Lux?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt ook zo'n club bij de grachten. Je weet het daar ook bijna nooit.
Tsja als je een "harde kern" van 30 man begin je niks tegen Feyenoord.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Beter laten ze zich een keer zien als we Heerenveen weer onveilig maken.
Paard toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
In Den Haag heb je ook weinig te doen hoor. Je hebt er kroegen genoeg, maar als je een club wil is De Kluis nog wel aardig maar verder...
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Af en toe wel toffe avonden daar. Wel veel entree dan.
Dat is nooit geweldig geweest, maar de afgelopen 2 jaar is dat echt zwaar vertyft. Ik geloof dat ze het ook al 2 jaar proberen te verkopen.quote:
Ga eens leren jongeman.quote:
Clubs zijn kankergaar. Gewoon bier drinken in de kroeg. Veel beter.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
In Den Haag heb je ook weinig te doen hoor. Je hebt er kroegen genoeg, maar als je een club wil is De Kluis nog wel aardig maar verder...
Zit maar te dollen, joh. Het is altijd gezellig in Heerenveen. Waarom vechten?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tsja als je een "harde kern" van 30 man begin je niks tegen Feyenoord.
Helemaal met je eens, maar aan de vrouwen raak je er toch moeilijk. (Of moeilijker)quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Clubs zijn kankergaar. Gewoon bier drinken in de kroeg. Veel beter.
Is echt enige wat ik heb gezien van Den Haag. En ook al weer jaar of 5 terug. Geen idee hoe het nu is.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is nooit geweldig geweest, maar de afgelopen 2 jaar is dat echt zwaar vertyft. Ik geloof dat ze het ook al 2 jaar proberen te verkopen.
[..]
Ga eens leren jongeman.
Eens. Maar af en toe moet je langer door.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Clubs zijn kankergaar. Gewoon bier drinken in de kroeg. Veel beter.
In een cafe zijn vrouwen sowieso niet gewenst.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, maar aan de vrouwen raak je er toch moeilijk. (Of moeilijker)
Die ontmoet je wel met het boodschappen doen, joh.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, maar aan de vrouwen raak je er toch moeilijk. (Of moeilijker)
Biertips neem ik van je aan, maar op jouw leeftijd liep ik al met een kleine (mij) rond.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Die ontmoet je wel met het boodschappen doen, joh.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Biertips neem ik van je aan, maar op jouw leeftijd liep ik al met een kleine (mij) rond.
dat wel maar zijn vaak van die studentenvereniging types met zon kkgaar accentquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niks mis mee. Tenminste een goedkoop rondje.
Lijer.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Biertips neem ik van je aan, maar op jouw leeftijd liep ik al met een kleine (mij) rond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |