Vroeger altijd heel lang chillen bij de pinguïns.quote:
Die speeltuin daar was echt de shit hoor vroeger.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:09 schreef Helpmefok het volgende:
Voel ik een Fok!-blijdorp meet aankomen?
Allemaal met een ollie onder de oksel huiswaarts.
Oude ingangquote:Op zondag 27 januari 2013 12:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vroeger altijd heel lang chillen bij de pinguïns.Bazenbeesten, toen zaten ze nog direct bij de ingang.
Count me in.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:09 schreef Helpmefok het volgende:
Voel ik een Fok!-blijdorp meet aankomen?
Allemaal met een ollie onder de oksel huiswaarts.
Dat 'nettenkasteel' waar je moest klimmen. Met de zijkanten waar zulke grote gaten inzaten dat een kind er doorheen kon pleuren, letterlijk. Ongelofelijk dat dat ding nog zo lang gestaan heeft, werkelijk elke vorm van veiligheidsinspectie werd erdoor gebrokenquote:Op zondag 27 januari 2013 12:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die speeltuin daar was echt de shit hoor vroeger.
De metalen glijbaan waar je je benen aan branden als je er in je korte broek vanaf ging.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat 'nettenkasteel' waar je moest klimmen. Met de zijkanten waar zulke grote gaten inzaten dat een kind er doorheen kon pleuren, letterlijk. Ongelofelijk dat dat ding nog zo lang gestaan heeft, werkelijk elke vorm van veiligheidsinspectie werd erdoor gebroken.
Ge-ni-aal.
Ja inderdaad! Je had er drie totaal, die lage en twee hogere. Die lage is indertijd afgekeurd wegens pissende kinderenquote:Op zondag 27 januari 2013 12:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
De metalen glijbaan waar je je benen aan branden als je er in je korte broek vanaf ging.![]()
haha pik ik wou dus echt precies 't zelfde typen.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat 'nettenkasteel' waar je moest klimmen. Met de zijkanten waar zulke grote gaten inzaten dat een kind er doorheen kon pleuren, letterlijk. Ongelofelijk dat dat ding nog zo lang gestaan heeft, werkelijk elke vorm van veiligheidsinspectie werd erdoor gebroken.
Ge-ni-aal.
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
haha pik ik wou dus echt precies 't zelfde typen.Dat ding was zo fucking hoog he en wij er maar inklimmen. Ik weet nog wel dat m'n moeder ooit een keer lichtelijk van slag was omdat ze mij ineens bovenin zag bungelen en zwaaien.
Oh sweet memories.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
De metalen glijbaan waar je je benen aan branden als je er in je korte broek vanaf ging.![]()
Ohja.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh sweet memories.En dan dat kleine heuveltje met stokstaartjes. Had je van die gangen in met glazen/plastic koepeltjes waar je net boven de grond kon uitkijken. Die gangetjes meurden werkelijk altijd alsof er net iemand een mix van kots en diarree door heen had lopen spuien.
JAAAAAAAA Dat is waar ook!quote:Op zondag 27 januari 2013 12:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh sweet memories.En dan dat kleine heuveltje met stokstaartjes. Had je van die gangen in met glazen/plastic koepeltjes waar je net boven de grond kon uitkijken. Die gangetjes meurden werkelijk altijd alsof er net iemand een mix van kots en diarree door heen had lopen spuien.
Vleermuizen kijken die je niet ziet, alleen maar die vieze geur.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:17 schreef kapiteintje het volgende:
De weeige geur van vleermuizenstront in die grot.En de magische waterval waar je achterlangs kon lopen.
Baas hoor.
Die waterval was ook de shit man.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:17 schreef kapiteintje het volgende:
De weeige geur van vleermuizenstront in die grot.En de magische waterval waar je achterlangs kon lopen.
Baas hoor.
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb er daar nog 1 van met een maat, van toen we 6 waren oid. Nog steeds matties.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:19 schreef kapiteintje het volgende:
En voordat je naar huis ging ff een foto maken op die ijzeren dierenbeelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |