gaat in het archief
Nee, hij is gestopt met gymnasium.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die heeft het snel voor elkaar. Heeft hij eigenlijk een diploma, want hij kwam toch op zijn 17e?
Inderdaad, vooral z'n eetmanieren zijn schandelijk. Probeert hij de Mosselman na te doen ofzo?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, manieren moet ie nog leren
Zo zo.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, hij is gestopt met gymnasium.
Gewoon heel hard met je hand wapperen, dat helpt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn nagel/vinger doet nog steeds pijn godverdomme
mrstylo actie dit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral z'n eetmanieren zijn schandelijk. Probeert hij de Mosselman na te doen ofzo?
[ afbeelding ]
Wat vond je van de gekeerde strafschop van Coutinho, en hoe zuur is het dat de rebound alsnog werd ingeschotenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn nagel/vinger doet nog steeds pijn godverdomme
gaat niet weg aangezien ik net te ver mijn nagel heb doorgeknipt, ken je dat?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon heel hard met je hand wapperen, dat helpt.
Kijk, zo bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon heel hard met je hand wapperen, dat helpt.
Kijk, zo bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Pascalus op 26-01-2013 23:11:49 ]Ik ben inmiddels overleden.
Nee, echte mannen knippen hun nagels niet namelijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gaat niet weg aangezien ik net te ver mijn nagel heb doorgeknipt, ken je dat?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]Meh, ik wil het niet overdrijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zuur? Noem je dat zuur? Slecht verdedigen is niet zuur.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat vond je van de gekeerde strafschop van Coutinho, en hoe zuur is het dat de rebound alsnog werd ingeschoten
Heb het nooit koud. Alleen nu dan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zodat je het niet koud hebt zoals nu.
Dejan Meleg gaat gelukkig niet Sulejmani achterna, gaat in een gastgezin en de Nederlandse taal leren.quote:
Verwarming hoger, biertje erbij en pak een filmpje.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb het nooit koud. Alleen nu dan.
Jij houdt het in deze stijl?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, echte mannen knippen hun nagels niet namelijk.
Hij ziet er wel als een verknipte balkan boy uit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dejan Meleg gaat gelukkig niet Sulejmani achterna, gaat in een gastgezin en de Nederlandse taal leren.
Goeie jongen.
Nee, ik bijt m'n nagels eraf,zoals het hoort.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij houdt het in deze stijl?
[ afbeelding ]
Ze worden steeds slimmer. Ajax zit goed voor de komende paar jaar.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dejan Meleg gaat gelukkig niet Sulejmani achterna, gaat in een gastgezin en de Nederlandse taal leren.
Goeie jongen.
Dat heb ik afgeleerd sinds ik slotjes kreeg, sinds mijn slotjes er af zijn bijt ik nog af en toe mijn nagels.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik bijt m'n nagels eraf,zoals het hoort.
In welk opzicht heb je het afgeleerd dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heb ik afgeleerd sinds ik slotjes kreeg, sinds mijn slotjes er af zijn bijt ik nog af en toe mijn nagels.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij ziet er wel als een verknipte balkan boy uit.
http://srootman.hyves.nl/
Stijn ben je al lid?
Nou, de tandarts zei toen dat je niet op je nagels moet bijten als je slotjes hebt en ik geloofde dat.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In welk opzicht heb je het afgeleerd dan?
Hyves is echt een pedospotting plek geworden als je die friends doorkijktquote:
Heb je ook van die elastiekjes? Ik zette die dingen altijd op mijn achterste kiezen, was ik ze na een maand kwijt. Hij zei dat het heel hard ging, had ze niet meer nodig.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou, de tandarts zei toen dat je niet op je nagels moet bijten als je slotjes hebt en ik geloofde dat.
Alsof wij jouw stem herkennenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
Even Heerenveen terugkijken op NL1. Kijken of je het uitvak nog hoort schreeuwen.
Dat is echt zo gay hé, een vent die nagels bijt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je ook van die elastiekjes? Ik zette die dingen altijd op mijn achterste kiezen, was ik ze na een maand kwijt. Hij zei dat het heel hard ging, had ze niet meer nodig.
Muil houden jij.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is echt zo gay hé, een vent die nagels bijt.
Ja, maar dan wel in je factuur. Dus moet je ff tot het einde van de maand wachten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kan je op die inlogsite van t-mobile ook zien wie je deze maand gebeld hebt?
Knippen is echt toppunt van mannelijkheid iddquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is echt zo gay hé, een vent die nagels bijt.
Niet dusquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel in je factuur. Dus moet je ff tot het einde van de maand wachten.
Vijlen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Knippen is echt toppunt van mannelijkheid idd
Uh, oke.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik pak je moeder, like a boss als een hetero.
Nou, ik knip en vijl ze netjes. Zoals het hoort.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vijl jij echt?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Nou, ik knip en vijl ze netjes. Zoals het hoort.
Nog even. Die wedstrijd is standaard spektakel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat denken jullie van Feyenoord - FC Twente?
Ik heb het gevoel dat het toch een dode wedstrijd wordt.
Dit ga ik zo beargumenteren. Ik pak even wat drinken.
Ik neuk je moeder op een lieve manier grappen zal ik ook nooit begrijpen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, oke.
Alsof ik het erg zou vinden om jouw kind als halfbroer te hebben
7-0 denk ik nu.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat denken jullie van Feyenoord - FC Twente?
Ik heb het gevoel dat het toch een dode wedstrijd wordt.
Dit ga ik zo beargumenteren. Ik pak even wat drinken.
Welke mening?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh, ik was even vergeten dat mijn argument over Pelle alleen in de uitwedstrijden geldt.
Okéquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Sorry sorry sorry jongens.
Het is zaak voor Feyenoord om snel Tadic en Chadli lam te leggen.
Dan kan Feyenoord simpel en vrijuit naar een 5-0 zege lopen.
Zo slecht is Twente verdedigend nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Clasie schopt in de eerste minuut Tadic van het veld, a la Toivonen @ PSV. Daarna is het een formaliteit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben al onderweg. Ik neem een verrassing mee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:19 schreef Happel het volgende:
Nou boelers, tot later.
Zie ik jou straks GGMM?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan jij ook eens je teringbek houden. Ik heb jou niets gevraagd.
Truste Happel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:19 schreef Happel het volgende:
Nou boelers, tot later.
Zie ik jou straks GGMM?
Schelden, pfff zooo 2012quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan jij ook eens je teringbek houden. Ik heb jou niets gevraagd.
Kan je niet beter de verdedigers en keeper opzij zetten als je de bal erin wil lopen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb gelijk foute ideeënquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben al onderweg. Ik neem een verrassing mee.
HMF?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben al onderweg. Ik neem een verrassing mee.
Trusten en pompze.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:19 schreef Happel het volgende:
Nou boelers, tot later.
Zie ik jou straks GGMM?
Doe jij dat even?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan je niet beter de verdedigers en keeper opzij zetten als je de bal erin wil lopen?
Trustenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:19 schreef Happel het volgende:
Nou boelers, tot later.
Zie ik jou straks GGMM?
Hahahahaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:21 schreef Doublepain het volgende:
Twente moet met 2 man spelen, dan kan Feyenoord naar de overwinning lopen!
Heb jij Koeman op Whatsapp? Wat een luxe.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was wel mijn enige talent, techniek heb ik niet. Ik zal Koeman even whatsappen
Alleen spelen ze nu niet tegen een goede ploegquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:21 schreef AFCNiels het volgende:
Twente gaat heel verdedigend spelen, dat doen ze iedere uitwedstrijd tegen een goede ploeg.
Na Ajax - Feyenoord is hij bij komen logeren.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij Koeman op Whatsapp? Wat een luxe.
Dus ze gaan morgen heel aanvallend spelen toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:21 schreef AFCNiels het volgende:
Twente gaat heel verdedigend spelen, dat doen ze iedere uitwedstrijd tegen een goede ploeg.
Vanwege de extreme sneeuwval?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na Ajax - Feyenoord is hij bij komen logeren.
Lachen gieren brullenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus ze gaan morgen heel aanvallend spelen toch?
Snapje.....want Feyenoord is geen goede ploeg
Hihaho.
gr.gr.
Je hebt toch wel een groepsfoto gemaakt?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Yep, hij kon zelfs niet naar Studio Voetbal komen.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen spelen ze nu niet tegen een goede ploeg
hi ha ho
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus ze gaan morgen heel aanvallend spelen toch?
Snapje.....want Feyenoord is geen goede ploeg
Hihaho.
gr.gr.
Niet nu nee. Je kan toch ook op je mobiel kijken?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar Stylo, je kan dus niet zien wie je gisteren gebeld hebt?
Die heb ik gedeletequote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet nu nee. Je kan toch ook op je mobiel kijken?
Dat zie je aan alles.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dieptriest idd. Je ziet wel duidelijk dat PSV weer gewonnen heeft.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben je bang dat je vriendin erachter komt?
Zij is er juist achtergekomen, vandaar de drang naar bewijsmateriaal.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben je bang dat je vriendin erachter komt?
DP is baas, dus dit is een compliment naar mij toe.quote:
Ga weg homo.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dieptriest idd. Je ziet wel duidelijk dat PSV weer gewonnen heeft.
Dus je bent mijn nummer kwijt?quote:
Wat een klassetempo.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://www.gamepuma.com/f(...)flash/zookeeper2.swf
Zij heeft iemand met zijn mobiel gebeldquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zij is er juist achtergekomen, vandaar de drang naar bewijsmateriaal.
HMF zekerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zij heeft iemand met zijn mobiel gebeld
Jij zou in vrede terugkomenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom ben je niet weggebleven
Voor de zekerheid heb ik ieder nummer in Rotterdam geblokkeerd. Tegen HMF maak ik geen kans, dat snap je.quote:
Meeste gepost in SC dit jaar.quote:
Als 4,5kg er ook nog af is wordt dat wel waarheid jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor de zekerheid heb ik ieder nummer in Rotterdam geblokkeerd. Tegen HMF maak ik geen kans, dat snap je.
Het zal. Jij ziet wel vaker dingen die niet echt gebeuren.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zag je ninja, zomaar Stylo een debiel noemen
Flikkerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zal. Jij ziet wel vaker dingen die niet echt gebeuren.
De kringspier staat wijd open.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:33 schreef kapiteintje het volgende:
Voor de partypoppers
https://soundcloud.com/be(...)-amsterdam-11-8-2012
Wie is dat?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:34 schreef Doublepain het volgende:
Ah ik kreeg dus een note omdat ik mening gaf over Guzekut
Check deze:quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:33 schreef kapiteintje het volgende:
Voor de partypoppers
https://soundcloud.com/be(...)-amsterdam-11-8-2012
Eikeltje is dat, kaart aan Van Bommel vond ik ook niet terecht dit keerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een of andere Turk die scheids was bij Her-PSV
Zijn geact toen hij Advocaat zijn gezicht ging aanrakenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eikeltje is dat, kaart aan Van Bommel vond ik ook niet terecht dit keer
Hij floot slecht, die kaart vond ik vandaag ook niet terecht.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eikeltje is dat, kaart aan Van Bommel vond ik ook niet terecht dit keer
Is dat die van RESPECT ?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn geact toen hij Advocaat zijn gezicht ging aanraken
Gadverdamme zeg
Die jaquote:
Dat heb ik niet meer gezienquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn geact toen hij Advocaat zijn gezicht ging aanraken
Gadverdamme zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:42 schreef RensAjacied het volgende:
Magere Brug, 26 januari 2013SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:42 schreef RensAjacied het volgende:
Magere Brug, 26 januari 2013Oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoiets lelijks maken en toch een watermerk rechtsonderin zetten
MrStylo doet dat ook altijd.
Niet meer. Was voor een ff leuk, maar ben nu sneller met gifs zonder die naam te gebruiken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoiets lelijks maken en toch een watermerk rechtsonderin zetten
MrStylo doet dat ook altijd.
Ja maar was niet geel waardquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:50 schreef Saind het volgende:
Jongens, jongens
zie ik dit goed
heeft van Bommel geel?
Jij bent stoer.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:51 schreef Helpmefok het volgende:
VBL / Het grote PSV topic #678: Gewoon winnen!
Rage in 3,2,1...........
Ik zie nog niets op yt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb ik niet of Stylo maakt er een
bahnbahshfdhquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je niks beters te melden hebt, kan je beter wegblijven.
teringtroll
Fuck dat gewoon the wire geakquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Deze blijft zo dik heEerste 45 minuten
![]()
Omdatj ullie slecht met andere meningen om kunne ngana, dat sotoort me waardoor ik agressief word,t doe er eens wat aan. Want zo is het natuurlijk neit periettig posten ffoor een buitenstaander, sorry voor mij een lelijke post. Maar het moet. Echt, al die PSV-kneusjes op dit forum zijn gewoon hartstikke irritant, ze ontenmen je het plezier om tep osten. Alles wat je zeht is aids, een inhoudelijke discussie wordt vaak ontweken. Verder op dem an spelen zoals HMF ''uitlachen' vanwege zijn overmatige smileyggebruik terwijl er troch meestal wel een kern van waarheid in zit dfie jullie niet zien. MAAR POST EENS NORMAAL ZODAT EEN BUITENSTAANDER OOK PRETTIG KAN POSTENquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:58 schreef Doublepain het volgende:
Gaan jullie al mijn posts in het PSV topic hier posten ofzo?
The Wirequote:Op zondag 27 januari 2013 00:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Fuck dat gewoon the wire geak
[ afbeelding ]
Ja je moeder is neukbaar, niet zoveel tekst posten zeg het gewoonquote:Op zondag 27 januari 2013 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdatj ullie slecht met andere meningen om kunne ngana, dat sotoort me waardoor ik agressief word,t doe er eens wat aan. Want zo is het natuurlijk neit periettig posten ffoor een buitenstaander, sorry voor mij een lelijke post. Maar het moet. Echt, al die PSV-kneusjes op dit forum zijn gewoon hartstikke irritant, ze ontenmen je het plezier om tep osten. Alles wat je zeht is aids, een inhoudelijke discussie wordt vaak ontweken. Verder op dem an spelen zoals HMF ''uitlachen' vanwege zijn overmatige smileyggebruik terwijl er troch meestal wel een kern van waarheid in zit dfie jullie niet zien. MAAR POST EENS NORMAAL ZODAT EEN BUITENSTAANDER OOK PRETTIG KAN POSTEN
inb4 didn't read lol
Lees nog één keer wat je geschreven hebt.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdatj ullie slecht met andere meningen om kunne ngana, dat sotoort me waardoor ik agressief word,t doe er eens wat aan. Want zo is het natuurlijk neit periettig posten ffoor een buitenstaander, sorry voor mij een lelijke post. Maar het moet. Echt, al die PSV-kneusjes op dit forum zijn gewoon hartstikke irritant, ze ontenmen je het plezier om tep osten. Alles wat je zeht is aids, een inhoudelijke discussie wordt vaak ontweken. Verder op dem an spelen zoals HMF ''uitlachen' vanwege zijn overmatige smileyggebruik terwijl er troch meestal wel een kern van waarheid in zit dfie jullie niet zien. MAAR POST EENS NORMAAL ZODAT EEN BUITENSTAANDER OOK PRETTIG KAN POSTEN
inb4 didn't read lol
Neem gewoon de moeite om het te lezen, téringdebiel.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja je moeder is neukbaar, niet zoveel tekst posten zeg het gewoon
Ja, boordevol spellingsfouten, met ogen dicht getypt.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lees nog één keer wat je geschreven hebt.
Teringdebiel?quote:Op zondag 27 januari 2013 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neem gewoon de moeite om het te lezen, téringdebiel.
Rot gewoon op van FOK!, je voegt geen ene cent toe, net als Davy.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Teringdebiel?
Het is dat ik mijn jodenster niet mag posten
gast...quote:Op zondag 27 januari 2013 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot gewoon op van FOK!, je voegt geen ene cent toe, net als Davy.
Spring uit je raam en ga strijden met Mexicaanse werkelozen die illegaal willen werken in Amerika.
Doe eens rustig man.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spring uit je raam en ga strijden met Mexicaanse werkelozen die illegaal willen werken in Amerika.
Zo kun je niet tegen mensen praten kutjequote:Op zondag 27 januari 2013 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe ff niet man.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]\
JAN YTINUS EN DE ZEVENKINDEREN JONG
quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
inb4 didn't read lol
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik postte dat met mijn ogen dicht. Ik voel me stoer.
[..]
Neem gewoon de moeite om het te lezen, téringdebiel.
[..]
Ja, boordevol spellingsfouten, met ogen dicht getypt.
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb hem al eerder gesproken, hij trollt met plezier.
Vriend waar staat dat je iets moet toevoegen om aanwezig te zijn op fok?quote:Op zondag 27 januari 2013 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot jij godverdetyfus eens op.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vriend waar staat dat je iets moet toevoegen om aanwezig te zijn op fok?
Ga gewoon weg met je one-liners.
Ik ben hier al toen jij nog in de luiers lag. Ga jij eens opwieberen.quote:
JSRTGBJHBJHRFGHGBquote:Op zondag 27 januari 2013 00:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ben hier al toen jij nog in de luiers lag. Ga jij eens opwieberen.
Overigens zou je mij gaan negeren. Weer niet gelukt.
Hij mist gewoon een vaderfiguur, GGMM is meer een moeder voor hem.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Invloed van Steven was achteraf toch groter dan verwacht.
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij mist gewoon een vaderfiguur, GGMM is meer een moeder voor hem.
Hoerenjong.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |