Joffrey is dan ook het enige goede karakter uit GoT. Kijk mij dan tegendraads doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nou, is zoveel geweld nou echt nodig?
Beetje de PizzaGeit van GOT idd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Joffrey is dan ook het enige goede karakter uit GoT. Kijk mij dan tegendraads doen.
Omdat we net hebben geconcludeerd dat vechtsport voor paupers is. Uitzondering is Remy Bonyaski.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:39 schreef Mr.Smokey het volgende:
Happel waarom ga je niet UFC prelims kijken?
Kijk ik morgen na het voetbal wel. Ga slapen zo.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:39 schreef Mr.Smokey het volgende:
Happel waarom ga je niet UFC prelims kijken?
Hij krijgt de macht in zijn voeten geworpen en doet lekker waar hij zin in heeft, niks mis mee. Beter dan die jankerd die naar die muur trekt "Boehoe ik heb het zo zwaar als bastard"quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beetje de PizzaGeit van GOT idd.
Dan maar een pauper..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat we net hebben geconcludeerd dat vechtsport voor paupers is. Uitzondering is Remy Bonyaski.
KOEKOEKquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan maar een pauper..
[ afbeelding ]
Ik help je wel. Op het gebied van geschiedenis weet ik alles.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij krijgt de macht in zijn voeten geworpen en doet lekker waar hij zin in heeft, niks mis mee. Beter dan die jankerd die naar die muur trekt "Boehoe ik heb het zo zwaar als bastard"
Godver ik moet stoppen met uitstellen, tijd om Fok! weg te klikken.
Mooie trapquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan maar een pauper..
[ afbeelding ]
PSV heeft gewonnen dmv een handsbal van Wijnaldum. Zelfs als Ajax morgen wint staat PSV nog boven Ajax.quote:
Heb je alles weer verwerkt?quote:
Jeetje.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV heeft gewonnen dmv een handsbal van Wijnaldum. Zelfs als Ajax morgen wint staat PSV nog boven Ajax.
Volgende week wint PSV ook, net als Ajax. Daarna moet Ajax tegen Roda, PSV tegen Vitesse. Gegarandeerd koppositie voor Ajaxquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV heeft gewonnen dmv een handsbal van Wijnaldum. Zelfs als Ajax morgen wint staat PSV nog boven Ajax.
Hebtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Die Ajacied422 hebt gewoon keihard lopen rukken.
Heb maar wat Van Gerwen aangezet. Samsung smart tvquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Die Ajacied422 hebt gewoon keihard lopen rukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |