Dat zou wel baas zijnquote:Op zondag 27 januari 2013 13:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kan toch haast niet anders dan dat de Uber-Ollie aanwezig is en de fanshop vol ollie's staat?
Waarom ook 2 mensen. Hoe gaan ze dat beslissen dan wie 'm neemt?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad niet gebeuren. Vanaf nu gaan Vilhena en Pelle de penaltys nemen.
Feyenoord kennende willen ze geen geld verdienen dus nee.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kan toch haast niet anders dan dat de Uber-Ollie aanwezig is en de fanshop vol ollie's staat?
Vilhena zal wel eerste strafshoppennemer zijn, Pelle tweede. Gewoon, voor als er 1 niet in staat.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom ook 2 mensen. Hoe gaan ze dat beslissen dan wie 'm neemt?
True, true, gaf ik gister ook al aan ivm de shirts. Aan de andere kant zijn er nu ook mensen met verstand, van Blijdorp en ASR, bij betrokken, die hopelijk flink hebben gepushed.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Feyenoord kennende willen ze geen geld verdienen dus nee.
Hoop dat als ze die shirts aanbieden, ze voor een schappelijke prijs gaan en niet 70eur.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
True, true, gaf ik gister ook al aan ivm de shirts. Aan de andere kant zijn er nu ook mensen met verstand, van Blijdorp en ASR, bij betrokken, die hopelijk flink hebben gepushed.
Ajax heeft in de maand februari ook een ''makkie'' om het zo maar te zeggen.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb liever dat de joden gelijk spelen of verliezen tegen vitesse.
kunnen ze minder ver op ons uitlopen.
Nee, niet in KPDquote:Op zondag 27 januari 2013 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het recht om te posten waar ik wil.
Teletekst is niet zo spannendquote:
Ik denk ook niet dat hij er wil posten. Als hij toch eens afwist van sommige topics daarquote:
Ik hoor slechte verhalen.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij er wil posten. Als hij toch eens afwist van sommige topics daar
Logisch ook om die verantwoordelijkheid op de schouders van zo'n jong ventje te leggen.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vilhena zal wel eerste strafshoppennemer zijn, Pelle tweede. Gewoon, voor als er 1 niet in staat.
Begin van het seizoen hebben ze dacht ik ook 2 man aangewezen, na Lex was dat ruudje geloof ik, maar gezien die nooit speelt....
Gaat hij huilend naar zijn moederquote:Op zondag 27 januari 2013 13:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij er wil posten. Als hij toch eens afwist van sommige topics daar
quote:Op zondag 27 januari 2013 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het recht om te posten waar ik wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |