Wegens de netflipper-gate?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:19 schreef kapiteintje het volgende:
Ik had ook nog zo'n dolfijn-variant op die stokstaart gemaakt, maar die kan ik nergens meer vinden.
Ik heb er een waar mijn broer en ik allebei op zo'n steenbok staan, en ons broertje aan onze armen tussen ons in hangt. Daarna flikkerde hij ondersteboven en had eentand door zijn lipquote:Op zondag 27 januari 2013 12:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb er daar nog 1 van met een maat, van toen we 6 waren oid. Nog steeds matties.
jaquote:
Ik ook met m'n klasgenoten, maar ben toen verhuisd op de basisschool dus ik heb die mensen al jaren niet gezien.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb er daar nog 1 van met een maat, van toen we 6 waren oid. Nog steeds matties.
Over onveilig speelmateriaal en op je bek gaan gesproken. Ik heb ooit een gastje zo teringhard op z'n muil zien gaan in Duinrell dat ik er nu nog steeds de rillingen van krijg. Was daar bij die rare lage skelterkarretjes aan 't water ergens. Met van die hendels waar je aan moest trekken om vooruit te komen. Man, die conjo ging op z'n plaat. Tanden gebroken, bek open alles.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb er een waar mijn broer en ik allebei op zo'n steenbok staan, en ons broertje aan onze armen tussen ons in hangt. Daarna flikkerde hij ondersteboven en had eentand door zijn lip
Eeewwww.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Over onveilig speelmateriaal en op je bek gaan gesproken. Ik heb ooit een gastje zo teringhard op z'n muil zien gaan in Duinrell dat ik er nu nog steeds de rillingen van krijg. Was daar bij die rare lage skelterkarretjes aan 't water ergens. Met van die hendels waar je aan moest trekken om vooruit te komen. Man, die conjo ging op z'n plaat. Tanden gebroken, bek open alles.
Zo heb ik een maatje in groep 4 oid met zijn fietsje op de stoep zien knallen, bam 2 tanden weg.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Over onveilig speelmateriaal en op je bek gaan gesproken. Ik heb ooit een gastje zo teringhard op z'n muil zien gaan in Duinrell dat ik er nu nog steeds de rillingen van krijg. Was daar bij die rare lage skelterkarretjes aan 't water ergens. Met van die hendels waar je aan moest trekken om vooruit te komen. Man, die conjo ging op z'n plaat. Tanden gebroken, bek open alles.
Ach het kan je beter overkomen met je melktandenquote:Op zondag 27 januari 2013 12:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo heb ik een maatje in groep 4 oid met zijn fietsje op de stoep zien knallen, bam 2 tanden weg.
er was er 1 die altijd wou knuffelenquote:Op zondag 27 januari 2013 12:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vroeger altijd heel lang chillen bij de pinguīns.Bazenbeesten, toen zaten ze nog direct bij de ingang.
Maar echt 't bloed liep zo door z'n tanden heen uit z'n bek man. Gatver ik zie 't nog voor me.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo heb ik een maatje in groep 4 oid met zijn fietsje op de stoep zien knallen, bam 2 tanden weg.
die bestaat nogsteedsquote:Op zondag 27 januari 2013 12:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh sweet memories.En dan dat kleine heuveltje met stokstaartjes. Had je van die gangen in met glazen/plastic koepeltjes waar je net boven de grond kon uitkijken. Die gangetjes meurden werkelijk altijd alsof er net iemand een mix van kots en diarree door heen had lopen spuien.
Met alle respect, maar dit kun je toch ook niet serieus nemen.quote:
Ik ga niet vandaag, moet echt ff een dag rust hebbenquote:Op zondag 27 januari 2013 12:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe laat ben jij op varkenoord pik? Als je nog gaat?
Wel als je rechterbeen je je ollie heeft gekostquote:
Wtf gast. Kom dan tenminste naar de wedstrijd lul. Wordt een serieus coole wedstrijd.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik ga niet vandaag, moet echt ff een dag rust hebben
uitverkocht toch ?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wtf gast. Kom dan tenminste naar de wedstrijd lul. Wordt een serieus coole wedstrijd.
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die speeltuin daar was echt de shit hoor vroeger.
Ben blij dat ik even op me luie reet ken zitten voor een dagquote:Op zondag 27 januari 2013 12:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wtf gast. Kom dan tenminste naar de wedstrijd lul. Wordt een serieus coole wedstrijd.
Neppert!quote:Op zondag 27 januari 2013 12:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ben blij dat ik even op me luie reet ken zitten voor een dag
dadelijk Y3?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Neppert!
Je woont godverdomme om de hoek van de kuip man. Kom nou maar. trakteer ik op je bier.
ah nicequote:
Helaas wel ipv Z4 ja. Als je 4 surinamers ziet en twee blanke mensen waarvan 1 vrij rustig en 1 hyperactief staat te praten, weet je dat je goed zit.quote:
haha oke is goed, ik ga samen met een pelle look a likequote:Op zondag 27 januari 2013 12:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Helaas wel ipv Z4 ja. Als je 4 surinamers ziet en twee blanke mensen waarvan 1 vrij rustig en 1 hyperactief staat te praten, weet je dat je goed zit..
Neemt Don z'n hele posse mee?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Helaas wel ipv Z4 ja. Als je 4 surinamers ziet en twee blanke mensen waarvan 1 vrij rustig en 1 hyperactief staat te praten, weet je dat je goed zit..
Ik lig ziek in bed hoor, ik ga niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:57 schreef ThaTim het volgende:
[..]
haha oke is goed, ik ga samen met een pelle look a like
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |