Gaan we hatelijk doen? Vieze teringleijer.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HebtNet als 422 een Feyenoorder.
Doe eens normaal tegen de grootste god van VBLquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaan we hatelijk doen? Vieze teringleijer.
Youtube-filmpjes van andere clubs zoeken om te laten zien hoe dom ze wel niet zijnquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Plaats die comment ff hier.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Youtube-filmpjes van andere clubs zoeken om te laten zien hoe dom ze wel niet zijn
Nog steeds een beetje gefrustreerd over de 3-0 vernedering?Ik vond jouw comment in het feyenoord-topic zo lief toen Feyenoord die pingel kreeg
Je was zo hoopvol opeens
Ohquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Youtube-filmpjes van andere clubs zoeken om te laten zien hoe dom ze wel niet zijn
Nog steeds een beetje gefrustreerd over de 3-0 vernedering?Ik vond jouw comment in het feyenoord-topic zo lief toen Feyenoord die pingel kreeg
Je was zo hoopvol opeens
Nee meestal gebruik ik debiel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]Zo kennen we je niet jordi
Ah ook psv aan het kijken? Je bent er maar druk mee, zo op de zaterdagavond.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Oh
Ik klikte door van een reportage over en fanatieke psv supporter. Echt rete interessant was het.
Kan ook aan mijn pik gaan trekken, maar dat is zo afgezaagd...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah ook psv aan het kijken? Je bent er maar druk mee, zo op de zaterdagavond.
*teringlijerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ga iemand hosselen dan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan ook aan mijn pik gaan trekken, maar dat is zo afgezaagd...
Je moet nooit schelden zodat het extra hard aan komt zodra je het wel doet. Ik ben dan ook flink gekwetst momenteelquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sjessus. Even tot 10 tellen vanaf nu. Vloeken; moet je niet willen.
Wat afgezaagd, die grap heb ik al gemaakt vandaag.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga iemand hosselen dan.
Toen je ouders zo oud waren als jij nu hadden ze al een kind.
Breuer in oranjequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
Kijk Happel dit bedoel ik nou met de mentaliteit van sommige supporters. Zo kan die groep zich nooit uitbreiden
[ afbeelding ]
Trek je het niet aan LR. Jordi zit niet zo lekker in zn vel nu.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet nooit schelden zodat het extra hard aan komt zodra je het wel doet. Ik ben dan ook flink gekwetst momenteel
Het is Heerenveen, Rens. Dat is werkelijk de sufste club die er bestaat. Daar heb je dat soort dingen gewoon.quote:
Waarom quote je Stijn?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is Heerenveen, Rens. Dat is werkelijk de sufste club die er bestaat. Daar heb je dat soort dingen gewoon.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Trek je het niet aan LR. Jordi zit niet zo lekker in zn vel nu.
Weet die groep eigenlijk wel dat je Ajacied bent?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
Kijk Happel dit bedoel ik nou met de mentaliteit van sommige supporters. Zo kan die groep zich nooit uitbreiden
[ afbeelding ]
Ik ben geen hosselaar. Ga liever bier drinken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga iemand hosselen dan.
Toen je ouders zo oud waren als jij nu hadden ze al een kind.
Je quote de verkeerde denk ik. Maar hetm aakt niet uit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is Heerenveen, Rens. Dat is werkelijk de sufste club die er bestaat. Daar heb je dat soort dingen gewoon.
Ok.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben geen hosselaar. Ga liever bier drinken.
Is bullshit in zoverre dat ze HSPA+ als 4G gaan vermarketenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:34 schreef kapiteintje het volgende:
HMF...binnen een jaar 4G voor het grootste deel van NL? Is die KPN reclame nu bullshit of niet?
Mooi altijd dat mensen aan pillen denken bij zo'n agressieve uitbarstingquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Verkeerde quote? En ja de sfeer was massaal alleen heb je verschillende belevingen. De groep NN kan niet op veel respect rekenen van de rest. Alleen maar omdat ze wat fakkels/rookbommen afstaken en moshpits (let's go fucking mental en aftellen van 10 en op elkaar beuken) deden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:55 schreef Happel het volgende:
[..]
HMF, heb je het al gezien? PSV is geholpen. De 1-3 was hands.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is bullshit in zoverre dat ze HSPA+ als 4G gaan vermarketen.
En hele stukken veluwe etc. kunnen gedekt worden met 1 simpele mast. Randstad wordt dat iets lastiger zegmaar.
Maar ja, in principe klopt de claim.
Oh sorry man. Moet denk ik nog wennen aan je nieuwe toffe imago.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Niks aan de hand hoor.
[..]
Weet die groep eigenlijk wel dat je Ajacied bent?
Niet gezien, boeit me ook niet TBHquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HMF, heb je het al gezien? PSV is geholpen. De 1-3 was hands.
2 goals Wijnaldumquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet gezien, boeit me ook niet TBH
Mooi manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, maar met Ajax thuis zit ik wel met mijn Ajax sjaal etc. dus dan kunnen ze het wel zien als ze me tegenkomen (zit wel andere kant van stadion).quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Weet die groep eigenlijk wel dat je Ajacied bent?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er is iets bij J0rdiii geknapt toen hij inzag dat GGMM zijn record niet te verbreken viel met zijn capaciteiten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh sorry man. Moet denk ik nog wennen aan je nieuwe toffe imago.
Trusten.quote:
?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt, het had 1-5 kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |