Waarom wel?quote:
Yes.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dus het is altijd 15 graden bij jou thuis in de winter?
Zeker.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
We spelen verreweg het beste voetbal van de Eredivisie man. Komt goed.
Nou begrijp ik je zwaarlijvigheidquote:
Ja, zijn vriendin komt aankomende zomer naar Amsterdam en dan gaan ze samen wonen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Fischer woont nog in een gastgezin heb ik vanmiddag gelezen. Niet dat het rullevant is.
Ja, manieren moet ie nog lerenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Fischer woont nog in een gastgezin heb ik vanmiddag gelezen. Niet dat het rullevant is.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Baas
Deze ga ik voortaan te pas en te onpas gebruiken.
Ik sla dit op en gaat in het archiefquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die Vitesse morgen zien winnen zijn gestoord.
Die worden al door AZ kapotgespeeld. Moet je na gaan dat Ajax nog betere voetballende spelers heeft. Prijsschieten morgen.
Die heeft het snel voor elkaar. Heeft hij eigenlijk een diploma, want hij kwam toch op zijn 17e?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, zijn vriendin komt aankomende zomer naar Amsterdam en dan gaan ze samen wonen.
Davy is voor het archief, niet dat het wat uitmaakt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik sla dit op en gaat in het archief
Nee, hij is gestopt met gymnasium.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die heeft het snel voor elkaar. Heeft hij eigenlijk een diploma, want hij kwam toch op zijn 17e?
Inderdaad, vooral z'n eetmanieren zijn schandelijk. Probeert hij de Mosselman na te doen ofzo?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, manieren moet ie nog leren
Zo zo.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, hij is gestopt met gymnasium.
Gewoon heel hard met je hand wapperen, dat helpt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn nagel/vinger doet nog steeds pijn godverdomme
mrstylo actie dit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral z'n eetmanieren zijn schandelijk. Probeert hij de Mosselman na te doen ofzo?
[ afbeelding ]
Wat vond je van de gekeerde strafschop van Coutinho, en hoe zuur is het dat de rebound alsnog werd ingeschotenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn nagel/vinger doet nog steeds pijn godverdomme
gaat niet weg aangezien ik net te ver mijn nagel heb doorgeknipt, ken je dat?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon heel hard met je hand wapperen, dat helpt.
Kijk, zo bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon heel hard met je hand wapperen, dat helpt.
Kijk, zo bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Pascalus op 26-01-2013 23:11:49 ]Ik ben inmiddels overleden.
Nee, echte mannen knippen hun nagels niet namelijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gaat niet weg aangezien ik net te ver mijn nagel heb doorgeknipt, ken je dat?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]Meh, ik wil het niet overdrijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zuur? Noem je dat zuur? Slecht verdedigen is niet zuur.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat vond je van de gekeerde strafschop van Coutinho, en hoe zuur is het dat de rebound alsnog werd ingeschoten
Heb het nooit koud. Alleen nu dan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zodat je het niet koud hebt zoals nu.
Dejan Meleg gaat gelukkig niet Sulejmani achterna, gaat in een gastgezin en de Nederlandse taal leren.quote:
Verwarming hoger, biertje erbij en pak een filmpje.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb het nooit koud. Alleen nu dan.
Jij houdt het in deze stijl?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, echte mannen knippen hun nagels niet namelijk.
Hij ziet er wel als een verknipte balkan boy uit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dejan Meleg gaat gelukkig niet Sulejmani achterna, gaat in een gastgezin en de Nederlandse taal leren.
Goeie jongen.
Nee, ik bijt m'n nagels eraf,zoals het hoort.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij houdt het in deze stijl?
[ afbeelding ]
Ze worden steeds slimmer. Ajax zit goed voor de komende paar jaar.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dejan Meleg gaat gelukkig niet Sulejmani achterna, gaat in een gastgezin en de Nederlandse taal leren.
Goeie jongen.
Dat heb ik afgeleerd sinds ik slotjes kreeg, sinds mijn slotjes er af zijn bijt ik nog af en toe mijn nagels.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik bijt m'n nagels eraf,zoals het hoort.
In welk opzicht heb je het afgeleerd dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heb ik afgeleerd sinds ik slotjes kreeg, sinds mijn slotjes er af zijn bijt ik nog af en toe mijn nagels.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij ziet er wel als een verknipte balkan boy uit.
http://srootman.hyves.nl/
Stijn ben je al lid?
Nou, de tandarts zei toen dat je niet op je nagels moet bijten als je slotjes hebt en ik geloofde dat.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In welk opzicht heb je het afgeleerd dan?
Hyves is echt een pedospotting plek geworden als je die friends doorkijktquote:
Heb je ook van die elastiekjes? Ik zette die dingen altijd op mijn achterste kiezen, was ik ze na een maand kwijt. Hij zei dat het heel hard ging, had ze niet meer nodig.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou, de tandarts zei toen dat je niet op je nagels moet bijten als je slotjes hebt en ik geloofde dat.
Alsof wij jouw stem herkennenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
Even Heerenveen terugkijken op NL1. Kijken of je het uitvak nog hoort schreeuwen.
Dat is echt zo gay hé, een vent die nagels bijt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je ook van die elastiekjes? Ik zette die dingen altijd op mijn achterste kiezen, was ik ze na een maand kwijt. Hij zei dat het heel hard ging, had ze niet meer nodig.
Muil houden jij.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is echt zo gay hé, een vent die nagels bijt.
Ja, maar dan wel in je factuur. Dus moet je ff tot het einde van de maand wachten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kan je op die inlogsite van t-mobile ook zien wie je deze maand gebeld hebt?
Knippen is echt toppunt van mannelijkheid iddquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is echt zo gay hé, een vent die nagels bijt.
Niet dusquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel in je factuur. Dus moet je ff tot het einde van de maand wachten.
Vijlen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Knippen is echt toppunt van mannelijkheid idd
Uh, oke.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik pak je moeder, like a boss als een hetero.
Nou, ik knip en vijl ze netjes. Zoals het hoort.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vijl jij echt?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Nou, ik knip en vijl ze netjes. Zoals het hoort.
Nog even. Die wedstrijd is standaard spektakel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat denken jullie van Feyenoord - FC Twente?
Ik heb het gevoel dat het toch een dode wedstrijd wordt.
Dit ga ik zo beargumenteren. Ik pak even wat drinken.
Ik neuk je moeder op een lieve manier grappen zal ik ook nooit begrijpen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, oke.
Alsof ik het erg zou vinden om jouw kind als halfbroer te hebben
7-0 denk ik nu.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat denken jullie van Feyenoord - FC Twente?
Ik heb het gevoel dat het toch een dode wedstrijd wordt.
Dit ga ik zo beargumenteren. Ik pak even wat drinken.
Welke mening?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh, ik was even vergeten dat mijn argument over Pelle alleen in de uitwedstrijden geldt.
Okéquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Sorry sorry sorry jongens.
Het is zaak voor Feyenoord om snel Tadic en Chadli lam te leggen.
Dan kan Feyenoord simpel en vrijuit naar een 5-0 zege lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |