Ja maar was niet geel waardquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:50 schreef Saind het volgende:
Jongens, jongens
zie ik dit goed
heeft van Bommel geel?
Jij bent stoer.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:51 schreef Helpmefok het volgende:
VBL / Het grote PSV topic #678: Gewoon winnen!
Rage in 3,2,1...........
Ik zie nog niets op yt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb ik niet of Stylo maakt er een
bahnbahshfdhquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je niks beters te melden hebt, kan je beter wegblijven.
teringtroll
Fuck dat gewoon the wire geakquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Deze blijft zo dik heEerste 45 minuten
![]()
Omdatj ullie slecht met andere meningen om kunne ngana, dat sotoort me waardoor ik agressief word,t doe er eens wat aan. Want zo is het natuurlijk neit periettig posten ffoor een buitenstaander, sorry voor mij een lelijke post. Maar het moet. Echt, al die PSV-kneusjes op dit forum zijn gewoon hartstikke irritant, ze ontenmen je het plezier om tep osten. Alles wat je zeht is aids, een inhoudelijke discussie wordt vaak ontweken. Verder op dem an spelen zoals HMF ''uitlachen' vanwege zijn overmatige smileyggebruik terwijl er troch meestal wel een kern van waarheid in zit dfie jullie niet zien. MAAR POST EENS NORMAAL ZODAT EEN BUITENSTAANDER OOK PRETTIG KAN POSTENquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:58 schreef Doublepain het volgende:
Gaan jullie al mijn posts in het PSV topic hier posten ofzo?
The Wirequote:Op zondag 27 januari 2013 00:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Fuck dat gewoon the wire geak
[ afbeelding ]
Ja je moeder is neukbaar, niet zoveel tekst posten zeg het gewoonquote:Op zondag 27 januari 2013 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdatj ullie slecht met andere meningen om kunne ngana, dat sotoort me waardoor ik agressief word,t doe er eens wat aan. Want zo is het natuurlijk neit periettig posten ffoor een buitenstaander, sorry voor mij een lelijke post. Maar het moet. Echt, al die PSV-kneusjes op dit forum zijn gewoon hartstikke irritant, ze ontenmen je het plezier om tep osten. Alles wat je zeht is aids, een inhoudelijke discussie wordt vaak ontweken. Verder op dem an spelen zoals HMF ''uitlachen' vanwege zijn overmatige smileyggebruik terwijl er troch meestal wel een kern van waarheid in zit dfie jullie niet zien. MAAR POST EENS NORMAAL ZODAT EEN BUITENSTAANDER OOK PRETTIG KAN POSTEN
inb4 didn't read lol
Lees nog één keer wat je geschreven hebt.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdatj ullie slecht met andere meningen om kunne ngana, dat sotoort me waardoor ik agressief word,t doe er eens wat aan. Want zo is het natuurlijk neit periettig posten ffoor een buitenstaander, sorry voor mij een lelijke post. Maar het moet. Echt, al die PSV-kneusjes op dit forum zijn gewoon hartstikke irritant, ze ontenmen je het plezier om tep osten. Alles wat je zeht is aids, een inhoudelijke discussie wordt vaak ontweken. Verder op dem an spelen zoals HMF ''uitlachen' vanwege zijn overmatige smileyggebruik terwijl er troch meestal wel een kern van waarheid in zit dfie jullie niet zien. MAAR POST EENS NORMAAL ZODAT EEN BUITENSTAANDER OOK PRETTIG KAN POSTEN
inb4 didn't read lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |