Wie wordt er tweede dan? Ajax wordt wel kampioen aangezien zij het beste voetbal spelen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denken objectief te kunnen beoordelen
Ajax speelt verreweg het beste voetbal natuurlijk.
Haha uitvak was helemaal uitverkocht. Stonden weer midden in NieuwNoord dus ben wel paar keer 3 rijen naar voren geflikkertquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb 'm gezien. Probeerde een zestienjarige met jonko in het uitvak te spotten maar het is mislukt
Wat is NN?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha uitvak was helemaal uitverkocht. Stonden weer midden in NieuwNoord dus ben wel paar keer 3 rijen naar voren geflikkert. Wel leuk alleen wat een kinderachtige stewards/beveiliging daar. Kwamen 2 "stillen in het uivak" die iemand mee wilde nemen omdat hij een NN sticker op de wand had geplakt
. Gelukkig waren die binnen 2 minuten het vak weer uit zonder succes.
Over de wedstrijd inhoudelijk maar niet hebben want wat speelden ze weer beroerd.
Galmt ook totaal niet, sfeerloos stadion daar. Dak heel laag boven de tribune dus het galmt helemaal niet, maar in het vak zelf deed iedereen me dus wel 400 fanatiekelingen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb het uitvak eigenlijk niet echt gehoord...
uitgaan is het enige wat niet leuk is in Utrecht man, voor de rest echt een prachtstadquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
Nou...denk dat ik maar ff een avondje Utrecht ga doen zo.
Ok.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso wil ik Feyenoord wel een tweede plek gunnen, maar het gaat voor hen gewoon niet gebeuren. En dan kom je automatisch aan Twente & PSV
Dat ligt niet aan het stadion hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Galmt ook totaal niet, sfeerloos stadion daar. Dak heel laag boven de tribune dus het galmt helemaal niet, maar in het vak zelf deed iedereen me dus wel 400 fanatiekelingen.
Wel mooi al dat vuurwerk vlak voor de opkomst. Hele jas stinkt nu wel naar de rookbommen en fakkels
NieuwNoord. Die waren eerst met 2 bussen in Stwijk geweest om in te drinken dus daar waren we ook bij en daarna met de autocombi met een gigantische omweg naar Zwolle gereden (eerst terug naar Heerenveen om omwisselbiljet om te wisselen met het kaartje en daarna om heel Zwolle gereden).quote:
Vanavond?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
Nou...denk dat ik maar ff een avondje Utrecht ga doen zo.
Jij weet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:51 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
uitgaan is het enige wat niet leuk is in Utrecht man, voor de rest echt een prachtstad
Sjakiequote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan het stadion hoor
Uitgaan is prima als je chicks wil regelen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:51 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
uitgaan is het enige wat niet leuk is in Utrecht man, voor de rest echt een prachtstad
Waar haal jij ze zogenaamd dan op?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Uitgaan is prima als je chicks wil regelen.
dat wel ja, veel lekkere chicks in Utjequote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mwa. Als je niet te hoge verwachtingen hebt is uitgaan in Utrecht tofquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:51 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Top, was een gelijkwaardige pot, toen de gelijkmaker van PEC kwam in de 85e minuut. Had er nog een 2-1 ingezeten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoe speelde FCZ? Kon het niet kijken
Valt mee man. Voor iemand die niet naar een bar wilt, is er bijna niets te doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa. Als je niet te hoge verwachtingen hebt is uitgaan in Utrecht tof
Eindbaas Pluim nog mooie dingen laten zien?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Top, was een gelijkwaardige pot, toen de gelijkmaker van PEC kwam in de 85e minuut. Had er nog een 2-1 ingezeten.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Counter is de bal in de diepte krijgen met een tegenaanval ja,
hihi wat leuk zegquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
Toen het uivak uit elkaar werd gesplitst en de 2 groepen op elkaar afstormden (2x 200 man) had ik de pech dat ik een beetje in het midden stond. Mijn linkerschoen lag op een gegeven moment helemaal vooraan
Ja, had een schitterende pass op Benson die er helaas niets mee deed.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Eindbaas Pluim nog mooie dingen laten zien?
1 hele mooie steekbal en voor de rest keek ik niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Eindbaas Pluim nog mooie dingen laten zien?
Ik kom regelmatig in Café Bodytalk, daar hangt een goede sfeer hoor.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Valt mee man. Voor iemand die niet naar een bar wilt, is er bijna niets te doen.
Niet zo vreemd als die gast de bal krijgt. Die kan zo verschrikkelijk weinig.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, had een schitterende pass op Benson die er helaas niets mee deed.
Die had de 0-2 op z'n schoen maar denkt dat hij Messi isquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
Van Basten die Djuricic eruit haalt. Dan kan je wachten op die 1-1.
Wat wil je dan doen? Zijn ook genoeg toffe feestjes in Utrecht. Je hebt alleen geen clubs waar het ieder weekend aan is maar Utrecht is daar ook net te klein voor denk ik.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Valt mee man. Voor iemand die niet naar een bar wilt, is er bijna niets te doen.
Die liep naar de keeper toe en liet 'm gewoon bij hem in de handen rollen. Zeer treurig.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Niet zo vreemd als die gast de bal krijgt. Die kan zo verschrikkelijk weinig.
Ja dat was ook echt belachelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die had de 0-2 op z'n schoen maar denkt dat hij Messi is
Feestjes zijn wel tof idd, maar ik mis wel een club man.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat wil je dan doen? Zijn ook genoeg toffe feestjes in Utrecht. Je hebt alleen geen clubs waar het ieder weekend aan is maar Utrecht is daar ook net te klein voor denk ik.
Al best vaak feestje gehad daarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig in Café Bodytalk, daar hangt een goede sfeer hoor.
Dus moet je als trainer een keer een grens trekken. Djuricic is verre weg de beste speler bij Heerenveen, maar vind hem persoonlijk veelte veel pingelen. Al geloof ik dat deze discussie al eens is gevoerd en we er niet uit kwamen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja dat was ook echt belachelijk inderdaad.
Hij heeft te weinig randement. Hij heeft 4 goals en 2 assists dit seizoen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
Van Basten die Djuricic eruit haalt. Dan kan je wachten op die 1-1.
dierentuin in monza was altijd wel hardquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Feestjes zijn wel tof idd, maar ik mis wel een club man.
Monza was bijna enige club en die was klote.
Ik zoch op 'Gaybar Utrecht'. Weet je vriendin het al?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Al best vaak feestje gehad daar
Ja, die gaat vrijwel altijd meequote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zoch op 'Gaybar Utrecht'. Weet je vriendin het al?
Ja?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Monza vond ik toch kak. Enige club waar ik regelmatig en eigenlijk zonder vooraf te checken naartoe ga is de Poema. Rest moet er een toffe avond zijn anders sta je na 5 minuten weer buiten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Feestjes zijn wel tof idd, maar ik mis wel een club man.
Monza was bijna enige club en die was klote.
winkel v sinkel heeft ook wel aardige feestjes somsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Monza vond ik toch kak. Enige club waar ik regelmatig en eigenlijk zonder vooraf te checken naartoe ga is de Poema. Rest moet er een toffe avond zijn anders sta je na 5 minuten weer buiten.
Inderdaad ja, maar je kan ook zo een gay feest inlopen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:02 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
winkel v sinkel heeft ook wel aardige feestjes soms
Wat overigens nog best tof kan zijn, vrouwen zien toch wel dat je niet van de mannen bent.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inderdaad ja, maar je kan ook zo een gay feest inlopen.
Dat is overal in Utrecht G, je moet echt weten van te voren wat voor feest er isquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inderdaad ja, maar je kan ook zo een gay feest inlopen.
Inderdaad ja. Behalve Poema dus. Ekko meestal ook wel ok maar die doen ook nog wel eens een 50 & 60s partyquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:05 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Dat is overal in Utrecht G, je moet echt weten van te voren wat voor feest er is
Ik ook. Ga maar slapen, denk ik.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
Ik verveel me helemaal de tyfus boys.
Je hebt ook zo'n club bij de grachten. Je weet het daar ook bijna nooit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:05 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Dat is overal in Utrecht G, je moet echt weten van te voren wat voor feest er is
Heerenveen en let's go fucking mental.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:47 schreef RensAjacied het volgende:
Zo weer thuis na een dagje Heerenveen. Heerlijke sfeer, wel onder de blauwe plekken door 10 Let's Go Fucking Mental:"). Maar wat een kutwedstrijd, weer punten gemorst in het laatste kwartier.
Iemand hier de wedstrijd SCH - PEC gezien?
Bestaat Cartouche nog?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt ook zo'n club bij de grachten. Je weet het daar ook bijna nooit.
Ja ze nemen het daar ook iets te serieus. 50/60 man die helemaal op elkaar in beukenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Heerenveen en let's go fucking mental.
Aaaauwquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajax moet morgen weer om 12:30Dat wordt het begin opnemen. Ik zit dan nog bij mijn opa.
Nee een andere. Ben naam vergeten.quote:
Gewoon stadje induiken toch.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
Ik verveel me helemaal de tyfus boys.
Beter laten ze zich een keer zien als we Heerenveen weer onveilig maken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ze nemen het daar ook iets te serieus. 50/60 man die helemaal op elkaar in beuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |