Heb het nooit koud. Alleen nu dan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zodat je het niet koud hebt zoals nu.
Dejan Meleg gaat gelukkig niet Sulejmani achterna, gaat in een gastgezin en de Nederlandse taal leren.quote:
Verwarming hoger, biertje erbij en pak een filmpje.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb het nooit koud. Alleen nu dan.
Jij houdt het in deze stijl?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, echte mannen knippen hun nagels niet namelijk.
Hij ziet er wel als een verknipte balkan boy uit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dejan Meleg gaat gelukkig niet Sulejmani achterna, gaat in een gastgezin en de Nederlandse taal leren.
Goeie jongen.
Nee, ik bijt m'n nagels eraf,zoals het hoort.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij houdt het in deze stijl?
[ afbeelding ]
Ze worden steeds slimmer. Ajax zit goed voor de komende paar jaar.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dejan Meleg gaat gelukkig niet Sulejmani achterna, gaat in een gastgezin en de Nederlandse taal leren.
Goeie jongen.
Dat heb ik afgeleerd sinds ik slotjes kreeg, sinds mijn slotjes er af zijn bijt ik nog af en toe mijn nagels.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik bijt m'n nagels eraf,zoals het hoort.
In welk opzicht heb je het afgeleerd dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heb ik afgeleerd sinds ik slotjes kreeg, sinds mijn slotjes er af zijn bijt ik nog af en toe mijn nagels.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij ziet er wel als een verknipte balkan boy uit.
http://srootman.hyves.nl/
Stijn ben je al lid?
Nou, de tandarts zei toen dat je niet op je nagels moet bijten als je slotjes hebt en ik geloofde dat.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In welk opzicht heb je het afgeleerd dan?
Hyves is echt een pedospotting plek geworden als je die friends doorkijktquote:
Heb je ook van die elastiekjes? Ik zette die dingen altijd op mijn achterste kiezen, was ik ze na een maand kwijt. Hij zei dat het heel hard ging, had ze niet meer nodig.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou, de tandarts zei toen dat je niet op je nagels moet bijten als je slotjes hebt en ik geloofde dat.
Alsof wij jouw stem herkennenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
Even Heerenveen terugkijken op NL1. Kijken of je het uitvak nog hoort schreeuwen.
Dat is echt zo gay hé, een vent die nagels bijt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je ook van die elastiekjes? Ik zette die dingen altijd op mijn achterste kiezen, was ik ze na een maand kwijt. Hij zei dat het heel hard ging, had ze niet meer nodig.
Muil houden jij.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is echt zo gay hé, een vent die nagels bijt.
Ja, maar dan wel in je factuur. Dus moet je ff tot het einde van de maand wachten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kan je op die inlogsite van t-mobile ook zien wie je deze maand gebeld hebt?
Knippen is echt toppunt van mannelijkheid iddquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is echt zo gay hé, een vent die nagels bijt.
Niet dusquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel in je factuur. Dus moet je ff tot het einde van de maand wachten.
Vijlen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Knippen is echt toppunt van mannelijkheid idd
Uh, oke.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik pak je moeder, like a boss als een hetero.
Nou, ik knip en vijl ze netjes. Zoals het hoort.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vijl jij echt?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Nou, ik knip en vijl ze netjes. Zoals het hoort.
Nog even. Die wedstrijd is standaard spektakel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat denken jullie van Feyenoord - FC Twente?
Ik heb het gevoel dat het toch een dode wedstrijd wordt.
Dit ga ik zo beargumenteren. Ik pak even wat drinken.
Ik neuk je moeder op een lieve manier grappen zal ik ook nooit begrijpen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, oke.
Alsof ik het erg zou vinden om jouw kind als halfbroer te hebben
7-0 denk ik nu.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat denken jullie van Feyenoord - FC Twente?
Ik heb het gevoel dat het toch een dode wedstrijd wordt.
Dit ga ik zo beargumenteren. Ik pak even wat drinken.
Welke mening?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh, ik was even vergeten dat mijn argument over Pelle alleen in de uitwedstrijden geldt.
Okéquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Sorry sorry sorry jongens.
Het is zaak voor Feyenoord om snel Tadic en Chadli lam te leggen.
Dan kan Feyenoord simpel en vrijuit naar een 5-0 zege lopen.
Zo slecht is Twente verdedigend nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Clasie schopt in de eerste minuut Tadic van het veld, a la Toivonen @ PSV. Daarna is het een formaliteit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben al onderweg. Ik neem een verrassing mee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:19 schreef Happel het volgende:
Nou boelers, tot later.
Zie ik jou straks GGMM?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan jij ook eens je teringbek houden. Ik heb jou niets gevraagd.
Truste Happel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:19 schreef Happel het volgende:
Nou boelers, tot later.
Zie ik jou straks GGMM?
Schelden, pfff zooo 2012quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan jij ook eens je teringbek houden. Ik heb jou niets gevraagd.
Kan je niet beter de verdedigers en keeper opzij zetten als je de bal erin wil lopen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb gelijk foute ideeënquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben al onderweg. Ik neem een verrassing mee.
HMF?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben al onderweg. Ik neem een verrassing mee.
Trusten en pompze.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:19 schreef Happel het volgende:
Nou boelers, tot later.
Zie ik jou straks GGMM?
Doe jij dat even?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan je niet beter de verdedigers en keeper opzij zetten als je de bal erin wil lopen?
Trustenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:19 schreef Happel het volgende:
Nou boelers, tot later.
Zie ik jou straks GGMM?
Hahahahaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:21 schreef Doublepain het volgende:
Twente moet met 2 man spelen, dan kan Feyenoord naar de overwinning lopen!
Heb jij Koeman op Whatsapp? Wat een luxe.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was wel mijn enige talent, techniek heb ik niet. Ik zal Koeman even whatsappen
Alleen spelen ze nu niet tegen een goede ploegquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:21 schreef AFCNiels het volgende:
Twente gaat heel verdedigend spelen, dat doen ze iedere uitwedstrijd tegen een goede ploeg.
Na Ajax - Feyenoord is hij bij komen logeren.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij Koeman op Whatsapp? Wat een luxe.
Dus ze gaan morgen heel aanvallend spelen toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:21 schreef AFCNiels het volgende:
Twente gaat heel verdedigend spelen, dat doen ze iedere uitwedstrijd tegen een goede ploeg.
Vanwege de extreme sneeuwval?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na Ajax - Feyenoord is hij bij komen logeren.
Lachen gieren brullenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus ze gaan morgen heel aanvallend spelen toch?
Snapje.....want Feyenoord is geen goede ploeg
Hihaho.
gr.gr.
Je hebt toch wel een groepsfoto gemaakt?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Yep, hij kon zelfs niet naar Studio Voetbal komen.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen spelen ze nu niet tegen een goede ploeg
hi ha ho
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus ze gaan morgen heel aanvallend spelen toch?
Snapje.....want Feyenoord is geen goede ploeg
Hihaho.
gr.gr.
Niet nu nee. Je kan toch ook op je mobiel kijken?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar Stylo, je kan dus niet zien wie je gisteren gebeld hebt?
Die heb ik gedeletequote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet nu nee. Je kan toch ook op je mobiel kijken?
Dat zie je aan alles.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dieptriest idd. Je ziet wel duidelijk dat PSV weer gewonnen heeft.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben je bang dat je vriendin erachter komt?
Zij is er juist achtergekomen, vandaar de drang naar bewijsmateriaal.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben je bang dat je vriendin erachter komt?
DP is baas, dus dit is een compliment naar mij toe.quote:
Ga weg homo.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dieptriest idd. Je ziet wel duidelijk dat PSV weer gewonnen heeft.
Dus je bent mijn nummer kwijt?quote:
Wat een klassetempo.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://www.gamepuma.com/f(...)flash/zookeeper2.swf
Zij heeft iemand met zijn mobiel gebeldquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zij is er juist achtergekomen, vandaar de drang naar bewijsmateriaal.
HMF zekerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zij heeft iemand met zijn mobiel gebeld
Jij zou in vrede terugkomenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom ben je niet weggebleven
Voor de zekerheid heb ik ieder nummer in Rotterdam geblokkeerd. Tegen HMF maak ik geen kans, dat snap je.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |