Top, was een gelijkwaardige pot, toen de gelijkmaker van PEC kwam in de 85e minuut. Had er nog een 2-1 ingezeten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoe speelde FCZ? Kon het niet kijken
Valt mee man. Voor iemand die niet naar een bar wilt, is er bijna niets te doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa. Als je niet te hoge verwachtingen hebt is uitgaan in Utrecht tof
Eindbaas Pluim nog mooie dingen laten zien?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Top, was een gelijkwaardige pot, toen de gelijkmaker van PEC kwam in de 85e minuut. Had er nog een 2-1 ingezeten.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Counter is de bal in de diepte krijgen met een tegenaanval ja,
hihi wat leuk zegquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
Toen het uivak uit elkaar werd gesplitst en de 2 groepen op elkaar afstormden (2x 200 man) had ik de pech dat ik een beetje in het midden stond. Mijn linkerschoen lag op een gegeven moment helemaal vooraan
Ja, had een schitterende pass op Benson die er helaas niets mee deed.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Eindbaas Pluim nog mooie dingen laten zien?
1 hele mooie steekbal en voor de rest keek ik niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Eindbaas Pluim nog mooie dingen laten zien?
Ik kom regelmatig in Café Bodytalk, daar hangt een goede sfeer hoor.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Valt mee man. Voor iemand die niet naar een bar wilt, is er bijna niets te doen.
Niet zo vreemd als die gast de bal krijgt. Die kan zo verschrikkelijk weinig.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, had een schitterende pass op Benson die er helaas niets mee deed.
Die had de 0-2 op z'n schoen maar denkt dat hij Messi isquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
Van Basten die Djuricic eruit haalt. Dan kan je wachten op die 1-1.
Wat wil je dan doen? Zijn ook genoeg toffe feestjes in Utrecht. Je hebt alleen geen clubs waar het ieder weekend aan is maar Utrecht is daar ook net te klein voor denk ik.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Valt mee man. Voor iemand die niet naar een bar wilt, is er bijna niets te doen.
Die liep naar de keeper toe en liet 'm gewoon bij hem in de handen rollen. Zeer treurig.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Niet zo vreemd als die gast de bal krijgt. Die kan zo verschrikkelijk weinig.
Ja dat was ook echt belachelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die had de 0-2 op z'n schoen maar denkt dat hij Messi is
Feestjes zijn wel tof idd, maar ik mis wel een club man.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat wil je dan doen? Zijn ook genoeg toffe feestjes in Utrecht. Je hebt alleen geen clubs waar het ieder weekend aan is maar Utrecht is daar ook net te klein voor denk ik.
Al best vaak feestje gehad daarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig in Café Bodytalk, daar hangt een goede sfeer hoor.
Dus moet je als trainer een keer een grens trekken. Djuricic is verre weg de beste speler bij Heerenveen, maar vind hem persoonlijk veelte veel pingelen. Al geloof ik dat deze discussie al eens is gevoerd en we er niet uit kwamen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja dat was ook echt belachelijk inderdaad.
Hij heeft te weinig randement. Hij heeft 4 goals en 2 assists dit seizoen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
Van Basten die Djuricic eruit haalt. Dan kan je wachten op die 1-1.
dierentuin in monza was altijd wel hardquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Feestjes zijn wel tof idd, maar ik mis wel een club man.
Monza was bijna enige club en die was klote.
Ik zoch op 'Gaybar Utrecht'. Weet je vriendin het al?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Al best vaak feestje gehad daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |