Neem gewoon de moeite om het te lezen, téringdebiel.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja je moeder is neukbaar, niet zoveel tekst posten zeg het gewoon
Ja, boordevol spellingsfouten, met ogen dicht getypt.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lees nog één keer wat je geschreven hebt.
Teringdebiel?quote:Op zondag 27 januari 2013 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neem gewoon de moeite om het te lezen, téringdebiel.
Rot gewoon op van FOK!, je voegt geen ene cent toe, net als Davy.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Teringdebiel?
Het is dat ik mijn jodenster niet mag posten
gast...quote:Op zondag 27 januari 2013 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot gewoon op van FOK!, je voegt geen ene cent toe, net als Davy.
Spring uit je raam en ga strijden met Mexicaanse werkelozen die illegaal willen werken in Amerika.
Doe eens rustig man.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spring uit je raam en ga strijden met Mexicaanse werkelozen die illegaal willen werken in Amerika.
Zo kun je niet tegen mensen praten kutjequote:Op zondag 27 januari 2013 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe ff niet man.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]\
JAN YTINUS EN DE ZEVENKINDEREN JONG
quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdatj ullie slecht met andere meningen om kunne ngana, dat sotoort me waardoor ik agressief word,t doe er eens wat aan. Want zo is het natuurlijk neit periettig posten ffoor een buitenstaander, sorry voor mij een lelijke post. Maar het moet. Echt, al die PSV-kneusjes op dit forum zijn gewoon hartstikke irritant, ze ontenmen je het plezier om tep osten. Alles wat je zeht is aids, een inhoudelijke discussie wordt vaak ontweken. Verder op dem an spelen zoals HMF ''uitlachen' vanwege zijn overmatige smileyggebruik terwijl er troch meestal wel een kern van waarheid in zit dfie jullie niet zien. MAAR POST EENS NORMAAL ZODAT EEN BUITENSTAANDER OOK PRETTIG KAN POSTEN
inb4 didn't read lol
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik postte dat met mijn ogen dicht. Ik voel me stoer.
[..]
Neem gewoon de moeite om het te lezen, téringdebiel.
[..]
Ja, boordevol spellingsfouten, met ogen dicht getypt.
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb hem al eerder gesproken, hij trollt met plezier.
Vriend waar staat dat je iets moet toevoegen om aanwezig te zijn op fok?quote:Op zondag 27 januari 2013 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot jij godverdetyfus eens op.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vriend waar staat dat je iets moet toevoegen om aanwezig te zijn op fok?
Ga gewoon weg met je one-liners.
Ik ben hier al toen jij nog in de luiers lag. Ga jij eens opwieberen.quote:
JSRTGBJHBJHRFGHGBquote:Op zondag 27 januari 2013 00:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ben hier al toen jij nog in de luiers lag. Ga jij eens opwieberen.
Overigens zou je mij gaan negeren. Weer niet gelukt.
Hij mist gewoon een vaderfiguur, GGMM is meer een moeder voor hem.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Invloed van Steven was achteraf toch groter dan verwacht.
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij mist gewoon een vaderfiguur, GGMM is meer een moeder voor hem.
Hoerenjong.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |