Ik denk dat dit een photoshop is. Dat logo van PSV is veel te klein om de penis van Humberto te verbergen.quote:
Bazenprogramma is dat.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit super programma gelijk maar even aangezet.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een photoshop is. Dat logo van PSV is veel te klein om de penis van Humberto te verbergen.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit super programma gelijk maar even aangezet.
Mijn broertje heeft het ook op mijn computer gezet na de zoveelste crash. Dus het is waarschijnlijk meer een persoonlijke voorkeur dan dat 1 van de 2 veel beter is.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:08 schreef mrstylo het volgende:
Hoezo ':')'
Is die slecht dan? (serieus)
En ik heb er nog nooit van gehoord, dan kan het nooit goed zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die naam alleen al![]()
SuperAntispyware. Klinkt nogal gay.
Wetende hoe zeer jij op de hoogte bent van alle ontwikkelingen op anti-spyware-gebied kan dat idd geen goed teken zijn,nee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En ik heb er nog nooit van gehoord, dan kan het nooit goed zijn.
Houd ons vooral op de hoogte.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Niks gevonden, dit is iets wat ik voor Office 2010 heb gebruikt.
Zal ik doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd ons vooral op de hoogte.
Verdomme zeg.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:13 schreef mrstylo het volgende:
Vergeten om mijn gif te gebruiken bij doelpunt van Matavz.
Hij is nog best leuk ook:quote:
Ja, ik lach me de pleuris. Hahahaha.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is nog best leuk ook:
[ afbeelding ]
Nou idd. Ik kan niet namens de rest spreken, maar ik moest iig keihard lachen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is nog best leuk ook:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, ik lach me de pleuris. Hahahaha.
Ik voel wat sarcasme.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou idd. Ik kan niet namens de rest spreken, maar ik moest iig keihard lachen.
Ik vraag me af hoeveel lintwormen jij ondertussen al in je darmen hebt rondzwemmen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Mijn moeder is de filet americain met uitjes vergeten dus ik zal zo de frituur maar even aanzetten.
Geen idee man, interesseert mij ook vrij weinig eigenlijk. Dood gaan we toch enzo.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel lintwormen jij ondertussen al in je darmen hebt rondzwemmen.
Genoeg. Hij frituurt de hele dag door en claimt broodmager te zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel lintwormen jij ondertussen al in je darmen hebt rondzwemmen.
Ik wou net 't zelfde vragen eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Meh, PSV 0-2 voor.
Kapi, heb jij tips?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wou net 't zelfde vragen eigenlijk.
Elke wedstrijd hoop ik weer dat ze zo hard op hun muil gaan he.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
psvaltijd geluk
Ik ga wat koffie zetten.
Heb ik altijd bij PSV én Twentequote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Elke wedstrijd hoop ik weer dat ze zo hard op hun muil gaan he.
Klopt ja. Apart dat jij dat ook hebt, aangezien je geen Feyenoorder bent. Althans...je weet 't zelf nog niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb ik altijd bij PSV én Twente
Als ze tegen elkaar moeten, hoop ik gewoon dat ze beiden een paar rode kaarten + schorsingen krijgen.
PSV & Twente ;r
Nu echt koffie
Kap daar aub meequote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt ja. Apart dat jij dat ook hebt, aangezien je geen Feyenoorder bent. Althans...je weet 't zelf nog niet.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt ja. Apart dat jij dat ook hebt, aangezien je geen Feyenoorder bent. Althans...je weet 't zelf nog niet.
Kalenders passen zich aan HMF aan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:26 schreef Helpmefok het volgende:
Ik word 25 op een zaterdagHoe episch is dat?
Ken-ker-be-zo-peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!
Je weet zelf. Toen ik 18 werd, was het op een vrijdagquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kalenders passen zich aan HMF aan.
Wat doe ik dan verkeerd man.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je doet het zelf man, begin bij jezelf.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:26 schreef Helpmefok het volgende:
Ik word 25 op een zaterdagHoe episch is dat?
Ken-ker-be-zo-peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!
Twente moet morgen tegen Feyenoord. Ook 2 'concurrenten' van Ajax, en daar hoop je niet op rode kaarten aan beide kanten. tel uit je winst.quote:
ben dit jaar op vrijdag jarigquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je weet zelf. Toen ik 18 werd, was het op een vrijdagDie nacht werd zo kankerepisch hé.
Ik had geen alcoholvergiftiging, de alcohol had HMF-vergiftiging. True story.
Jezus man.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je weet zelf. Toen ik 18 werd, was het op een vrijdagDie nacht werd zo kankerepisch hé.
Dag maar vooral nacht dat ik 18 werd is de enige keer ooit dat ik volgende dag niet meer wist wat ik had gedaan. Gelukkig weinig gemist, want blijkbaar heb ik een uur of 5 kotsend doorgebracht op een wc in de enige discotheek van Zeelandquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
ik ook.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
Ik verveel me helemaal de tyfus boys.
Ik ook, misschien kunnen we samen iets gaan doen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
Laten we het over een leuk onderwerp hebben.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook, misschien kunnen we samen iets gaan doen?
Rukken op chatroulette?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook, misschien kunnen we samen iets gaan doen?
Ga jij kampioen worden met KZ Danaiden 422?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we het over een leuk onderwerp hebben.
Wie wordt er kampioen? Uiteraard objectief gezien
Ik ja, toffe potquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:47 schreef RensAjacied het volgende:
Zo weer thuis na een dagje Heerenveen. Heerlijke sfeer, wel onder de blauwe plekken door 10 Let's Go Fucking Mental:"). Maar wat een kutwedstrijd, weer punten gemorst in het laatste kwartier.
Iemand hier de wedstrijd SCH - PEC gezien?
Dat denken objectief te kunnen beoordelenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we het over een leuk onderwerp hebben.
Wie wordt er kampioen? Uiteraard objectief gezien
Nee. Nu weer op zwieberen over dat.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga jij kampioen worden met KZ Danaiden 422?
Jammer man.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Nu weer op zwieberen over dat.
Neequote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sfeer van het uitvak meegekregen?
Ik heb 'm gezien. Probeerde een zestienjarige met jonko in het uitvak te spotten maar het is misluktquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:47 schreef RensAjacied het volgende:
Zo weer thuis na een dagje Heerenveen. Heerlijke sfeer, wel onder de blauwe plekken door 10 Let's Go Fucking Mental:"). Maar wat een kutwedstrijd, weer punten gemorst in het laatste kwartier.
Klonk behoorlijk dood op EL.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sfeer van het uitvak meegekregen?
Wie wordt er tweede dan? Ajax wordt wel kampioen aangezien zij het beste voetbal spelen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denken objectief te kunnen beoordelen
Ajax speelt verreweg het beste voetbal natuurlijk.
Haha uitvak was helemaal uitverkocht. Stonden weer midden in NieuwNoord dus ben wel paar keer 3 rijen naar voren geflikkertquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb 'm gezien. Probeerde een zestienjarige met jonko in het uitvak te spotten maar het is mislukt
Wat is NN?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha uitvak was helemaal uitverkocht. Stonden weer midden in NieuwNoord dus ben wel paar keer 3 rijen naar voren geflikkert. Wel leuk alleen wat een kinderachtige stewards/beveiliging daar. Kwamen 2 "stillen in het uivak" die iemand mee wilde nemen omdat hij een NN sticker op de wand had geplakt
. Gelukkig waren die binnen 2 minuten het vak weer uit zonder succes.
Over de wedstrijd inhoudelijk maar niet hebben want wat speelden ze weer beroerd.
Galmt ook totaal niet, sfeerloos stadion daar. Dak heel laag boven de tribune dus het galmt helemaal niet, maar in het vak zelf deed iedereen me dus wel 400 fanatiekelingen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb het uitvak eigenlijk niet echt gehoord...
uitgaan is het enige wat niet leuk is in Utrecht man, voor de rest echt een prachtstadquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
Nou...denk dat ik maar ff een avondje Utrecht ga doen zo.
Ok.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso wil ik Feyenoord wel een tweede plek gunnen, maar het gaat voor hen gewoon niet gebeuren. En dan kom je automatisch aan Twente & PSV
Dat ligt niet aan het stadion hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Galmt ook totaal niet, sfeerloos stadion daar. Dak heel laag boven de tribune dus het galmt helemaal niet, maar in het vak zelf deed iedereen me dus wel 400 fanatiekelingen.
Wel mooi al dat vuurwerk vlak voor de opkomst. Hele jas stinkt nu wel naar de rookbommen en fakkels
NieuwNoord. Die waren eerst met 2 bussen in Stwijk geweest om in te drinken dus daar waren we ook bij en daarna met de autocombi met een gigantische omweg naar Zwolle gereden (eerst terug naar Heerenveen om omwisselbiljet om te wisselen met het kaartje en daarna om heel Zwolle gereden).quote:
Vanavond?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
Nou...denk dat ik maar ff een avondje Utrecht ga doen zo.
Jij weet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:51 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
uitgaan is het enige wat niet leuk is in Utrecht man, voor de rest echt een prachtstad
Sjakiequote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan het stadion hoor
Uitgaan is prima als je chicks wil regelen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:51 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
uitgaan is het enige wat niet leuk is in Utrecht man, voor de rest echt een prachtstad
Waar haal jij ze zogenaamd dan op?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Uitgaan is prima als je chicks wil regelen.
dat wel ja, veel lekkere chicks in Utjequote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mwa. Als je niet te hoge verwachtingen hebt is uitgaan in Utrecht tofquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:51 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Top, was een gelijkwaardige pot, toen de gelijkmaker van PEC kwam in de 85e minuut. Had er nog een 2-1 ingezeten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoe speelde FCZ? Kon het niet kijken
Valt mee man. Voor iemand die niet naar een bar wilt, is er bijna niets te doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa. Als je niet te hoge verwachtingen hebt is uitgaan in Utrecht tof
Eindbaas Pluim nog mooie dingen laten zien?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Top, was een gelijkwaardige pot, toen de gelijkmaker van PEC kwam in de 85e minuut. Had er nog een 2-1 ingezeten.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Counter is de bal in de diepte krijgen met een tegenaanval ja,
hihi wat leuk zegquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
Toen het uivak uit elkaar werd gesplitst en de 2 groepen op elkaar afstormden (2x 200 man) had ik de pech dat ik een beetje in het midden stond. Mijn linkerschoen lag op een gegeven moment helemaal vooraan
Ja, had een schitterende pass op Benson die er helaas niets mee deed.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Eindbaas Pluim nog mooie dingen laten zien?
1 hele mooie steekbal en voor de rest keek ik niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Eindbaas Pluim nog mooie dingen laten zien?
Ik kom regelmatig in Café Bodytalk, daar hangt een goede sfeer hoor.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Valt mee man. Voor iemand die niet naar een bar wilt, is er bijna niets te doen.
Niet zo vreemd als die gast de bal krijgt. Die kan zo verschrikkelijk weinig.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, had een schitterende pass op Benson die er helaas niets mee deed.
Die had de 0-2 op z'n schoen maar denkt dat hij Messi isquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
Van Basten die Djuricic eruit haalt. Dan kan je wachten op die 1-1.
Wat wil je dan doen? Zijn ook genoeg toffe feestjes in Utrecht. Je hebt alleen geen clubs waar het ieder weekend aan is maar Utrecht is daar ook net te klein voor denk ik.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Valt mee man. Voor iemand die niet naar een bar wilt, is er bijna niets te doen.
Die liep naar de keeper toe en liet 'm gewoon bij hem in de handen rollen. Zeer treurig.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Niet zo vreemd als die gast de bal krijgt. Die kan zo verschrikkelijk weinig.
Ja dat was ook echt belachelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die had de 0-2 op z'n schoen maar denkt dat hij Messi is
Feestjes zijn wel tof idd, maar ik mis wel een club man.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat wil je dan doen? Zijn ook genoeg toffe feestjes in Utrecht. Je hebt alleen geen clubs waar het ieder weekend aan is maar Utrecht is daar ook net te klein voor denk ik.
Al best vaak feestje gehad daarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig in Café Bodytalk, daar hangt een goede sfeer hoor.
Dus moet je als trainer een keer een grens trekken. Djuricic is verre weg de beste speler bij Heerenveen, maar vind hem persoonlijk veelte veel pingelen. Al geloof ik dat deze discussie al eens is gevoerd en we er niet uit kwamen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja dat was ook echt belachelijk inderdaad.
Hij heeft te weinig randement. Hij heeft 4 goals en 2 assists dit seizoen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
Van Basten die Djuricic eruit haalt. Dan kan je wachten op die 1-1.
dierentuin in monza was altijd wel hardquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Feestjes zijn wel tof idd, maar ik mis wel een club man.
Monza was bijna enige club en die was klote.
Ik zoch op 'Gaybar Utrecht'. Weet je vriendin het al?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Al best vaak feestje gehad daar
Ja, die gaat vrijwel altijd meequote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zoch op 'Gaybar Utrecht'. Weet je vriendin het al?
Ja?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Monza vond ik toch kak. Enige club waar ik regelmatig en eigenlijk zonder vooraf te checken naartoe ga is de Poema. Rest moet er een toffe avond zijn anders sta je na 5 minuten weer buiten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Feestjes zijn wel tof idd, maar ik mis wel een club man.
Monza was bijna enige club en die was klote.
winkel v sinkel heeft ook wel aardige feestjes somsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Monza vond ik toch kak. Enige club waar ik regelmatig en eigenlijk zonder vooraf te checken naartoe ga is de Poema. Rest moet er een toffe avond zijn anders sta je na 5 minuten weer buiten.
Inderdaad ja, maar je kan ook zo een gay feest inlopen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:02 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
winkel v sinkel heeft ook wel aardige feestjes soms
Wat overigens nog best tof kan zijn, vrouwen zien toch wel dat je niet van de mannen bent.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inderdaad ja, maar je kan ook zo een gay feest inlopen.
Dat is overal in Utrecht G, je moet echt weten van te voren wat voor feest er isquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inderdaad ja, maar je kan ook zo een gay feest inlopen.
Inderdaad ja. Behalve Poema dus. Ekko meestal ook wel ok maar die doen ook nog wel eens een 50 & 60s partyquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:05 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Dat is overal in Utrecht G, je moet echt weten van te voren wat voor feest er is
Ik ook. Ga maar slapen, denk ik.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
Je hebt ook zo'n club bij de grachten. Je weet het daar ook bijna nooit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:05 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Dat is overal in Utrecht G, je moet echt weten van te voren wat voor feest er is
Heerenveen en let's go fucking mental.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:47 schreef RensAjacied het volgende:
Bestaat Cartouche nog?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt ook zo'n club bij de grachten. Je weet het daar ook bijna nooit.
Ja ze nemen het daar ook iets te serieus. 50/60 man die helemaal op elkaar in beukenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Heerenveen en let's go fucking mental.
Aaaauwquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajax moet morgen weer om 12:30Dat wordt het begin opnemen. Ik zit dan nog bij mijn opa.
Nee een andere. Ben naam vergeten.quote:
Gewoon stadje induiken toch.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
Beter laten ze zich een keer zien als we Heerenveen weer onveilig maken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ze nemen het daar ook iets te serieus. 50/60 man die helemaal op elkaar in beuken
Lux?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt ook zo'n club bij de grachten. Je weet het daar ook bijna nooit.
Tsja als je een "harde kern" van 30 man begin je niks tegen Feyenoord.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Beter laten ze zich een keer zien als we Heerenveen weer onveilig maken.
Paard toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
In Den Haag heb je ook weinig te doen hoor. Je hebt er kroegen genoeg, maar als je een club wil is De Kluis nog wel aardig maar verder...
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Af en toe wel toffe avonden daar. Wel veel entree dan.
Dat is nooit geweldig geweest, maar de afgelopen 2 jaar is dat echt zwaar vertyft. Ik geloof dat ze het ook al 2 jaar proberen te verkopen.quote:
Ga eens leren jongeman.quote:
Clubs zijn kankergaar. Gewoon bier drinken in de kroeg. Veel beter.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
In Den Haag heb je ook weinig te doen hoor. Je hebt er kroegen genoeg, maar als je een club wil is De Kluis nog wel aardig maar verder...
Zit maar te dollen, joh. Het is altijd gezellig in Heerenveen. Waarom vechten?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tsja als je een "harde kern" van 30 man begin je niks tegen Feyenoord.
Helemaal met je eens, maar aan de vrouwen raak je er toch moeilijk. (Of moeilijker)quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Clubs zijn kankergaar. Gewoon bier drinken in de kroeg. Veel beter.
Is echt enige wat ik heb gezien van Den Haag. En ook al weer jaar of 5 terug. Geen idee hoe het nu is.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is nooit geweldig geweest, maar de afgelopen 2 jaar is dat echt zwaar vertyft. Ik geloof dat ze het ook al 2 jaar proberen te verkopen.
[..]
Ga eens leren jongeman.
Eens. Maar af en toe moet je langer door.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Clubs zijn kankergaar. Gewoon bier drinken in de kroeg. Veel beter.
In een cafe zijn vrouwen sowieso niet gewenst.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, maar aan de vrouwen raak je er toch moeilijk. (Of moeilijker)
Die ontmoet je wel met het boodschappen doen, joh.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, maar aan de vrouwen raak je er toch moeilijk. (Of moeilijker)
Biertips neem ik van je aan, maar op jouw leeftijd liep ik al met een kleine (mij) rond.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Die ontmoet je wel met het boodschappen doen, joh.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Biertips neem ik van je aan, maar op jouw leeftijd liep ik al met een kleine (mij) rond.
dat wel maar zijn vaak van die studentenvereniging types met zon kkgaar accentquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niks mis mee. Tenminste een goedkoop rondje.
Lijer.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Biertips neem ik van je aan, maar op jouw leeftijd liep ik al met een kleine (mij) rond.
Kanker wijven man.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:16 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
dat wel maar zijn vaak van die studentenvereniging types met zon kkgaar accent
Hangt ervan af waar je bent denk ik.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:16 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
dat wel maar zijn vaak van die studentenvereniging types met zon kkgaar accent
Het ergste vind ik van die type's die zo'n sweater aan hebben met een lollig tekstje of plaatje voorop en dan achterop hun bijnaam + iets als "penningmeester jaarclub reis 2011".quote:
Pak dan haar tophit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:18 schreef Happel het volgende:
Welke vent zeurt nou te veel? Wat een homo.
haha je gaat vnv zien in Utrecht wat ik bedoel mattiequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een pretentieus negertje he.
WIjven regelen in de stad Stinho...sorry kan er ff geen minderjarigen variant op bedenken die jou zou schikken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Kapi, wat is er te doen? PSV 5-1 voor op onterechte wijze en ik wil mijn frustraties kwijt.
Bedenk je dit Stijn. Hoe kan een 5-1 overwinning onterecht zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Kapi, wat is er te doen? PSV 5-1 voor op onterechte wijze en ik wil mijn frustraties kwijt.
Videoclip uit 2009quote:
Oh ja. Waar ben je vanavond kapi?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:21 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
haha je gaat vnv zien in Utrecht wat ik bedoel mattie
Daar kijk ik niet eens naarom. Pretentieuze kankerhoeren zijn dat. Twintig jaar later zijn het een stel varkens van rond de 90 kilo. Waar je blij van wordt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het ergste vind ik van die type's die zo'n sweater aan hebben met een lollig tekstje of plaatje voorop en dan achterop hun bijnaam + iets als "penningmeester jaarclub reis 2011".
Dat soort figuren bied ik altijd een drankje aan om op het moment dat ze het het minst verwachten vol in hun kut te schoppen. Paupers.
Aangezien Wijnaldum bij de 1-3 hands maakte, Marcelo rood had moeten hebben.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedenk je dit Stijn. Hoe kan een 5-1 overwinning onterecht zijn.
Dit is beter.quote:
Zijn nu vaak ook al de zwaardere type's.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar kijk ik niet eens naarom. Pretentieuze kankerhoeren zijn dat. Twintig jaar later zijn het een stel varkens van rond de 90 kilo. Waar je blij van wordt.
Klopt, ja. Komt van dat studentenleven. Veel feestjes, veel zuipen en veel vet eten. Ik vind ze gewoon ranzig.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn nu vaak ook al de zwaardere type's.
Ik ken zoveel lekkere chicks die verpest zijn door zon studentenvereniging. Heb ik ze tijdje niet gezien en zijn ze ineens kkdikquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Klopt, ja. Komt van dat studentenleven. Veel feestjes, veel zuipen en veel vet eten. Ik vind ze gewoon ranzig.
Plan is gewijzigd, wordt gewoon m'n hometown vnv. Veel te veel gedoe om van en naar Utka te komen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:21 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
haha je gaat vnv zien in Utrecht wat ik bedoel mattie
Binnen 3 zinnen beginnen ze al over waar hun vader werkt en hoeveel hij verdientquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Klopt, ja. Komt van dat studentenleven. Veel feestjes, veel zuipen en veel vet eten. Ik vind ze gewoon ranzig.
Tilburg dusquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh ja. Waar ben je vanavond kapi?
Blijf lekker hier tot 4:00, Slagter gaat de TDU winnen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Zakdoekje leggen niemand zeggen. wat een flutavond
Wat een diepzinnige titels zeg. Het is zaterdagavondquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:24 schreef Happel het volgende:
Youtube is echt een bron van het Nederlandse levenslied. Genieten man.
Studentenverenigingen zijn sowieso kankertriest.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:24 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Ik ken zoveel lekkere chicks die verpest zijn door zon studentenvereniging. Heb ik ze tijdje niet gezien en zijn ze ineens kkdik
Is dit de Marlous waar Zanger Rinus mee onder de douche wil?quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Blijf lekker hier tot 4:00, Slagter gaat de TDU winnen.
Ik moet morgenochtend even wat huiswerk maken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Blijf lekker hier tot 4:00, Slagter gaat de TDU winnen.
Doe dan nu zodat je Slagter Tour down Under kan zien winnenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet morgenochtend even wat huiswerk maken.
Zeer boeiend inderdaad.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Binnen 3 zinnen beginnen ze al over waar hun vader werkt en hoeveel hij verdient
Haar ken ik zowaar van Omroep Maximequote:
Ik ben depressief.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een diepzinnige titels zeg. Het is zaterdagavond
Was zij dat?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haar ken ik zowaar van Omroep Maxime
Jezus, jij bent zo oprecht chagrijnig als PSV wintquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een treurig niveau in het Live Eredivisietopic.
Mijn god.
Néh. Wil ook lekker kunnen slapen, weet je.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe dan nu zodat je Slagter Tour down Under kan zien winnen
eN NU?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus, jij bent zo oprecht chagrijnig als PSV wint
Van die biggetjes zonder zelfdiscipline.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan daarna, morgen zondag.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Néh. Wil ook lekker kunnen slapen, weet je.
Ah joh laat gaan. Bijna weer fit om te sporten, die baan komt ook heus goed en McClaren is de trainer van Twente.quote:
Nog nooit meegemaakt dat soort types, maargoed Tilburg is geen corpsbal stad.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Binnen 3 zinnen beginnen ze al over waar hun vader werkt en hoeveel hij verdient
Het is leuk geweest Happel...we get your point.quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is leuk geweest Happel...we get your point.
In Utrecht als je in de verkeerde tent staat, in Leiden overal.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt dat soort types, maargoed Tilburg is geen corpsbal stad.
Ja, lul.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh fuck...je had zeker net iets gevonden wat je van je verveling afhielp?![]()
quote:
Ja, hè. Dat is hij inderdaad.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is gozer met 3000 euro schuld.
Voor jouw dan. Met zijn zacggggte gggggggggggggquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:32 schreef mrstylo het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die naar de filmpjes van Happel kijkt.
ik kijk ze ookquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:32 schreef mrstylo het volgende:
12:30 is toch uitslapen man. Als je na tour down under naar bed gaat tenminste.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
12:30 Ajax. 14:30 FEY-TWE, en moet ook weer normaal op tijd slapen voor manic monday hé
laat me slapenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
12:30 is toch uitslapen man. Als je na tour down under naar bed gaat tenminste.
Dan is het goed.quote:
Kom laten we appen. Heb ook foto's van mijn exen.quote:
Ik kijk alleen de filmpjes van LR. Altijd kwaliteit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:32 schreef mrstylo het volgende:
Bangbros account?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het spijt me...w8 ik zoek ff een vervangende activiteit voor je.
NEE.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:35 schreef GGMM het volgende:
Stylo, kan je even 200 gifjes maken van deze clip?
Eigenlijk is elke frame puur baas.
Mijn bed is waardevol jongen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Je hebt genoeg tijd om te slapen als je dood bent Stinho. Belangrijke les dit.
Stijn, drink een glaasje water en post weer normaal. Hoewel GGMM en ik elkaar doodzwijgen banned hij je nog steeds binnen een vingerknip als ik daarom vraag.quote:
Sand in ur vagina?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah bah, psv is zo weer afgelopen en komen Doublepain en Davy hier
Joffrey is dan ook het enige goede karakter uit GoT. Kijk mij dan tegendraads doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nou, is zoveel geweld nou echt nodig?
Beetje de PizzaGeit van GOT idd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Joffrey is dan ook het enige goede karakter uit GoT. Kijk mij dan tegendraads doen.
Omdat we net hebben geconcludeerd dat vechtsport voor paupers is. Uitzondering is Remy Bonyaski.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:39 schreef Mr.Smokey het volgende:
Happel waarom ga je niet UFC prelims kijken?
Kijk ik morgen na het voetbal wel. Ga slapen zo.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:39 schreef Mr.Smokey het volgende:
Happel waarom ga je niet UFC prelims kijken?
Hij krijgt de macht in zijn voeten geworpen en doet lekker waar hij zin in heeft, niks mis mee. Beter dan die jankerd die naar die muur trekt "Boehoe ik heb het zo zwaar als bastard"quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beetje de PizzaGeit van GOT idd.
Dan maar een pauper..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat we net hebben geconcludeerd dat vechtsport voor paupers is. Uitzondering is Remy Bonyaski.
KOEKOEKquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan maar een pauper..
[ afbeelding ]
Ik help je wel. Op het gebied van geschiedenis weet ik alles.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij krijgt de macht in zijn voeten geworpen en doet lekker waar hij zin in heeft, niks mis mee. Beter dan die jankerd die naar die muur trekt "Boehoe ik heb het zo zwaar als bastard"
Godver ik moet stoppen met uitstellen, tijd om Fok! weg te klikken.
Mooie trapquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan maar een pauper..
[ afbeelding ]
PSV heeft gewonnen dmv een handsbal van Wijnaldum. Zelfs als Ajax morgen wint staat PSV nog boven Ajax.quote:
Heb je alles weer verwerkt?quote:
Jeetje.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV heeft gewonnen dmv een handsbal van Wijnaldum. Zelfs als Ajax morgen wint staat PSV nog boven Ajax.
Volgende week wint PSV ook, net als Ajax. Daarna moet Ajax tegen Roda, PSV tegen Vitesse. Gegarandeerd koppositie voor Ajaxquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV heeft gewonnen dmv een handsbal van Wijnaldum. Zelfs als Ajax morgen wint staat PSV nog boven Ajax.
Hebtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Die Ajacied422 hebt gewoon keihard lopen rukken.
Heb maar wat Van Gerwen aangezet. Samsung smart tvquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Die Ajacied422 hebt gewoon keihard lopen rukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |