Ik denk dat dit een photoshop is. Dat logo van PSV is veel te klein om de penis van Humberto te verbergen.quote:
Bazenprogramma is dat.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit super programma gelijk maar even aangezet.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een photoshop is. Dat logo van PSV is veel te klein om de penis van Humberto te verbergen.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit super programma gelijk maar even aangezet.
Mijn broertje heeft het ook op mijn computer gezet na de zoveelste crash. Dus het is waarschijnlijk meer een persoonlijke voorkeur dan dat 1 van de 2 veel beter is.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:08 schreef mrstylo het volgende:
Hoezo ':')'
Is die slecht dan? (serieus)
En ik heb er nog nooit van gehoord, dan kan het nooit goed zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die naam alleen al![]()
SuperAntispyware. Klinkt nogal gay.
Wetende hoe zeer jij op de hoogte bent van alle ontwikkelingen op anti-spyware-gebied kan dat idd geen goed teken zijn,nee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En ik heb er nog nooit van gehoord, dan kan het nooit goed zijn.
Houd ons vooral op de hoogte.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Niks gevonden, dit is iets wat ik voor Office 2010 heb gebruikt.
Zal ik doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd ons vooral op de hoogte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |