Ik denk dat dit een photoshop is. Dat logo van PSV is veel te klein om de penis van Humberto te verbergen.quote:
Bazenprogramma is dat.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit super programma gelijk maar even aangezet.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een photoshop is. Dat logo van PSV is veel te klein om de penis van Humberto te verbergen.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit super programma gelijk maar even aangezet.
quote:
Die naam alleen alquote:
Mijn broertje heeft het ook op mijn computer gezet na de zoveelste crash. Dus het is waarschijnlijk meer een persoonlijke voorkeur dan dat 1 van de 2 veel beter is.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:08 schreef mrstylo het volgende:
Hoezo ':')'
Is die slecht dan? (serieus)
En ik heb er nog nooit van gehoord, dan kan het nooit goed zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die naam alleen al![]()
SuperAntispyware. Klinkt nogal gay.
Wetende hoe zeer jij op de hoogte bent van alle ontwikkelingen op anti-spyware-gebied kan dat idd geen goed teken zijn,nee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En ik heb er nog nooit van gehoord, dan kan het nooit goed zijn.
Houd ons vooral op de hoogte.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Niks gevonden, dit is iets wat ik voor Office 2010 heb gebruikt.
Zal ik doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd ons vooral op de hoogte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |