Vanuit de gemeente hoeven we echt geen enkele steun te verwachten.quote:Het ambitieuze plan voor een sportcampus in Rotterdam-Zuid stuit op forse kritiek. De vrees is dat een nieuw stadion en andere sportcomplexen te veel ruimte opslokken, waardoor de amateursport in de knel komt.
De drie deelgemeenten op Zuid zetten grote vraagtekens bij het project, dat van Varkenoord 'hét sporthart van Rotterdam' moet maken. Zo vindt IJsselmonde dat de bouw van een nieuw stadion in dit gebied 'niet nader wordt onderbouwd'.
,,Deze keuze heeft ingrijpende consequenties voor de ruimte en diversiteit die resteert voor de ontwikkeling van de amateursport,'' schrijft het dagelijks bestuur aan het college van burgemeester en wethouders.
De toekomstige Sportcampus Rotterdam komt te liggen tussen de Coen Moulijnweg en de Sportlaan. Die biedt ruimte aan onder meer een atletiekbaan, een vechtsportcentrum, sporthallen, appartementen, sportonderwijs en - als het aan Feyenoord ligt - een nieuw stadion. De amateursport krijgt zes velden.
Al eerder waren er zorgen over de toekomst van de sportverenigingen op Varkenoord. ,,Deze zorgen worden met het voorliggende plan niet weggenomen,'' zo meldt het bestuur van IJsselmonde. Dat vraagt om 'drastische aanpassingen' van het project. Minder gebouwen aan de kant van de Kuip zou ruimte moeten vrijspelen voor de amateursport. De sport- en onderwijscampus zou dan 'in of rondom' het stadion moeten komen.
Ten slotte zijn er vragen over de verkeersafwikkeling en het parkeren. Een duidelijke visie óf een verkeers- en vervoersplan ontbreekt, zo luidt de conclusie. Het advies aan het college is om niet in te stemmen met het plan voor de sportcampus.
Ook de deelgemeente Feijenoord heeft aanmerkingen. Voetbal neemt wel een erg prominente plek in op de sportcampus, zo wordt gesteld, en 'nieuwe, groeiende sporten als hockey en cricket' zijn aangewezen op het multifunctionele kunstgrasveld. ,,Waardoor officiële wedstrijden niet mogelijk zijn.''
In Charlois klinken eveneens kritische geluiden. ,,We zijn met Feijenoord en IJsselmonde van mening dat er meer aandacht moet zijn voor de amateursport,'' aldus een woordvoerder.
topic-lapo-kaperquote:
het is je vergeven. Ik kon toch geen goede tt bedenken :pquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
topic-lapo-kaper
Had de OP al klaar staan en was net bezig bovenstaande in 1072 te posten
![]()
Is ook niet heel raar als je ziet waarop gemeente Rotterdam allemaal bezuinigt. De portemonnee trekken voor een nieuw stadion staat gelijk aan harakiri.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vanuit de gemeente hoeven we echt geen enkele steun te verwachten.
Ja en nee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is ook niet heel raar als je ziet waarop gemeente Rotterdam allemaal bezuinigt. De portemonnee trekken voor een nieuw stadion staat gelijk aan harakiri.
quote:'Komende jaren miljarden nodig Rotterdam-Zuid'
Er zijn de komende 20 jaar nog zeker enkele miljarden euro's nodig om Rotterdam-Zuid er weer bovenop te helpen. Dat geld moet komen van het Rijk, de gemeente en maatschappelijke partijen.
Dat zei burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam zaterdag tijdens een zogeheten burgertop waar meer dan 1000 bewoners van het gebied spraken over hun toekomst op Zuid. De onderwerpen waren scholing en werkgelegenheid. Vooral dat laatste is volgens de burgemeester een zaak waar ook ouders en de jongeren hun verantwoordelijkheid in moeten nemen.
'Wie alleen maar tot 10 uur op bed wil blijven liggen en niet om 6 uur wil opstaan om te gaan werken, kan een schop onder zijn achterste krijgen', waarmee Aboutaleb maar duidelijk maakte dat de toekomst van Rotterdam-Zuid niet alleen een zaak is van het Rijk, gemeenten en maatschappelijke instellingen, maar vooral ook van de mensen zelf. 'Je kunt klagen over de hoeveelheid sneeuw in de straat, maar de oplossing begint bij de persoon zelf door zijn eigen stoepje schoon te vegen', aldus Aboutaleb.
quote:Van der Laan: Er mag best extra geld naar Rotterdam-Zuid
De plannen voor Rotterdam-Zuid om het gebied weer beter leefbaar te maken, kunnen rekenen op de financiële steun van Amsterdam, Den Haag en Utrecht. 'Er mag vanuit het Rijk best wel wat extra geld naar Rotterdam-Zuid ten koste van de drie andere grote gemeenten', stelde de Amsterdamse burgemeester Eberhard van der Laan zaterdag tijdens de burgertop in de Rotterdamse Ahoy.
Als voorzitter van de zogeheten G4-gemeenten (Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht) gaf Van der Laan niet direct geld, maar pleitte hij voor een andere verdeling van rijksgelden in het voordeel van Rotterdam-Zuid. Het stadsdeel is qua inwonertal zo groot als Eindhoven. Minister Stef Blok voor Wonen en Rijksdienst vond het een sympathiek gebaar en sprak nogmaals zijn steun uit voor het nationaal programma voor het gebied.
In Rotterdam-Zuid moet komende jaren op tal van terreinen veel gebeuren, zoals op onderwijs, werkgelegenheid en wonen. Vergeleken met landelijke cijfers laat Zuid een negatiever beeld zien. Zo ligt het percentage schoolverlaters tussen de 17 en 23 jaar er op 21 procent. Landelijk is dat 7 procent. Directeur Marco Pastors van het nationaal programma voor Rotterdam-Zuid noemde het gebied 'het slechtste deel van Nederland.'
Een garantstelling staat imo gelijk aan de beurs trekkenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ja en nee.
Revitalisatie van Zuid staat hoog op de Gemeente- en Nationale agenda.
Alleen vandaag al weer meerdere nieuwsberichten aan gewijd.
Daarbij gaat het enkel om een garantstelling, en eventueel kosten aan infrastructuur.
ALS het een goede case was zou dat wmb. zeker te verantwoorden zijn.
Beter dan die lilleke markthal.
[..]
[..]
Ik vind het toch knap, dat ze een paar honderd miljoen voor een m.i. vrij riskant project weten te scoren, terwijl een shirtsponsor voor 8 miljoen vinden in ruim 1,5 jaar tijd te veel gevraagd blijkt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:40 schreef Jimbo het volgende:
Ze zullen nog wel een zooi externe sponsors regelen. Ging laatst ook een bericht over amstel oid toch?
Dan nog zou dat, mits de case inderdaad een grote toegevoegde waarde voor de stad bied, verantwoord moeten zijn. WMB zegt het genoeg over de plannen dat er zoveel weerstand tegen is.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een garantstelling staat imo gelijk aan de beurs trekkenGaat standaard meer kosten dan vooraf opgegeven en de gemeente is dan de eerste waar ze geld gaan ophalen.
Best een leuk spotje, al hadden ze beter de Willemsbrug kunnen gebruiken, om dat die in 1985 al bestond.quote:
Dat is ook de Willemsbrug.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:24 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Best een leuk spotje, al hadden ze beter de Willemsbrug kunnen gebruiken, om dat die in 1985 al bestond.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:24 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Best een leuk spotje, al hadden ze beter de Willemsbrug kunnen gebruiken, om dat die in 1985 al bestond.
quote:
Ik ook. Én een Olliequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:43 schreef Dekatria het volgende:
Ik zou best zo'n shirt met Blijdorp erop willen hebben overigens.
Kan ook nog best wat waard worden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:43 schreef Dekatria het volgende:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:50 schreef Dekatria het volgende:
Ik dacht overigens eerst dat dat beest 4 ogen had. Duurde even voordat ik wist dat het bij de onderste 2 om slagtanden ging.
ik ookquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:43 schreef Dekatria het volgende:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ga zo hard een ollie kopen he.
Zou die fucking grote olifant morgen in de kuip zijn?quote:Verder komt er een mascotte (een olifantje + een campagne met Giovanni van Bronckhorst, red.)
De willemsburg is de enige rode brug in Rotterdam, maarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:37 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja, toch wel. Was een beetje moeilijk te herkennen.
En bij zijn paardquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:06 schreef Grifte het volgende:
Ik denk dat Lerra ook wel zo'n Ollie wil, past goed bij z'n uggs.
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:04 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zou die fucking grote olifant morgen in de kuip zijn?
Pleur maar op met je kuthelikopter michel, voortaan komen alle nieuwe aanwinsten jaarlijks op een grote ollie het stadion binnenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zweer het je hé. Dat zou de beste Feijenoord-opkomst van de afgelopen pakweg 10 jaar zijn.
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Pleur maar op met je kuthelikopter michel, voortaan komen alle nieuwe aanwinsten jaarlijks op een grote ollie het stadion binnen
Ik hoop echt dat die binnenkort in de fanshop verkrijgbaar zal zijn, al denk ik van niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:43 schreef Dekatria het volgende:
Zou anders best slim zijn, denk dat daar nog flink wat uit te halen valt.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:02 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat die binnenkort in de fanshop verkrijgbaar zal zijn, al denk ik van niet.
Geloof me, zodra ik er achter kom dat die Blijdorpshirts gewoon verkocht worden fiets ik in no-time naar De Kuip toequote:Op zondag 27 januari 2013 01:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zou anders best slim zijn, denk dat daar nog flink wat uit te halen valt.
Kunnen ze niet alleen meer shirts verkopen, maar ook later beginnen met de uitverkoop.
Zal dus wel niet inderdaad
Je gelooft toch zelf zeker niet dat een markje koevermans een gouden kans in z'n handen geworpen krijgt om een leuke grijpstuiver extra te pakken, en hij deze kans dan vervolgens nog aangrijpt ook hequote:Op zondag 27 januari 2013 01:21 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Geloof me, zodra ik er achter kom dat die Blijdorpshirts gewoon verkocht worden fiets ik in no-time naar De Kuip toe.
morgen naar de wedstrijd, o.us?quote:Op zondag 27 januari 2013 01:21 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Geloof me, zodra ik er achter kom dat die Blijdorpshirts gewoon verkocht worden fiets ik in no-time naar De Kuip toe.
Nope, wordt helaas op EL kijken morgenquote:
dit keer wel met je opa?quote:Op zondag 27 januari 2013 01:34 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Nope, wordt helaas op EL kijken morgen.
Jij gaat zo te lezen?
Sowiesoquote:Op zondag 27 januari 2013 01:35 schreef ThaTim het volgende:
[..]
dit keer wel met je opa?
Ja, ik ben er morgen
Krijg je daar nou een strakke plasser van?quote:Op zondag 27 januari 2013 08:45 schreef tammepiet het volgende:
Wedstrijdje niet uitverkocht tot dusverre. Weer een utopie minder.
De Kuip updaten kan ook natuurlijk en dat kost een slok minderquote:Op zondag 27 januari 2013 10:27 schreef tammepiet het volgende:
Nieuwe stadion lijkt mij onmisbaar in de stappen die je als topclub de komende 10, 20 jaar moet maken.
Kijk naar Arsenal.
De enige reden die van doorslaggevend belang is lijken die skyboxen te zijn. Eigenlijk eeuwig zonde dat je een volledig nieuw stadion moet neerzetten voor een paar boxjes extra.quote:Op zondag 27 januari 2013 10:27 schreef tammepiet het volgende:
Nieuwe stadion lijkt mij onmisbaar in de stappen die je als topclub de komende 10, 20 jaar moet maken.
Kijk naar Arsenal.
Arsenal is ingehaald doordat de andere clubs veel meer geld te besteden hebben door oliesjeiks. Zo is Arsenal zijn spelers kwijt geraakt aan de concurrentie. In Nederland is die situatie toch heel anders. Hier heeft alleen vitesse geld te besteden wat er eigenlijk niet is.quote:Op zondag 27 januari 2013 10:27 schreef tammepiet het volgende:
Kijk naar Arsenal.
Getverdemme Vitesse en het Gelredomequote:Op zondag 27 januari 2013 10:33 schreef portie het volgende:
[..]
Arsenal is ingehaald doordat de andere clubs veel meer geld te besteden hebben door oliesjeiks. Zo is Arsenal zijn spelers kwijt geraakt aan de concurrentie. In Nederland is die situatie toch heel anders. Hier heeft alleen vitesse geld te besteden wat er eigenlijk niet is.
Niet te vergelijken met feyenoord.
Nu wordt alles maar vooruit geschoven omdat de mannen in de pakken dat nieuwe stadion willen, maar commercieel moet het ook nu veel beter kunnenquote:Op zondag 27 januari 2013 10:35 schreef kapiteintje het volgende:
En sowieso doen mensen alsof de enige weg, de weg naar boven is. Er komt echt wel een periode dat iedereen gaat inzien dat de bedragen die omgaan in (met name het buitenlandse) voetbal totale waanzin zijn. Het is natuurlijk een luchtbel geworden van heb ik jou daar.
Daarom, er wordt nu echt gesproken alsof het nieuwe stadion ons meteen naar kampioenschappen zal leiden, maar als dat met het huidige beleid gebeurt zie ik dat alsnog somber in. Er is nog zoveel meer te halen uit commercie, spelersbeleid, supportersbeleid etc etc. Als ze nu echt op hun max zaten qua inzet en daarbijhorende prestaties dan valt het goed te verstaan dat een nieuw stadion nodig is, maar daar is zeker geen sprake van.quote:Op zondag 27 januari 2013 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu wordt alles maar vooruit geschoven omdat de mannen in de pakken dat nieuwe stadion willen, maar commercieel moet het ook nu veel beter kunnen
twitter:superguidetti twitterde op zondag 27-01-2013 om 09:46:06Hattrick ball vs twente ! Lets win 2 day Feyenoord http://t.co/Yykhuh6b
reageer retweet
Gelukkig ben ik niet de enige stommeling, feyenoord.netwerk.to :quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De willemsburg is de enige rode brug in Rotterdam, maare
De Willemsbrug wordt niet zo vaak meer in reclames gebruikt, nu wordt die een keer gebruikt en zie je haast alleen maar het wegdek .quote:Mooi en ontroerend. Geloof alleen niet dat de Erasmusbrug er al was in 1985 :-))).
feyenoordsi 26 januari 2013 om 12:29:52
alst zo ver is laat t dan maar weten. Hubbahubbaquote:Op zondag 27 januari 2013 01:21 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 januari 2013 11:00 schreef Grifte het volgende:
twitter:superguidetti twitterde op zondag 27-01-2013 om 09:46:06Hattrick ball vs twente ! Lets win 2 day Feyenoord http://t.co/Yykhuh6b [ afbeelding ] reageer retweet
Is dat de brug naar Noordereiland?quote:Op zondag 27 januari 2013 11:17 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige stommeling, feyenoord.netwerk.to :
[..]
De Willemsbrug wordt niet zo vaak meer in reclames gebruikt, nu wordt die een keer gebruikt en zie je haast alleen maar het wegdek .
Terwijl het zo,n mooie brug is :
[ afbeelding ]
![]()
Straks eindelijk weer eens het treintje naar De Kuip pakken, om hopelijk die ellendige zondag van vorige week een beetje te kunnen vergeten.
We hebben een nieuwe sponsor, Diergaarde Blijdorp. Dit is Ollie:quote:Op zondag 27 januari 2013 10:58 schreef RvLaak het volgende:
Ben ik een paar dagen weg om mijn computer opnieuw te installeren, snap ik de TT niet... Wie de neuk is Ollie? Afgezien van Laurel en Hardy, natuurlijk.
Manhattan in de Maasquote:Op zondag 27 januari 2013 11:19 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Is dat de brug naar Noordereiland?
Ja, klopt.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:19 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Is dat de brug naar Noordereiland?
quote:Op zondag 27 januari 2013 10:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De enige reden die van doorslaggevend belang is lijken die skyboxen te zijn. Eigenlijk eeuwig zonde dat je een volledig nieuw stadion moet neerzetten voor een paar boxjes extra.
Vooral als je in de wetenschap verkeerd dat je zelfs de HUIDIGE kuip, ZONDER extra ring, kan voorzien van plenty extra skyboxen. Je hoeft dan enkel de Coen Moulijnweg op te offeren voor een extra maasgebouw. Uitvak verhuizen, tot in het huidige uitvak rode stoeltjes en skyboxen doortrekken. Done.quote:Op zondag 27 januari 2013 10:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De enige reden die van doorslaggevend belang is lijken die skyboxen te zijn. Eigenlijk eeuwig zonde dat je een volledig nieuw stadion moet neerzetten voor een paar boxjes extra.
Lol, dankquote:Op zondag 27 januari 2013 11:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe sponsor, Diergaarde Blijdorp. Dit is Ollie:
Gio zijn jeugdvriend
Idd... Geweldigquote:Op zondag 27 januari 2013 11:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kenkergeniale reclame of niet dan? Oscars dit dat
Dat is al sinds het begin duidelijk hoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:36 schreef WethouderHekking het volgende:
Er worden allemaal rare spelletjes gespeeld.
tsja, mensen veranderen in hun puberteit he...quote:Op zondag 27 januari 2013 11:46 schreef Typisch het volgende:
De kleine Gio schiet met rechts in dat filmpje.
quote:
twitter:FRL1908nl twitterde op zondag 27-01-2013 om 03:29:56105 spuituren over 7 dagen verspreid, 7 naaiuren, meer dan 1200 man uren. #1908 #laatsteloodjes reageer retweet
twitter:FRL1908nl twitterde op zondag 27-01-2013 om 11:22:34Onderweg naar De Kuip. Race tegen de klok gewonnen. Nu de uitvoering nog! reageer retweet
twitter:FeyenoordLoyal twitterde op zaterdag 26-01-2013 om 20:59:54Kan nog wel is een aardige sfeeractie worden morgen als ik de foto's zo zie. Ben benieuwd! #FEYtwe reageer retweet
twitter:FeyenoordLoyal twitterde op zaterdag 26-01-2013 om 21:10:29Kan niet echt zien wat het is. Ziet eruit als een spandoek met merkwaardige vormen. Als 't al een spandoek is.. We shall see! #Tifo #FEYtwe reageer retweet
Niet van favoriete been meestal.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tsja, mensen veranderen in hun puberteit he...
quote:Op zondag 27 januari 2013 11:54 schreef Grifte het volgende:
[..]twitter:FRL1908nl twitterde op zondag 27-01-2013 om 03:29:56105 spuituren over 7 dagen verspreid, 7 naaiuren, meer dan 1200 man uren. #1908 #laatsteloodjes reageer retweet
twitter:FRL1908nl twitterde op zondag 27-01-2013 om 11:22:34Onderweg naar De Kuip. Race tegen de klok gewonnen. Nu de uitvoering nog! reageer retweet
twitter:FeyenoordLoyal twitterde op zaterdag 26-01-2013 om 20:59:54Kan nog wel is een aardige sfeeractie worden morgen als ik de foto's zo zie. Ben benieuwd! #FEYtwe reageer retweet
twitter:FeyenoordLoyal twitterde op zaterdag 26-01-2013 om 21:10:29Kan niet echt zien wat het is. Ziet eruit als een spandoek met merkwaardige vormen. Als 't al een spandoek is.. We shall see! #Tifo #FEYtwe reageer retweet
De apotheose die Leonardo geplanned heeft, dat gaat me wat worden gek.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:54 schreef Grifte het volgende:
[..]twitter:FRL1908nl twitterde op zondag 27-01-2013 om 03:29:56105 spuituren over 7 dagen verspreid, 7 naaiuren, meer dan 1200 man uren. #1908 #laatsteloodjes reageer retweet
He lulloquote:Op zondag 27 januari 2013 12:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De apotheose die Leonardo geplanned heeft, dat gaat me wat worden gek.
Ollie is verkracht in zijn linkeroogquote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ollie is verkracht in zijn linkeroog. Loenst als de motherfucker.
Ik wil er een.Wat zeg ik? Ik neem er zes
Sowieso Blijdorp.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sowieso keertje langs dan voor dat ding.
Vroeger altijd heel lang chillen bij de pinguïns.quote:
Die speeltuin daar was echt de shit hoor vroeger.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:09 schreef Helpmefok het volgende:
Voel ik een Fok!-blijdorp meet aankomen?
Allemaal met een ollie onder de oksel huiswaarts.
Oude ingangquote:Op zondag 27 januari 2013 12:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vroeger altijd heel lang chillen bij de pinguïns.Bazenbeesten, toen zaten ze nog direct bij de ingang.
Count me in.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:09 schreef Helpmefok het volgende:
Voel ik een Fok!-blijdorp meet aankomen?
Allemaal met een ollie onder de oksel huiswaarts.
Dat 'nettenkasteel' waar je moest klimmen. Met de zijkanten waar zulke grote gaten inzaten dat een kind er doorheen kon pleuren, letterlijk. Ongelofelijk dat dat ding nog zo lang gestaan heeft, werkelijk elke vorm van veiligheidsinspectie werd erdoor gebrokenquote:Op zondag 27 januari 2013 12:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die speeltuin daar was echt de shit hoor vroeger.
De metalen glijbaan waar je je benen aan branden als je er in je korte broek vanaf ging.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat 'nettenkasteel' waar je moest klimmen. Met de zijkanten waar zulke grote gaten inzaten dat een kind er doorheen kon pleuren, letterlijk. Ongelofelijk dat dat ding nog zo lang gestaan heeft, werkelijk elke vorm van veiligheidsinspectie werd erdoor gebroken.
Ge-ni-aal.
Ja inderdaad! Je had er drie totaal, die lage en twee hogere. Die lage is indertijd afgekeurd wegens pissende kinderenquote:Op zondag 27 januari 2013 12:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
De metalen glijbaan waar je je benen aan branden als je er in je korte broek vanaf ging.![]()
haha pik ik wou dus echt precies 't zelfde typen.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat 'nettenkasteel' waar je moest klimmen. Met de zijkanten waar zulke grote gaten inzaten dat een kind er doorheen kon pleuren, letterlijk. Ongelofelijk dat dat ding nog zo lang gestaan heeft, werkelijk elke vorm van veiligheidsinspectie werd erdoor gebroken.
Ge-ni-aal.
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
haha pik ik wou dus echt precies 't zelfde typen.Dat ding was zo fucking hoog he en wij er maar inklimmen. Ik weet nog wel dat m'n moeder ooit een keer lichtelijk van slag was omdat ze mij ineens bovenin zag bungelen en zwaaien.
Oh sweet memories.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
De metalen glijbaan waar je je benen aan branden als je er in je korte broek vanaf ging.![]()
Ohja.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh sweet memories.En dan dat kleine heuveltje met stokstaartjes. Had je van die gangen in met glazen/plastic koepeltjes waar je net boven de grond kon uitkijken. Die gangetjes meurden werkelijk altijd alsof er net iemand een mix van kots en diarree door heen had lopen spuien.
JAAAAAAAA Dat is waar ook!quote:Op zondag 27 januari 2013 12:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh sweet memories.En dan dat kleine heuveltje met stokstaartjes. Had je van die gangen in met glazen/plastic koepeltjes waar je net boven de grond kon uitkijken. Die gangetjes meurden werkelijk altijd alsof er net iemand een mix van kots en diarree door heen had lopen spuien.
Vleermuizen kijken die je niet ziet, alleen maar die vieze geur.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:17 schreef kapiteintje het volgende:
De weeige geur van vleermuizenstront in die grot.En de magische waterval waar je achterlangs kon lopen.
Baas hoor.
Die waterval was ook de shit man.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:17 schreef kapiteintje het volgende:
De weeige geur van vleermuizenstront in die grot.En de magische waterval waar je achterlangs kon lopen.
Baas hoor.
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb er daar nog 1 van met een maat, van toen we 6 waren oid. Nog steeds matties.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:19 schreef kapiteintje het volgende:
En voordat je naar huis ging ff een foto maken op die ijzeren dierenbeelden.
Wegens de netflipper-gate?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:19 schreef kapiteintje het volgende:
Ik had ook nog zo'n dolfijn-variant op die stokstaart gemaakt, maar die kan ik nergens meer vinden.
Ik heb er een waar mijn broer en ik allebei op zo'n steenbok staan, en ons broertje aan onze armen tussen ons in hangt. Daarna flikkerde hij ondersteboven en had eentand door zijn lipquote:Op zondag 27 januari 2013 12:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb er daar nog 1 van met een maat, van toen we 6 waren oid. Nog steeds matties.
jaquote:
Ik ook met m'n klasgenoten, maar ben toen verhuisd op de basisschool dus ik heb die mensen al jaren niet gezien.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb er daar nog 1 van met een maat, van toen we 6 waren oid. Nog steeds matties.
Over onveilig speelmateriaal en op je bek gaan gesproken. Ik heb ooit een gastje zo teringhard op z'n muil zien gaan in Duinrell dat ik er nu nog steeds de rillingen van krijg. Was daar bij die rare lage skelterkarretjes aan 't water ergens. Met van die hendels waar je aan moest trekken om vooruit te komen. Man, die conjo ging op z'n plaat. Tanden gebroken, bek open alles.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb er een waar mijn broer en ik allebei op zo'n steenbok staan, en ons broertje aan onze armen tussen ons in hangt. Daarna flikkerde hij ondersteboven en had eentand door zijn lip
Eeewwww.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Over onveilig speelmateriaal en op je bek gaan gesproken. Ik heb ooit een gastje zo teringhard op z'n muil zien gaan in Duinrell dat ik er nu nog steeds de rillingen van krijg. Was daar bij die rare lage skelterkarretjes aan 't water ergens. Met van die hendels waar je aan moest trekken om vooruit te komen. Man, die conjo ging op z'n plaat. Tanden gebroken, bek open alles.
Zo heb ik een maatje in groep 4 oid met zijn fietsje op de stoep zien knallen, bam 2 tanden weg.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Over onveilig speelmateriaal en op je bek gaan gesproken. Ik heb ooit een gastje zo teringhard op z'n muil zien gaan in Duinrell dat ik er nu nog steeds de rillingen van krijg. Was daar bij die rare lage skelterkarretjes aan 't water ergens. Met van die hendels waar je aan moest trekken om vooruit te komen. Man, die conjo ging op z'n plaat. Tanden gebroken, bek open alles.
Ach het kan je beter overkomen met je melktandenquote:Op zondag 27 januari 2013 12:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo heb ik een maatje in groep 4 oid met zijn fietsje op de stoep zien knallen, bam 2 tanden weg.
er was er 1 die altijd wou knuffelenquote:Op zondag 27 januari 2013 12:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vroeger altijd heel lang chillen bij de pinguïns.Bazenbeesten, toen zaten ze nog direct bij de ingang.
Maar echt 't bloed liep zo door z'n tanden heen uit z'n bek man. Gatver ik zie 't nog voor me.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo heb ik een maatje in groep 4 oid met zijn fietsje op de stoep zien knallen, bam 2 tanden weg.
die bestaat nogsteedsquote:Op zondag 27 januari 2013 12:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dit kun je toch ook niet serieus nemen.quote:
Ik ga niet vandaag, moet echt ff een dag rust hebbenquote:Op zondag 27 januari 2013 12:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe laat ben jij op varkenoord pik? Als je nog gaat?
Wel als je rechterbeen je je ollie heeft gekostquote:
Wtf gast. Kom dan tenminste naar de wedstrijd lul. Wordt een serieus coole wedstrijd.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik ga niet vandaag, moet echt ff een dag rust hebben
uitverkocht toch ?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wtf gast. Kom dan tenminste naar de wedstrijd lul. Wordt een serieus coole wedstrijd.
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die speeltuin daar was echt de shit hoor vroeger.
Ben blij dat ik even op me luie reet ken zitten voor een dagquote:Op zondag 27 januari 2013 12:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wtf gast. Kom dan tenminste naar de wedstrijd lul. Wordt een serieus coole wedstrijd.
Neppert!quote:Op zondag 27 januari 2013 12:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ben blij dat ik even op me luie reet ken zitten voor een dag
dadelijk Y3?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Neppert!
Je woont godverdomme om de hoek van de kuip man. Kom nou maar. trakteer ik op je bier.
ah nicequote:
Helaas wel ipv Z4 ja. Als je 4 surinamers ziet en twee blanke mensen waarvan 1 vrij rustig en 1 hyperactief staat te praten, weet je dat je goed zit.quote:
haha oke is goed, ik ga samen met een pelle look a likequote:Op zondag 27 januari 2013 12:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Helaas wel ipv Z4 ja. Als je 4 surinamers ziet en twee blanke mensen waarvan 1 vrij rustig en 1 hyperactief staat te praten, weet je dat je goed zit..
Neemt Don z'n hele posse mee?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Helaas wel ipv Z4 ja. Als je 4 surinamers ziet en twee blanke mensen waarvan 1 vrij rustig en 1 hyperactief staat te praten, weet je dat je goed zit..
Ik lig ziek in bed hoor, ik ga niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:57 schreef ThaTim het volgende:
[..]
haha oke is goed, ik ga samen met een pelle look a like
Ik met een brunette variant van de chick van Pellé.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:57 schreef ThaTim het volgende:
[..]
haha oke is goed, ik ga samen met een pelle look a like
Pas maar op, voor je 't weet zit je in Brussel op te passen op z'n kids terwijl hij met z'n vrouw op vakantie is.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Ik ga de familie ontmoeten geloof ik.
Pics or it didn't happenquote:Op zondag 27 januari 2013 12:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik met een brunette variant van de chick van Pellé.
ditquote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je 't weet zit je in Brussel op te passen op z'n kids terwijl hij met z'n vrouw op vakantie is.
Nee, laten we dat vooral even niet doenquote:Op zondag 27 januari 2013 13:02 schreef Jimbo het volgende:
Laat die dan maar wat fotos maken voor ons thuisblijvers
Waarom niet, ze hoeft t niet te wetenquote:Op zondag 27 januari 2013 13:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, laten we dat vooral even niet doen.
quote:
Belachelijke Kak-Cup.quote:Wilfried Bony wordt node gemist bij Vitesse. De Ivoriaan scoorde tijdens de vorige ontmoeting twee keer tegen Ajax en bezorgde Vitesse hiermee de winst.
Zonder Bony presteert Vitesse beduidend minder: in de 53 Eredivisieduels waarin hij meedeed haalde Vitesse gemiddeld 1,7 punten, terwijl dat bij de duels waarin Bony niet meedeed (14 duels) 0,9 punten was.
heb liever dat de joden gelijk spelen of verliezen tegen vitesse.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
toch prima? vandaag winnen en een gat slaan met Vitesse
Dit.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb liever dat de joden gelijk spelen of verliezen tegen vitesse.
kunnen ze minder ver op ons uitlopen.
Gelukkig niet dezelfde mentaliteit als een jonge van Persiequote:Clasie lovend over Van Persie: 'Hij was mijn voorbeeld'
Feyenoord-middenvelder Jordy Clasie is al jaren gecharmeerd van Manchester United-aanvaller Robin van Persie. Toen de 21-jarige Clasie nog een kleine jongen was en in de E-jeugd van Feyenoord speelde had hij al een zwak voor Van Persie, die van 2001 tot medio 2004 in de hoofdmacht van Feyenoord speelde.
"Robin van Persie was mijn favoriete speler. Niet omdat hij uit de eigen jeugd kwam, maar vanwege zijn stijl. Als kleine jongen heb je er nog niet echt verstand van, maar ik zag wel: hij is spectaculair. Van Persie brak door in dat seizoen, 2001/2002", vertelde de reserveaanvoerder van Feyenoord tegen NUsport.
Clasie kan zich enkele dingen nog goed herinneren. "Tegen Ajax zorgde ik dat ik in het stadion zat, de Europese wedstrijden zag ik thuis vanaf de bank in Haarlem. Robin gaf tegen Internazionale een mooie voorzet op Van Hooijdonk. Dat werd een doelpunt." Clasie had als jongen ook wel eens contact met Van Persie en heeft ook nog een foto met de spits.
"Hij was vriendelijk. Na de foto was ik helemaal happy", vervolgde Clasie, die zijn kamer vol met foto's had hangen met spelers van het eerste van Feyenoord. "Ik hing ze op in mijn slaapkamer. Ik had een droom en dat was voetballen in de Kuip. Van Persie deed dat. Hij was mijn voorbeeld."
Eén jaar na de foto kwamen Clasie en Van Persie elkaar weer tegen, toen beiden geblesseerd waren en in het krachthonk trainden. "Hij was ook geblesseerd. Hij deed zijn oefeningen niet in de Kuip, maar bij ons op Varkenoord. We praatten, over voetbal natuurlijk. Hij vroeg wie ik was, op welke positie ik speelde. Ik vroeg hem hoe ik sommige dingen op het veld moest doen."
Sinds enkele maanden komt het duo elkaar bij het Nederlands elftal tegen. Ook dan spreken ze met elkaar. "Robin is verder dan ik. Zijn loopacties zijn perfect, soms net iets sneller ingezet dan ik het zie. Het klikt. Hij helpt me, zegt: 'Als ik zo'n vooractie maak, kun je de bal diep geven.' Dat onthoud ik voor de volgende keer", aldus Clasie.
Lekker opportunistisch gelul vind ik dat.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:12 schreef tammepiet het volgende:
Immers al 7! pingels mogen nemen dit seizoen
dus?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:12 schreef tammepiet het volgende:
Er komen er niet meer bij hopelijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:12 schreef tammepiet het volgende:
Ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:16 schreef macca728 het volgende:
vanmiddag Achahbar in de basis op de plaats van Schaken ?
Dat zal inderdaad niet gebeuren. Vanaf nu gaan Vilhena en Pelle de penaltys nemen.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:16 schreef macca728 het volgende:
[..]
Er komen er niet meer bij hopelijk.
Kan toch haast niet anders dan dat de Uber-Ollie aanwezig is en de fanshop vol ollie's staat?quote:Campagne in voorbereiding
Vooraf de wedstrijd wordt er vandaag hard gewerkt in de Kuip. Medewerkers en vrijwilligers zijn in de stromende regen bezig om de vooraf aangekondigde campagne diergaarde Blijdorp voor te bereiden, die officieel en op spectaculaire wijze later op de dag wordt gelanceerd.
De selectie van Feyenoord zal de wedstrijd voor het eerst afwerken in het vernieuwde thuisshirt, waarop het logo van de diergaarde staat. Tevens zijn vanaf zondag alle andere uitingen van ASR veranderd in Diergaarde Blijdorp. Zo zal het logo van Blijdorp onder meer te zien zijn op reclameborden en de boarding rond het veld in De Kuip.
Supporters van Feyenoord kunnen het komende half jaar Diergaarde Blijdorp een steuntje in de rug geven. In zowel de Feyenoord Fanshops als in de souvenirshop van Blijdorp wordt een speciale merchandising lijn geïntroduceerd, waarvan een deel van de opbrengst ten goede komt aan Diergaarde Blijdorp.
De sneeuw in en rondom de Kuip is door de ingevallen dooi vrijwel verdwenen. maar eventuele gladheid op zowel trappen als tribunes kan voorkomen.
Feyenoord tegen FC Twente begint om 14.30 uur
Dat zou wel baas zijnquote:Op zondag 27 januari 2013 13:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kan toch haast niet anders dan dat de Uber-Ollie aanwezig is en de fanshop vol ollie's staat?
Waarom ook 2 mensen. Hoe gaan ze dat beslissen dan wie 'm neemt?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad niet gebeuren. Vanaf nu gaan Vilhena en Pelle de penaltys nemen.
Feyenoord kennende willen ze geen geld verdienen dus nee.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kan toch haast niet anders dan dat de Uber-Ollie aanwezig is en de fanshop vol ollie's staat?
Vilhena zal wel eerste strafshoppennemer zijn, Pelle tweede. Gewoon, voor als er 1 niet in staat.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom ook 2 mensen. Hoe gaan ze dat beslissen dan wie 'm neemt?
True, true, gaf ik gister ook al aan ivm de shirts. Aan de andere kant zijn er nu ook mensen met verstand, van Blijdorp en ASR, bij betrokken, die hopelijk flink hebben gepushed.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Feyenoord kennende willen ze geen geld verdienen dus nee.
Hoop dat als ze die shirts aanbieden, ze voor een schappelijke prijs gaan en niet 70eur.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
True, true, gaf ik gister ook al aan ivm de shirts. Aan de andere kant zijn er nu ook mensen met verstand, van Blijdorp en ASR, bij betrokken, die hopelijk flink hebben gepushed.
Ajax heeft in de maand februari ook een ''makkie'' om het zo maar te zeggen.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb liever dat de joden gelijk spelen of verliezen tegen vitesse.
kunnen ze minder ver op ons uitlopen.
Nee, niet in KPDquote:Op zondag 27 januari 2013 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het recht om te posten waar ik wil.
Teletekst is niet zo spannendquote:
Ik denk ook niet dat hij er wil posten. Als hij toch eens afwist van sommige topics daarquote:
Ik hoor slechte verhalen.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij er wil posten. Als hij toch eens afwist van sommige topics daar
Logisch ook om die verantwoordelijkheid op de schouders van zo'n jong ventje te leggen.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vilhena zal wel eerste strafshoppennemer zijn, Pelle tweede. Gewoon, voor als er 1 niet in staat.
Begin van het seizoen hebben ze dacht ik ook 2 man aangewezen, na Lex was dat ruudje geloof ik, maar gezien die nooit speelt....
Gaat hij huilend naar zijn moederquote:Op zondag 27 januari 2013 13:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij er wil posten. Als hij toch eens afwist van sommige topics daar
quote:Op zondag 27 januari 2013 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het recht om te posten waar ik wil.
Lekker thuis, voor de verandering.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:44 schreef Jimbo het volgende:
Waar zit iedereen? (Behallve y3 waar don en HMF te vinden zijn)
Is hij al weer geband?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Enjoy man! Ik lig ziek in m'n bed, anders was ik ook gegaan met HMF.
Wow... Heeft hij zich goed ingehouden vorige weekquote:Op zondag 27 januari 2013 13:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, hij staat op Varkenoord as we speak.
't mag een prestatie heten idd.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wow... Heeft hij zich goed ingehouden vorige week
Als een gelovige hier in huis was, was is meteen aan het kruis gegaan...quote:Op zondag 27 januari 2013 13:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
't mag een prestatie heten idd.
Toch leuk om te zien dat gebral daar ook niet van de bank komtquote:
Nou laten we eerst zelf maar winnen.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:11 schreef heiden6 het volgende:
Zitten jullie ook naar Vitesse - Ajax te kijken? (was eerst 0-2 maar nu binnen een paar minuten 3-2 voor Vitesse)
Dat kan niet, want wij spelen pas om half drie en deze wedstrijd is nu al.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:12 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nou laten we eerst zelf maar winnen.
Klopt heiden6. Ik heb het ook gecontroleerd.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat kan niet, want wij spelen pas om half drie en deze wedstrijd is nu al.
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt heiden6. Ik heb het ook gecontroleerd.
Wij gaan winnen.quote:
op tv iig welquote:Op zondag 27 januari 2013 14:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je kunt 'm niet missen als'ie er is, lijkt me
je kan nu gratis EDL go afsluiten als je al een EDL account hebt. (dan kan je via internet kijken)quote:Op zondag 27 januari 2013 14:33 schreef Mixende_match het volgende:
Oh wat is gedoe hier. Ik zit èn niet in de Kuip en m'n Eredivisie doet t niet..
Als die het deed zou het leuk zijn.....quote:Op zondag 27 januari 2013 14:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je kan nu gratis EDL go afsluiten als je al een EDL account hebt. (dan kan je via internet kijken)
Heb om 1u ofzo edl aangezet via interactief kpn. Zou het binnen kwartier moeten doen.. Maar nog steeds niet.. Maar thx!quote:Op zondag 27 januari 2013 14:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je kan nu gratis EDL go afsluiten als je al een EDL account hebt. (dan kan je via internet kijken)
houd je tv ff op NED 1 (het activatie kanaal) dan zou ie t binne n5-15min moetne doen.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:37 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Heb om 1u ofzo edl aangezet via interactief kpn. Zou het binnen kwartier moeten doen.. Maar nog steeds niet.. Maar thx!
Zal t nogmaal proberenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
houd je tv ff op NED 1 (het activatie kanaal) dan zou ie t binne n5-15min moetne doen.
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:48 schreef Piles het volgende:
Volgens mij laten ze m gewoon bewust vrij staan
Heb ik ook, maar hapert wat en heeft Engels commentaar.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:53 schreef arjan1212 het volgende:
http://www.firstrow1.eu/w(...)rd-vs-fc-twente.html
er zijn 12 verschillendequote:
Die doet het in ieder geval. Te gek voor woorden dat ik betaald heb en dan naar een illegale stream moet gaan zitten kijken. Kut EL.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar hapert wat en heeft Engels commentaar.
Dat zei ik ook alquote:Op zondag 27 januari 2013 14:48 schreef Piles het volgende:
Volgens mij laten ze m gewoon bewust vrij staan
M&M4 Sopcast doet het prima als ELquote:Op zondag 27 januari 2013 14:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Probeer te kijken hier in Beijing maar streams zijn echt reteirritant vandaag.Heeft iemand een met NL-commentaar?
ja echt he. EL doet t bij mij ook nog steeds nietquote:Op zondag 27 januari 2013 14:57 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Die doet het in ieder geval. Te gek voor woorden dat ik betaald heb en dan naar een illegale stream moet gaan zitten kijken. Kut EL.
dat heb ik ook altijdquote:Op zondag 27 januari 2013 14:57 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Die doet het in ieder geval. Te gek voor woorden dat ik betaald heb en dan naar een illegale stream moet gaan zitten kijken. Kut EL.
blinde ?quote:
liefdadigheid van ASRquote:
De rest van t jaar is Ollie en blijdorp onze sponsorquote:
Dat was toch al algemeen bekend ?quote:
Weinigquote:
wut, hij speelt heerlijk man, verademing tegenover schakenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:05 schreef Jimbo het volgende:
achabar is ook weer flink aan t kutten zeg, die boy mist echt inzicht.
hadden dr wel een paar in gemogen.quote:
Hier kon je hem toch weinig verwijten. Goed weggelopen, goed geschoten, maar helaas ook goed gekeept.quote:
hij mist gewoon inzicht, je ziet pele vrij staan en om de bal vragen, wat doet ie..doorlopen en vastlopen. (Net als die kut oefenwedstrijd tegen bruggequote:Op zondag 27 januari 2013 15:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
wut, hij speelt heerlijk man, verademing tegenover schaken
schot h ad anders gemoeten en ookal had ie gepakt geweest kon ie de rebound nog hebben. ipv daarvan bleef ie stilstaan, dan kan je de rebound niet pakken.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hier kon je hem toch weinig verwijten. Goed weggelopen, goed geschoten, maar helaas ook goed gekeept.
En dan pak je hem op die ene bal, ik heb hem al genoeg goede combinaties zien maken.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hij mist gewoon inzicht, je ziet pele vrij staan en om de bal vragen, wat doet ie..doorlopen en vastlopen. (Net als die kut oefenwedstrijd tegen brugge)
Zijn zat momenten geweest. Ik moet toegeven dat ie beter speelt dan zn laatste paar potjes. dat welquote:Op zondag 27 januari 2013 15:22 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
En dan pak je hem op die ene bal, ik heb hem al genoeg goede combinaties zien maken.
D'r had er wel één in gemogen. Vrees voor de hele wedstrijd dit spelbeeld en een lullige 0-1 in de 87ste minuut ofzo.quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
D'r had er wel één in gemogen. Vrees voor de hele wedstrijd dit spelbeeld en een lullige 0-1 in de 87ste minuut ofzo.
Even afkloppen, gek.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
D'r had er wel één in gemogen. Vrees voor de hele wedstrijd dit spelbeeld en een lullige 0-1 in de 87ste minuut ofzo.
Achahbar speelt gewoon goed hoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:24 schreef Jimbo het volgende:
Z
[..]
Zijn zat momenten geweest. Ik moet toegeven dat ie beter speelt dan zn laatste paar potjes. dat wel
je hebt gewoon poep in je ogenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:24 schreef Jimbo het volgende:
Z
[..]
Zijn zat momenten geweest. Ik moet toegeven dat ie beter speelt dan zn laatste paar potjes. dat wel
Dat zeker.quote:
Ja. Idd. Gewoon winnenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat zeker.
Laten we er gewoon vanuit gaan dat dit spelbeeld beloond wordt met een paar doelpunten.
Tot zo ver mogelijk wel ok. staat weer goed gedekt iigquote:
ja dat zal t zijnquote:Op zondag 27 januari 2013 15:28 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
je hebt gewoon poep in je ogen
Ooh, zijn dat die sjaal? Kreeg net een appie, van vrienden die er wel zitten dat ze een sjaal hebben voor mequote:Op zondag 27 januari 2013 15:35 schreef Jimbo het volgende:
Zie net dat overal gratis sjaals lagen met die feyenoord blijdorp opdruk
fuck, die wou ik welWas ik nou toch maar gegaan.
Grrrquote:Op zondag 27 januari 2013 15:36 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Ooh, zijn dat die sjaal? Kreeg net een appie, van vrienden die er wel zitten dat ze een sjaal hebben voor me
Ach, kunnen we missenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Immers niet erbij volgende pot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |