Kanker wijven man.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:16 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
dat wel maar zijn vaak van die studentenvereniging types met zon kkgaar accent
Hangt ervan af waar je bent denk ik.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:16 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
dat wel maar zijn vaak van die studentenvereniging types met zon kkgaar accent
Het ergste vind ik van die type's die zo'n sweater aan hebben met een lollig tekstje of plaatje voorop en dan achterop hun bijnaam + iets als "penningmeester jaarclub reis 2011".quote:
Pak dan haar tophit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:18 schreef Happel het volgende:
Welke vent zeurt nou te veel? Wat een homo.
haha je gaat vnv zien in Utrecht wat ik bedoel mattiequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een pretentieus negertje he.
WIjven regelen in de stad Stinho...sorry kan er ff geen minderjarigen variant op bedenken die jou zou schikken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Kapi, wat is er te doen? PSV 5-1 voor op onterechte wijze en ik wil mijn frustraties kwijt.
Bedenk je dit Stijn. Hoe kan een 5-1 overwinning onterecht zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Kapi, wat is er te doen? PSV 5-1 voor op onterechte wijze en ik wil mijn frustraties kwijt.
Videoclip uit 2009quote:
Oh ja. Waar ben je vanavond kapi?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:21 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
haha je gaat vnv zien in Utrecht wat ik bedoel mattie
Daar kijk ik niet eens naarom. Pretentieuze kankerhoeren zijn dat. Twintig jaar later zijn het een stel varkens van rond de 90 kilo. Waar je blij van wordt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het ergste vind ik van die type's die zo'n sweater aan hebben met een lollig tekstje of plaatje voorop en dan achterop hun bijnaam + iets als "penningmeester jaarclub reis 2011".
Dat soort figuren bied ik altijd een drankje aan om op het moment dat ze het het minst verwachten vol in hun kut te schoppen. Paupers.
Aangezien Wijnaldum bij de 1-3 hands maakte, Marcelo rood had moeten hebben.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedenk je dit Stijn. Hoe kan een 5-1 overwinning onterecht zijn.
Dit is beter.quote:
Zijn nu vaak ook al de zwaardere type's.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar kijk ik niet eens naarom. Pretentieuze kankerhoeren zijn dat. Twintig jaar later zijn het een stel varkens van rond de 90 kilo. Waar je blij van wordt.
Klopt, ja. Komt van dat studentenleven. Veel feestjes, veel zuipen en veel vet eten. Ik vind ze gewoon ranzig.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn nu vaak ook al de zwaardere type's.
Ik ken zoveel lekkere chicks die verpest zijn door zon studentenvereniging. Heb ik ze tijdje niet gezien en zijn ze ineens kkdikquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Klopt, ja. Komt van dat studentenleven. Veel feestjes, veel zuipen en veel vet eten. Ik vind ze gewoon ranzig.
Plan is gewijzigd, wordt gewoon m'n hometown vnv. Veel te veel gedoe om van en naar Utka te komen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:21 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
haha je gaat vnv zien in Utrecht wat ik bedoel mattie
Binnen 3 zinnen beginnen ze al over waar hun vader werkt en hoeveel hij verdientquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Klopt, ja. Komt van dat studentenleven. Veel feestjes, veel zuipen en veel vet eten. Ik vind ze gewoon ranzig.
Tilburg dusquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh ja. Waar ben je vanavond kapi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |